Evo kako su SRBI TROJNIM PAKTOM sa Hitlerom mogli postati stub EU i ekonomska sila jača od Švajcarske! (FOTO) (VIDEO)

Da se sledio put kneza Pavla Jugoslavija bi bila neutralna do kraja rata, nekoliko miliona Srba ne bi bilo ubijeno i bili bi Švajcarska. Ne bi imali Broza niti bi živeli 70 godina pod komunizmom

Komentari

  • Sjenica

    4. avgust 2018 | 20:45

    Molim vas da svatite da bi savez sa Nemackom bio najgora stvar jer bi Hitler ionako izgubio rat,a Jugoslavija bi dozivela istu sudbinu kao Bugarska,Rumunija i Madjarska tu bi bili postavljeni komunisticki rezimi,verovatno bi bila i okupirana od saveznika.Iako postoje neki sto vole Hitlera morate da svatite zlocine koje su zverski pocineli Nemci i njihovi saveznici.

  • Victoria

    22. april 2015 | 09:19

    Samo ukoliko Srbi nisu bili glavni akteri u pobedi nad Nemackom. A da su sve zemlje tako postupile, sta bi bilo? Mnogi narodi bi bili istrebljeni a Srbi medju prvima.

  • slobodan

    8. april 2015 | 19:53

    a ko garantuje da nas hitler ne bi bombardovao i da smo ostali u tom paktu,s obzirom da su nas napali bez objave rata?

  • Svašta

    27. mart 2015 | 13:32

    Počinje fašistička i nacistička propaganda. Da je živ kako bi samo ljubili Hitlera u dupe. Sramota.

  • Nebojša SRBIN

    26. mart 2015 | 20:39

    Vanzemaljci i srbi se dogovaraju na Rtnju, al ne može da se dogovore oko razmene tehnologija.

  • Савица

    26. mart 2015 | 16:27

    ПРЛЕ И ТИХИ + БАТА ЖИВОЈИНОВИЋ СУ УБИЛИ ВИШЕ НЕМАЦА НЕГО ОВИ ЈАДНИ Ч.Е. Т.Н.И.Ц.И.

  • Cojpe

    26. mart 2015 | 14:09

    Kada citam ove komentare, potpuno mi postane jasno zasto smo tu gde jesmo i zasto nam je kako nam je... Srbija je dobra zemlja ali su Srbi retardirani...

  • jovica

    26. mart 2015 | 10:03

    boze boze, jos ce nas ubediti da su karadjordjevici branili srbiju !!!

  • ANTE BAN

    26. mart 2015 | 09:03

    ALI- postoji jedno krucijalno pitanje; kako i koliko uspješno bismo se mi- HRVATI- u tom slučaju šlepali uz svoju braću i komšije?

  • Vozd

    26. mart 2015 | 08:58

    Koliko komentara na temu sta bi bilo kad bi bilo. Verujem da bi najebali i da je bilo drugacije od stvarnog toka II svetskig rata. Imali li da sa nekim nismo ratvali, skoro i da nema jednosavno smo narod od boga predodredjen za borbu, a gde se ratuje ima i zrtava a nas je bas dosta stradalo u tim istim ratovima. Pokoj dusi nasim pretcima i hvala im za ovu drzavu u kojoj zivimo slobodni.

  • Cotke

    26. mart 2015 | 08:17

    Da je baba imala mitraljez bila bi Prle ...

  • Rodjak Joja

    26. mart 2015 | 08:14

    Ja ne znam odale vam ova ideja. Fasizam je zlo! Hitler je zlo. Drugi rat je zlo. Komunizam je zlo. Ovo su ciste gluposti. Staljin bi nas zgazio a saveznici bi nas jos vise pobili iz aviona.

  • Salvatore

    26. mart 2015 | 08:09

    Sve je to relativno šta bi bilo kad bi bilo.....i Rusi i Japan su imali ugovor koji je poštovan do 1945 pa je Rusija objavila rat Japanu isto kao i odnos pakta Ribentrop Molotovljev!!!????

    • 30. mart 2019 | 16:12

      Novica Novak

      @Salvatore

      A ti ne znaš, da je Japan bio napao SSSR još 1938., kada se je odvila poznata bitka u Chalcin golu, gdje su Sovjeti potukli Japance do nogu i iza toga se više nisu usudili dirnuti Sovjete!?

  • Buco

    26. mart 2015 | 07:17

    Ko stalno zivi u proslosti ne vidi buducnost to su vam ciste potpisao je sporazum sa rusima pa sta bi. Koliko rusa pogide.

  • Nikola delije 3:0

    26. mart 2015 | 07:12

    Netreba nam NIKO !

  • Vuki

    26. mart 2015 | 07:03

    Opet se mlati prazna slama. Daaa, nas bi tad bolesnii Hitler postedeo. Gluposti!

  • Barbi

    26. mart 2015 | 06:02

    Nismo krivi. Mi smo odvajkada nepismen narod koji od reklame nevidi dalje. Daj nam broza i hrvate sa kojima se nismo trebali ujediniti i eto ti. Jos sevhrvsti bune kako ih je broz unistio. E nas je tek sredio

  • MrSale71

    26. mart 2015 | 05:43

    Mi smo dobro prošli nakon rata,nego kod nas je zlo nastupilo 1990 i još uvek učestvuje u vlasti!

  • Fox Molder

    26. mart 2015 | 01:56

    Ma zgazili bi nas mozda godinu dana kasnije! Hitler je bio vodjen osvetom za Sarajevo od samog pocetka, ne treba se paliti pricama tipa STA BI BILO, KAD BI BILO...

  • Ja

    26. mart 2015 | 00:45

    Mi smo budale eto sta smo englezi su nas provalili i uvukli u rat... a narod glup rulja glupa ... idite srbi ginite za pravdu... a pravda ne postoji... iako sam srbin i ponosan na istoriju svog naroda vise bi voleo da sam upoznao pradedu njegovu bracu i da ne znam sta je mrznja izmedju naroda

  • louigi

    26. mart 2015 | 00:03

    Razlika izmedju srbije i svajcarske je da svi bogatasi sveta imaju pare u svajcarskim bankama i zato ce uvek biti jedina zemlja koja nikad nece biti napadnuta tokom bilo kojeg rata i bez bilo kakvih ugovora i potpisivanja jer ti isti bogatasi i vode te ratove da bi samo bili jos bogatiji a naravno moraju da imaju negde da smeste te pare.

  • BataRaka

    25. mart 2015 | 23:25

    Sta bi bilo kad bi bilo...da baba ima ustipak, bila bi deda

  • monarhija

    25. mart 2015 | 22:08

    Pavle je bio pametan covek, uradeo je naj za Jugoslaviju! Aliiii komunisti Zlakob iskoristise to i glup narod dosta!

    • 26. mart 2015 | 00:55

      Александар Џунић

      @monarhija

      Комунисти = алат, Енглези = мајстор, Срби = дрво за дељање.

  • XXL

    25. mart 2015 | 21:48

    USA bi bacila atomsku bombu na nas kao što su nas bombardovali 1999. Nema nam leba bez sekire.

  • SAFRONIJE SAH KAZE

    25. mart 2015 | 21:44

    DA NIJE PONISTEN PAKT NI JEDAN SRBIN NEBI OSTAO ZIV OD ODMAZDE CRVENE ARMIJE STALJIN JE POBIJO 10 MILIJONA SVOIH RUSA BEZ RAZLOGA SRTBE BI POBIJO SA RAZLOGOM

    • 25. mart 2015 | 22:41

      DAROLIM

      @SAFRONIJE SAH KAZE

      Ala je ovo lupanje da se smrznes.

    • 25. mart 2015 | 23:02

      vew

      @SAFRONIJE SAH KAZE

      mozda bi izgubili rat tada

    • 26. mart 2015 | 05:18

      MrSale71

      @SAFRONIJE SAH KAZE

      A da su one švapske divizije umesto u Jugoslaviji učestvovale u Barbarosi?

  • Vladimir Stevanovic

    25. mart 2015 | 21:28

    Vecina komentara odise primitivizmom koji bi i da vodi svetsku politiku,Ovaj kobni pakt ima tri sloja do srzi koji niko skoro ne shvata ni posle sedamdeset godina. Kad imas nasilnika na pragu kuce uplasis se za porodicu ali to se izgleda nekim ljudima neoprasta.!!!!!.Zar je trebalo da preko milion Srba izgine da bi pokazali Nemcu kako smo hrabri...? .Milion zivota ali malo i zrtvovanih u borbi,,vecinom NEVINIH kojima taj rat nije trebao.Posle rata prljavi profiteri rata ..komunisti velicace grobnicu srpsku kao herojsko delo,a mi masemo ,masemo masemo..pioniri maleni.....hipnotisana gomila

  • Iliona

    25. mart 2015 | 20:52

    A sta ni bilo da nije bilo I dvetskog rata a tek II drugog svet bi bio drugaciji a tek mapa sveta.

    • 25. mart 2015 | 22:48

      Iliona

      @Iliona

      A šta bi bilo, da nije bilo I svetskog rata, a ni II svetskog rata, sve bi bilo drugacije i mapa sveta bi bila drugačija.

  • Milos

    25. mart 2015 | 20:52

    Zamalena je carstvo zemaljsko,a nebesko za vjek vjeka.Car Lazar.ko razume razumece

  • Nagasaki

    25. mart 2015 | 20:47

    Svako izbegavanje rata je bolje od rata! Tako da se slažem da je to bio dobar diplomatski akt!

    • 25. mart 2015 | 22:01

      Mila ...3

      @Nagasaki

      Bravo, Ali dokazi ovima! Ili Onima!

    • 25. mart 2015 | 22:18

      Chicha

      @Nagasaki

      Sigurno je bio dobar potez.Koliko god bio lud i zlikovac,hitler je ispoštovao neutralnost Švajcarske.Možda bi ispoštovao i neutralnost Srbije,al to je prošlost.Hitler je gajio poštovanj prema Srbima zbog herojstva u prvom sv. ratu.Svi sukupovali vreme.

  • TT

    25. mart 2015 | 20:35

    Sa đavolom se tikve ne sade. Savez sa hitlerom, osim onoga proforme na papiru, bi nam se itekao odbio o glavu jer imao je hitler pik na ove prostore i svoje favorite a to su bili ustaše i Hrvati. A na Srbe je gledao kao na faktor koji je odavno bio smetnja germanskome širenju i potčinjavanju Balkana i koga je trebalo potčiniti, oslabiti, izdeliti isl a Srbiju i srpske prostore rasparčati.

  • Sandžak

    25. mart 2015 | 20:22

    Bili bi robovi, niža rasa za svoje gospodare naciste

  • Marinko

    25. mart 2015 | 20:17

    Pa Hitler je isto potpisao i sa rusijom pa je opet napao bez objave rata nebi ni mi bolje prosli nasao bi on razlog

    • 25. mart 2015 | 21:57

      Banat

      @Marinko

      Rusi su Hitlera snadbdevali naftom kad je napao Francusku i Poljsku. A Hitler je napao Rusiju jer su mu trebala naftna polja iz tadasnje Ruije(Arzejbedzana). Cuvena staljngradska bitka.Da je Hitler dobio tu bitku imao bi slobodan prolaz do naftnih polja.

    • 25. mart 2015 | 22:03

      rus

      @Marinko

      Gde to pise?

  • .

    25. mart 2015 | 20:06

    Da se Hitleru tada moglo verovati bio bi dobar potez.

    • 25. mart 2015 | 21:37

      Karađorđije

      @.

      ..nije Pavle ni verovao Hitleru, već je KUPOVAO VREME.. to je i vrapcima jasno, mi nismo bili spremni ni za kakav rat.. ko je upoznat sa time kako su tekli pregovori i kako ih je Pavle razvlačio, zna i o čemu pričam..

  • gigi

    25. mart 2015 | 19:55

    a šta bi bilo 1945 i ulaska sovjeta u yu možemo samo zamisliti i 50 godina komunizma na sovjetski način nebi imali tileta već staljina . ŠTA BI BILO KAD BI BILO?

    • 25. mart 2015 | 21:10

      Hrvat

      @gigi

      Tko kaze da bi se rat zavrsio na isti nacin. Saveznici bi svakako pobedili,vjerovatno ne bi opstao SSSR,Rusija bi bila u danasnjim granicama a Juga bi bila kapitalisticka zemlja mozda ne Svajcarska,ali recimo kao Spanija koja je takodje bila neutralna.

    • 25. mart 2015 | 21:21

      Odred za specijalne akcije. OSA.

      @gigi

      Bilo bi manje žrtava, ne bi bio Jasenovca i spaljena srpska sela, pune jame, ubijanja na nevidjen način nego manji broj žrtava a i odvođenje ljudi u sovjetske logore, opet ne bi bilo mrtvih koliko je bilo ovako. Kad bi sovjeti oslabili i mi bi smo rušili nešta tipa berlinski zid i eto slobode.

  • Borko

    25. mart 2015 | 19:44

    I Mađarska je htela da bude vojno neutralna na taj način,ali se desilo to da su na kraju konjicom i zastarelom vojnom tehnikom morali,po nemačkom naređenju,da ratuju na istočnom frontu... Vojno neutralni,druga Švajcarska...? Glupost!

    • 25. mart 2015 | 22:26

      Antibot

      @Borko

      A kad je to Madjarska htela da bude neutralna? Oni su imali nacisticki rezim kao ustase,od pocetka.

    • 7. oktobar 2017 | 21:56

      Bleeeeeeeer

      @Borko

      Nije tačno! Mikloš Horti je možda imao nacistički režim,ali on nikada nije hteo da ulazi u rat,ali kada je video da je opkoljen '41 nije imao izbora

  • iznogud

    25. mart 2015 | 19:23

    srba bi bilo vise da nas nasi vrli prijatelji sa zapada nisu setali kroz albaniju,da nas nisu prodavali jer smo pravoslavci svim ostalim,tako da ova prica ne stoji

  • Karađorđije

    25. mart 2015 | 19:19

    NDH nije imala nikakav pakt sa nemcima, ona je bila STVORENA od strane Hitlera i kao takva sastavni deo rajha.. da razdvojimo "grandmaders end frogs" ;-)

  • Lune

    25. mart 2015 | 19:19

    Stanojle, Погинули Немци, који су били вишеструко бројнији, покопани су у необележене заједничке гробнице. Поводном 60-годишњице битке и иницијатива у немачкој штампи да се немачки војници коначно достојно сахране, Бранимир Гајић и Милорад Ивановић, новинари Media Focus-а, невладине организације посвећене истраживачком новинарству, спровели су истраживање. Према њиховим налазима, на територији града Београда постоји неколико масовних гробница у којима су покопани немачки војници. Вероватно највећа је на месту стадиона фудбалског клуба „Обилић“ на Лекином брду, испод самог терена, где је сахрањено више хиљада припадника Штетнерове групације. Постоји такође масовна гробница у парку на Аутокоманди, код Звездиног стадиона, и у паркићу код Железничког музеја.

    • 25. mart 2015 | 21:06

      Glavas

      @Lune

      Prijatelju, a sta su Njemci radili u Beogradu?

    • 26. mart 2015 | 01:09

      ilija cvorovic

      @Lune

      E cvrc neće da može ... Srbi rasuti okolo, a okupatori bi dostojnu sahranu .. A u stvari mozda su hteli kremiranje kao što su oni druge u to vreme

  • Mama

    25. mart 2015 | 19:13

    Fasizam je stvoren da bi se stvorio komunizam!

    • 25. mart 2015 | 21:07

      Karađorđije

      @Mama

      ..komunizam je da podsetim nemački proizvod.. a Nemci su ga Rusima i plasirali i finansijski pomagali sa ciljem slabljenja carske Rusije, a opet sa ciljem kako bi Rusi bili planski dovedeni do unutrašnjeg kolapsa, i samim tim bili lakši plen švapskoj ratnoj mašineriji.. potoje pisani dokazi o finansiranju komunista u Rusiji od strane Nemaca.. Ruse je spasila samo zima i brojčano stanje.. i to što su ludo hrabri, a bez glave, ko i mi..

    • 25. mart 2015 | 22:15

      ss

      @Mama

      Lupas, komunizam je postojao mnogo pre fasizma.

  • Borko

    25. mart 2015 | 19:07

    Ovo nema blage veze, Hitler je potpisao ugovor o nenapadanju sa Rusijom, I sta se desilo?

  • Bozulex

    25. mart 2015 | 19:03

    Nas su komunisti uveli u 2. svetski rat, jer je ti bio jedini način da dođu na vlast

    • 25. mart 2015 | 22:18

      ss

      @Bozulex

      Ne, uveo nas je knez Pavle. Izigravao najboljeg prijatelja sa Hitlerom, potpisao sramni sporazum, a onda pobegao iz zemlje i ostavio narod da gine. Samo je bilo pitanje hoce li Jugoslaviju sa zemljom sravniti Nemci 1941 ili Rusi 1945.

  • Sad

    25. mart 2015 | 19:02

    Rusi bi nas pocepali

  • Jakovina

    25. mart 2015 | 19:02

    Da je tako bilo nebi se ni Jasenovac desio,u prevodu nebi srbi pobijeni bili....Hrvati nebi svoju zemlju imali

    • 25. mart 2015 | 20:43

      Peca

      @Jakovina

      E da smo1918 imali pameti,ne bi se sto-sta desilo...

  • Aca

    25. mart 2015 | 18:59

    Uvek smo radili kontra

  • ha

    25. mart 2015 | 18:59

    Aha, Hitler je bio poznat kao neko ko je drzao rec. Prvo, taj nije ispostovao ni ugovor o nenapadanju sa SSSR-om, pa zasto bi onda postovao neki ugovor sa Jugoslavijom? Kako zamisljate da bi Jugoslavija sprecila prolaz nemackih trupa prema Grckoj npr? Da li bi mozda, ZABRANILI Hitleru da salje vojsku kroz Jugoslaviju. Dalje, ne bi bili pod Titom 50 godina, nego pod kim bi bili? Crvena Armija bi umarsirala u Jugoslaviju, razorila je i okupirala, kao sto je okupirala i sve ostale HITLEROVE SAVEZNIKE, a umesto pod Titovim komunistima, bili bismo pod Staljinovim komunistima. Imali bismo vojnu sovjetsku upravu i umesto na Goli Otok, slali bi nas u Sibir. Pored toga, ne zaboravite kako su prolazili nacisticki saveznici kad su porazeni. Umesto standarda koji smo imali za vreme Tita, imali bismo standard kakav su imali Bugari, Rumuni, Madjari koji su skoro pa umirali od gladi, bili zatocenici u sopstvenim drzavama, dok su kod nas pored stanova svi imali vikendice, putovali svetom i uzivali u zivotu.

    • 25. mart 2015 | 19:47

      dragan Mb

      @ha

      Bravo za komentar! Svaka ti je na mestu!

    • 25. mart 2015 | 20:40

      Boza

      @ha

      Crvena armija je vise srusila nego hitler Srbiju i ovako. Ratovali ratove jurisali uvek i ba kraju dobili ovo, beda jad sirotinja. Daj te bre dosta istorije. Nikada nismo bili nista sem ludog naroda kojim su vodili jos ludji ljudi. Ima li tome kraja. Dokle cemo da slusamo i klicemo?

    • 25. mart 2015 | 21:06

      RF

      @ha

      A sto lupate coveku minuse!? Nesto je pogresno napisao? Potpuno realan komentar! Medjutim, ako se dublje malo sagleda, ili mu procita izmedju redova, mnogo toga se odnosi i na savremeno doba (sadasnjost)! Mislite o tome...

  • Kjevo

    25. mart 2015 | 18:53

    Сигурно би било мање жртава него што је било,шта фали Французимa,чекали крај и прикључили се јачем, у култном Ало,ало објашњен је њихов отпор.

  • Stanojle

    25. mart 2015 | 18:38

    To nije bio naš rat i Srbi u njemu nisu imali za šta da se bore. U ratu u Jugoslaviji poginulo je samo 7.000 nemačkih vojnika. Znači da Nemci nisu bili baš mnogo angazovani na našem podruciju. Najviše ih je poginulo u desantu na Drvar, oko 200. U Jugoslaviji se vodio gradjanski rat. U Srbiji izmedju Srba partizana i Srba cetnika a u NDH izmadju Srba partizana i Hrvata ustasa. Da je ostala neutralna verovatno ne bi bilo gradjanskog rata.

    • 25. mart 2015 | 19:08

      Pametni

      @Stanojle

      Najzad neko ko je nesto i procitao u zivotu,svaka cast!!!

    • 25. mart 2015 | 22:29

      ccc

      @Stanojle

      Ma da, da je ostala neutralna. Ali nije, potpisala je Trojni Pakt. Inace, zar ti stvarno verujes da bi Srbi, Hrvati i Muslimani ziveli u miru i voleli se zauvek da nije bilo rata? Eto, 50 godina je Titova Jugoslavija bila neutralna, pa su se Srbi i Hrvati opet poklali.

  • DARKO 100%

    25. mart 2015 | 18:38

    Ипак се може рећи да је велики део узрока Другог светског рата има корен у узроцима Првог светског рата. Немачка, Италија и Јапан су се у 19. векурелативно касно профилисале као модерне индустријске државе, и тако су битно заостајале у стварању колонијалних царстава у односу на Велику Британију иФранцуску. Немачка је у Првом светском рату поражена, и на темељу Версајског мировног уговора остала без колонија и тако доведена у још инфериорнији положај. Италија и Јапан, иако на победничкој страни, били су битно разочарани ратним пленом. Национализам, који је представљао доминантну идеологију Европе 19. века, појачао је свој утицај у Источној Европи где су на рушевинама три стара царства -Османског, Аустроугарског и Руског - по прокламованом принципу права на самоопредељење формиране националне државе. У већини случајева се границе нових држава нису поклапале с етничким границама, што је било сталан извориредентизма и напетости, док су неке новостворене државе - Краљевина Срба, Хрвата и Словенаца, Чехословачка и, делимично, Пољска - по саставу биле вишеетничке и оптерећене унутрашњим напетостима које су се накнадно одржавале на међународној сцени. Национализам се такође проширио и наАзију, поготово поседе европских колонијалних сила чији су поданици свој положај почели да сматрају издајом версајских принципа. Национализам се исказивао и као расизам, који је имао важну улогу у погоршању односа Јапана иСАД. Трећи фактор, који се искристалисао тек након завршетка Првог светског рата, био је слом предратног економског поретка утемељеног на слободној трговини. Већина држава се након рата окренулапротекционизму и аутархији, што је било плодно тле како за међусобне сукобе, тако и за економску нестабилност која ће се одразити у Великој економској кризи. Нови фактор представљала је и појава двеју идеологија - фашизма и комунизма -које су, свака на свој начин, представљале радикалну алтернативу послератном светском поретку и чије се међусобно супарништво одражавало и на међународну политику. Избијање рата такође је поспешио и дубоки културни и психолошки шок изазван опсегом и последицама Првог светског рата. Многе државе, поготово оне које су се сматрале победницама, настојале су да понављање тако трауматичног искуства избегну инсистирањем на дипломатији као једином средству решавања међународних спорова, док је у јавности тих земаља доминирао пацифизам и тежња за нереаговањем на провокације које би могле да изазову нови глобални сукоб.

  • Sekula

    25. mart 2015 | 18:33

    Da, a u Grcku bi isao preko Engleske... Samo smo kupili vreme sa tim, i Hitleru je trebao mir na juznim granicama ne bi li mogao mapasti SSSR. Da vas podsetim, zbog napada na Jugoslaviju kasnio je napad na SSSR... Da nisu napali Jugu, nemci bi mozda pre zime zauzeli moskvu, a onda i ceo svet...

    • 25. mart 2015 | 18:43

      Pametni

      @Sekula

      Da i ja bih se danas zvao Hans ali bih ziveo normalno ili ne bih ni postojao!

    • 25. mart 2015 | 21:13

      Karađorđije

      @Sekula

      ..pa na žalost, nismo baš uspeli da kupimo vreme, što i verujem da je bio cilj kneza Pavla, jer je i same pregovore razvlačio ko kore za gibanicu.. u toj igri sa lavovima prilično mu je dobro išlo, sve dok tu njegovu grčevitu borbu za opstanak Jugoslavije nisu iznutra pocepali Englezi preko naših plaćenika koji su organizovali martovske demonstracije..

    • 25. mart 2015 | 22:33

      ccc

      @Sekula

      Moskvu ne bi zauzeli nikada. Ta prica o zimi je samo propaganda, kao - samo da nije bilo zime sve bi ih razbili. Zima je bila i Rusima pa im nije smetala. Zima je bila i u celoj Evropi pa niko da se nadje da pobedi Nemce zbog te zime... Posle zime doslo je i prolece, pa leto i opet nista. Nije 4 godine trajala zima. A sve i da su osvojili Moskvu, sta bi to promenilo? Rat bi se nastavio, Rusi bi i dalje ratovali i pobedili. I Napoleon je mislio da ce pobediti ako osvoji Moskvu. Osvojio je ali je ipak porazen. Nije Rusija samo Moskva.

    • 26. mart 2015 | 00:12

      DAROLIM

      @Sekula

      Majke vi kad je stvoren SSSR, malo sam vise glup.

    • 1. maj 2019 | 21:09

      Darko

      @Sekula

      Upravo tako. Više volim da me Englezi smatraju za malog Prusa a ne za malog Rusa.

  • Dus

    25. mart 2015 | 18:29

    Uvijek kroz istoriju smo bili na pravoj strani,na strani dobra i zato i stradamo,ali Božja je posljednja,s verom u Boga!!!

  • Pera Kojot #1

    25. mart 2015 | 18:27

    Sta bi bilo kad bi bilo! Uvek smo propustili veoma bitne stranice istorije! Sta nam je sad posle 70 godina bolje! Isti ti su nas opet bombardovali, umesto da smo uradili kao francuzi, spanci... ne mi cemo da se odupremo vilama okupatoru, pa nas pobio jos vise! I na kraju gde su svi, a kroz sta je Srbija posla? Da , ali mi imamo obraz I cast! Dokle!?

  • Pametni

    25. mart 2015 | 18:20

    Ja se samo bojim da nista nismo ili necemo da naucimo iz istorije! Sve ce ovo da se ponovi i na kraju ce se obistiniti prorocanstvo Tarabica svi Srbi pod jednu krusku ce da stanu! Sve zbog cuvenog srpskog inata, to jest ocu qrac!

    • 25. mart 2015 | 19:14

      QQ-LELE

      @Pametni

      To da svi Srbi stanu pod jedno drvo je izmisljeno. Pravo prorocanstvo je da ce Srba uvek biti 10. miliona

  • RADOVAN

    25. mart 2015 | 18:13

    bili bi pod ruskom okupaciom jer Hitler je izgubio rat.

    • 25. mart 2015 | 18:29

      Pera Kojot #1

      @RADOVAN

      A ovako inace nismo bili? A i dalje smo! Nista nemam protiv Rusa, jaki su I brane Rusiju! A mi , nemamo vise ni vojsku!

    • 25. mart 2015 | 19:54

      DAROLIM

      @RADOVAN

      Rusi su vodili odbrambeni rat, a ne okupacijski rat tako da od okupacije ne bi bilo nista.

  • leVu

    25. mart 2015 | 18:07

    Kao sto je rekao Murat Bajazitu : Ako hoces da raskomadas Srbiju oslanjaj se iskljucivo na Srbe,i time se vode svi nsi dusmani preko 600god. !!!!

    • 25. mart 2015 | 18:30

      Srdjan

      @leVu

      Svaka ti je na mestu!!!Niko bolje ne moze izdati Srbiju od Srba!

  • Akso

    25. mart 2015 | 18:06

    Cuo sam ako sklopis ugovor sa djavolom mozes za zivota biti jako bogat

  • Velja

    25. mart 2015 | 18:05

    Da se ne lazemo' Hitler bi napao Jugoslaviju' Knez Pavle je bio pametan covek I znao je da je potpisivanje pakta samo kupovina vremena, zeleo je samo da odlozi neizbezno, jer je Hitler bio pravi ludak I zeleo je krv' krv I samo krv.

  • Lovorko

    25. mart 2015 | 17:59

    Taj isti hitler je poslao u smrt hiljade srba

    • 25. mart 2015 | 18:41

      Karađorđije

      @Lovorko

      ..ipak su nas komunisti poslali mnogostruko više..

    • 25. mart 2015 | 19:24

      DAROLIM

      @Lovorko

      Pa nisu trebali Srbi da slusaju Tita. Nisu trebali da pucaju na svabu, nebi ni jedan Srbin nastradao, i ovako bi svabe otisle.

  • Nebojša SRBIN

    25. mart 2015 | 17:56

    Pa onda rusi ne bi nas oslobadjali od fašista i ginuli na hiljade po Srbiji, oni bi nas kao fašiste sve pobili. Pa ako bi bili u tom savezu sa njima.

    • 25. mart 2015 | 18:22

      Pametni

      @Nebojša SRBIN

      A koliko je pa Svajcaraca izginulo za vreme drugog svetskog rata oni su bili neutralni?

    • 25. mart 2015 | 18:22

      Karađorđije

      @Nebojša SRBIN

      Srbine ČITAJ šta piše... Kraljevina Jugoslavija ovim ugovorom nije prišla njihovom vojnom savezu već joj je garantovana NEUTRALNOST, čak joj je garantovano da ako se ne meša u rat, da njena teritorija nesme biti povređena ni na koji način, čak ni za transport.. Hitler je želeo da na svaki način spreči Jugoslaviju (Srbiju) da uđe u rat..

    • 25. mart 2015 | 18:28

      Karađorđije

      @Nebojša SRBIN

      ..Rusi nisu pobili ni hiljade i hiljade Švajcaraca, jer su bili NEUTRALNI.. Ugovorom nije bilo predviđeno da pristupimo vojno njihovom savezu, već nam je GARANTOVANA NEUTRALNOST ako se ne mešamo u rat.. čitaj, ako si lud nisi glup..

    • 25. mart 2015 | 19:32

      DAROLIM

      @Nebojša SRBIN

      Od koga nas Rusi oslobodili? Nije mi bas jasno.

  • Dag

    25. mart 2015 | 17:51

    Mi smo, odavno, k'o Svajacarska. Malo,malo,pa, Ku - Ku, Ku-ku ...

  • Kile

    25. mart 2015 | 17:50

    Ovakav redosled dogadjaja niko ne bi mogao da garantuje,i pitanje je da li je mogao biti ostvariv,pa sve ostaje u domenu teorije i pretpostvki,samo ostaje ta velika zal za obilno stradanje nevinog naroda..A sa druge strane,Srbija nije,niti ce ikad biti zemlja na strani gubitnika.

  • NE SLAŽEM SE NI MALO

    25. mart 2015 | 17:50

    Istoričari pričaju gluposti.Ko su oni da predviđaju šta bi bilo kad bi bilo.A ko tvrdi da nas ne bi nakon rada a i tokom rata pregazile sile saveznika? Ko tvrdi da nas ne bi posle zgazili Rusi,Francuzi i Britanci? Znamo kako su prošle sile Trojnog pakta i ne vidim zbog čega je neko mislio da bi mi prošli bolje.Svakako bi nam sledilo krvoproliće i rat!

    • 25. mart 2015 | 18:27

      Vladimir

      @NE SLAŽEM SE NI MALO

      Sve su u pravu prijatelju, slazem se,ali ne vidim kako su to prosle sile trojnog pakta losije od nas? Kad nas se gore zivi nego bilo gde...

    • 25. mart 2015 | 18:34

      Karađorđije

      @NE SLAŽEM SE NI MALO

      .. a kako niko nije pregazio Švajcarsku koja je bila neutralna, isto tako kako je i nama nuđeno.. ja ne znam jesta li vi stvarno nepismeni toliko ili se samo pravite.. potpisom trojnom paktu, Kraljevina Jugoslavije se nije priključila dotičnom savezu, VEĆ JOJ JE GARANTOVANA BEZBEDNOST GRANICA I TERITORIJE AKO SE NE MEŠA U RAT.. to što smo ispali ovce, pa nas Englezi iskoristili ko neku priglupu snajku, to je naš problem..

    • 25. mart 2015 | 18:38

      Eto tako

      @NE SLAŽEM SE NI MALO

      Procitaj sta pise,KJ ne bi ucestvovala u ratu,niti bi pomagala sile osovine na bili koji nacin.. Zasto bi te neko "pregazio" jer si ostao neutralan u svetskom ratu.. Sigurno nas ne bi gledali istim ocima kao da smo bili sa saveznicima,ali daleko od toga da bi nas pregazili..

    • 25. mart 2015 | 19:18

      Mama

      @NE SLAŽEM SE NI MALO

      Sve sto du zacrtali Msdoni tako je i bilo. Kad su oni rekli stop ratu rat je zavrsen. A sva ta pozorista oko samoubistva Hitlera i Eve Braun i jos nekih su iscenirana.

  • Dr No

    25. mart 2015 | 17:48

    Sve je to lepo ali nisam siguran da bi se Adolf drzao dogovorenog i potpisanog. On je i sa Rusima (sa Staljinom-SSSR-om) imao potpisani akt o nenapadanju. A svi znamo sta je bilo.

    • 25. mart 2015 | 17:59

      LA

      @Dr No

      Ne bi bilo bombardovanja Beograda i tako brzog napada na Jugoslaviju, i komunisti ne bi dobili priliku da zapocnu gradjanski rat

    • 25. mart 2015 | 18:08

      SAVA

      @Dr No

      U pravu si, valjaju se gluposti koje covek nemoze ni zamislit. Sa kim je vampir sve potpisao mir pa ih potamanio kao muhe, a nas bi ostavio na miru. Da baba ima m... bila bi deda, posto nema . osta baba.

    • 25. mart 2015 | 20:20

      Stanojle

      @Dr No

      Očigledno je da je Nemačkoj glavni cilj bio da osvoji Rusiju. Čehoslovačka i Poljska su bili samo koleteralna šteta na njenom putu prema Rusiji. Rusija je za Nemačku jednostavno bila prevelik zalogaj. Naravno da je kojim slucajem Nemacka pobedila Rusiju, Jugoslavija i Srbi ne bi imali sjajnu budućnost. Jednostavno mogli smo mnogo bolje proći da sa paktom sa Nemačkom. Nemačka je imala minimalne šanse da pobedi u tom ratu. Srbi su posle Rusa najviše izgubili a mogli su da dobro prodju.

    • 25. mart 2015 | 20:41

      Karađorđije

      @Dr No

      ..i ja am sumnji po tom pitanju, ali NIKO ne može da ospori nameru kneza Pavla da sačuva što se spasti da, ili bar kupi vreme za bolju pripremu za rat.. časnog čoveka komunjare oklevetaše, a praznoglavi i dan danas kao papagaji ponavljaju ono što su u školi pre 40-50 god naučili.. ne ume to da misli svojom glavom, isprani mozgovi pa to ti je..

  • Vendeta

    25. mart 2015 | 17:46

    Živeli smo 45-50 godina pod komunizmom. Sad smo neutralni,i neutralno puštamo i NATO i Ruse da sa imunitetom prolaze kroz našu teritoriju. Sporazum sa Rusima o jedinici pored Niša,i nedavni sporazum sa NATO.

  • Župan-Ban

    25. mart 2015 | 17:46

    Da,da...sve bi bilo idilično dok jednog trenutka,negde oko septembra 1944. godine ne bi sa svih strana nagrnuli Rusi (Sovjeti).Onda bi tek osetili sta je komunizam,bili bi na nivou Rumunije,Bugarske i ostalih istocnih zemalja,a knez Pavle,kralj Petar i sva ta dvorska dju...d bi verovatno bili pobijeni od strane Rusa ili bi pobegli a narod ostavili na cedilu.Samo nas je NOVJ i J.B. Tito spasao od Sovjeta i Staljina(najveceg zlocinca u 20.veku,pored Hitlera.)

    • 25. mart 2015 | 17:58

      Ivan

      @Župan-Ban

      A Rumunima je kao lose? Presisali su nas odavno po svemu

    • 25. mart 2015 | 19:24

      Mama

      @Župan-Ban

      Bas nas spadio ili uvalio u jos veca go..a. Nije on ista bio bolji od Hitlera. Sve ovo sto se safa dogadja sa Siptarima je njegova zasluga. On ih je doveo po direktivi masona da unisti Srbiju.

    • 25. mart 2015 | 19:38

      DAROLIM

      @Župan-Ban

      Sta lupas pa mi bi i dalje ostali neutralna zemlja.Tako ne bi ni bila nikad komunisticka zemlja.

  • Pizon

    25. mart 2015 | 17:43

    Engleski spijuni... i njihova fraza, bolje rat nego pakt

  • Nislija

    25. mart 2015 | 17:42

    Glup smo narod... od ponosa i postenja se ne zivi. Sad nas svi trpaju za dzabe. Jel fali sad nesto zapadnjacima? Ratovali i bili smrtni neprijatelji a sad ko braca rodjena. A mi? Propadamo i ispastamo uvek zbog politicara....

  • Савица

    25. mart 2015 | 17:41

    У ПАКТУ СЕ НИГДЕ ПО ЧЛАНОВИМА НЕ СПОМИЊЕ НЕУТРАЛНОСТ, ВЕЋ САМО ПРИСТУПАЊЕ.

  • Drugi

    25. mart 2015 | 17:37

    Da vas podsetim ta alijansa je porazena 1945 i sta bi onda bilo?

    • 25. mart 2015 | 18:21

      Viconi

      @Drugi

      Dobro,i šta danas fali Nemačkoj,Italiji i Japanu. Molim

    • 25. mart 2015 | 18:39

      Karađorđije

      @Drugi

      ..da te podsetim ta alijansa nije poražena, vidimo na primeru naše braće Hrvata koji su 90ih imali nedvosmislenu podršku iste te alijanse, ovog puta pojačane bivšim neprijateljima- Britancima, Amerima.. a i danas imaš očigledan primer.. Ukrajina.. pametnom dosta..

  • Beli

    25. mart 2015 | 17:37

    E sad, lako je biti general posle bitke! Sta bi bilo da je Rus udario po nama, a udario bi, ne znam bas da li bi tako sjajno bilo. U Srba je to da imamo inat i da sve moramo da pokvarimo i da smo sami sebi najveci neprijatelji tako da ko zna gde bi sad bili, samo znam da je komunisticka Juga bila cenjena i postovana tako da nije problem tog pakta, vec sovinizam i nacionalizam svih balkanskih naroda koji je doveo do raspada jedne, po meni, lepe i jake federacije.

    • 25. mart 2015 | 18:57

      zomije hr

      @Beli

      Nije Juga bila nikakva federacija, već komunistička mračna država za naš narod, a i nije bilo tako sjajno kao što se priča, i onda su se ljudi mučili i radili ko crvi, bila je samo veliki paravan sna Velike Srbije, pod pokroviteljstvom j.broza tita, velikog diktatora pod čijom je palicom bila čitava Juga

    • 25. mart 2015 | 19:09

      Karađorđije

      @Beli

      ..da te podučim pošto si tanak sa znanjem.. balkanski nacionalizmi NIKAKO ne mogu da se porede.. imaš naš, SRPSKI nacionalizam koji je ni iz čega, SVOJOM I SAMO SVOJOM krvlju STVORIO tu državu o kojoj pričaš.. on kaže da smo svi ovde, na balkanu JEDAN NAROD, JEDNA KRV, DA SMO ISTI, DA SMO BRAĆA..a imaš i recimo HRVATSKI koji je od početka radio na rušenju i razgradnju iste.. on kaže da je jedino mrtav Srbin, dobar Srbin.. pa onda imaš i novokomponovani "BOŠNJAČKI" (i dan danas mi nije jasno šta to znači..) koji sanja stvaranje islamske države i povratak nekakvog osmanizma na Balkanu, u kojem bi vladali šerijatski zakoni i gde bi svi nemuslimani bili opet valjda neka obespravljena "raja" (treba da pročitaš neko od dela velikog IZETBEGOVIĆA..) O šiptarima ne bih, previše je čak i za mene.. itd..

  • Ledzend

    25. mart 2015 | 17:36

    Ljudi,jel postavljate pitanje sta bi sa nama bilo posle rata da smo ostali u paktu,fasistima ne bi pomogli da pobede,to je sigurno,a posle bi nas ocerupali susedi,tek tad nista ne bi bilo nista od nas.

    • 25. mart 2015 | 18:29

      Stanojle

      @Ledzend

      Svi naši susedi su već bili potpisali pakt. Bugara poginulo 17 hiljada a Srba 1,7 miliona.

  • Dag

    25. mart 2015 | 17:33

    Dobro.Vase je da pravite vest.Ali, ovo nema veze, sa istinom.Najveci kapital, je bio u rukama vladajuce dinastije, stranog kapitala, i desetak bogatasa... Srbija je, tada,(a i sad ), bila agrarana zemlja.Svajcarska ,svoje bogatstvo, duguje bankama, i tajnosti, (zasad) - uloga... (Neko ce reci, satovima,cokoladi...Da, ali nije - presudno.)...

    • 25. mart 2015 | 19:44

      DAROLIM

      @Dag

      Mnogo vazno, dal od satova, upaljaca znamo da su Svajcarci mnogo siromasniji od nas.

  • Ivan Savic

    25. mart 2015 | 17:32

    Istina i propuštena šansa..

    • 25. mart 2015 | 17:51

      Goran

      @Ivan Savic

      Englezi nas kupili za sacicu funti. A sta i da nas povezuju i tako nas svi gledaju kao zlocince iako je istina totalno drugacija

  • Mile

    25. mart 2015 | 17:29

    Bolje i ovako nego bilo kakavo povezivanje sa zlotvorom

    • 25. mart 2015 | 17:38

      Glavas

      @Mile

      Biti neutralan znaci ne povezivati se ni sa kim.

    • 25. mart 2015 | 18:18

      Karađorđije

      @Mile

      ..to nije bilo nikakvo "povezivanje" sa zlotvorom, već je Hitler poučen 1.sv ratom hteo da izbegne mešanje Jugoslavije (čitaj Srbije) u rat, i zbog toga garantovao nama to što je garantovao.. druga je stvar koliko bi on to i poštovao (primer je pakt o nenapadanju sa SSSR)...ipak, ostalo je zapisano da su njegovi generali negodovali i zamerali mu što se "prema Kraljevini Jugoslaviji ophodi kao prema razmaženoj nevesti".. a kad smo već kod zlotvora, veći zlotvori po ovaj narod se pokazaše komunisti koje nije uzbuđivalo streljanje 100 (SRBA)za jednoga, nije im smetala SRPSKA omladina na sremskom frontu (moj deda je sa nepunih 15 go NASILNO mobilisan i poslat na isti) itd,itd,itd..

  • Матрикс

    25. mart 2015 | 17:28

    Хтели су, али их зезнуше партизани!

    • 25. mart 2015 | 17:43

      Савица

      @Матрикс

      ТАДА ЈОШ НИСУ ПОСТОЈАЛИ ПАРТИЗАНИ И Н. О. ПОКРЕТ. МАЊЕ ЛУПАЊА И НЕЗНАЊА.

    • 25. mart 2015 | 18:04

      Karađorđije

      @Матрикс

      Nisu ih zeznuli partizani, već englezi koji su finansirali potpaljivače martovskih demonstracija (u kojima je učešće komunista bilo zanemarljivo, iako su se kasnije iz petnih žila trudili da dokažu da su upravo oni ti koji su se usprotivili paktu sa Hitlerom).. partizani su podigli ustanak kasnije, mnooogo kasnije, čak posle ravnogoraca, tek kad je napadnut Sovjetski savez.. dok je Staljin imao pakt o nenapadanju sa Hitlerom (i dok je delio jadnu Poljsku s njim) Hitler nije smetao ni našim komunistima.. tek kad je ovaj napao SSSR dižu se i naši komunisti.. toliko o komunističkom patriotizmu, nije im smetala okupacija rođene zemlje, ali napad na SSSR ih je zaboleo toliko da su se digli na oružani ustanak.. a nije im smetalo ni to što su Švabe streljale 100 (isključivo i samo) SRBA za 1 ubijenog Nemca, a 50 za ranjenog (jer podsetimo se oni su bili bezbedni u šumama a za streljanje su po SRPSKIM selima i gradovima prikupljani SRPSKI civili).. toliko o tim partizanskim moralnim gromadama, na čelu sa "najvećim sinom naših naroda i narodnosti"..

    • 25. mart 2015 | 19:45

      DAROLIM

      @Матрикс

      Takoje!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA