TREBA LI PRINCU ČARLSU DA POKAZUJEM HRVATSKE ZLOČINE?! NEĆU, SRBI SU GOSPODA! Vučić oštro odgovorio Zagrebu

- Da li ja treba da vodim princa Čarlsa po celoj Srbiji, jer nema sela u kome nećete pronaći srpskog mučenika i izgnanika iz Hrvatske - rekao je premijer Srbije

Komentari

  • stvarno?

    16. mart 2016 | 17:49

    Ma da . Ti si gospodin i nebitno je to shto su srbi ginuli. Ne kuoujrmo.mi stanovnishtvo. Mi oravimo ljude

  • Jaca

    16. mart 2016 | 10:38

    @ ANTE BAN OBAVESTAVAM TE DA PREGLEDAS SVE TEXTOVE SVOJE NA PORTALIMA"ZIMSKE TEMPERATURE NAM TEK STIZU;NAKON JAKE BURE,U HRVATSKOJ...",zatim"OVO JE TRENUTNO NAJOPASNIJE MESTO U HRVATSKOJ...",GDE OSOBA"Duki st"ZLOUPOTREBLJAVA LINKOVE ANTE BAN,BEDULIN I JACA-MOJ. MOLIM TE,ODGOVORI MI OBAVEZNO,CEKAM. POZDRAV S KRITA!

  • ivan s

    16. mart 2016 | 09:57

    Te izbeglice su u Vojvodini, a ne u Srbiji, i napustili su svoje domove nedugo nakon tvog govora u Glini, a to mu nisu pokazali...

    • 16. mart 2016 | 16:46

      miodrag

      @ivan s

      Pa i ti svašta pričaš pa gde je Vojvodina nego u Srbiji nije valjda u Hrvatskoj.

  • Mirka

    16. mart 2016 | 06:34

    Bravo! Vec je svima dosta proslosti i ratova! Ajde ,idemo vec jednom napred!

  • Goca

    15. mart 2016 | 22:58

    Neka glumi gospodina na nekom drugom mestu. Neka prvo popricali gde ne moze da ga odvedem jasenovac, a onda neka odu do generalstaba... pa do Kosova.

  • Nešo Republika Srpska

    15. mart 2016 | 21:44

    Treba samo da mu pokažeš šta su oni njegovi iz Nato-a napravili po Srbiji 1999.

  • Tako

    15. mart 2016 | 21:33

    se docekuju gosti

  • mice taškov

    15. mart 2016 | 21:19

    A Jasenovac mu nije pokazao?

  • Udri

    15. mart 2016 | 21:02

    Sto ga nisu odveli u Jasenovac ,da mu pokazu gde su nas klali pet godina.

  • PatrikZagreb

    15. mart 2016 | 19:20

    VUKOVAR nadam se da sam time sve objasnio

    • 15. mart 2016 | 19:38

      Да али пре свега

      @PatrikZagreb

      ЈАСЕНОВАЦ

    • 15. mart 2016 | 19:40

      N.S.

      @PatrikZagreb

      JASENOVAC!nadam se da si time nešto shvatio.

    • 15. mart 2016 | 22:09

      Bokibinsr

      @PatrikZagreb

      Pa kad uporedis sa Jasenovcom!Dodjemo na to da ste zlocinci,kako god okrenes!Tako da pali purkgeru.Pozdravio te Savićević.

  • Dart vejder

    15. mart 2016 | 19:17

    Treba da ga vodiš

  • APOSTOL

    15. mart 2016 | 18:50

    Mika mi I od tee I od njih I od njega.

  • Mire

    15. mart 2016 | 18:46

    Pokazite mu srpsko gostoprimstvo srpsko domacinsvo pokazite sta je prava srpska ljubaznost a ostalo sve sto je srpski narod propatio zna ceo svet.

  • Mr.x

    15. mart 2016 | 18:32

    Pa zato sto neces da mu pokazujed sela zato ce srbi uvek biti krivci za sve

  • Dr. za rock and roll

    15. mart 2016 | 18:25

    Zna on to sve

  • UNITEDSTATESOFSERBIA

    15. mart 2016 | 18:23

    Došao u posetu iz ljubavi ---da pohvali ono što nemamo i otme ono što imamo

  • Coa

    15. mart 2016 | 15:56

    Jednom ustasa uvek ustasa!

  • Maverick

    15. mart 2016 | 15:56

    Pa kad su se hrvati ikad sramili,karakter im je takav ,večito tuzibabe i siliti se iza drugih!

  • Дејан

    15. mart 2016 | 15:47

    Џабе коментари,овде је једино питање и остаје жал:зашто Бан није био у Дворима за време ракетирања?

  • Kombuha8

    15. mart 2016 | 15:46

    Pokazi itreba dokle se mi pravimo fini a okolo nas blate. Napred Srbija

  • Snezana яяя

    15. mart 2016 | 15:45

    Hrvati kazu da su u Bosni branili svoj narod od Srba i Bosnjaka, ali istovremeno tvrde da mi Srbi nismo imali pravo da branimo svoj narod od ustasa??? Bas cudno s' obzirim na cinjenicu da Hrvate u Bosni niko nije maltretirao, a da su ustase Srbe u Hrvatskoj meltretirali i proganjali i pre rata!

    • 15. mart 2016 | 18:24

      SHD-Division

      @Snezana яяя

      Sve što si napisala, napisala si krivo, naime istina je da su se Hrvati branili u Bosni, jel tako smo srpske agresore držali dalje od Hrvatske, netočno je da smo se branili od bošnjaka, jel nas oni nisu napadali, branili smo se od Vas, a Vi ste napali i BIH i Hrvatsku...i ovo o protjerivanju Srba također nisi u pravu...Srbi su čak bili na svim bitnijim položajima za vrijeme Juge, a 90-ih su napuštali Hrvatsku isključivo zbog Vas...jel ste vi počeli agresiju na Hrvatsku te samim time ugrozili njihovu sigurnost!

  • Walter

    15. mart 2016 | 15:25

    Sram Vas bilo covek dolazi u goste a Vi prljav ves iznosite.Sta ce da misle o tom Balkanu?

    • 15. mart 2016 | 15:50

      Duki st.

      @Walter

      Jeli to nas zaje....? Balkan neznalice počinje na Crnom Moru a završava na Soči valjda ? Ko je sve ovde žario i palio ? Ponosim se što sam balkanac. Tu zapadnu žvaku prodaj dalje. Otomani su davno u Turskoj. A Habzburzi doma.

  • Benedict

    15. mart 2016 | 14:59

    Odvedi a u Stajićevo, Mitrovicu i ostala mjesta, upoznaj ga i sa izbjeglim srbima iz Hrvatske, pa nek mu oni objasne zbog čije politike su morali bježat, također mu pokaži sva mjesta u Srbiji koja su Hrvati srušili i pokaži mu svaku kuću po kojoj se iz Hrvatske pucalo!

    • 15. mart 2016 | 15:51

      Serdar

      @Benedict

      I sve manastire Fruške Gore,koje su ustaše palili i rušili.

    • 15. mart 2016 | 15:53

      Vanja

      @Benedict

      On to zna bolje negi svi mi zajedno!!! To im je bio predmet u školi... kako uništiti Srbiju!!!

    • 15. mart 2016 | 18:27

      mladjo

      @Benedict

      Sto mu niste pokazali logore i jame koje ste napunili Srbima 41/45.Sto mu niste rekli da ste to ponovili 91. Ne brini zna on i njegovi ko ste vi.Zalosno je sto podrzase najvece evropske dzelate.Zahvali se trulim komunistickim politicarima i oficirima sto 90 tih dopustise da imate uopste drzavu.Kad se rijesimo komunjara,onda ste vi na redu.Samo ovaj put gonicemo vas do Furlanske nizije.

    • 15. mart 2016 | 18:29

      Luna

      @Benedict

      Jel misli da on ne zna o svim zbivanjima u bivsoj Sfrj? Pa on je jedan od "ljudi iz senke", koji su odgovorni za sve jade sto su nas snasli, kao i bombardovanje Nato-a. Njegova mamica je na visokoj masonskoj funkciji. Bas ce Vucic njemu da se zali i objasnjava ko su Hrvati.

    • 15. mart 2016 | 18:35

      MB

      @Benedict

      I u Tokijo ga treba odvesti da i tamo vidi sta je poruseno

    • 15. mart 2016 | 20:54

      oklopno mehanizovana

      @Benedict

      u stajicevu su bili pobunjeni hrvati koji su ubijale mlade vojnike regularne jna kao i civile srpske nacionalnosti,ako ti se toliko svidja stajicevo i mitrovica dodji sve ti je oprosteno

  • tt

    15. mart 2016 | 14:51

    Naravno da treba, ne samo njemu bego svim strancima koji dodju u Srbiju

  • Boki

    15. mart 2016 | 14:40

    Hahaha. Pa oni su medju najvecim zlocincima u istorinj, njima to nije strano!!!

  • Ćora

    15. mart 2016 | 14:17

    Nešto uvek padne na pamet ubijena trudna Dajana@

    • 15. mart 2016 | 18:32

      Luna

      @Ćora

      Princ ima dosta iskustva u uklanjanju nezadovoljnih i nevernih supruga.

  • Profesor

    15. mart 2016 | 14:14

    Sta ima da mu pokazujes. Dobro on zna sta je njegova familija zakuvala i sprovela.

  • Pantela

    15. mart 2016 | 13:57

    Pričaj mu o Srbiji na vodi.

  • Jaca

    15. mart 2016 | 13:30

    Samim tim sto si obelodanio sta neces reci,je kao i da si rekao!!! Prava gospoda to ne tadi,nego treba biti mudar i raditi svoj posao ne oslanjajuci se ni na koga!!!Postoji izreka; "TESKO JE GOVORITI PAMETNO,A PAMETNO CUTATI JE JOS TEZE" (Bodestant)

  • gojko

    15. mart 2016 | 13:28

    Većo davno radite po njihovim nalozima interesi Srbije nisu bitni

  • gaga vuk

    15. mart 2016 | 13:26

    Pokazi mu sta je Bler radio Srbiji, pokazi mu bombardovanje, svetinje na Kosovu koje unistavaju Albanci, ne samo izigravaj gospodina, pa onda pricaj o dramaticnim stvarima u Srbiji.

  • peka4

    15. mart 2016 | 13:18

    Džaba, Vučiću, princeze nisu došle u dobronamernu već smišljenu posetu.

  • Treba da mu pokaze

    15. mart 2016 | 13:16

    I uvek treba pokazivati hrvatske monstruozne zlocine.Oni kao drzava i narod rade i rovare protiv nas na svakom nivou i u svakoj mogucnosti.E tako i mi,mi bar imamo adut a to je genocid i uvek na tu kartu treba da igramo protivn njih.Kada se nisu poklonili nasim zrtvama,priznali ih treba vecito da ih kinjimo jasenovcem i svim ustaskim logorima i na sva zvona to da radimo da ceo svet to cuje.I samo to ponavljati ko papagaj po hiljadu po milion puta i non stop kljucati hrvate u glavu i nikada ih za to ne ostaviti na miru!Nikad!Nikada im zaboraviti i nikada im ne oprostiti!!!

    • 15. mart 2016 | 18:37

      Eheh

      @Treba da mu pokaze

      A ja cu se bas jako brinuti zbog toga :)

  • Boro

    15. mart 2016 | 13:13

    Trebao bi ga bar provesti bo Beogradskim rusevinama,ali nesmes,ne da neces

  • RUSIJA SRBIJA 1389

    15. mart 2016 | 13:12

    Pratiš li Vučiću zbivanja u Hrvatskom, tamo nam svakog dana tuku decu po školama, najbolje bi ti bilo da povučeš Ambasadora iz Zagreba, a ne da se sa Hrvatima miluješ svakidan.

    • 15. mart 2016 | 18:34

      Luna

      @RUSIJA SRBIJA 1389

      A ti nauci pravopis pa pisi komentare!

  • Snezana яяя

    15. mart 2016 | 13:09

    A nisu princa vodili u Jasenovac? Bas steta!

  • Deksi

    15. mart 2016 | 13:08

    Da se napravi memorijalni centar za sve nastradale Srbe od velikog rata pa do bombardovanja 1999.Imenom i prezimenom svaka zrtva da se zavede.I svaki stranac koji poseti Srbiju i da se odvede tamo.Da se pokloni zrtvama slobodarskog naroda.Tacka

  • Ox

    15. mart 2016 | 12:52

    Mnogi u Srbiji ne bi ni ovoliko reagovali na Oreškovićevu provokaciju jer im je važnije bratstvo i jedinstvo sa Hrvatskom. Ko sme da talasa i naruśava danas dobrosusedske odnose sa Hrvatskom? Cveta danas u Srbiji razumevanje za Hrvatsku više nego u vreme Jugoslavije, a sve lośe bi da gurnu pod tepih. Zato je za pozdraviti ovakva, iako prilično blaga, reakcija nekoga sa vrha vlasti u Srbiji. Da su neki iz prošlosti na vlasti u Srbiji, a zna se ko, sada bi poleteli u bratski zagrljaj sa Oreškovićem.

  • Duki st.

    15. mart 2016 | 12:40

    Dragi moji. Na Telegrafu ukucajte : zimske temoerature tek stižu telegraf. U komentarima ćete videti ko je Ante Ban? Ne nasedajte na provokacije ovog hrvatskog primitivca.

    • 15. mart 2016 | 13:46

      Jaca

      @Duki st.

      TO TI ZLOUPOTREBLJAVAS NJEGOV LINK-LOZINKU A I MOJ DA BI NAM KAO NESTO NAUDIO. VIDIS,SVA SRECA STO SI SE OGLASIO I ODAO. STA JE "ANTE BAN"I SVAKI DRUGI JE NJEGOV LICAN PROBLEM A NE TVOJ I SVAKOG MALOUMNIKA!!!! OKRENI SE SEBI I GLEDAJ SEBE,TAKO CES POSTICI ONO STO CE TE CINITI POSTENIM COVEKOM. SRAMNO JE DA SE PREDSTAVLJAS KAO "ANTE BAN"I "JACA"DA BI POSLE SKRETAO PAZNJU NA NJEGA. POTREBNO TI JE OZBILJNO PSIHIJATRIJSKO LECENJE I PREKINI DA NAS PROVOCIRAS NA TAJ TOLIKO NIZAK,SMESAN I DVOLICAN NACIN!!!! UPOZORAVAM TE DA TO VISE NE RADISH!!!

  • Maradona

    15. mart 2016 | 12:37

    Sad ti smeta Oreskovic i ustaška vlada?!A prvi si poleteo da im cestitas izbornu pobedu!

  • GRANIČAR

    15. mart 2016 | 12:36

    Svaki ujo pre spavanja mora nešto negativno o nama inače mu nema sna . To je ok , a vi da ne kažem koji (znaju oni koji su) zagovarajte ljubav , bratstvo, itd.Ipak smo mi Srbi.

  • Pravda

    15. mart 2016 | 12:26

    Hrvati, 'ajde nam se malo skinite sa .....!!!

  • Veteran

    15. mart 2016 | 12:25

    Gospodin "PRINC", ako imalo drzi do opste kulture, trebao bi da zna sta se desavalo u evropi, jos za njegova zivota.Ali ukoliko to nije slucaj, kad se najede srpske sarme i ostalih djakonija, treba mu predati poklon u pismenoj formi, o svemu onome sto su Hrvati uradili Srbima u dvadesetom veku , da ne idemo dalje,kao i "DOBROCINSTVA" njegovih sunarodnika u kompaniji sa ostalim "DEMOKRATAMA' "nato" udruzenja, pa kad se umori od ceprkanja po livadi,nek fino sedne u hladovinu i procita ono sto je morao znati, mozda ce mu presesti vecera.Na veceru neka idu u bivsu zgradu generalstaba...

  • Mozak

    15. mart 2016 | 12:24

    Nije ovo ni kukanje ni kmečanje...nego inat....ustašo pogrbljeni!

  • Srbin

    15. mart 2016 | 12:22

    Malo slušaj šta ti se dešava u Mostaru,zajebano je pravo...pratiš li situaciju...

  • Dilan dog

    15. mart 2016 | 12:20

    Tako je vucko

  • beduin

    15. mart 2016 | 12:09

    ma njih dvojica bi se definitivno trebali sastat....oci u oci...i to u Glini.

    • 15. mart 2016 | 13:09

      Zmajognjeni zec

      @beduin

      Tebi se izgleda osladilo da muzeš Kamilu, samo da ti to Čarls ne uzme za zlo. Ti "beduin" a Čarls ti vodi Kamilu. Hahaha

  • Дејан

    15. mart 2016 | 12:09

    У праву си кад Мартић није мало боље"свирао"

  • aleks

    15. mart 2016 | 12:07

    Princ Carls zna bolje o Srbiji nego i mi sami.

  • Jeretik

    15. mart 2016 | 12:06

    Kad su vam kame u rukama , uzivate jos vise ?

  • Dag

    15. mart 2016 | 12:00

    Srbija je platila veliku cenu ,za svoju - slobodu.I pored prezira plemstva,koje prezire i svoj narod,Srbija nije - britanska kolonija...

    • 15. mart 2016 | 12:36

      Jaaaaaa

      @Dag

      Kazes nije britanska,a cija je kolonija kada nije njihova?

    • 15. mart 2016 | 12:58

      Duki st.

      @Dag

      Opet se pitam ? Kada sam neznalica i naivan valjda ? Čemu da zahvalimo ovom iznenadnom izlivu ljubavi i poseti ? Šta je cilj posete ? A šta je u šemi Zagreb Priština ? Bler-Čarls-Vučić osovina ? Ili sam paranoik ?

  • Moje

    15. mart 2016 | 12:00

    Ajde prvo zavrsi osnovnu skolu, opismeni se, pa pisi!

  • Duki st.

    15. mart 2016 | 11:55

    Pitao sam se više puta ? Odakle odjednom novac za osnivanje moćne stranke odcepljenjem od radikala? Očekujem da se gospodin Šešelj oglasi. Kako je izgledao deobni bilans ? Koliko je dobio SNS ? Ako nema rezonskog odgovora ? Ko je ovde samo izvodjač radova ? A ko vlasnik stranke ?

    • 15. mart 2016 | 12:37

      Ox

      @Duki st.

      O čemu ti drviš? Tebi su vażniji neki međusrpski obračuni od "bratstva i jedinstva" sa Hrvatima? Svoje stranačko navijanje čuvaj za izbore a ovo nije članak o njima! Voleo neko ili ne Vučka za ovakav odgovor ustaškome potomku Tihomiru Oreškoviću zaslužuje poštovanje.

    • 15. mart 2016 | 12:40

      Jaaaaaa

      @Duki st.

      Vlasnik je onaj sto je promenio svest Vucicu,taj je i finansijer.Seselj je aminovao,verovatno uz neke vece ustupke.Pogledajte njegove tragove,tu su i tragovi novca.

    • 15. mart 2016 | 13:05

      Jaca

      @Duki st.

      RECE ZEKA I SIDJE SA KORNJACE,Ha ha ha ha ha....

    • 16. mart 2016 | 03:56

      Jaca

      @Duki st.

      PTEKINI DA NA LOPOVSKI I MIZERAN NACIN NEZAKONSKI KORISTIS MOJ LINK"JACA"i"ANTE BAN"PO SVIM PORYALIMA,VEC SAM TE UPOZORILA DA TO NE RADISH I AKO NASTAVIS PREDUZECU ZAKONSKE MERE PROTIV TEBE!!!

  • livia

    15. mart 2016 | 11:54

    Nemoj da pokazuješ, videće Charls i sam. Nemoguće ih je zaobići.

  • Jaaaaaa

    15. mart 2016 | 11:53

    Onaj ko nema proslost nema ni buducnost.Ne moze se napred, ruseci sve ono sto je ostalo iza.Imamo proslost i treba da smo ponosni,jer smo narod koji pamti ali i oprasta.Nikada ne zaboraviti.

    • 15. mart 2016 | 12:31

      Duki st.

      @Jaaaaaa

      Slažem se i podržavam vaš stav. Da opraštamo ? Praštamo ponekada i olako. Za pamćenje? Tu sam malo razočaran. Šta vredi slavna istorija? A daleka. Kada ova sveža čami u tami ?

  • Alexey

    15. mart 2016 | 11:49

    Hoćeš i njemu da se obratiš sa "ti genije" ?

  • ВВП

    15. mart 2016 | 11:34

    А да ли ћеш да му покажеш шта су његови, из алијансе, урадили? Колико су нам штете и зла они нанели? Да види и то, кад је већ ту!

  • Ocajnono pero

    15. mart 2016 | 11:33

    Ici napred sa okrenutom glavom nazad vodi te pravo u zid. Panetan ide svojim putem, jer da se vratis u juce nemozes. Pamtiti i nikada oprostiti, vracati se je gubljenje snage i vremena. To je njihova slabost, a i ulizivanje. Englezi vole ponosne, nevole poltrone i to svi znaju. Argumenti i cinjenice znaju oni jako dobro, a nevole da im tutkas pod nos. Treba biti dzentlmen na visem nivou od njih, a ujke, ko ujke traze suknju gde da se sakriju.

  • Predrag Z.

    15. mart 2016 | 11:14

    Hrvati imaju kompleks od Srba, zato stalno o nama pričaju, uzimaju naše pesme itd.

    • 15. mart 2016 | 13:11

      bon

      @Predrag Z.

      Ti si glup vidi se ko ima kompleks

    • 15. mart 2016 | 18:45

      smesno

      @Predrag Z.

      haha uzimaju pesme hahaha svi slušaju hrvatske pesme jel su najbolje

  • Kosta

    15. mart 2016 | 11:14

    Umjesto komentiranja sa mrznjom citalaca mozda bi se trebalo pitati zasto Vucic nije rekao kad dodu i ako dodu poazace u Beogradu kako su Hrvati slali rakete po civilima. Moze pokazati jadne zrtve koje su izmanipulirane politikom ratovanja i osvajanja u svrhu nekog nacionalizma. Ima vise Srba u Becu nego sto je bilo u kajini pa me bas cudi dali misli da mu pripada i pola Austrije. Srbi iz Hrvatske su pobjegli ali samo oni kod kojih je mogao doci Seselj.

    • 15. mart 2016 | 11:46

      Ja

      @Kosta

      Ti vidim sve znaš. Bolje ne brljezgaj. Poklopi se ušima, kompleksaš jedan.

    • 15. mart 2016 | 11:50

      Mozak

      @Kosta

      De se ti malo vrati u osnovnu pa nauči pisati.

    • 15. mart 2016 | 12:19

      Zmajognjeni zec

      @Kosta

      Ja sam malo stariji čovek, moram da spustim Kosti.

    • 15. mart 2016 | 12:30

      Ne smatramo

      @Kosta

      Da nam pripada ista.Ali smatramo i dalje da negirate genocid i smatramo da morate da ga priznate i da se poklonite zrtvama ako zelite da vam se oprosti da u buducnosti nebi bilo daljih ratova sa vama.Dok god se ne poklonite ne izvinite za vase zlocine mi cemo hteti da ratujemo sa vama i uvek cemo cekati priliku da vam se svetimo za jasenovac.A posto vas znam da necete mi cemo se uvek vama svetiti za to.Dok ne nestanu jedni od nas.Ceracemo se do kraja sveta i do sudnjega dana i necemo vas nikada ostaviti na miru.

    • 15. mart 2016 | 12:41

      GRANIČAR

      @Kosta

      Jado jadni neznaš šta pričaš.Nije šešelj bio u Zagrebu,Rijeci,Puli,Kutini.......,i nismo pobjegli nego smo spašavali živu glavu .

  • Lika

    15. mart 2016 | 11:13

    Naravno da treba... Zato nam je tako, jer smo "gospoda" Uzimaju nam teritorije, kradu istoriju i kulturu, a mi "gospodski" ćutimo.. Dokle više

    • 15. mart 2016 | 11:45

      beduin

      @Lika

      eto vidis, sve si rekao. stoga, okani se Hrvatskog ozemlja jednom zauvijek i sve ce biti OK.

  • XxX

    15. mart 2016 | 11:12

    A sta je sporno sto su Hrvati pokazali gde su padale nase srpske bombe? Pa sta je nasa vojska uopste trazila u Hrvatskoj i zasto Milosevic nije zeleo miran razlaz? Odgovor na to pitanje lezi u zemlji gde njegova porodica sada u miru trosi ono sto su pokrali od nas u Srbiji.

    • 15. mart 2016 | 11:51

      Mozak

      @XxX

      Idi...

    • 15. mart 2016 | 12:04

      Ja

      @XxX

      Sta smo trazili tamo??? Stvarno pitas to? Pa branili smo nas narod od ustasa, ti nebi?

    • 15. mart 2016 | 12:16

      S.C.

      @XxX

      Ovo je pravi ujo razumem se u fasizam

    • 15. mart 2016 | 13:13

      ivo

      @XxX

      Poanta je u tome sto je Britanska vlada sufinancirala obnovu banskih dvora u Zagrebu koje su ostecene raketiranjem i princa je zanimalo sto je to obnovljeno novcem britanskih poreznih obveznika.

    • 15. mart 2016 | 13:14

      Jaca

      @XxX

      Mi smo otisli na tudju teritoriju i rusili sve pred sobom,cak i Dubrovnik. Slazem se sa tvojim komentarom jer; VISE VREDI VOJSKA MAGARACA KOJU PREDVODI LAV,NEGO VOJSKA LAVOVA KOJU PREDVODI MAGARAC(Sloba). NAPOLEON

    • 15. mart 2016 | 14:08

      Ultra

      @XxX

      Sramota je da se vi jbn hrvati uvek predstavljate Srbima pa onda drzite miloguzne govore na nasim portalima. Ta srpska vojska je bila Vojska RSK, sastavljena od ljudi sa teritorije Krajine. Ta krajina se odcepila od hrvatske po istom modelu kao i hrvatska od sfrj. Ako je jedno odcepljenje legalno, onda je i drugo. Ili obrnuto. Vi hrvati u jugoslaviju niste uneli NISTA! Niti jedan milimetar zemlje! Zajedno sa svojim saveznicima austrougarima bili ste porazena nacija (a ne drzava!). Isto tako je bilo i u drugom svetskom ratu. Pa koju ste vi to zemlju hteli da iznesete iz jugoslavije, kada je vi nikakvim svojim zalogom niste ni stvorili? Tvrdite da su Krajisnici protivustavno otcepili Krajinu? Pa vi ste par dana pre toga protivustavno odcepili hrvatsku! Manite nas vasih idiotarija o "tisucljetnom snu", pravno su i jedna i druga strana ucinile isto. Mda, opet naglasavam, sve i neka ste se protivustavno odcepili, ali mogli ste da iznesete iz juge samo ono sto ste i zalozili - NISTA!

    • 15. mart 2016 | 14:51

      Stefan Bg

      @XxX

      I sad si ti pametan! Jesi li ti svestan činjenice da se rat nije mogao izbeći, i da nije kriv Sloba, Tuđman, Alija... Pa njih su i doveli da izazovu sukob! Je li Sloba kriv i za "Arapsko proleće"? Nemoj biti dete i tako naivno komentarisati...

    • 17. mart 2016 | 12:59

      Jeretik

      @XxX

      Mozda je nasa vojska u Hrvatskoj trazila ono sto je tu ostavila 918 .

  • Marija

    15. mart 2016 | 11:08

    Naravno da treba da im pokazes,mani se ti gospodstva. Kakvo bre gospodstvo kad nam izbegli srbi isterani iz Hrvatske zive po barakama. Pokazi im snimak kolone izbeglih iz hrvatske. Pokazi im onog decaka koji sa devet godina vozi traktor i spasava svoj i zivot svojih koji su ostali zivi. KAKVO BRE GISPODSTVO

    • 15. mart 2016 | 12:06

      RUSIJA SRBIJA 1389

      @Marija

      bravo Marija, divan komentar, sve je tako.

    • 15. mart 2016 | 12:57

      BBB

      @Marija

      Marija mislim da bi bilo korektno onda da im se pokaže sve od 91_e od početka okupcije hrvatskog teritorija i istjeravanja ne srba iz tzv. krajine..mislim da bih to dalo drugačiju sliku svemu, pa možda i tebi. znm da ovo se neće objaviti al* neka..

  • Lemy

    15. mart 2016 | 11:02

    Oni su i pre rata za sve nedaće krivili Srbe, a sad kad nema Srba oni i dalje provociraju. Prosto rečeno ne znaju da se rat završio.

  • Naravno

    15. mart 2016 | 10:58

    Bruko jedna, sta je gospodski u zataskavanju zlocina nad Srbima. Ko god da vas savetuje, lose to radi. Ovo vam je prilika da pokazete da li ste mudar politicar. Imate u Srbiji vrhunske istoricare koji mogu da vam pripreme kratku prezentaciju Srbije i Srpskog naroda, imate bogatu filmsku gradju o Jasenovcu i imao prestolonaslednika skojim je u srodstvu. Povezi sve to i dokazi da si mudar i pametan. PS ne verujem u vasu politicku mudrost ali bi voleo da me demantujete

  • BRITANSKI PASTIRI

    15. mart 2016 | 10:56

    Mislim da ljepsi ,,PRINČEVI "NISU BALKAN POSJETILI OD POSTANKA BALKANA,,

  • ПОДАТАК

    15. mart 2016 | 10:53

    Господине Вучићу,све што се гради гради се на нечему!БУДУЋНОСТ се гради на ПРОШЛОСТИ?Србија се не стди прошлости!

  • Zorica

    15. mart 2016 | 10:50

    Treba pokazati i ustaske zlocine, zasto da ne? Ako njih nije sramota, pored svega sto su nam uradili, zasto bi nas bilo sramota da kazemo kroz kakvu golgotu je prosaoa Srpski narod i jos prolazi !

  • RUSIJA SRBIJA 1389

    15. mart 2016 | 10:49

    Kako si Vučiću to oštro odgovorio Zagrebu, da princu Čarlsu ne pokazeš Hrvatske zločine, i da smo mo Srbi s'time gospoda, ma daj molimte za koga su te priče,

  • Steamroller

    15. mart 2016 | 10:48

    Naravno da trebas,sve ustaske zlocine treba pokazivati,da svet vidi kakvi su to varvari,koljaci i genocidasi!

  • Miloš

    15. mart 2016 | 10:47

    A posle ide u Pristinu. Tek ce tamo da mu objasne. Mada sa druge strane covek je nebitna licnost sto se tice Srba. Jos da dodam da ovaj namazani lik zna mnogo vise nego sto mi mislimo

  • N. S

    15. mart 2016 | 10:46

    Da, treba. Jedino tako se i saznaje o nečijem ponašanju. Pa zar nas naše ćutanje i nije dovelo dovde, da su svi žrtve a mi zločinci?. Ne razumem, zašto ćutati, kad su njihovi zločini EVIDENTNI. Pa tu se ne radi o laži. To što mi sami znamo, ništa ne vredi. Mora znati SVET, PA I PRINC .

  • bumm

    15. mart 2016 | 10:40

    I trebas pokazi ono najcrnje od Hrvata klin se klinom izbija.

  • Stanko

    15. mart 2016 | 10:37

    Bravo Vucicu tako treba samo neka oni pljuju po nama a mi necemo nista ispravljati. Pa pametniji su oni od nas 100 puta, dok mi necemo cak ni da se branimo jer mi smo gospoda. O Boze pameti nase.

  • ana

    15. mart 2016 | 10:37

    trebalo je Sloba da ih sve naseli u Beograd a iseli dousnike i radiolokatore po selima srpskim. Mogao bi bar da Mu pokaže žene u crnom kako slede progane u stopu po izbeglištvu i sve do groba.

  • Srb,borac

    15. mart 2016 | 10:33

    Bravo,acika majstore,a za ujkice se ne bojte osecaju oni da polako dolazi vreme za naplatu starih dugova,zato ovo sve I rade boje se,bogami imate cega I da se bojite,prijatelja vise nema da vas brane

    • 15. mart 2016 | 10:53

      Duki st.

      @Srb,borac

      Još mu i tepaš ? Ako sam dobro pročitao ? Zapad tako ne funkcioniše. Ako ih ne pominješ? Nisu ni postojali. Tako će biti zapisano. Gispodine.

  • Mmmm

    15. mart 2016 | 10:32

    Sta ocekivati od pokatolicenih. Bagra k'o bagra. Bravo Vucicu!

  • Peska

    15. mart 2016 | 10:30

    Bravo za premijera.

    • 15. mart 2016 | 12:54

      Zmajognjeni zec

      @Peska

      A na večeri u čast "dragih nam gostiju iz dalekog sveta" sva srpska elita. Sonja Biserko, Nataša Kandić, Srđa Popović, "žene u crnom" ( za tu priliku u posebnim toaletama), Jelena Milić, Čeda Jovanović, Jugoslav Ćosić... a za dobro raspoloženje prisutnih pobrinut će se istaknuta estradna umetnica Jelena Karleuša koja će otpevati splet tradicionalnih srpskih narodnih pesama. Prijatno.

  • Andjelija

    15. mart 2016 | 10:29

    Hrvatska , od kada je Hag oslobodio Gotovinu, digla nos i krupnim koracima se vraca cetrdesetim i devedesetim! Mrznja, mrznja, mrznja!!! Usli su u EU, nezaposlenost, beda , strajkovi, kao kod nas, ali tolika bolesna mrznja i fasisoidna politika prema Srbiji i Srbima , postaje i mucna i izlizana! Ajde vise okrenite se svojim problemima i razmslite malo(ako u opste imate trunku mozga), sta vasa politika i ostrascenost, prema Srbiji , mogu da "proizvedu". Uvlakaci ste poznati , ponizni i nevidljivi, kada su vam GOSPODARI u pitanju, a s druge strane najobicniji bednici. Jasenovac ste zaboravili da pokazete "njegovom princevskom velicanstvu"... i jos sto sta , vasih ruku delo!

    • 15. mart 2016 | 11:03

      beduin

      @Andjelija

      o cemu ti pricas???? o kakvoj mrznji ti pricas??? Tim mu je samo spomenuo nesto o povijesti zgrade u kojoj se nalaze....zar je to govor mrznje??? samo, ipak nije rekao punu istinu. puna istina je da marticeve rakete nisu pogodile Banske Dvore....Banske Dvore su pogodile rakete skuhane u generalstabu JNA..... marticeve su pogodile djeciju bolnicu u Klajicevoj 3 godine kasnije......pa poradi toga u Hagu jos cami.

    • 15. mart 2016 | 11:06

      ????

      @Andjelija

      Naravno da oni nece pokazati Jasenovac. Pitanje je zasto ga ne pokaze Vucic. Navodno kritikuje rvate a gospodski je cutati o stradanju Srba. Kako je perfidan.

  • Dante

    15. mart 2016 | 10:26

    Srbi nikad nisu počinili,a tek da piznali svoje!!!

  • Anoniman

    15. mart 2016 | 10:26

    Bravo Vucko u plusu si za 1 glas.

    • 15. mart 2016 | 10:44

      Miloš

      @Anoniman

      Glas dobiti neće od mene, moje porodice i prijatelja...

  • Srbin

    15. mart 2016 | 10:25

    Nemojte da mu govorite o hrvatskim zločinima nad srpskim narodom,ali pokažite mu zločine njegove kraljevske avijacije (RAF),u NATO agresiji

  • Mihajlo bre

    15. mart 2016 | 10:25

    Dobro si im reko Vučiću. Oni ne umeju jednu rečenicu da izgovore a da ne spomenu Srbe

  • Duki st.

    15. mart 2016 | 10:24

    Treba. Treba gispodine Vučiću. Ne treba pod plaštom gospode, marginalizovati i izkarikirati hrvatske zločine. Drugo Prema prestolonasledniku nj. V. Princu A Karadjordjeviću nisam video ni trunku od tog "gospodstva" ? Naprotiv. Mogao bih to kvalifikovati krajnjom neotesanošću. Ako se ne govori o zločinima ? Zapad tako funkcioniše, Ne pominjete ih ? Nisu ni postojali.

    • 15. mart 2016 | 11:13

      Bravo

      @Duki st.

      Svaka cast, konacno neko ko je svahatio ovu izjavu premijera. Da li je moguce da je tolko ljudi naselo na premijerov komentar o gospodi. Premijer bi da prica o buducnosti ne osvrcuci se na proslost. Koji amater ili mozda zlonamernik. Samo vi premijeru zataskavajte zlocine nad Srbima i pomazite HR da im se prica odrzi.

  • Zex

    15. mart 2016 | 10:24

    Nisam za Vucica,ali stvarno mu nije lako naci pravu meru i odreagovati na pravi nacin! Ovi Hrvati bavice se nama jos 100 godina,i kako reagovati,a biti pravi?

  • vera

    15. mart 2016 | 10:20

    Vucicu sigurno treba da im pokazes zlocine Hrvatske kao i Blerove zlocine 1999 godine. Mani se ti gospodstva nego brani svoju drzavu i svoj narod naravno u koliko ti nalogodavci nisu napravili spisak lepih zelja.

  • Lovic g 8

    15. mart 2016 | 10:12

    Док други праве лажну историју и то им пролази, ми ни са тачним чињеницама не можемо ништа. Не у свако село, провозајте га само ул. Кнеза Милоша, довољно је.

  • Pazarac

    15. mart 2016 | 10:10

    Rekao bi mu ti mnogo sta ali nemas obraza, jer princ zna celu istinu.

    • 15. mart 2016 | 10:56

      Wien

      @Pazarac

      Ajd molim te odgovori na bilo kojoj temi...slazes pa nestanes...

    • 15. mart 2016 | 14:32

      Srecko

      @Pazarac

      Bravo Pazarac mogu da bacaju i huškaju Srpski narod tu sa takvim izjavama ali mani te se već jednom Hrvata i okrenite se radu isto ste ko babe neke tračare

  • Jeretik

    15. mart 2016 | 10:06

    A zasto da ne , i da mu pokazes nesto o prvom ratu , vesala po Vojvodini , npr , i o Jasenovcu , sve je to hrvatski rucni rad, onda ce shvatiti , koja smo" gospoda ", kad smo dva puta " oprostili" monstrumima .

    • 15. mart 2016 | 10:56

      beduin

      @Jeretik

      nemoj na toj turi Slankamen i Hrtkovce preskociti

  • Nenad

    15. mart 2016 | 10:06

    Zna on sve me pravdaj se nikom a i metteba nam princ koji ce nam moj on pa sad

  • Шоне

    15. mart 2016 | 10:05

    Ти му књигу поклони, ако нећеш да му причаш па нека се сам увери.

  • Srecko

    15. mart 2016 | 10:05

    Pokazali su ono sto je napravljeno ne izmišljeni

  • Ogi

    15. mart 2016 | 10:05

    Klasicna i vjecna hrvatska patologija zvana Srbi.Oni su opsjednuti nama,bolest je to druze.Moram reci da svuda ima dobrih ljudi ali najmanje u hrvatskoj,baba mi je hrvatica i znam ih u dusu.Evo najbolji i najbrzi primjer,vidjecete koliko minusa ispod mog komentara,jer ovde koliko ima Srba toliko ima i hrvata i Bosnjaka.Tako nesto nema tamo jer su zakrzljali.Ne bi bio u kozi Srbina iz npr.Osijeka.

  • ISTINE RADI

    15. mart 2016 | 09:57

    Neki dan sam rekao da Srbima zavidim na premijeru. Bravo Vučiću, sušta inteligencijo i spineru stari. Treba ti ove naše političare poslat na poduku. Pokaži ti Čarlsu jednu kuću u Srbiji koju je devedesetih razorila hrvatska raketa.

    • 15. mart 2016 | 10:54

      Miloš

      @ISTINE RADI

      Srpskih kuća po Hrvatskoj imaš razorenih, a to što nema po Srbiji to je zato što ste bili nesposobni da nam bilo šta uradite inače ne bi žalili. Jaki ste samo na nejač i starce.

    • 15. mart 2016 | 11:32

      Jeretik

      @ISTINE RADI

      Vama je istorija pocela 90. to vi pokazujte , mi mozemo da pokazemo ceo 20 vek , koliko je hrvatska RUKA ( vesanje , klanje , maljevi ) srpskih domova " razorila , onda ce Carls shvatiti i zasto je Hrvatu doletela raketa , mada on sve to zna , Srbija im je za razliku od Hrvatske , bila saveznik u dva" pravedna " rata .

    • 15. mart 2016 | 11:56

      Mozak

      @ISTINE RADI

      Ne može...a isto tako ne može da pokaže ni jednu hrvatsku kuću koja je minirana ili zapaljena. Ne može da pokaže ni jedno hrvatsko selo koje je očišćeno i popaljeno i pokradeno. Ne može da pokaže ni jednu jamu u koju su bačeni hrvati i njihova deca. Ne može da pokaže isterane hrvate iz Srbije. Ne može jer tih stvari nema u Srbiji, dok ih kod vas u Hrvatskoj ima toliko da se ne mogu nabrojati. U tome je razlika mali moj.

    • 15. mart 2016 | 12:32

      MIKI

      @ISTINE RADI

      24 srpska sela su spaljena samo na podrucju Zap.Slavonije 1991.a ostalo je dovrseno 95. Princa treba u Jasenoac,Staru Gradisku i ostala srpska stratista odvesti 14.jan. 1942 u selu V0cin podavljeno je u podrumu 20 m2 320 srba tokom jedne noci a oni koji su preziveli poklani su sledeceg dana. VI SE HRVATI NICEGA NE STIDITE....

    • 15. mart 2016 | 13:06

      Mlj1228

      @ISTINE RADI

      Pokazi ti , bar jednog hrvata koji je zaklan u Srbiji, 90-tih. pa nadalje .

  • Romanus

    15. mart 2016 | 09:56

    Pa da... Samo sto ako mu ne ukazete na to sta su oni nama ucinili, on ce jednostavno prihvatiti "Srbi su jedini krivci"...

    • 15. mart 2016 | 11:02

      Marija

      @Romanus

      Sta je tebi?Zar mislis da princ ne zna sta su hrvati radili. Pa oni su imali zeleno svetlo za sve sto su uradili. Podrsku od svih katolika i pomoc.

  • Djoka

    15. mart 2016 | 09:54

    Seti se samo kako si ti nazvao prestolonaslednika.

    • 15. mart 2016 | 11:18

      Opet

      @Djoka

      Koji licemer. Pricu o nasledju Karadjordjevica je okrenu na pricu o racunu za struju a sad cutanje o genocidu nad Srbima naziva gospodskim cinom. PS da li si Srbin premijeru ili bar castan covek?

  • zeka

    15. mart 2016 | 09:54

    Ne treba ,jer kada kazete Hrvatska svi znaju prva pomisao je Jasenovac ,logor za decu i odojcad,ustase........

  • ja

    15. mart 2016 | 09:52

    Vodi princa po hrvatskoj i bosni pa mu pokazuj srpske zlocine. Samo je problem da ce ti trebat puno vremena za to.....

    • 15. mart 2016 | 11:59

      Mozak

      @ja

      Tek mu tamo može pokazati zločin koji je napravljen nad Srbima...tek tamo mališa moj. Zato razmisli pre nego lupiš glupost...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA