KOLIKO KOŠTAJU REKLAME: Na RTS sekunda 165 evra, na Hepiju 4 evra

Na TV B92 30 sekundi spota košta 360 evra, Pink sekundu naplaćuje od 3.000 do 20.000 dinara, dok će partije koje se budu oglašavale na Prvoj sekundu plaćati izmešu 35 i 125 evra

  • 0

Sekunda političkog marketinga stranke različito košta, pa se tako na prvom kanalu RTS-a sekunda reklamnih spotova kreće od 3.300 do 16.500 dinara, dok su najskuplji termini neposredno pre i posle Dnevnika 2. Na drugom kanalu RTS-a cene oglasnog prostora iznose od 2.800 do 4.000 dinara po sekundi.

Iz TV B92 kažu da je 30 sekundi reklamnog spota za stranke 360 evra, iznajmljeni termin od pet minuta 12.500 evra, dok termin od 30 minuta, na koji stranke imaju pravo jednom u kampanji, iznosi 40.000 evra.

Na Pinku sekunda političkog marketinga košta od 3.000 do 20.000 dinara, a najskuplji termini su od 18 časova do ponoći.

Partije koje se budu oglašavale na Prvoj TV izdvajaće od 35 do 125 evra po sekundi ili 9.000 evra za termin od pet minuta.

Na Avali sekund reklame do 18 časova košta 600 dinara, dok tokom večeri iznosi 1.200 dinara. Petominutni prilog o strankama je 3.000, a pola sata 15.000 evra. TV Avala je jedina televizija koja je istakla i termine za politički marketing, tako da se mogu emitovati svakog dana u 18.30 u blokovima od pola sata i u 23 časa u trajanju do sat vremena.

Najjeftinija sekunda je na Hepi televiziji - četiri evra, a kako kažu, za sada nemaju u ponudi iznajmljene termine za promociju stranaka.

Za oglašavanje u medijima i na bilbordima DS će izdvojiti od 250 do 300 miliona dinara, kaže potpredsednica demokrata Jelena Trivan, dok šefica Izbornog štaba SRS-a Vjerica Radeta navodi da radikali za kampanju imaju 100 miliona dinara, od kojih će mali deo izdvojiti za medije.

(Telegraf.rs / Danas)

 

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA