≫ 

Vama u Srbiji granica je na Drini, poštujte to, da ne bi bilo problema: Vodili smo oštar razgovor sa Željkom Komšićem (VIDEO) (FOTO)

 ≫ 

Intervju Željka Komšića, izabranog člana Predsedništva Bosne i Hercegovine, za emisiju "Licem u lice sa Ivasom" Telegraf TV-a

Komentari

  • BosnaE

    5. novembar 2018 | 00:10

    Pa Srbima ni jedan njihov vladar nije bio dobar,na svoje ste bacali drvlje i kamenje,pa sta da Komsic od vas ocekuje. Iduce izbore cemo dovesti i Stipu Mesica.

  • Nevena

    4. novembar 2018 | 23:52

    Ti Salko zajedno sa Dacom mozes samo u svoje licno ime priznati nezavisnost Kosova pa vas mozda siptari u Tirani sa sve Komsicem i Cedom i prime. Nama je potpuno nebitno tvoje i njegovo talasanje , a u najmanju ruku bilo bi kulturno osuditi njegove agresivne i prijetece ispade mnogo prije preuzimanja funkcije . Sta da se radi kakva sarajevska kultura , takva i Komsiceva politika ( nasilna i agresivna )....

    • 5. novembar 2018 | 00:18

      salko

      @Nevena

      Komsic je vec jednom izjavio,da je sistem glasanja takav da on ne moze donijeti nikakvu odluku po pitanju Kosova,ali njegov stav je da bi priznao.Sto se mene tice,ja ne mogu proturit ni nacrt zakona o opstinskom nagradjivanju sportista,a ne da mogu nesto na drzavnom nivou.Kosovo spominjem samo kada neko zeli da omalovazava moju jedinu domovinu BiH,tako sto ce iznijet da ona ne postoji u punom obliku na svakom koraku.Ima li na Kosovu po tom rezonu Srbije.Jel i ovo pitanje previse ,napadno,??

    • 5. novembar 2018 | 08:36

      Daca

      @Nevena

      Nema tebi pomoći. Niko drugi nije važan nego samo ti. Tipično šovinistički. U svoje nacionalističko kolo hvatajte sebi ravne nacionaliste iz drugih naroda a normalan i običan svet ostavite na miru da normalno i mirno živimo. I nemoj se kriti iza nacije jer nam takvi sa svojim rigidnim nacionalizmom i sukobima sa susedima samo stvarate sve više neprijatelja.

  • Ljuba

    4. novembar 2018 | 22:51

    Vidi se da je doticna osoba vrlo odresita, da mu je jasno gde su srpske granice kako na Drini a takodje i kod Merdara. Vidi rodjace, svidja mi se to sto ste odlucni i jasno mi je kako vidite Srbiju i srpski narod, e pa da vam saopstim kako najveci deo srpskog naroda vidi Srbiju i srpski narod. Rodjace vidi ga ujedinjenog, zato sto je to jedini logican istorijski ishod i bez granica na ovim pozicijama koje vi i vama slicni vidite !

    • 4. novembar 2018 | 23:34

      salko

      @Ljuba

      Ja koliko vidim i na Kosovo se ne moze uci bez odobrenja.A dio Srbije???!

  • Darko

    4. novembar 2018 | 22:43

    Prošetaj do Čapljine predstavniče Hrvatskog Naroda iz BiH!P.S. Pazi na minobacačke granate HVO-e! Dokmak!

  • Sarajlija

    4. novembar 2018 | 20:29

    Da ste sugradjanin ovog gospodina kao sto sam ja,bez obzira na nacionalnost dali biste mu glas. Jedini politicar,bar od ovih znacajnih u regionu koji zivi u trosobnom stanu sa suprugom,covjek koji po gradu seta bez ikakvih tjelohranitelja,za kojim ne ide pet crnih djipova i kojekakvih rotacija. Ovdje u Bih a isto tako i u Srbiji i hr,politicari cak i oni mjesni gmazovi i uhljebi prolaze pored obicnog gradjastva kao da su bozanstva. Ali ne i on,covjek zna sta prica. Zato se poklonite ovom gospodinu,svi vi koji ne znate sta je on ustvari.

    • 4. novembar 2018 | 21:06

      joakim

      @Sarajlija

      Zasto su onda Hrvati rekli danavodni njihov predstavnik nije pozeljan kod njih.Prijateljupomisli malo da nije samo sta se u Sarajevu prica i radi .Zivi se i u Banja luci i Mostaru i ostalim delovima gde nisu muslimani u vecini.

    • 4. novembar 2018 | 21:30

      Eh,eh

      @Sarajlija

      Upecali se Srbi dva puta.Treći put neće da može.

    • 4. novembar 2018 | 22:13

      Mimi

      @Sarajlija

      Znamo mi šts je on. Običan gmaz.

    • 4. novembar 2018 | 22:15

      Cika Velja

      @Sarajlija

      Potpuno nebitan lik u citavoj Bosni osim muslimanima,sa zabranom ulaska u Hercegovinu gde zive Hrvati?! Takvom i ne treba telobranitelj nego doktor!!!

    • 4. novembar 2018 | 23:00

      salko

      @Sarajlija

      @eh,eh Pa kome je onda Radovan prijetio za govornicom da ce biti,upecan,??

  • Република Српска

    4. novembar 2018 | 20:11

    Овакви фашисти попут Жељка Комшића који намећу своје ставове и своје мишљење другим људима са циљем успостављања фашистичког тоталитаризма и једноумља неће српском народу одређивати српске границе а народ у Републици Српској ће рећи дали ће Србија државотворно прећи западно од Дрине и дали ће српски део БиX односно Република Српска постати Србија а овај фашиста којег су муслимани подвалили xрватима као сврачије јаје нема легитимитет да говори ни у име xрватског народа који га није изабрао да заступа xрватске интересе и да говори у име xрватског народа а камоли да говори у име српског народа који је изабрао своје представнике да заступају српске интересе у БиX и да говоре у име српског народа.Српски представник и изгласани члан председништва БиX од стране српског народа који је изабран да заступа српске интересе и да говори у име српског народа је Милорад Додик.

    • 4. novembar 2018 | 20:29

      Pjer Luiđi Kolina

      @Република Српска

      To što pišeš ćirilicom ne znači da imaš pravo da lupaš. Zvati olako nekoga fašistom je fašistički manir. A i fašistički je zanemariti činjenicu da u BiH žive tri naroda a ne samo srpski. Tako kod eventualnoga crtanja drugih granica ne pita se samo srpski narod već i drugi narodi i MZ.

  • Zoran Veteran

    4. novembar 2018 | 20:05

    Ko je ovaj čovek!?

    • 4. novembar 2018 | 22:19

      ČAPAJEV

      @Zoran Veteran

      Sarajevdki jalijaš odlkovan zlatnim ljiljanima od strane glavnog krivca i kreatora ratnih zbivanja Alije Izetbegivica jer je efikasno ubijao neprijatelje-agresore -citaj Srbe sram ga bilo. Kome in prijeti nesoj

  • Vuk Gorski

    4. novembar 2018 | 19:36

    A ďe se kupaš (ne u Drinu ) to je samo Srpska reka kojom je tekla Srpska krv,udavices se časti mi

  • Čika Jova

    4. novembar 2018 | 19:25

    Zaigrao se komšija Komšić, Tramp mu nije ravan.

  • BosnaE

    4. novembar 2018 | 18:49

    Sta se bune ovi na portalu,za Komsicevu izjavu,da se zna gdje su granice BiH i da niko ni sa istoka ni sa zapada ne uvlaci nos u nju. Covjek rekao kako jeste,a vi tumacite kako hocete,samo znajte da je ovo 2018 godina,devedesete su otisle u nepovrat.

    • 4. novembar 2018 | 20:05

      Buk Gorski

      @BosnaE

      Pa vi ste samo.poslusnicki protektorat,stranci vladaju Sarajevom, a o kom nosu pricas covece,RS je to a to je kao i RS(Republika Srpska)da li si obavesten da je bio rat i Dejton

  • M. K. YU!

    4. novembar 2018 | 18:02

    Gospodo licem u lice. Gospodin Komsic. Je rekao istinu. Gdje su granice. Gospodine Vulin, ne. Niste u pravu. A Dodiga i ne racunam, taj co jek uopste nije vise za poiticara.ob brani interes samo Srba.. Dok Komsic brani covjecanstvo u opste. To je presjednik. Nema sirenja mrznju u bosni.. Dokle cete nositi u sebi taj virus. Komsic ako ovako nastavi.. Biti ce TITO"2. I cao.

  • 1234

    4. novembar 2018 | 17:12

    Podrzavam stav Komsica o nepromenjivosti granica. zalosno i pogubno je to da se mi i u 21 veku bavimo granicama na Balkanu umesto drugim zivotnim, ekonomskim i svakodnevnim pitanjima. kako god da se granice postave neko bi bio nezadovoljan. zato te granice nisu i ne trebaju biti Kineski zidovi vec vise pro forme uz sto slobodniju cirkulaciju ljudi, roba, usluga, turista...

    • 4. novembar 2018 | 18:35

      Wien

      @1234

      A u 20.vijeku smo trebali se baviti granicama umjesto u miru dalje napredovati...???..trebali smo granice silom praviti rusiti sve izgradjeno...???....kad smo tada mozemo i sada same bez rusenja...

    • 4. novembar 2018 | 19:13

      joakim

      @1234

      Srbi nikad nisu glasali i ucestvovali na glasanju za nezavisnu bosnu.Pod pritiskom velikih sila je Tudjman prihvatio federaciju Muslimana i Hrvata u bosni i konfederaciju sa Hrvatskom paralelno Srbi imaju pravo sa Srbijom.Sta je tu sporno.Bosna je bila i ostala protektorat i teznja muslimana da su svi bosanci osetili su dobro Hrvati gde se odigrala cista majorizacija hrvatskog zivlja.Ne mislite valjda da su Srbi toliko glupi da dozvole da budu majorizovani.Radije ce se prikloniti matici

  • Тодорић

    4. novembar 2018 | 16:56

    Ок. Наша граница је на Дрини,АЛИ друга граница нам је са Албанијом,а не са Косовом. Такође,поштујте и то,,иначе је дволичност.

  • Latino lover

    4. novembar 2018 | 16:19

    Ne mogu da pojmim Srbe izvan Srbije koji bi da žive u Srbiji koja nije u EU niti se u njoj bolje živi nego u BiH i Hr Nama hrvatske putovnice trebaju najviše zbog pogodnosti i prigoda koje pruža EU, zbog razvijenijega gospodarstva u Hr, zbog većih plaća... Ali se ne odričemo i ne mrzimo ni našu domovinu BiH Znamo da ćemo svugdje za druge susjede biti Bosanci i Hercegovci.

    • 4. novembar 2018 | 16:28

      GLODIVOJE

      @Latino lover

      U BiH i Srbiji se slicno zivi, a Hrvatska je ispred. Ipak u odnosu na BiH, Srbija je zemlja sa daleko vecom perspektivom (EU) i sa daleko vise stranih ulaganja. U Srbiji posluju svi veci svetski lanci ili su u proceduri dolaska, dok je BiH crna rupa. Zapravo BiH izgleda otprilike kao Srbija pre 15 godina.

    • 4. novembar 2018 | 16:44

      Pape Sušić

      @Latino lover

      Pa neće investitori da ulažu kada svako malo Dodik i njemu slični prijete otcijepljenjem. On je otjerao više investitora iz BIH I RS nego iko drugi. niko neće da ulaže u trusno i lako zapaljivo područje.

  • Maksa

    4. novembar 2018 | 15:00

    Političari preko Dirine umišljaju da njih Srbija treba pitati i slušati kakve će odnose imati sa susedima.To umišlja i Komšić ali i Dodik i drugi. Umišljaju da je Srbija Deda Mraz koji treba da im ispunjava želje. Neće da može.

    • 4. novembar 2018 | 16:18

      Nevena

      @Maksa

      Zar vas Cedomir Jovanovic nije Djed - Mraz ? Otvoreno podrza Komsica i ova budala dodje na vlast ? Mi smo postovali u Srbiji ko god je do sad bio izabran... . Vasa opaska nije na mjestu !!!

    • 4. novembar 2018 | 16:28

      Maksa

      @Maksa

      Za Nevenu: Ti ne rarumeš suštinu. Eto opet ti je problem ako Čeda ili neko iz Srbije podrži Komšića. Treba tebe ili Dodika ili Izetbegovića mlađega pitati ko će koga iz Srbije da podrži???

    • 4. novembar 2018 | 16:32

      Daca

      @Maksa

      Nevena curo ili ženo draga ne nasrći na sve koji ne misle kao ti. Kada čitam tvoje komentare Č. J. izgleda mi kao oličenje tolerancije slagala se sa njim ili ne.

  • Matori

    4. novembar 2018 | 14:53

    Srbija jeste i biće svuda gde ima Srba i to je istorijsko pravo ovoga naroda,dosta je više razmeštanja na račun Srba vreme je da i mi uzmemo ono što nam pripada.

    • 4. novembar 2018 | 15:30

      Panjković

      @Matori

      Svoga ti posla. Nema više uzimanja ko šta hoće kao 90ih.

    • 4. novembar 2018 | 23:06

      Vule

      @Matori

      Srba ima najvise u Kanadi, Nemackoj, Svedskoj, Australiji, Austriji...sta ces sa njima. I to suverene drzave kao I BiH.

  • Amrica

    4. novembar 2018 | 14:43

    I šta je sporno? Tu je granica. Nema dalje. Stop.

  • Aleksa

    4. novembar 2018 | 14:19

    Ovaj pola srbin pola hrvat a pravi se veliki musliman

    • 4. novembar 2018 | 15:20

      Saša

      @Aleksa

      Po tebi svako ko je realan i normalan, nije ono što jeste, sad Komšić nije Hrvat nego kako ti reče "musliman", (a musliman može biti i Srbin, i Hrvat, i Englez, i Nemac), itd, verovatno Čeda nije Srbin, i sl.

  • sinisa

    4. novembar 2018 | 14:05

    Granice srbije bice gde i treba da budu, dosta je bilo jugoslovenstva a ti Komsicu mozes da galamis ko pijan na slavi niko ti ne brani a li Srbija ce biti sila i velika u svojim srpskim granicama samo jos malo vremena....

    • 4. novembar 2018 | 15:02

      Maksa

      @sinisa

      Ajde? dosta je stradanja Srba i Srbije zbog vas prekodrinaca. Možemo biti braća kao što i jesmo ali svako može živeti u svojoj kući.

    • 4. novembar 2018 | 15:09

      Pape Sušić

      @sinisa

      A jel ti živiš na pustome ostrvu gdje pored tebe i tvojih bližnjih niko drugi ne živi? ako živi onda se i drugi pitaju.

  • Miro

    4. novembar 2018 | 14:03

    Nas dobri Zeljko. Ziv ti bio Nama 100 godina.

  • sinisa

    4. novembar 2018 | 14:00

    Nadam se da će moje mišljenje biti objavljeno i tako biti posmatrano, kao moje mišljenje.Ja sam iz BIH i od 1991 više ne živim u njoj. Srpske sam nacionalnosti i to potenciram samo u smislu statistike i mogucnosti sto realnijeg komentara. Nisam učestvovao u stvaranju Republike Srpske(RS) i zato nemam sentimentalan odnos prema njoj, ali isto tako razumem da veoma velika većina (mogu da tvrdim oko 90% srpskog stanovnistva u RS) želi da se otcepi od BIH i prikljuci Srbiji. Iako lično nisam za to moramo dozvoliti demokratsko izjašnjavanje naroda koje omoguceno mnogim drugim narodima u svetu, ali očigledno nije Srbima i to nema nikakve veze sa demokratijom i toga mora biti svestan i gdin Komsic i zapadne “demokratske” institucije. Svi oni su se zalagali za “narodni izbor” i “demokratiju” kada je to njima odgovaralo ali kada ne onda su “principijelni”, a to ponavljam nije demokratija.Lično bih bio srećan da BIH opstane ali nažalost u njoj više nema pravih Bosanaca, Srbi i Hrvati su bar otvoreni ali Bosnjaci se izdaju za to ali to sa pravim Bosancima nema nikakve veze....Bosna će opstati samo dok to Amerika i EU žele, ali u njoj samom više nema vezivnog tkiva...nažalost.

    • 4. novembar 2018 | 14:51

      Dobar covjek

      @sinisa

      1. Granice RSa su nastale agresijom i Genocidom sto su svi medjunarodni sudovi priznali, tako da ujedno referendum i odcjepljenje RSa je nemoguc bas iz razloga koji sam naveo. 2. Na referendumu bi se trebali izjasniti svi gradjani BIH tako da ni to ne moze proci jer Bosnjaka ima 52%

    • 4. novembar 2018 | 15:05

      Pape Sušić

      @sinisa

      Čini ti se jer Bosanci i Bošnjaci za BIH nemaju alternativu. A Srbi imaju Srbiju i Hrvati Hrvatsku a postoje i Turska i Rusija kome se Bosna i Hercegovina ne sviđa.

    • 4. novembar 2018 | 15:14

      Pape Sušić

      @sinisa

      R S bi da sa sobom odnese pola države. pojedinci mogu ići gdje žele i gdje im je bolje ali teritorije ostaju tu gdje su.

    • 4. novembar 2018 | 16:34

      Miro

      @sinisa

      Ima care sve dok ima gradanske opcije...Bosne je bilo, Bosne ce biti i Bosna nikad nece nestati...To ti je ziher. Dusmani nek crknu.

    • 4. novembar 2018 | 17:57

      Miško

      @sinisa

      Divan komentar, bravo

    • 4. novembar 2018 | 20:04

      Alen

      @sinisa

      Jer, kako bolan nema Bosne, a Neretva huči? Kako, bolan, nema Bosne a Miljacka teče? Kako, bolan, nema Bosne a Sana ide? Ti misliš da ona ne ide, al’ sagni se hajvanu, pogledaj – ide. Ide Sana, ide Sava, ide Drina, ide Ukrina, ide Vrbas, ide Bosna, ide Lašva, ide Željeznica. Svi oni i one idu, a ti đe ćeš?

    • 4. novembar 2018 | 20:06

      salko

      @sinisa

      Vezivno tkivo je nestalo osamdesetih,a diskutabilno je ko je bio dvolican,mjenjao istoriju,govorio da se zivjelo u zabludi prije toga,i trazio anomalije kod drugih.O iskrenosti neki drugi put!?

  • Predrag Z.

    4. novembar 2018 | 13:47

    Kakav je on predstavnik hrvata kad zastupa više muslimane !?

    • 4. novembar 2018 | 15:17

      Latino lover

      @Predrag Z.

      Interesi i stavovi Hrvata iBošnjaka se po većini pitanja podudaraju Posebno naspram Srba i Rep Srpske Ostalo je samo borba za fotelje.

    • 4. novembar 2018 | 20:55

      BosnaE

      @Predrag Z.

      Odakle ti znas koga Komsic predstavlja? Da nisi na kafi bio sa njim? Bitno je da si ti nesto napiso,a sta nema veze.

  • Krajisnik

    4. novembar 2018 | 13:45

    Komsicu jedino sto se slazem sa tobom je to kad izjavio da treba na konkursu tenderu proci najbolji. A ne preko stranke. Nije ni cudo sto odlaze svi. A djeca mogu diplomu drzati ko reklamu.na zidu...

  • Crveni Oktobar 2018

    4. novembar 2018 | 13:32

    Šta je sporno kod Željkove konstatacije da je granica takva kakva jeste već preko 1000 godina, izuzev u doba NDH. Pa Srbija nije garant mira, Hrvatska takođe nije garant mira. Za one koji neznaju, a puno njih nezna, OHR i Visoki predstavnik je i garant i tumač Dejtonskog mira, a tu je i kolegijalno tijelo ambasadora velikih sila i Turske u BiH, koji takođe rade na onome što je u Dejtonu podpisano. Srbija i Hrvatska, presuđeni agresori na hilhadugodišnju BiH, nisu ni u PIK-u, naravno, jer su samo podpisnici,pod prinudom, mira! To vam je istina. Sve Dačićeve i priče ostataka režima koji učestvovali u ratu su luk i voda!

    • 4. novembar 2018 | 15:42

      Saša

      @Crveni Oktobar 2018

      Tako je, Srbija, Hrvatska i BIH su zaraćene strane i prisilno potpisnice mirovnog sporazuma u Dejtonu, a garanti su velike sile, pre svega SAD, koje su ih i prisilile da ga potpišu, a kakvi bi garanti bili Srbija i Hrvatska, videli smo od 91 do 95-e, a to što bi srpski i hrvatski političari da prisvoje nekakve tuđe zasluge, to je njihov problem, neka se "samozadovoljavaju" u njihovim banana državama, a tadašnji događaji ih demantuju, ne moraju Bosanci da ih demantuju non-stop.

  • Sasa

    4. novembar 2018 | 13:26

    Nemaju oni nista sto je njihovo Alija je i to izborio parama i dobio 51 posto teritorije. Ostalo smo mi SRBI Srbi. Pojedinci koji misle u Srbiji da su veci SRBI OD NAS VJERUJTE DA NISTE. Granica je za nas fazon.

  • Zagondzija

    4. novembar 2018 | 13:19

    Jedan je Mile Dodik, ziv bio i nasa RS ,pozdrav svoj srpskoj braci preko hladne vode Drine i samo složno do potpune nezavisnosti!!!🇷🇸🇷🇸🇷🇸

    • 4. novembar 2018 | 15:52

      Saša

      @Zagondzija

      Kako da ne, zato je privreda Sarajeva veća i jača od cele tzv. rs, tako da će za 10-20 godina pd vlašću "mileta" pola stanovništva otići, a natalitet je ispod nule, i šta će mo onda sa rs-om, pa ništa, biće Bošnjačka.

  • nibrS

    4. novembar 2018 | 13:11

    Drina je kičma, Kosmet je Srbija, Komšić Željko, šta ti jasno nije...

    • 4. novembar 2018 | 13:46

      salko

      @nibrS

      Nije mu jasno kad ce te shvatit da je 2018-a.....

    • 4. novembar 2018 | 16:05

      Ranko

      @nibrS

      Salko vidim i tebi nije jasno, čitaš srpske novine, znači živiš i podržavaš veliku Srbiju.

    • 4. novembar 2018 | 17:33

      salko

      @nibrS

      @Ranko Znaci ako gleda CNN covjek je pristalica Americke politike?Nidje veze..

  • Radovan

    4. novembar 2018 | 13:04

    Srbi u Bosni i Hercegovini imaju pravo na samoopredelenje jer su konstitutivan narod a povelja o pravu naroda to garantuje. Pogotovo zbog toga sto su u drugom svetskom ratu doziveli genocid od strane NDH. Eto zato moj Komsicu Srbi imaju pravo da se otcepe. U sustini mi smo to vec uradili samo se ceka medjunarodno priznanje a kako stoje stvari u svetu ono ce se desiti brze nego sto se ocekuje.

    • 4. novembar 2018 | 13:15

      Ambrozija22

      @Radovan

      Koja Povelja, bolan ? Koja ?

    • 4. novembar 2018 | 13:32

      salko

      @Radovan

      I u Srbiji kazu da priznaju cjelovitu BiH? A o ostatku svijeta da i ne govorimo?!Sta tu vise nije jasno.Davno je proslo,zelim-zelis!

  • Spaske

    4. novembar 2018 | 12:56

    Iako se slazem sa ovim Komsicevim stavom jer ni jedna drzava nije potpuno etnicki cista nlti to moze niti treba biti, ne znam sta se ovaj zakacio za Srbiju? Svako malo on nesto spominje Srbiju. Voleo bi da mi se to samo cini. Ima tamo Dodika pa neka se sa njime bakce a Srbije neka se okane.

  • @ Kiki

    4. novembar 2018 | 12:56

    Idem često u bosnu i granica je bar do sad bila na drini Pa ne vidim šta je tu sporno A da sporno je u glavama onih koji ne vide realnost Otvorite oči i nemojte više da sanjate

    • 4. novembar 2018 | 13:26

      Jea

      @@ Kiki

      Vjerovatno si Srbin..,Znas li ti dragi Srbine od preko Drine sa kim ti je ta familija iz Bosne koju posjecujes uopste ratovala????Stavi prst na celo i dozovi se pameti,mi iz R.S smo se opametili, istorija nam je pokazala ko nam je vjeciti neprijatelj i ko nam zabija noz u ledja u svakom ratu...cao zdravo

    • 4. novembar 2018 | 13:29

      Wien

      @@ Kiki

      Pise li dobrodosli u Republiku Srpsku..??...

    • 4. novembar 2018 | 15:23

      Pape Sušić

      @@ Kiki

      Wićo piše ti i na ulazu u Beč i u druge gradove svijeta: dobrodošli u....

  • XYXY

    4. novembar 2018 | 12:53

    Ne može neki narod birati svoga predstavnika bez ikakvih ograničenja. Onaj koga izabere neki narod mora biti prihvatljiv i ja druge narode. U protivnom nekii narod bi mogao nasesti na huškačku retoriku svojih ekstremista pa njih birati. To je onda okidač za sukobe. A ekstremisti i priželjkuju haos i sukobe jer im je to prilika za vlastitu afirmaciju i koristoljublje.

    • 4. novembar 2018 | 13:38

      Nevena

      @XYXY

      Ekstremisti ne postuju Dejton i konstatno ga mijenjaju dovodeci nas ponovo do rata. Naucite preuzimati odgovornost jednom !!!

    • 4. novembar 2018 | 14:56

      XYXY

      @XYXY

      Nevena pre nego druge optužiš razmisli prvo o sebi i svojim postupcima. I u Srbiji moramo poštovati komšije drugih nacija i vera. Pogrešno je birati ekstreme bez obzira iz kojega su naroda koji huškaju narod na sukobe sa komšijama. Ako se ekstremi dočepaju vlasti to je put u tragediju. Na kraju se to odbije o glavu onima koji nasednu na njihove podvale.

  • Iggy.rs

    4. novembar 2018 | 12:52

    Citam ove komentare kao Srbija i R.Srpska jedna drzava i cim to neko spomene more negativnih lajkova. A znam i cijih. Srba iz Srbije koji bi sve dali da Beograd ima mir, Evropski nastrojenih modernih Srba sto ih nije briga sta se desava van Beograda,na Kosovu,u R.Srpskoj. Evo vam sve samo nas pustite na miru,to je to. Ja sam iz R.Srpske i kod nas nema takvih modernih Srba. Kod nas je ponos na prvom mijestu. Ja prvi nebi da jmamo zajednicku drzavu sa Srbijom. Pa da nas sutra daju kao sto su dali Kosovo. Kao sto su dali nase junake Karadzica,Mladica i ostale. Sve zarad Evrope. Neka hvala, mi imamo svoju R.Srpsku i svog predsjednika,drugi nam ne treba. Dok se narod u Srbiji ne osvijesti tako ce i ostati

    • 4. novembar 2018 | 13:15

      Kiza

      @Iggy.rs

      Ne bi' ni ja u zajednicku drzavu,slazem se u potpunosti sa tobom iako Srbiju volim mnogo i to je neupitno...sve sto su mogli izdali su i prodali,sve nase generale koji su branili srpski narod su poslali u Hag nasa draga braca Srbi preko Drine,a zarad cega???Jel im se dig'o zivotni standard,zive li bolje??? Neka ja necu da budem moderan,bicu seljacina ruralna,ponosna na svoje pretke a vi braco setajte kerove,navijajte za ustase i odrzavajte tzv parade ponosa!!!

    • 4. novembar 2018 | 13:16

      salko

      @Iggy.rs

      Pa kako onda ti kao ponosan tumacis ovu Komsicevu konstataciju o ronhilu i nafti?Posto si iz RS-e,vjerovatno znas o cemu covjek govori.Ili mozda laze??

    • 4. novembar 2018 | 13:17

      Radoje

      @Iggy.rs

      Sa takvim stavom pravis jaz izmedu nas.

    • 4. novembar 2018 | 13:50

      Deša

      @Iggy.rs

      Drugar ne možemo se čitav život baviti granicama država. Život teče i prolazi. A objektivno nije vama tako loše. Uporedi vaš položaj sa položajem Srba u Hrvatskoj iliKosovu.

  • Luna

    4. novembar 2018 | 12:45

    Nema mira dok na Balkanu svi ne budu ravnopravni. Sto zelis sebi daj I drugima. Ne mogu jedni da budu " ravnopravniji" od drugih.

    • 4. novembar 2018 | 13:19

      Bole

      @Luna

      Tacno. Ako R. Srpska ima specijalne odnose sa Srbijom onda to treba dati I drugima.

  • Veca

    4. novembar 2018 | 12:43

    Logicno prica pogotovo kada ga poredimo sa nacionalistima.

  • Republika Srpska 7

    4. novembar 2018 | 12:36

    Gos.Komšiću ako Gos.Dodik ne moze da govori umesto srpskog naroda kako mozete vi umesto hrvatskog naroda da budete njihov prestavnik a oni vas nisu izabrali...Prvo ispeci pa reci,i vi niste podoban politicar ni za jedan narod jer ste totalni promasaj.

    • 4. novembar 2018 | 13:20

      Buki

      @Republika Srpska 7

      Lupas. Komsic predstavlja Hrvate, a ne HDZ. To je velika razlika.

  • Raspucin

    4. novembar 2018 | 12:28

    Pa jesu carstva prolazila al vas hrvata tamo nije bilo, tek nakon vasih austrougara

  • Daca

    4. novembar 2018 | 12:25

    Nacionalisti svih boja i dezena misle da je nacija najvažnija u životu. I da sve treba da bude podređeno naciji. Nekada uvuku čitave narode i države u sukobe. Naročito to rade profesionalni nacionalisti koji od nacija i sukoba profitiraju. E najviše takvima smeta Željko Komšić.

    • 4. novembar 2018 | 13:28

      Nevena

      @Daca

      Bilo bi dobro da se rapitate ko je i sta je bio Komsic kao i Izedbegovic pa da onda o nacionalizmu i profitiranju govorite . Sramota je koliko se iza Dodika zbog svog nacizma i lopovluka krijete !!!

    • 4. novembar 2018 | 15:41

      Daca

      @Daca

      Nevena komentar ti je na nivou najgorih šovinista. Ko ne misli kao ti nije Srbin a nije ni čovek uopšte... Takvi kao ti ne bi mogli živeti ni u etnički potpuno čistoj državi da takva uopšte postoji jer za Boga miloga svi moraju misliti jednako i kao ti. Strašno je to i žalosno.

  • Dragan

    4. novembar 2018 | 12:01

    Drina nije granica nama nego vama. Trenutno...

  • Miki

    4. novembar 2018 | 11:59

    Vrlo korektan INTERVJU,PROFI!I NA KRAJU!!!SAMO DA RATA NE BUDE!!!

  • Miodrag

    4. novembar 2018 | 11:53

    Zalosno je da tako pricate, zalosno je da ne poznajete istoriju, zalosno je da se pozivate na one koji su izdali svoj narod, koji nemaju cast i kojima su moral i patriotizam nepoznata kategorija. Hvala Bogu da Srbiju i Republiku Srpsku vode ljudi koji imaju moralne kodekse i da nikada nece biti tako kako Vi prizeljkujete. Definisete se prvo pred samim sobom sta ste, Srbin, Bosnjak ili Hrvat, pa onda drzite pridike.

    • 4. novembar 2018 | 13:24

      Vidoje

      @Miodrag

      Sto insistiras na prebrojavanju krvmih zrnaca? Komsic je jedan od 5, 5 miliona ljudi na Balkanu koji su u mesovitom braku ili poreklom iz mesovitih brakova. Roditelji srpskohrvatski brak, zena Bosnjakinja. Logicno govori.

  • Zdenko

    4. novembar 2018 | 11:43

    Srbima ne smeta kada Srbi glasaju u R. S. za hrvatske predstavnike i tako nam biraju sebi poslušne Hrvate u R.S. aali im smeta kada neko drugi na primjer Bošnjaci daju glas za Komšića ili nekoga drugoga Hrvata ili Srbina.

  • Sanja

    4. novembar 2018 | 11:38

    "Gospodine", Kazete da ne vidite da je Kosovo isto sto i BiH,a ja vidim da je Autonomna pokrajina Kosovo i Metohija,po Ustavu R Srbije isto sto i R Srpska. Bivsi ambasadore! Vi kazete da postujete Ustav BiH, narodnu volju, teritorijalnu celovitost svoje drzave, a ne postujete integritet i granice Vama susedne drzave, moje drzave R Srbije, a prijateljstvo trazite u coveku koji kao i Vi rusi integritet sopstvene drzave. I da "gospodine Komsic", ratnice, obnovite istoriju ili naucite ko je vladao u sadasnjim granica BiH, pa ce Vam biti jasno cije kosti predaka su rasute po istoj.

    • 4. novembar 2018 | 12:29

      Batko

      @Sanja

      E da su Srbima na KiM prava i status kakve imaju Srbi u RS i BiH. Dosta i zbog tenzija vezanih za RS MZ i Šiptari ne dozvoljavaju formiranje ZSO na KiM.

    • 4. novembar 2018 | 13:56

      Krajisnik

      @Sanja

      Svaka ti cast Sanja

    • 4. novembar 2018 | 15:53

      salko

      @Sanja

      Eh,sta bi ti Dodik i javnost u RS rekla za komentar,Kosovo i RS isto??!Kosovo je u satavu Srbije,a RS nezavisna i tacka.

  • Mihajlo

    4. novembar 2018 | 11:33

    Ovaj nikako ne može da predstavlja Hrvatski narod jer je izabran glasovima muslimana

    • 4. novembar 2018 | 11:39

      Zdenko

      @Mihajlo

      To je samo delimično tačno ali i da je tako i hrvatski predstavnici u R.S. Se biraju glasovima Srba.Provjeri izborne rezultate pa će ti biti ovo jasno.

    • 4. novembar 2018 | 12:21

      Viki

      @Mihajlo

      On predstavlja Hrvate, a ne HDZ. To je ogromna razlika.

    • 4. novembar 2018 | 21:25

      BosnaE

      @Mihajlo

      Dobro,onda cemo za iduce izbore Komsica birati za clana muslimanskog predsjednika,da se ne bi vi toliko ljutili. Moze koga mozdani ili srcani opaliti,pa belaj😂

  • Bijeljina

    4. novembar 2018 | 11:33

    REPUBLIKA SRPSKA I SRBIJA USKORO U JEDNO SVE!!! 🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸🇷🇸

    • 4. novembar 2018 | 12:08

      Sale1971

      @Bijeljina

      Čisto sumnjam,Srbija je sama za sebe siromašna,ne treba nam još gladnih usta!

    • 4. novembar 2018 | 12:22

      Maki

      @Bijeljina

      Ne podsecaj druge da tako isto pricaju kao I ti. Madzari, Bosnjaci, Albanci, Bugari, Htvati........Bolje radi I cuti.

    • 4. novembar 2018 | 12:48

      Miloje

      @Bijeljina

      Bez mene molim. Deca su mi vec otisla zbog lose ekonomije ali I zbog bahatosti, sovinizma, netolerancije, agresivnosti, pretnji, neznanja, iskrivljavanja istorije, teranja vode samo na svoju vodenicu, pretnji.......

    • 4. novembar 2018 | 14:26

      Милош Миленковић

      @Bijeljina

      Српска будућност је у уједињеној српској држави. Шта коме није јасно?

  • Đurađ

    4. novembar 2018 | 11:33

    Minoran lik.

  • Klimt-Bec

    4. novembar 2018 | 11:31

    Vuk dlaku menja ali cud nikad!!!

  • DD

    4. novembar 2018 | 11:28

    Srbi u RS imaju sva prava. Ako se šta više mogu dogovoriti sa komšijama to je Ok ali neka ne guraju Srbiju u probleme.

  • Република Српска

    4. novembar 2018 | 11:06

    Па нећеш нам ти Жељко Комшићу рећи где ће бити западна граница Србије!Народ из Републике Српске ће рећи након демократски одржаног референдума где ће бити западна српска граница а река Дрина је од осмог па све до средине тринестог века увек била река која је текла средином државе Србије а Xерцеговина је одвајкада била Србија и само наш народ одлучује о томе дали ће Република Српска постати саставни део Србије или ће остати у БиX.

    • 4. novembar 2018 | 11:25

      Pape Sušić

      @Република Српска

      Ha ha ha pa RS nije ni bilo u to vrijeme o kojem pišeš. RS postoji od Dejtona i to kao saxtavni dio IH.

    • 4. novembar 2018 | 12:26

      Mare23

      @Република Српска

      Citas samo tabloide. Ti nije istorija. Bosna je dugo bila samostalna drzava, Nista krace od Srbije.

    • 4. novembar 2018 | 14:31

      Милош Миленковић

      @Република Српска

      Упознајте мало историју. Јесте, Босна је била независна држава у којој су живели Срби. Тада су и Бошњаци и Хрвати били Срби.

  • Laki

    4. novembar 2018 | 11:00

    Ako je Drina granica, popicemo je.

    • 4. novembar 2018 | 11:20

      ZA

      @Laki

      More da se potrudimo da je ispravimo,do sada nije uspevalo.

  • Baltazar

    4. novembar 2018 | 11:00

    U cije ime ovaj govori, on je zlo za BiH. Posvadjace sve narode. Valjda je to i dobro, da pukne ova neodrziva tvorevina.

  • Deni

    4. novembar 2018 | 10:57

    U cemu je on problem, rodjen je u Bosni, voli svoju zemlju isto kao i svi vi iz bivsih Republika, koji ste isto tako rodjeni u njima. Neki misle vec odavno da Bosnu rasture ali im nece poc za rukom. Glasaju i Bosanci Katolici za Hrvatsku kad im je glasanje, sto to Bosanci nebi za Komsica svog sunarodnjaka. Kome Bosna nepase, nek ide tamo gdje mu pase, Bosne je bilo i bit ce je itekako. Nemoze neko vladat u zemlji a dusom i srcem bit u drugoj zemlji a to Komsic nije, on nepase samo nacionalistima koji zive u Bosni a glava im na drugom mjestu.

    • 4. novembar 2018 | 13:58

      ČAPAJEV

      @Deni

      Moj Deni i ja sa Jugu volio ko oči svoje pa su je rasturili. Eto. I sta cemo sad. Bez moje volje osvanem u Bosni koja bi trebala da egzistira na istim principima kao bivsa Juga?????!!!!!!

    • 4. novembar 2018 | 16:42

      Asim

      @Deni

      Koliko je Juga dugo postojala? A jesi volio Srbiju i Crnu Goru? I ona se raspala.. I? Hoce da se raspane Srbija? Najsmijesnije je to poredjenje Bosne sa Jugoslavijom, kao da je nastankom Jugoslavije nastala i Bosna.

    • 4. novembar 2018 | 16:45

      Asim

      @Deni

      I gdje stoji da Bosna treba da egzistira na principima Juge? Jesu to dva entiteta postojala prije kao neke suverene drzave pa se spojile u federaciju istih? Smijesno, ali dosuse to su floskule za mase i ide se po onom ponovi 100 puta i to je tako.

  • Skitnica

    4. novembar 2018 | 10:53

    Sto se mene tice daleko vam lepa kuca.

    • 4. novembar 2018 | 12:28

      Buki

      @Skitnica

      Tesko. Bili smo I bicemo komsije. Bolje graditi dobre odnose radi ljudi I buducih generacija.

  • Zdenko

    4. novembar 2018 | 10:53

    Opet neki zazivaju sukobe i stradanje. A to rade najviše oni koji huškaju narod na promjene granica.Mjenjati se mogu samo uz pristanak svih naroda. U protivnom eto sukoba i stradanja.

  • Gordana

    4. novembar 2018 | 10:47

    Nije Drina granica već kičma Srbije. Za naš narod Republika Srpska je deo Srbije!

    • 4. novembar 2018 | 12:02

      Deni

      @Gordana

      Malo morgen, kazu Svabe. Tako Albanija vice da je Kosovo dio Albanija a nije i nece biti.

  • Nevena

    4. novembar 2018 | 10:45

    Ne vidim cemu vas srpski populizam prema ovoj muskoj personi ? Problem izbornog zakona i preglasavanje unurar federacije je problem izmedju Hrvata i Bosnjaka tako da to oni trebaju medjusobno rjesavati , medjusobno se dogovoriti . Mi treba da gledamo sebe i samo svoj interes , a suprotnu politiku sa nase srpske strane ni jedni ni drugi nisu zasluzili. Toliko !!!

    • 4. novembar 2018 | 10:53

      Горан

      @Nevena

      Муслимани нису наши, " браћа и сестре", што даље од њих у следећих 50 година.

    • 4. novembar 2018 | 15:34

      salko

      @Nevena

      Jos nam samo napisi kako se nikad nije desilo da neki hrvatski politicar iz BiH bude na ,radaru,vlasti u Srbiji i Republici Srpskoj?Cak se Covic spominje kao pozeljan partner,ali sve kao pokvare muslimanski predstavnici kao Bakir na zadnjim razgovorima.Sta to imaju ovi iz HDZ-a BiH DA JE DOBRO U ODNOSU NA HDZ HRVATSKE koji se stalno kritikuje.Dvostruki arsini,zbog cega i na ciju stetu??

  • Шоне

    4. novembar 2018 | 10:42

    Човек отворено и оскрено говори. Нико не би допустио тек тско да му неко однесе пола државе.

    • 4. novembar 2018 | 10:57

      CD

      @Шоне

      Svako ima svoju državu,veliku ili malu pa neka je čuva kakva je,bolje vrabac u ruci a ne golub na grani,reče davno narod.

    • 4. novembar 2018 | 10:57

      Banne

      @Шоне

      Koje drzave?

    • 4. novembar 2018 | 11:56

      MegaStorm

      @Шоне

      Zo nije njegova polovina jer nsrid koji živi u tij polovini on nipodaštava

    • 4. novembar 2018 | 12:04

      🇷🇸⛷🇵🇪

      @Шоне

      А по њему је Косово држава. Што се онда љути када се помене РС. Исти аршини за све.

  • Domagoj

    4. novembar 2018 | 10:39

    Ko si ti?

  • Soko

    4. novembar 2018 | 10:36

    Granice se znaju i međunarodno su utvrđene i priznate. Osim manjih pograničnih detalja. Tako do ništa nije sporno u njegovoj izjavi. Ni jedan narod nema a da sav živi u jednoj državi.

  • Dobrinja

    4. novembar 2018 | 10:33

    Kada bivsi Srbin i bivsi Hrvat i novonastali bosnjak drzi pridike. Covek ima multinacionalni poremecaj !

  • SasaV

    4. novembar 2018 | 10:28

    Gdi-n Komsic se malo zaneo u svom pristupu nazovi politicara i funkcije koju treba obavljati.Pravi politicar zastupa i brani interese naroda a narod je, hteli mi to priznati ili ne kroz dva svetska rata borio se i izborio da na Drini,Savi i Uni nema granice.Obaveza svakog politicara je da to postuje,da postuje volju naroda i milionske zrtve, koje polozise svoje zivote za ideju Jugoslovenstva a ne da nadobudni politicari, sluge zapada i njihovog prljavog kapitala prekrajaju tu narodnu volju i glume ludilo o nekakvoj granici i drzavi....

    • 4. novembar 2018 | 12:32

      Daca

      @SasaV

      Tako razmišljate vi nacionalisti i šovinisti. Izabrani političari treba da brinu o svim građanima na izabranom području a ne samo o onima koji su ih birali.

    • 4. novembar 2018 | 12:33

      Aca

      @SasaV

      Pa on I jeste Jugosloven. Roditelji srpskohrvatski brak, supruga Bosnjakinja. Zato ga razumem I podrzavam.

    • 4. novembar 2018 | 16:52

      SasaV

      @SasaV

      Napisao sam da su kroz dva svetska rata ljudi ginuli za Jugoslaviju,najveci broj zrtava je medju srbima. Znaci nisu ginuli za granicu na Drini,Savi i Uni a on moze biti jugosloven u maticnim knjigama ako su ga tako roditelji upisali ali po razmisljanju i postupcima nikako.Gospodja ispod promasila je ama sve pa glupo i komentarisati je....

  • Srke

    4. novembar 2018 | 10:27

    Poslušao sam razgovor sa reporterom Telegrafa i tog Komšica lijepo priča.Ali mislim žabac kratko ćeš ostati na toj poziciji.Poz za Telegrafa naj bolji portal.

  • Goran

    4. novembar 2018 | 10:25

    Tebe su i tvoji otkacili shvatices to brzo a granicu medju srbima neces ti crtati

    • 4. novembar 2018 | 13:40

      Ana

      @Goran

      On ne crta granice. On samo podseca da medunarodno priznata granica postoji.

  • Cika Velja

    4. novembar 2018 | 10:24

    Imaju pravog coveka na vlasti!? Majstor za guranje problema pod tepih i drzanje tenzija zivahnim...da se narod ne doseti da je gladan!!!

  • GP

    4. novembar 2018 | 10:18

    Za Srbe nije granica na Drini i ti to dobro znas, pa o tome najvise i pricas i najvise te boli. Srbija se ipak prvo granici sa Republikom Srpskom, pa tek onda dodje BiH. Jos ja vidim table "Dobro dosli u Republiku Srpsku" i dobro znam gde su joj granice. A znas i ti! Prema tome, mali, smiri hormone.

    • 4. novembar 2018 | 15:43

      salko

      @GP

      Covjek samo ukazuje takvima kao ti da je busanje u prsa kratkog vijeka.Isto tako natpisi,parole i sl.Mnogo je vaznije koliko ce ko zavuci ruku u budzet drzave BiH.Da bi izmedju ostalog mogao finansirat i spomenute plakate dobrodoslice.Jesi li sta skontao??

  • Srpska Boka

    4. novembar 2018 | 10:15

    Dje su kosti pradjedove granice su Srbinove!

  • %&%

    4. novembar 2018 | 10:11

    Pa nemam mnogo zamerki. Mir, stabilnost, ekonimski razvoj, razumevanje i tolerancija, garant su boljeg života. To mora da zna pripadnik svakog naroda na ovim prostorima. Mržnje je i previše. Nije to nikako dobro. To je ustvari jedno veliko zlo.

  • Nevena

    4. novembar 2018 | 10:09

    Ko je ovaj covjek i koga on predstavlja ?

    • 4. novembar 2018 | 11:05

      Deni

      @Nevena

      On predstavlja kulturnu narod al ne nacionaliste koji bi prikrajali granice. Dobro nam je poznato koje htio Bosnu da podijeli. Rasturacima Bosne nema mjesta u politici

    • 4. novembar 2018 | 19:43

      salko

      @Nevena

      U zelji da covjeka napravis beznacajnim probaj neke druge metode.Da bi uopste mogla da ga komentarises.

  • Zagondzija

    4. novembar 2018 | 09:53

    Ti si Komsucu izdajica svog naroda i prodana dusa o kojoj ti BiH pricas o vestacka tvorevina nasa RS se mora sto pre tog zla osloboditi zivela nasa RS do potpune samostalnosti!!!🇷🇸🇷🇸🇷🇸

    • 4. novembar 2018 | 10:03

      Wien

      @Zagondzija

      Tako je....

    • 4. novembar 2018 | 10:06

      DVADESETDVOJKA

      @Zagondzija

      To je ta razlika npr kad Bakir kaze moj narod misli na Bosnjake muslimane,kad Dodik kaze moj narod misli na Bosnjake Pravoslavce a kad Komsic kaze moj narod misli na sve Bosance Bosnjake Pravoslavne Islamske i Katolicke vjere. Sto bi bilo koji razumom obdaren covjek zelio samo svom narodu dobro a za druge sta ga briga

    • 4. novembar 2018 | 11:02

      Milos

      @Zagondzija

      @dvadesetdvojka, koji Bosnjaci pravoslavci, to ne postoji. Ha,ha, kakav vic.

    • 4. novembar 2018 | 11:07

      Deni

      @Zagondzija

      Koliko ste vi to stara i otkada toboze drzava, ta ideja vam nece uspjet, BiH je odavnina postojala i postojat ce jos dugo.

    • 4. novembar 2018 | 13:41

      salko

      @Zagondzija

      Do potpune samostalnosti RS ce zivjet jos hiljadu godina.Nista ti ne brini!

  • salko

    4. novembar 2018 | 09:39

    Nevjerovatan je politicki bezobrazluk da u ime obicnih ljudi,o njihovoj ugrozenosti pricaju oni koji su bogati za bilo koji standard u svijetu.Kako je moguce da Covic prica o ugrozenosti Hrvata u BIH,a on u istoj toj BIH,zivi bolje od 98% bosnjaka muslimana??!Koji ga ugrozavaju???

    • 4. novembar 2018 | 11:12

      Deni

      @salko

      Tako je zemljace, Komsic nije nacionalista, za njeg postoje dobri i losi, on nepase samo rasturacima Bosne onima koji vjekovima zive u njoj a glava im u Hrvatskoj, zamisli katolika iz Bosne da u Zagrebu okaci svoju Bosansku zastavu ko sto to rade isti u rodnoj Bosni.

  • Jole

    4. novembar 2018 | 09:35

    Ovaj covek prica dosta logicno i umereno. Ali ipak je Dragan Covec bio nekako jaca fugura. Ali videcemo. Ovaj jeste rekao da bi on odmah priznao nezavisnost Kosova ali vidi se da je on i realan jer je odmah poske te izjave dodao da je svestan da BiH ne mogu priznati nezavisnost Kosova ako se sva tri entiteta sa tim ne bi slozila i da je to o priznanju Kosova njegovo licno misljenje. Prema tome, vidi se da je covek bas realistican a verujem da ce biti i tolerantan, mada ponavljam vise imponuje Covic. Ali videcemo, naredni meseci ce pokazati kakav ce on biti.

    • 4. novembar 2018 | 13:00

      ??

      @Jole

      Sve si dobro rekao,samo si pogrijesio sto rece tri entiteta. Ja znam da postoje dva.

  • fcrslj

    4. novembar 2018 | 09:30

    Koji licemer...trazi da postuju njihov suverenitet a on ne postuje suverenitet druge drzave. Kad sredimo pitanje sa siptarim prelazimo da sredjujemo pitanje rep. srpske. Naravno diplomatijom i mirnim putem, a ti i tvoji ima da se ceo zivot borite za svoja prava sa bosnjacima. Pa ko je prolazijo kroz stolac i tamo te gradove mogo je da vidi kako zivite, jedna raskrsnica okicena liljanima a druga na samo 20 m udaljenost vijori se sahovnica. Svaka ulica druga zastava. Zato kad ne budete imali zajeduckog neprijatelja srbe, pocinje oruzani sukob v federaciji. A tada Komsicu zanima me na koju ces stranu stati, ili ce BIH biti jos uvek tvoja domovina, jer kako kazes druge nemas.

    • 4. novembar 2018 | 10:37

      Deda Radoje

      @fcrslj

      Šta na koju stranu će biti, a nosio ljiljan, sam kaže, plus ga tu glasovima muslimana izabrali. Izdajice hrvata.

  • Marko

    4. novembar 2018 | 09:23

    Sta je ovde bilo ostro? Covek voli BiH i svoju zemlju,briga ga za Hrvatsku. On je uostalom u takvom polozaju i ne moze se porediti sa srbima jer nas ima duplo vise u Bosni od hrvata i samim tim smo u boljem polozaju po svakom pitanju! Nije mi jasno samo zasto se narodu kojeg ima svega 15% daje uopste mesto u ptedsednistvu Bosne?

    • 4. novembar 2018 | 10:06

      Andrija

      @Marko

      Ako si ti Marko onda sam ja predsednik Kine.Pises malim slovima Srbe i Hrvate a Bih velikim slovom.Sve je odmah jasno.Da li ti znas zasto je izbio rat u Bosni?Ne fazoni agresija Srbije i ostale gluposti.Vec stvaran razlog.Ne mozete vi Bosnjaci,muslimani vladati sa Srbima i Hrvatima nikada.Moze samo dogovor tri strane.

    • 4. novembar 2018 | 12:59

      Neki Tamo

      @Marko

      Hrvata je 10% u BiH a u vlasti je postao gotov svaki drugi Hrvat. Ima ih vise zastupljeno nego sto procentualno ih zivi a o placanju poreza da ne i govorim.

  • Oks

    4. novembar 2018 | 09:20

    Lepo si na kraju rekao ko pa tebe pita za granice

  • Ja

    4. novembar 2018 | 09:18

    A ko je bre sad ovaj?!

  • joakim

    4. novembar 2018 | 09:18

    Ovaj sigurno mrzi Srbe ali i Hrvate.Apsurd je da zastupo Hrvate a Muslimani ga glasali.Tako bi bilo i Srbima da nisu u Srpskoj republici samostalni.Covek moze da se odredi prema Dodiku kako hoce ali ovi Srbisto su dosad bili u Sarajevu su samo sabotirali Srpsku

  • El. Comandante

    4. novembar 2018 | 09:17

    Ma je li...? Pre ce biti da je vama Hrvatima sto se tice BiH, granica Sava. Kao sto je uvek i bila, a ako se vratis istorijski unazad onda bi trebao da znas sta je sve i dokle je bila Srbija.

  • Van

    4. novembar 2018 | 09:13

    Postojeći oblik demokratije se pokazuje kao više neodrživ jer dolaze na vlast političari koji svoj opstanak na vlasti vide tako što pale vatru između naroda kao što je i ovaj izrod.

  • Imenjak

    4. novembar 2018 | 09:07

    I na Savi

  • Faca

    4. novembar 2018 | 09:03

    Komsicu tebe ne postuje pola Federacije i citava RS stvarno ne kontam o cemu ti pricas o kakvom postovanju susjednih zemalja tvoje srednje ime je persona non grata i zavrseno

  • Wien

    4. novembar 2018 | 09:00

    Sta si ba sanj'o Komsicu...???...rahmetli Aliju...???...dzaba te nagovar'o...nema unitarne Bosne nikad' nit' ce biti...haj' se probudi ...tu kraljevinu Bosnu koju spom'njes su vodili Srbi...nema nidj' nekog Mehmeda ili Sulje il' Bakira...srpski manastiri stariji i na Kosovu i u Bosni od svih Mehmeda Alija i Sabahudina...neg' navikni se da Drina tece sredinom Srbije...haj' u zdravlje...

    • 4. novembar 2018 | 10:22

      Бранкица

      @Wien

      Хахаха. Феноменалан коментар

  • мама

    4. novembar 2018 | 08:53

    У ограниченом Жељковом мозгу пистоје границе које ни један доктор не може да излијечи. Нико мени неће пистављати границе ни са европом ни са америком ни са аустралијом азијом африком. Ја сам слободан човјек са својим мишљењем а не да ми неко намеће своје.

    • 4. novembar 2018 | 18:19

      salko

      @мама

      Pa ti si najsrecniji covjek na svijetu?Bravo za tebe.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA