OBRENOVIĆI VS KARAĐORĐEVIĆI! Vožd je BRUTALNO UBIJAO TURKE, a knez Miloš lukavo sarađivao s njima, ko je bio bolji?

Srbi su skloni podelama, a jedna od najviše zastupljenih u Srbiji je ona u kojoj građani biraju između Karađorđevića i Obrenovića

Komentari

  • Miroslav

    28. maj 2017 | 00:26

    Pa naravno. КАРАЂОРЂЕ. Ko bi drugi. Milos obrenovic je bio ulizica.

  • adfgasoldfgjahsgdlfFKVkkghfjkF89khgf

    20. jun 2016 | 14:37

    Treba biti neutralan.Znaci ti sam svoje pilice da uzgajas i onda jacas ekonomiju i budes bogat

  • Anonimus

    21. mart 2016 | 00:51

    Ljudi Vi niste normalni, a ni ovi šta pitaju...Pa oba ustanka su bitna...Da nije bilo prvog ne bi bilo ni drugog, a u drugom je završeno ono što je započeto...Tako da oba su bitna, jer bitan je I početak I kraj, to se zove srpska revolucija...A to ko je bio vodja nije bitno, dokle god je radio dobar posao I odradio ga... Drugo, pragmatična logika u politici kaže da ljudi treba da sklapaju savez sa onima koji će im pomoći da ostvare interese... Dakle ako su to Rusi Ok tako treba, ne da se Rusi idealizuju I vole jer su Rusi, već ako imamo isti interes, to je to...Drugo, kao da će gomila idiotskih saveta da promene bilo šta...Baš se Putin I Obama plus Vučić zamaraju šta mi idiotic pričaju...Biće kako oni kažu...Treće nema u istoriji I sudbini nikada konačnih rešenja...Istorija je niz dogadjaja...I istorija se sastoji iz niza epoha, koje imaju početak I kraj...Ono tada su bile neke druge epohe, ovo sada je nova epoha, a doćiće neka nova...Plus vas kad čovek sluša, ništa vam ne valja, jer merite istoriju po vašoj trenutnoj poziciji...Ljudi tada u vreme ustanka, I dalje su ljudi živeli najbolje što su mogli I nije im smetalo, jer nisu znali za bolje...

  • Bg.

    23. februar 2016 | 21:57

    Od kada se hvali psihopata kara..djordje, patoloski ubica svata, brata i oca a uz sve to pobegulja kada zagusti. Obrenovic je Obrenovic i neuporedivo pravi Srbin i diplomata.

  • srbin

    17. februar 2016 | 16:54

    Te noci kad su ubijeni kralj Aleksandar i kraljica Draga ubijena je i Srbija.

  • Dr Miggyy

    17. februar 2016 | 15:53

    УЧИ, А НИШТА НЕ НАУЧИ?! Вучко нити си научио етику поготову од Карађорђа, нити си научио политику, а камо ли од Милоша Великог, који је до сада највећи дипломата којег Србија икада имала. Мислиш то што слушаш учитеље и менторе са Запада да си научио нешто, не, остајеш онако радикални необуздани напредњак и ништа више, кабадахија, аутократа, можда чак и диктатор, којег можда Србија није имала. Она твоја надменост: “одлучио сам, нећу не дам и тачка”. А ако си изабран демократски, ти си уништио демократију, помогао си да се привреда докрајчи и да будемо “окупиранa” земља. Учинио си да ти је земља најсиромашнија у Европи, а биће, како се понашаш, и у свету. О твојој етици и политици причаће твоји док си ту, где си и ништа више!

  • Sa verom u Boga sloboda ili smrt

    17. februar 2016 | 11:36

    A iz koje nevladine organizacije se finansiras i dali vas plaća kasa iz EU ili SAD?Juda je za svoju izdaju dobio 30 srebrnjaka a ti? Nije mi jasno otkud Sotoni toliki srebrenjaci da plati tolike izdajnike?

    • 17. februar 2016 | 16:12

      Sa verom u Boga sloboda ili smrt

      @Sa verom u Boga sloboda ili smrt

      A zašto lepo nepitaš ako neznaš?Mrtvačka glava sa dve ukrštene kosti je simbol Golgote brdo iznad Jerusalima gde Isus Hrist razapet na krstu.Golgota na aramejskom jeziku znači brdo lobanja a srpski četnici i ruski belo-gardejci su upravo ovaj simbol nosili kao spremnost za stradanje zbog vere Hristove i stradanja za Isusa Hrista na isti način na koji je sam Hrist stradao na Golgoti.Što se tiče gusarske zastave ona je slična četničkoj zastavi koliko su egipatski i keltski krst slični hrišćanskom krstu iako npr.keltski krst ili egipatski krst nemaju nikakve veze sa hrišćanskim krstom i hrišćanskom simbolikom

  • Република Српска

    16. februar 2016 | 20:02

    А када то нама БРАЋА РУСИ нису помогли?Први и други српски устанак помагали су нам руси,први и други српско-турски рат помагали су нам руси,први и други балкански рат помагали су нам руси,у првом светском рату Русија се укључила у рат против Немачке и Аустро-Угарске да би спасила Србију иако су последице укључења Русије у рат биле и сами нестанак Руске Империје након револуције из 1917 год.и настанак СССР и потом Русија нас је ослободила од Нацистичке Немачке 1945 год. а уколико се ти несећаш шта су РУСИ учинили у скоријој историји да те подсетим да је Русија својим ВЕТОМ у савету безбедности УН блокирала резолуцију Велике Британије да се срби прогласе геноцидним народом а НАТО држава Косово неможе да постане чланица УН све док РУСИ држе ВЕТО у СБ УН е толико о руској помоћи.А шта смо то ми срби учинили за браћу РУСЕ и Русију?Никада ништа а још се појављуји и људи којима је образ као џон попут тебе да пљују на МАЈКУ РУСИЈУ!Стиди се самога себе и нека ти је просто да за шаку USD долара тако пљујеш на РУСЕ и Русију

    • 16. februar 2016 | 22:09

      Република Српска

      @Република Српска

      Русија је изашла из рата 1917 год. након бољшевичке револуције и доласком на власт Лењина а Цар Николај Романов и његова породица су убијени од стране бољшевика у Јекатеринбургу а грађански рат у Русији се водио још четири године и није пакт са Xитлером потписао РУСКИ ЦАР него Стаљин и није Царевина Русија заједно са Нацистичком Немачком окупирала Краљевину Пољску већ комунистички СССР.А ти си обичан провокатор у покушају који жели да посије семе раздора између српског и руског народа али ти би семе раздора посејао и међу самим србима јер све то иде на штету државе Србије и срског народа

    • 16. februar 2016 | 22:11

      Република Српска

      @Република Српска

      Ти само продана диша

    • 16. februar 2016 | 22:41

      Република Српска

      @Република Српска

      1.Србију није признао Рим за време Стефана Првовенчаног јер је Србија постојала још од деветог века и да непомињем сада Јована Владимира,Краља Бодина,Kнеза Стројимира итд. али због узимања круне од Римског Папе и венчања Србије са Римом Свети Сава је напустио Србију и отишао на Свету Гору а вратио се у Србији тек када је Стефан Првовенчани раскрстио са Римом а потом је крунисан од стране СПЦ за краља Србије,2.први српски устанак није пропао зато што нас је Русија оставила на цедилу већ зато што је Француска предвођена Наполеоном Бонапартом извршила инвазију на Русију која је морала да се бори за опстанак и зато је пропао први српски устанак,3.што се тиче ослободилачкиx ратова против Турске та Аустро-Угарска нас је помагала само када су имали заједнички интерес са нама да одбацимо турке од Xабзбуршке границе док нас је Русија увек и безусловно помагала а Србија је током првог и другог српског устанка била преплављена руским добровољцима а већ 1911 год. Аустро-Угарска је показала своје право лице када је забранила Србији да изађе на море и условила Србију да повуће војску са простора данашње Албаније претњом ратом али и раније је Аустро-Угарска претила Србији ратом уколико би се Црна Гора ујединила са Србијом а да неговоримо о анексији БиX од стране Аустро-Угарске иако су срби у то време чинили 54% становништва БиX.4.Што се тиче Берлинског конгреса Немачка и Велика Британија су признале српску државност на инсистирање Русије и Француске а Немачко и Аустро-Угарско признање српске државности је било условљено да се Србија одрекне БиX у корист Аустро-Угарске а осим тога те наше пријатељске савезнице из Европе су на Берлинском конгресу предлагали и стварање државе Македоније што је такође било противно српским националним интересима и управо су нам те западне земље 1999 год. отеле КиМ

    • 16. februar 2016 | 22:49

      Душко

      @Република Српска

      Ал' сте спопали човека као да је вас повредио, да ли је? Човек, @реалиста, је причао у прилог његових симпатија према Русији, а ви, поједини реагујете на то као да је напад лични и да чим воли Русију, мрзи друге нације, народе....?! Слажем се, грешна је Русија према нама, ако ни због чег другог, онда због прихватање за браћу (какви су само Срби и Руси) подмукле бугаре и окретања Царевине од нас зарад геостратешке позиције. Те исте бугаре који су нам потом показали колико подли и зли могу бити са незабележеним зверствима над србском нејачи. Ако је то у питању, онда, лично ја, Русима то никада не могу заборавити. Али да и они (Руси!) схватају да смо, Ми и Они, најближи род, знају то засигурно и сви руси и сви други добро обавештени креатори политика. А самим тим и њихови потези су сигуран сам прорачунати и добро одмерени да би и нас, Србију, заштитили, колико то могућности и тренутак дозвољавају. Зато, опрезно са критикама!

    • 17. februar 2016 | 16:36

      Laz

      @Република Српска

      Ucis da mrzimo one koji nas nikad nisu ubijali

  • Mamula

    16. februar 2016 | 18:36

    "Valjali nam", pa mozda 45-e kada su silovali preko 2000 Srpkinja.

  • Biznismen Kicadjo

    16. februar 2016 | 14:31

    Oni su se uvek ubijali,Karadjordje ubio Milosevog brata,ovaj ubio njega,posle ubili Aleksandra i Dragu......sve u krug,ali to rade sve vladarske dinastije.

  • coveculjak

    16. februar 2016 | 14:04

    Malo pripazite sta pisete, nemoj da Hag pozove Karadjordja na odgovornost zbog ubijanja turaka i poturica

  • Република Српска

    16. februar 2016 | 12:48

    Неможемо да бирамо између Карађорђевића и Обреновића већ треба да у руке узмемо Карађорђев мач а у главама да имамо Милошеву мудрост

  • Душко

    16. februar 2016 | 11:26

    Само света Србска лоза Немањића заслужује да се о њој прича, остало су трице и кучине!

    • 16. februar 2016 | 12:18

      Caca

      @Душко

      Tako je NEMANJICI

    • 16. februar 2016 | 17:19

      Душко

      @Душко

      Које доба у нашој историји је доба мрака и зла, говоре многи показатељи, а не само извлачење из контекста неких догађаја, који се наравно мени не допадају, али који су у то време били присутни на свим меридијанима наше планете. Уз наду да никог не увредим, по мени је Србска Црква показатељ да ли је, и које је време време зла и мрака. Ако само један од владара из лозе Немањића није уписан у Календар Србске Православне Цркве, извините господине Историчар, али мени то нешто говори. О друге две династије Црква се није изјашњавала....

  • dragan

    16. februar 2016 | 10:15

    a kako porediti budalu koja je smanjila brojcanost srba za pola i OCA SRBIJE to je jednostavno glupo, knjaz je Srbija a ostalo ne postoji . Obrenovici do smrti

    • 16. februar 2016 | 12:45

      Дејан

      @dragan

      Па и Милош је дигао устанак као и Карађорђе па би и та друга половина Срба нестала да Руси нису победили Наполеона и стали у заштиту Срба

  • PeXoN

    16. februar 2016 | 10:09

    I tako je došao illuminat iz austrije da nam napiše ustav-;)

  • Podgorica

    16. februar 2016 | 09:22

    Svi su nasi. Sta bi dali Hrvati da imaju njihove carape, a ne njih.

  • Mile

    16. februar 2016 | 09:04

    @sultan - pa to je bilo takvo vreme tada su u Parizu na giljotini padale glave ko kruske, a tek u Engleskoj kako su se tamo odrubljivale glave. Kad god nekom padne na pamet Karadjordjeva glava samo malo pre nego sto to izkomentarisete kako je to bilo u Srbiji setite se giljotine i engleskoh lordova cije su glave posecene. U Parizu su u to vreme na giljotini secene glave pred gomilom ljudi koji su to pozdravljali a toga u Srbiji nije bilo. Pa sad vidite ko je bio kakav narod. Francuzi i Englezi su u to vreme bili mnogo suroviji od Srba a i danas su surovi samo sada sa bombama.

  • Пеђо

    16. februar 2016 | 09:00

    Ипак Обреновић.Не треба се к.... И по сваку цену гинути.То смо осетили у 1-2 светском а богами и 91-95 а и 99 год.Ипак је дипломатија важан фактор...

    • 16. februar 2016 | 10:33

      Bg.

      @Пеђо

      Tako je, kara- djordje napravi frku pa bezi preko dunava, a da ne govorimo da je psihopata ubio svata brata i oca...koji junak, kao i njegovi karadjordjevici, cim je gusto beze i ostavljaju narod.

  • Cule

    16. februar 2016 | 08:58

    Premijer ništa ne reče o Kosovu, biće nije aktuelno pa tako stigosmo do seče kumovske glave a sve u cilju borbe za vlast. Ako ništa drugo bar je iskren.

  • mladjo

    16. februar 2016 | 08:49

    И један и други делали су за српство,свако на свој начин.Не знам шта би им рекли ови што петокраку на чело ставише .Како би им објаснили зашто су се они борили.За српство сигурно нису.Летјеле би главе на све стране...

  • Saša

    16. februar 2016 | 08:43

    Vožd naravno, iz više razloga...

  • obilic

    16. februar 2016 | 08:36

    Djordje je bio strah i trepet za turke izuzetno sposoban vojskovodja nije moga sve sam nadao se u ruse ali su ga rusi izigrali i davali lazna obecanja. Ideja je djordja bila odlicna ali ima lukavih ljudi koji znaju da idu pod kozu turcinu i tako je milos sebe video mocnim imudrim posto jesam ubirao harac i nosio turcima u ruke. Posto mu je to bila glavna ideja u njegovom zivotu pobio je najbolje junake tako da bi bio lepo sa turcima. Cekao je momenat i svrgnuo turke onda kad su se najmanje nadali. Bio je lukav

  • Tizl

    16. februar 2016 | 08:32

    Nemanjici!!!

    • 16. februar 2016 | 14:46

      Mare

      @Tizl

      Broz je uzdigao sve nas na evropski I svetski nivo. I oruzjem I diplomatijom.

  • Dacic

    16. februar 2016 | 08:16

    Jedina prava, ekonomski nezavisna, zdrava i prava Srbija, priznata kao samostalna suverena drzava je bila Miloseva Srbija. A onda su ludi srbi posle majsko prevrata vratili lude Karadjordjevice koji su sve upropastili

  • Bane

    16. februar 2016 | 08:07

    Svakako je bolji onaj koji je izdejstvovao bolje uslove uz manje zrtava,karadjordje je ubijen jer se znalo da u tom trenutku kao narod nemozemo pobedili turke a ogroman broj bi izginuo uzalud,bolje ubiti jednog nego zbog njega jednog da hiljade posle budu ubijene

  • mm

    16. februar 2016 | 07:11

    nama treba jedan karađorđe danas. a ne miloš obrenović. nema pregovora više samo rat i ništa drugo. jedino ratom srbija dobija teritorije a pregovorima i lkečanjem je gubi.

    • 16. februar 2016 | 12:45

      hekata

      @mm

      Slažem se, ali, vidiš, nešto mi lopata nije ostra, a ibudak tup,isto. Kojim oruzjem u rat? Sa kojom vojskom u rat? Svi koji su vredeli utamniceni su u Hagi ili su poumirali tamo. A ova Pinkova generacija teško da zna bilo šta sem da odigra igricu i bleji ceo dan po tv i fejsu.

  • Biznismen Kicadjo

    16. februar 2016 | 03:56

    Svi su dobri ali ALEK je najbolji. Poredi sebe sa Milosem Obrenovicem,ko ozbiljnije procita shvatice njegovu izjavu...ali sta ce nam mozak...

  • Podgorica

    16. februar 2016 | 02:13

    Svi su nasi. Sto bi dali Hrvati da su imali njihove carape, a ne njih.

  • Realno

    16. februar 2016 | 01:24

    Na žalost što se mene tiče ja priznajem od kraljevskih porodica samo Nemanjiće, ove dve su smešne i svaka na svoj način žalosna! Stoji da su se i obe dve borile protiv turaka ali nisu imali ta junačka srca kao Nemanjići!

    • 16. februar 2016 | 12:42

      hekata

      @Realno

      Nemanjici? Ako malo bolje poznajes istoriju onda znaš kako su pojedini Nemanjici dolazili na vlast....a krunu dobili od Inocentija III, pape....Otac Nemanjin kršten u katolickoj crkvi Sv. Petra i Pavla u Rasu....Kako je moć Vizantije rasla stavovi su se menjali, kod Nemanjica i vera. O hiljadama pobijenih bogumila ne bih ovde da raspredam, ali cvecke nisu bili. Stalno koketirali sa zapadom i istokom, čitaj katolicanstvom i pravoslavljem.

  • Milan

    16. februar 2016 | 01:22

    Zna se ko he ubica kuma od tad nas prati proklestvo.

  • Miro

    16. februar 2016 | 01:15

    Rekao je to,zato sto ne moze da odvoji Četnike od Partizana

  • Miro

    16. februar 2016 | 01:12

    To je rekao zato sto ne moze da odvoji Četnike od Partizana

  • Pacini

    16. februar 2016 | 01:09

    Lakše je postupati i diplomatski kada neko pre toga lupi šakom o sto i kaže e sada je dosta vaše tiranije, odnosno kada se pre te diplomatije pokaže volja i odlučnost da se bori za slobodu i nezavisnost. Bez te volje i odlučnosti da se i po cenu borbe i žrtava izbori nezavisnost i sloboda ni diplomatija posle ne može puno postići.

  • Milorad

    16. februar 2016 | 00:54

    Karađorđe,samo su mu potomci loši

  • sultan

    16. februar 2016 | 00:33

    a onda je milos odrubio glavu djordju.. srpski zar ne?

    • 16. februar 2016 | 05:36

      ДУШАН КРАИШНИК БАЊА ЛУКА

      @sultan

      E свака ти част за коментар

    • 16. februar 2016 | 06:09

      Tadija

      @sultan

      I kumovski...

    • 16. februar 2016 | 06:32

      Capo

      @sultan

      Za rad Srbije!

    • 16. februar 2016 | 06:57

      ssss

      @sultan

      Sta je veci greh?Ubiti oca ili kuma?

    • 16. februar 2016 | 09:08

      Kg

      @sultan

      Nije Milos nego se u Kragujevcu na dogovoru sve vode dogovorile daim je sa crnim Dordem dojadilo vojevanje pa nagovorise Vujicu kuma da napravi zlocin jer im se nije vise ratovalo i uludo glave gubiti podose za Milosem sto nama danas ucinise dobro ko sme da kaze danas kako bi ziveli da neimasmo tada MILOSA

    • 16. februar 2016 | 12:33

      Nikolas

      @sultan

      I NAKRAJU SU SRPSKE DEMOKRATE ZA SAKU DOLARA ISPORUCILE SVE SRPSKE VODJE HASKIM DZELATIMA!!!

  • Brksss

    16. februar 2016 | 00:23

    Smesno

  • Nikolas

    16. februar 2016 | 00:14

    A DA JE CAR LAZAR ZNAO I DA JE IMAO VIZIJU KAKVI CE BITI DANASNJI EVROPLJANI PREMA SRBIJI I SRBIMA TRBAO JE TURKE PROPUSTITI PA BI I MI I TURCI VEC U 14VEKU BILI EVROPLJANI!!! A OVAKO NAM BRISELSKA BIROKRATIJA KROJI SUDBINU!! !!!

    • 16. februar 2016 | 02:00

      Lilly Hipp

      @Nikolas

      Nije on štitio Evropu, jeste naravno posredno, ali neposredno je štitio isključivo sebe. U vrijeme nakon smrti Cara Dušana i zbacivanja Uroša Nejakog nastao je grabizam za teritorije, a posto nisu imali dovoljno vojnika veliki zemljoposjednici su dovodili plaćeničku vojsku i to tursku, tako da su Turci stigli kod nas mnogo prije no sto su započeli osvajanje. Nažalost poslije je bilo kasno za ujedinjavanje u cilju zaštite od istih.

    • 16. februar 2016 | 08:46

      Dragi

      @Nikolas

      Propustio ili ne, oni su nas ujahali.

    • 16. februar 2016 | 09:00

      Пеђо

      @Nikolas

      Камо среће...

  • Dugi

    16. februar 2016 | 00:07

    Obrenovici su bili pravi i ostali.Stvorili su prvi ustav i palament. Karadjordjevici su bili i ostali zlo srpske istorije zarad Francuskih in teresa. Usitnili su Srbiju 1,5milion ljudi i jos ih slavimo !

    • 16. februar 2016 | 00:45

      Baron

      @Dugi

      To stoji, ali je vozd bio herojcina i da njega nije bilo turci bi dosta duze ostali na tlu srbske zemlje!

  • SrbIN

    16. februar 2016 | 00:03

    I jedni i drugi su nam u svoje vreme na svoj način dali slobodu ili bar doprineli, tako da ih ne treba razdvajati

    • 16. februar 2016 | 00:42

      nemanjici su ipak nasi

      @SrbIN

      Narod je doneo slobodu dinastije su nosile mnogo zla i politike posebno Obrenovici.Najvise su nas unistile te podele i ovi posle kralja Petra jedinog pravog Karadjordjevica.

  • MM

    16. februar 2016 | 00:02

    Meni je Berček bolji

  • Neko

    15. februar 2016 | 23:58

    Netreba uporedjivati

  • JA

    15. februar 2016 | 23:58

    Svaki na svoj nacin... ;-)

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA