(UZNEMIRUJUĆI VIDEO) NAJNOVIJI DETALJI UBISTVA IVANA STAMBOLIĆA! Srpski istražitelj OTKRIVA ISTINU o jezivom zločinu

Srpski Horejšio Kejn - prof. dr. sc Slobodan Savić za naš portal iznosi najnovije detalje koji se tiču političkog ubistva Ivana Stambolića koje je potreslo Srbiju

Komentari

  • ANTE BAN

    17. decembar 2015 | 11:23

    Ovo je bila tipična borba za vlast u Srbiji, ni prva- ni zadnja! I kao u nekim prošlim slučajevima, protivnik je fizički uklonjen. Nas iz susjedstva to je najmanje briga. ALI;ovaj dogadjaj imao je presudnu ulogu u političkom životu bivše SFRJ! Jer- nakon uklanjanja I.Stambolića i degradacije D.Markovića,velikosrpski nacionalisti su stvorili slobodan prostor za preuredjenje Jugoslavije u Veliku Srbiju! Sve što se dogadjalo do 1995.godine ide u prilog toj tvrdnji, a dokazi su bezbrojni i neoborivi! Kada će se Srbi suočiti sa ovom istinom i prestati tražiti krivce izvan sebe? Po komentarima; NEĆE JOŠ ZADUGO! ALI- to je već vaš problem!

  • zoran

    17. decembar 2015 | 10:47

    Nema sumnje da je Ivan Stambolic bio intelektualac koji je savrseno dobro razumeo zbivanja u Srbiji i svetu...da su stvari isle drugim tokom...tacnije da je ostao na rukovodecim funkcijama...mnoogo toga bi bilo drugacije i vrlo je verovatno da do tragedije koja nas je zadesila ne bi doslo nikada ili barem ne u obimu u kome se to dogodilo...razlog zbog koga sam se odlucio da dam komenta je malo drugaciji ... sramno je da niko do sada nije decidno ukazao na nalogodavce ubistva Ivana Stambolica iako je i malom detetu u Srbiji jasno ko je to mogao da bude... Vucica jos nekako i razumem...u vreme ubistva bio ja rame uz rame sa nalogodavcima...Toma Nikolic nije ni krio da mu je drago zbog politickih ubistava...ali sam ne malo iznenadjen ostalim ucesnicima u vlasti...pre svega mislim na demokrate...koji ovo i ne pominju...ako se za trenutak stavimo na mesto clanova porodice Ivena Stambolica...za njih je ovo dvostruka tragedija...cak mislim da je totalno nerazumevanje nosioca vlasti nista manje frustrirajuce nego i samo ubistvo...pa setite se samo onoga julovca koji je pred kamerama rekao da gospodja Stambolic najbolje zna gde joj se nalazi suprug...ni do dan danas ga niko nije prozvao zbog toga iako je jos tada i odlicno znao za sudbinu Ivana Stambolica...necu reci nista novo da demokratski orijentisane partije svesno zaobilaze ovu temu iz cisto politickih razloga znajuci verovatno da Milosevic i njegove ideje imaju jos uvek mnogo sledbenika... poklonika...

    • 17. decembar 2015 | 15:51

      Алекса

      @zoran

      Кажеш да је тешко фамилији Ивана Стамболића? Што не кажеш колико су Иван и Петар завили у црно фамилија док су били на власти? Кажеш било би другачије? Било би, не би остао ни један Србин на Косову, Метохији, Босни, Херцеговини, Славонији, Лици, Далмацији, у Хрватској, Стамболићи би их уништили више од балиста и усташа.

  • Novica

    17. decembar 2015 | 10:36

    Ne spinujte vise milisevic nije imao razlog da naruci ubistvo jer je uveliko kostunica bio kandidat narucioci su strane sluzbe a izvrsioci legija i kimoanija, i ne koristite doticnog u spinivanje odakle on tna ko je narucioc

  • Bole

    17. decembar 2015 | 09:58

    Prava istina jednoga dana ce izaci na videlo ali treba da prode jos neko vreme, ovo je sve nagadanje.

  • ANTE BAN

    17. decembar 2015 | 08:50

    Čitajući komentare iznenadjen sam da većina i dan-danas ne sagledava posljedice ovog čina po sudbinu bivše SRFJ! Nas iz Hrvatske nije briga za kadrovsku križaljku političara Srbije, ni onda, a puno ni danas! ALI- brinulo nas je što je u SKJ Srbije pobijedila nacionalistička struja, predvodjena Miloševićem,Šipovcem,Kertesom,koja je započela preuredjenje Jugoslavije u Veliku Srbiju! Danas- četvrt vijeka kasnije, činjenice i dokazi još su uvjerljiviji.Simtomatično mi je to što većina ovo ne uvidja i ne prizna, a tobože- žale za Jugoslavijom. Stara je izreka; "Ako laže koza, ne laže rog!"

    • 17. decembar 2015 | 13:11

      Snezana яяя

      @ANTE BAN

      Pa ako vec trvrdis da je Miloseviceva struja bila nacionalisricka, sta onda mislis o nacionaluzmu koji je jos pre Milosevica od strane kosovskih Albanaca cvetao na Kosovu? Tu je S. Milosevic bio suocen sa nacionalizmom odmah po svom dolasku na vlast. Pa nije od tada orosla ni cela jedna godina, svi smo bili suoceni sa nacionalizmom F. Tudjmana (ja kao dokaz imam fotografije plahata F. T. sa datumom), tada su franjevci divljali po Hrvatskoj. Ti sa druge strane tvrdis da raspolazes dokazima o nekakvoj velikosrpskoj ideji? Uredu, iznesi sve dokaze i cinjenice, ja inace uzimam u obzir sve sto je potkrepljeno argumentima. Inace nadam se da na odgovore na prethodnoj temi necu cekati dugo, jer si i tamo obecao opsezne i argumentovane odgovore i ja cekam. Tebi veliki Pozdrav.

    • 17. decembar 2015 | 18:11

      Kobac

      @ANTE BAN

      Samougasi se,dosado.Čisti svoje dvorište!

  • Milic

    17. decembar 2015 | 08:18

    Sve se ovo znalo i do sada samo svi su cutali ,e sada kao nesto najnovije radi skupljanja poena !

  • Dr.Nikola

    17. decembar 2015 | 06:51

    A zasto se sumnja na Slobodana da je narucio ubistvo...nisu li mogli to da urade i demokrate...toliko su silno zeleli na vlast da su rusili Bg. Palili skupstinu itd...a ovo im je mogao biti jedan veliki adut da pljuju üo Slobi i optuze ga

    • 17. decembar 2015 | 10:44

      Peroni

      @Dr.Nikola

      Ne pisi gluposti ka neznas

    • 17. decembar 2015 | 11:25

      Ja

      @Dr.Nikola

      Najlakše je okriviti mrtvog coveka, jer mrtvi ne govore...

  • Nina Jerković

    17. decembar 2015 | 06:14

    Нажалост Милошевићу никада није одржано суђење за издају и предају Српског народа у словенији, хрватској, босни и на Косову, за пљачку инфлацијом, пирамидалним банкама, пљачку Фонда друштвених станова када су комунистички профитери опљачкали 3.200.000 станова купујући по неколико станова за пар десетина марака док је сам Милошевић "купио" кућу на Дедињу од 7 милиона марака за 2000 марака. Сви они који су профитирали са црвеним бандитом и највећим криминалцем у Србији и данас се радо сећају како је било добро док су пљачкали током 90тих док је народ једва преживљавао, а Милошевић током "мигинга подршке" бацао грађанима сув хлеб са камиона (претеча сендвича данашњих интернет ботова). Како неко може да има и једну позитивну реч за човека који је од самих американаца био проглашен за "фактора мира и стабилности" када је издао Србе из хрватске па су протерани и потписао Дејтонски споразум на штету Републике Српске, организујући у време анјвеће несташице бензина ауто трке за свог сина, који је "носећи гајбице" "зарадио" 5 милиона марака да отвори дискотеку.

    • 17. decembar 2015 | 11:19

      Nikola

      @Nina Jerković

      Nina, ti mora da celu noć brojala te DM do pet miliona, i gajbice koje je Slobin sin prenosio!!!

    • 17. decembar 2015 | 12:28

      Mlj1228

      @Nina Jerković

      Vi ste u pravu 200%, ali kao sto rekoste , nekima je u to vreme bilo mnogo lepo. Secam se tih trka koje su bile organizovane po volji njegovog sina. Nije tu bilo nekoliko automobila 4x4 , vec vise stotina policijskih vozila i veliki broj autobusa, sve radi zastite Marka Milosevica. Plate su bile 20 maraka , trafikovano gorivo od koje je mnogo automobila otislo na otpad, dnevna inflacija od sto posto . Ljudi koji su i primili neku bednu pletu u dinarima, su morali , ili da kupe devize , ili da odmah potrose sve, jer vec sutra od tog novca nema nista. Ali sve to dzaba , jos uvek ima nostalgicara. kojima je onda bilo lepo, a onim drugima, je plitka pamet.

  • sandra

    16. decembar 2015 | 22:54

    Pa sta nas iznenadjuje,ljudska zloca je neogranicena.svi se zgrazavamo,pok.stambolica vise nema,nema ni milosevica,ali ostaju nasa djela,prema tome ljudi moji trudite se da vas pamte po dobroti.

    • 17. decembar 2015 | 03:10

      polat

      @sandra

      bravo za komentar!

    • 17. decembar 2015 | 09:06

      Ljuti

      @sandra

      Bravo Pero Kojote .Ovoga puta odajemti priznanje jer bas takoje i bilo.

  • Pera Kojot # 1

    16. decembar 2015 | 22:24

    Sve je bila prevara! Sloba je poslat od strane amera da unistiti komunizam a posle se otrgao kontroli, pa su morali da ga ubiju a pre njega ubise Jugu!

    • 16. decembar 2015 | 23:33

      Snezana яяя

      @Pera Kojot # 1

      Izvini ali pises gluposti, raspad Jugoslavije je isplaniran mnogo pre nego sto je S. Milosevic izabran za predsednika, a da je bio americki agent ne stoji, jer ga Amerika nikada, ali bas nikada nije podrzavala.

    • 17. decembar 2015 | 00:43

      kendi

      @Pera Kojot # 1

      mislis poslat od str rusa , dloba je rusofil zar ne

  • LudZbunjenNormalan

    16. decembar 2015 | 21:43

    Ne znači da je pas dobar ako glasno laje. Isto tako ne znači da je čovjek dobar ako je vješt s riječima.

  • sima

    16. decembar 2015 | 21:24

    Bili smo zatucani pa smo glasali za Slobu proverenu komunjaru koji nije znao da se prekrsti.Veliki ekonomski bandit.Mada ni babetina jula nije bila bolja mada je nosila cvet u kosi.Deca isto kao i roditelji okoreli skorojevici i egoisti koji su koristili privilegij,mada su odisali tupavoscu.

    • 16. decembar 2015 | 23:21

      Boro

      @sima

      A opet Zuti se znali krstiti pa unistili i ono sto je ostalo od komunjara...pa koje onds bio vece zlo

    • 17. decembar 2015 | 07:52

      Pera Kojot # 1

      @sima

      Sad ce patrioti da te rascerece!

  • mister x

    16. decembar 2015 | 20:46

    Srbija mora da se suoči sa svojom prošlošću, koja je ružna i tamna, ali bez tog suočavanja sa prošlošću nije moguće ići napred.Prema tvrdnjama izvora iz MUP, Milošević je lično naredio ubistvo Ivana Stambolića, a dosadašnja saznanja u istrazi ukazuju na to da je komandant JSO Milorad Ulemek Legija naredio pripadnicima svoje jedinice da ubiju nekadašnjeg predsednika Predsedništva Srbije.Kome to nije jasno i zasto se ne prekine sa onim mozda .da mozda ne..Sve je jasno.Zatim..Slobodan Milošević lično je krajem 1999. godine naručio ubistvo Željka Ražnatovića Arkana, utvrdila je istraga Specijalnog tužilaštva za organizovani kriminal.Zasto ga je sklonio..Osnovni razlog zbog kog je Milošević naredio uklanjanje Arkana bio je zapravo strah da bi ovaj mogao da stane na stranu opozicije i povede pobunu protiv režima.Arkan je krajem 1999. bio na samo korak od dogovora sa Zoranom Đinđićem.Na zalost i ovaj drugi je platio tu cenu.

    • 17. decembar 2015 | 11:15

      Nikola

      @mister x

      Ništa tebi nije jasno, tvoj IQ je vrlo nizak da bi shvatio neke stvari.Ali da si zloban istina je. I jedno pitanje:Da li realno, da za ubistvo jednog čoveka bude osuđeno desetine ljudi i hiljade ljudi bude hapšeno?

  • Ali koka

    16. decembar 2015 | 17:52

    Da se ne lazemo,Stambolic je u trenutku likvidacije bio daleko od toga da ugrozi Milosevica.Za njegovu smrt treba traziti krivca u zapadnim krugovima.Cilj je bio da se oblati Milosevic.U sklopu ubistva Curuvije i pokusaja ubistva Vuka Draskovica rusen je sada valjda vidimo veliki ugled Milosevica u srpskom narodu.

    • 16. decembar 2015 | 19:58

      Khalid Ibn Al-Walid

      @Ali koka

      Daj covjece prihvatite jednom istinu da slobo nije bio ono za sta ga vi uzimate...zar je toliko tesko vjerovati u istinu

    • 16. decembar 2015 | 20:11

      Mile2

      @Ali koka

      Ipak se lazemo.

    • 17. decembar 2015 | 02:57

      Sasa

      @Ali koka

      Ako imate i malo politicke inteligencije znate da ne postoji veci autogol za vas nego da se desi ubistvo vaseg najveceg protivnika. Slobo nije bio glup da bi to uradio.

    • 17. decembar 2015 | 10:38

      Novica

      @Ali koka

      Bravo za komentar prvi koji razmislja svojom glavom svaka cast

  • ANTE BAN

    16. decembar 2015 | 17:08

    Šteta, velika šteta! Da je ostao I.Stambolić, bila bi dva rješenja; prvo- neki odlik Jugoslavije bi opstao! I drugo- ako to ne bi bilo moguće, naš razlaz bio bi civiliziran, i danas bi opet Beogradjani bili dragi gosti po Dalmaciji.

    • 16. decembar 2015 | 17:28

      Lela

      @ANTE BAN

      Bravo na komentaru. Nove generacije žive u Srbiji i svi su veoma dobrodošli.

    • 16. decembar 2015 | 17:44

      Slava

      @ANTE BAN

      Ej bre, vi crvati ste stvarno "cudo": Za svako zlo sto uradite nadjete nekog drugog, najcesce zrtvu vaseg zla, da krivite...

    • 16. decembar 2015 | 17:56

      srb

      @ANTE BAN

      Da nije bilo Tudjmana, ostao bi neki vid Jugoslavije. I Srbi ne bi bili ptoterani iz krvatske. A dalmatinci bi rado bili vidjeni u Beogradu.

    • 16. decembar 2015 | 21:13

      Svoj Car

      @ANTE BAN

      Bitno da ti je Tudjman bio cool...eeee....i da me molis ne bi ti u Dalmaciju...pored toliko lepote po Grčkoj,Turskoj....Rasparčali su zemlju kojoj ne bi bilo ravne,proterali tolike Srbe i Bosnjake svuda naokolo,a vi im dizite spomenike.Primitivizam 90-ih se nije jos ugasio.Mi smo ovde u Srbiji konkretno u Beogradu uvek bili protiv rata i rezima,a gde ste bili vi braćo sa ex Yu prostora.....Ajd Ćao....!

    • 17. decembar 2015 | 00:12

      Snezana яяя

      @ANTE BAN

      Da me sada neko ne shvati pogresno, zao mi je zbog ubistva I. Stambolica, iz vise razloga, pa i nekih licnih, ali bas iz tih nekih "licnih razloga" znam da Stamboliceva politika mozda jeste bila sve drugo, samo daleka od idealne, doticnog gospodina nisi poznavao, pa i ne mozes da znas da su se njegovi politicki stavovi bitno razlikovali od njegovih izjava za javnost. Nista u vezi njegovog ubistva nije dobro, jer pored svega bio je dobar covek, ali je u svakom slucaju dobro da Jugoslavije utemeljene na laznom bratstvu i jedinstvu, i idealima koji su bili samo privid, vise nema, i nikada je vise nece ni biti. Znas mnogi narodi su se vise kleli u bratstvo i jedinstvo po "zadatku"nego sto su to stvarno mislili. Bila je to jedna divna drzava, koju su srusili oni koji ce jednog dana za njom najvise i plakati, danas ne, ali jednog dana sigurno.

    • 17. decembar 2015 | 00:39

      Алекса

      @ANTE BAN

      Када ти лопов украде државу, територију, идентитет, историју и хоће да "оде" без рата онда је то цивилизацијски разлаз? М:У:Р:Ш:

  • The Spatula

    16. decembar 2015 | 17:08

    Iskreno, zao mi je normalnih, postenih ljudi, radnika, koji sa znojom zarade svoju platu od koje jedva prezive. A politicara, lopova, prevaranata koji preko noci dodju do bogatstva...pa sta ocekuju? Da bi se oni obogatili, nekog moraju da prwvare, jer nosta ne rade. Prosipaju nam pamet, od koje nam je svakim danom sve gore.

  • Nikol

    16. decembar 2015 | 16:59

    Pored toliko ubistava, Milosevic se pravio lud kao da se to dogadja na Tajlandu. On je dobio premalo sta je zasluzio a ni Stambolic nije bio cvecka. Oko 40000 srba oterano je sa Kosova dok je on vladao a o cenzuri da ne govorim. Njihova smrt je dokaz da pravde ima.

    • 17. decembar 2015 | 11:35

      Bakica

      @Nikol

      Pogledajte emisije Trezor i sastanak srba sa Kosova i Stambolica. To je bilo 1984 ili 1985. Ono sto je pricao Stambolic je sramota. Jadni ljudi sa Kosova.

  • Srb

    16. decembar 2015 | 16:10

    I sta je sad ovde novo??

  • Herc

    16. decembar 2015 | 16:07

    Teško mi je da poverujem u pretpostavku da je pokojni Stambolić mogao da ugrozi Miloševića, kada za to nije bio sposoban pok. Đinđić. Dakle, Stambolić kao de facto prevaziđeni političar na društvanim marginama punih 13 godina je trebao da Srbiji donese demokratske promene. Ma, daj!!!

    • 16. decembar 2015 | 17:10

      Luna

      @Herc

      A ti sad bolje znas od svih. Aj ne brani tu svinju!

  • SM

    16. decembar 2015 | 16:02

    Pa Mira Markovic je glavni ubica nalogodavac svih do sada ubistava. Nju bi trebalo staviti na detektor....ona je bolesna zena!

    • 19. decembar 2015 | 04:11

      Petar

      @SM

      Ma Marko je narucioc ubistva. Ajde braco srbi dogovorite se ko je narucioc, a ne samo da lupetate.

  • QQ-LELE

    16. decembar 2015 | 15:59

    Stambolica nije ubio Mlosevic, vec strane obavestajne sluzbe. Malo je naivno da se ubije buduci predsednicki kandidat, To je sve propaganda, da bi se Slobi smanjio rejting. Strane sluzbe su isto pre neki dan ubile predsednickog kandidata Venecuele,Nikolaa Madura, pa prosle godine u Rusji Borisa Nemcova...

    • 16. decembar 2015 | 16:28

      Maki

      @QQ-LELE

      Sta pricas. Ulemek nije pripadnik stranih sluzbi vec "nase". Necu da kazem moje jer se stidim ruznih radnji koje su radli.

  • Алекса

    16. decembar 2015 | 15:56

    Кажете потресло целу Србију убиство Ивана Стамболића? Ајд редом да се сетимо чињеница. Под један да ли је потресло Вука Драшковића и Милана Комненића? Ако јесте онда су најгори лицемери после отвореног писма које је кружило Србијом 1986. године и свих речи упућених њему и његовом стрицу Петру, или Перици малоумном како га називају. Под два на тим изворима углавном су млади гласали, а мало ко од њих је чуо и знао ко је Стамболић, тако да би он био нека опасност за председника Милошевића мало је вероватно, више би допринео расипању гласова, као што је то урадио омиљени опозиционар Вук Драшковић који је изашао из ДОСа. Треће сумњам да је радикалима и социјалистима било жао, као и Шиптарима. Тако да тврдња да је убиство потресло целу Србију, мени делују у најмању руку нереално.

    • 16. decembar 2015 | 16:25

      Sulejman Velicanstveni

      @Алекса

      Mozda danas, sa ove distance, kada su Srbiju snasle mnoge nedace I stradanja, nazadovanje, pljacka drzavne imovine, urusavanje drzave itd., mozda su svi potreseni, ali tada u tom nacionalistickom zanosu malo je bilo onih koji su bili bas previse potreseni, tada je bio zanos velikom Srbijom, mislilo se da ce to sve ispraviti samo da napravimo tu "veliku Srbiju", ali san je prekinut posle kapitulacije na Kosovu.

    • 16. decembar 2015 | 16:27

      makarije

      @Алекса

      dobro zboris

    • 16. decembar 2015 | 23:52

      Ivan

      @Алекса

      ....ubistvo potreslo Srbiju.....nije . Nije uopste. Ali zivot Ivana Stambolica je bio deo paranoje Slobodana Milosevica i Mire Markovic nakon kapitulacije u Kumanovu . Zaboravljas da je ogroman deo SPSovaca glasao za DSS ili SSJ jer su se razocarali u MIlosevica . Milosevic je ziveo u nekom svom svetu , komunicirao je sa ljudima slicnim sebi, jako dobro je znao da njegova generacija pamti da je svaki rat izgubio nakon velike pobede nad Ivanom Stambolicem . Iskreno...da meni neko zvoca po kuci ""glasace svi za Ivana jer ti je on bio sef a ti si sve upropasti" i ja bih bio u paranoji. Kostunica je bio u milosti SPSa jer je bio kombi partija, niko normalan nije glasao za njega . Ali je imao imidz svetitelja srpske politike i univerzalno prihvatljiv za svakog. Ivan Stambolic niti je bio izdajnik niti je bio nacionalista niti je bio strani placenik , bio je prosto sef coveka koji je sve upropastio , i naravno da kad ti je pred vratima kao opozicija tvoj bivsi sef i ti i ovi oko tebe sa pravom strahuju . Ja mislim da 2000e bar 25 posto ljudi nisu ni znali kako Kostunica izgleda, a mislim da 2015. jedno 50 posto Srbije ni ne zna ko je bio Ivan Stambolic

  • victoria

    16. decembar 2015 | 15:50

    Posto se Milosevic nije svidjao Zapadu jos uvek je on za sve kriv. Sva ubistva narucio on?! Zar to ne zvuci neverovatno? Sta ako su bili politicki protivnici? Zasto se ne govori kako je obozavani Tito pobio na hiljade svojih protivnika i bliskih prijatelja. Mozemo i njega teretiti za Krcuna I Bijedica, ako se Srbi toga secaju. Ne, Tito je jos uvek ikona jer ga je Zapad podzavao.

    • 16. decembar 2015 | 16:29

      Sulejman Velicanstveni

      @victoria

      Bijedića je "uklonio" srpski faktor, zato sto je DZemal Bijedic bio Titov covjek od povjerenja, I postojala je opasnost I sumnja kod srpskih politicara da bi ga Tito mogao ostaviti za svoga naslednika.

    • 16. decembar 2015 | 16:31

      Milka

      @victoria

      A odakle dokazi za Krcuna I Bijedica. Samo da nesto kazes. Ljudi su ginuli u saobracajnim nesrecama, ginu I danas I ginuce I dalje, nazalost.

  • Dexx MisCoa

    16. decembar 2015 | 15:42

    Bilo pa proslo! Ni on ni curuvija nisu bili cisti! Zivot ide dalje a dosadili ste sa pricama o njima dvojci.

    • 16. decembar 2015 | 16:27

      Sale71

      @Dexx MisCoa

      Jeli bi isto rekao da je neko tvoj tako stradao?

  • Kokan

    16. decembar 2015 | 15:29

    Da li ćemo svake godine imati po jedan novi dokaz o zločincu i zločinu,da bi se tuđim jadom bavili,a ne svojim?

  • ....

    16. decembar 2015 | 15:12

    Da da sloba je za sve kriv....on je bar jedan metak za odbranu kosova ispalio a ovi su ga predali bez borbe

    • 16. decembar 2015 | 16:31

      Sulejman Velicanstveni

      @....

      Bolje da nije ispalio ni jedan, danas bi Kosovo bilo u sastavu Jugoslavije kao I ostale republike.

    • 16. decembar 2015 | 16:32

      Deni

      @....

      Sloba nije ispalio, sedeo je kod kuce sa decom.

  • Deki

    16. decembar 2015 | 14:59

    Ako su ovo neki Srbi uradili svojima mogu da zamislim sta su takvi radili po Bosni. Strasno kakvih ljudi ima oko nas.

    • 16. decembar 2015 | 15:36

      Ssss

      @Deki

      Ovo nije pitanje sta Srbin Srbinu može da uradi već je pitanje ljudi i ne ljudi! Toga imaš svuda.

    • 16. decembar 2015 | 15:47

      JA

      @Deki

      ZBOG TAKVIH SRBA KAO STO SI TI MI I PROPADAMO...JA SAM IZ REPUBLIKE SRPSKE,PA ZNAM KO JE KOME STA RADIO,A POGOTIVO U DRUGOM SVJETSKOM RATU....OD OSAM CLABOVA PORIDICE,SAMO JE MOJ DJED PRRZIVIO I TI CITAS NOVINE I PISES NESTO OVAKO GLUPO....STIDI SE....

    • 16. decembar 2015 | 15:47

      Pedja

      @Deki

      Ajde ćuti života ti.Zbog takvih smo i ispali negativci u Bosni.Pa jel misliš da su bošnjaci i mudzahedini sadili kupus za vreme rata a mi ubijali iz dosade?!Nemaš pojma o životu a uključuješ se u komentare sa tako glupim zaključcima.

    • 16. decembar 2015 | 16:06

      markale

      @Deki

      bas dobro da u Bosni nema takvih sem Srba . Mi smo zlatni kakvi su drugi.kod drugi se nikad ne sazna jer kogod zine ostane bez usta i kuće i porodice i psa i mačke.

  • Dalibor

    16. decembar 2015 | 14:30

    Za ubistvo su odgovorni zapadni lobiji, koji su ovim cinom zeljeli da demonizuju milosevica i prikazu ga kao velikog diktatora spremnog da ubija svoje oponente, ubistvom curuvije (zapad isto uradio) bacena je ljaga na milosevica da se obracunava i sa novinarima koji pisu protiv njega... Ove nije teorija zavjere, ovo su cinjenice iole razumnom covjeku, sklanjanjem milosevica cilj je bio i unistiti poslednje ostatke socijalizma, iole prikladne drzave za zivot i blagostanje... Razmislite gdje sada zivite...

    • 16. decembar 2015 | 15:08

      Miša

      @Dalibor

      Koja si ti budala

    • 16. decembar 2015 | 15:43

      boki

      @Dalibor

      tipicno srpski kad oni ubiju i pocine zlocin zapad je kriv,sta bi bilo da je vise strana svijeta jako onda bi bio krivac neko,ali srbi nikako

    • 16. decembar 2015 | 16:02

      Stefan

      @Dalibor

      Znaci zapad je naredio ljudima iz jso da ubiju Stambolica. U to samo umobilni mogu da veruju. Svima im je trebalo suditi ali ne u hagu. Mnogo krvi imaju na rukama

    • 16. decembar 2015 | 16:35

      Sulejman Velicanstveni

      @Dalibor

      Sve vam zapad napravi a vi samo posmatrali. Zasto se ne usprotiviste ako znate da je to stetno I neljudski?

    • 16. decembar 2015 | 17:25

      Koki

      @Dalibor

      Zivimo u zemlji koju su nacisto urnisali takvi kao sto su Tito i Milosevic, socijalisti!

  • Miki

    16. decembar 2015 | 14:06

    Mar@ Zbog takvih razmisljanja i dalje ostaju nereseni slucajevi. Milosevic je izdao naredjenje pod pritiskom njegove supruge Mire koja je siva eminencija drzala konce u rukama. Kupujte njenu knjigu da se jos vise obogati.

  • Deda Grande

    16. decembar 2015 | 14:04

    A ti MAR nemoj da citas da ne bi umarao svoje mozdane vijuge.

  • Dr Lune

    16. decembar 2015 | 13:40

    Prava istina ? nebitno,coveku i porodici ne pomaze,ali ako je ovo prava ko nas je lagao do danas ???

    • 16. decembar 2015 | 15:45

      Dexx MisCoa

      @Dr Lune

      De lune=lagala nas je"demokratska opozicija"koja je na nasu veliku zalost vladala celu deceniju!

    • 16. decembar 2015 | 17:33

      Mili

      @Dr Lune

      Mediji cuda cine. Pogotovo u ono vreme. A svi znamo koji su to mediji bili, a neki to i danas rade. U kakvom smo mi medijskom mraku ziveli, kad se samo prisetim....u sta smo ave verovali.

  • Boeing737Pilot

    16. decembar 2015 | 13:39

    Milosevic je isto narucio i ubistvo Dzona Kenedija nego to niko jos ne zna.

    • 16. decembar 2015 | 14:42

      Beg

      @Boeing737Pilot

      Kakav je covjek bio nebi me ni cudilo

    • 16. decembar 2015 | 23:56

      Boro

      @Boeing737Pilot

      I verovatno i kralja Aleksandra iako tada nije bio ni rodjen...pa cega optuziti daje ubio i Djindjica...samo niko ne optuzuje one koji su ubili Milosevica

  • Saša

    16. decembar 2015 | 13:30

    Sta da kazu ne Srbi kad ovako rade svojima.

    • 16. decembar 2015 | 15:35

      brana

      @Saša

      Pa sta kazes ne Srbine?

    • 16. decembar 2015 | 15:43

      Kubura

      @Saša

      "Ne Srbi" to isto rade,ali suptilnije.

    • 16. decembar 2015 | 16:02

      ana

      @Saša

      oni kao ne rade. tamo niko ne sme ovo ni da napiše da ne miriše ljubičice. Tamo svi moraju da misle kao 1. jednosmerne demokrate.

  • Doberman

    16. decembar 2015 | 13:19

    Najgori Srbin, ikada rođen, u crno je zavio celu naciju, izgubio je o prodao sve sto se zamisliti moze, naravno u korist njegove familije. To ja bio Slobodan Milosevic! Tako je i zavrsio, kako je zasluzio...

    • 16. decembar 2015 | 15:13

      Miša

      @Doberman

      Zaslužio je da mu srbi sude i da trune do kraja života u zatvoru zbog godina patnji kojima smo bili izloženi. Hleba ljudi nisu imali, cigara, kafe, slobode ...Ratovi, razaranja, uništenja, pad morala.., a njegov sin hara i ubija po Srbiji koga stigne isto ko i on što je činio. I, neka mi sada kaže neko žašto se ne goni njegov sin i supruga zbog zverstva koje su činili?

    • 16. decembar 2015 | 15:36

      brana

      @Doberman

      Avavavav,sva sreca pa vetar nosi tako izlajane glupe misli...

    • 16. decembar 2015 | 16:44

      Gile

      @Doberman

      Brate, potpisujem sve tvoje i dodajem, takvog izdajnika, pljačkaša i komunjaru nikada nismo imali, svi su se za svoje borili, jedino sloba za svoju pozadinu.

    • 16. decembar 2015 | 17:29

      Mila

      @Doberman

      Nisi u pravu, zasluzio je mnogo gore!

  • Mar

    16. decembar 2015 | 13:17

    Koga ovo vise interesuje

    • 16. decembar 2015 | 13:31

      TrN

      @Mar

      Sto nije bilo obrnuto!

    • 16. decembar 2015 | 13:35

      Gilipter

      @Mar

      Cemu takav komentar...

    • 16. decembar 2015 | 13:52

      Krimi

      @Mar

      Treba da te je sramota

    • 16. decembar 2015 | 14:15

      Misa

      @Mar

      Pa gde su bili novinari da pitaju ovog majstora za ubistva sta se desavalo tih godina. Sad me ne zanima , neverujem nikome

    • 16. decembar 2015 | 14:40

      Савица

      @Mar

      ИНТЕРЕСУЈЕ ДЕЖУРНЕ ПЉУВАЧЕ 5. ОКТОБРА.

    • 16. decembar 2015 | 15:01

      Deki2

      @Mar

      Zlocin nikad ne zastareva. Interesuje sve postene gradane koji zele da zive u normalnoj zemlji.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA