Drašković ne podržava stavove opozicije po pitanju sporazuma Beograda i Prištine: Nema šta da se čeka, zamrznuti konflikt vodi do propasti Srbije

Prema njegovim rečima, ako sutra kosovski žar bukne u plamen, on veoma lako može zhvatiti i Bosnu i Makedoniju, a postoji samo jedna sila koji će taj plamen gasiti, a to je NATO

Komentari

  • Mire

    14. januar 2019 | 08:49

    Čitao sam negde da je NATO izdvojio silne pare kako bi uvukao srbiju u članstvo. Vuče, nisi ni ti mutav. 😂

  • Milivoje

    13. januar 2019 | 20:07

    Svako dobronameran vidi da nam je i Srbima i Albancima životno važan nekakav sporazum. Pravno-obavezujući, ili kakav god, ali svakako ljudi neki sporazum nam treba. Nećemo da nam deca i narednih 100 godina ratuju oko gluposti ili granica koje uostalom već tolike gdine više nigde u Evropi i ne postoje (sem među nama na Balkanu). Zato je Vukova izjava važna i dobra. Puna podrška Vuku i svima koji su za razumno i po obe strane korektno rešenje.

  • Toja

    13. januar 2019 | 19:22

    Vuk je pogodio u metu. On je jedan od najmudrijih političara i dobro je da je njegova stranka u vlasti. Zamislite da su u vlasti Boško, Šešelj, Koštuničini ekstremisti... Opet bi se proveli kao devedesetih. Meni su bila dosta dva rata... Nemoram još i preko Albanije u 21. veku kao moj pradeda! Ma bravo Vuče, kad vidim kakvi te primitivci i bezmozgovnjaci napadaju glupim "argumentima", jo[ sam sigurniji da si u pravu.

  • Niko

    13. januar 2019 | 18:30

    Jel ovo onaj Slobin ministar inostranih poslova ?

  • Misirac

    13. januar 2019 | 18:28

    Krajnje je vreme da se ovaj gospodin izbaci iz vladajuće koalicije sa glasovima izraženim na nivou statističke greške i da mu se supruzi da otkaz iz UO NIS. Čovek je više puta večerao kod Slobe i Mire nego Marija.

    • 14. januar 2019 | 01:02

      Miloje

      @Misirac

      Na sledecim izborima pobedice SPO i Vuk Draskovic!!!

  • Aca

    13. januar 2019 | 17:35

    I da Vuk kaze nesto kako treba ispravlja greske iz proslosti !!!

    • 13. januar 2019 | 21:48

      Keser

      @Aca

      Jedino Vuk Draskovic ima moralno pravo da govori.On je uvek nepogresivo ukazivao na put kojim treba ici.

  • Imenjak

    13. januar 2019 | 16:52

    To je tacno voleli mi to ili ne

  • Klimt-Bec

    13. januar 2019 | 16:35

    Sto doticni ne objavi ko mu je dao pravo da potpisuje ukaz, o slobodnom kretanju NATO trupa po teritoriji Srbije??? Time ruseci Ustav Rpublike Srbije kao cin izdaje, zasta je zaprecena kazna 40 godina...

    • 13. januar 2019 | 19:31

      Klimt-Bec

      @Klimt-Bec

      Iz ovih minusa vidi se koliko Vuk ima glasaca, moze da napuni tri Autobusa!!!

    • 13. januar 2019 | 23:07

      Горан И

      @Klimt-Bec

      Не лупај. То је типски уговор, потписали су га и министри десетина других држава и њих нико не оптужује за кршење Устава нити за бало шта. А да не говорим да без тог потписаног споразума не би био могућ пролазак трупа за брзо дејтво НАТО из БиХ у случају напада на Срба. Да нећете ви лажне патриоте да их штитите ако буду нападнути? Оћете, ко 1999. кад сте ко мишеви морали да побегнете кад је ваш друг Слоба потписао капитулацију. Питајте Србе на Косову, њима је тај споразум у интересу.

  • Zone

    13. januar 2019 | 15:12

    Zar on Jo's postoji na politickoj sceni Srbije? Bio Sam ubedjen da se njegova stranka davno ugasila ili stopila sa vladajucom.

  • Dragi

    13. januar 2019 | 15:08

    Vuk je sinonim moralnog vođenja politike. Ne zagovara mržnju, zalaže se za mir i pomirenje među narodima. Logično da ga svi ratni huškači i svi otrovani takvom ubilačkom ratnom propagandom napadaju. Količina napada na Vuka samo pokazuje koliko je ljudi otrovano mržnjom i koliko ljudi ne želi da prihvati realnu i zdravu politiku.

  • Vjekos

    13. januar 2019 | 15:06

    Кумунизам је пао економски, правно (у великом делу), али је остао у спољној политици и безбедоносној свери. Тек кад заокружимо све сегменте државе бићемо ван комунизма. Није од значаја ако је све осим ДБ ван комунизма ако тако моћан орган није. А НАТО реформише и подводи под стандарде грађанског друштва и безбедоносну сверу односно остатке полицијске комунистичке државе. Србија не зна где иде, шта је грађанско друштво (цивилна контрола, удружења, појединац) да зна по убиству Ђинђића би отворила архиву, ако већ није петог октобра. Ко год није за отварање архиве није му стало до истине, правде а тиме ни до Ђинђића. Воле Озну више од оца и мајке. Чувара народа. Трагично је колико полтронство битише у Србији. Зашто грађани нису забринути за сектор безбедности? Јел' су откривени политички атентати (Вук, Ћурувија, Дада, Пантић, Симеуновић) Јел' покушавају да се ослободе и осуђени? Јел' Верица Бараћ при контроли поред антена са прислушним уређајима ДБ који су пломбирани нашла непломбиране. Чији су они? Како могу бити без ознаке? Дозволе? Зашто је народу свеједно због тога? Низ још примера има. Зашто нема озбиљне анализе? Пут у НАТО шта значи, где тај пут води, колико реформише безбедност грађана? Ако реформише ко је ту на удару и шта добијају грађани са друге стране? О овоме се уопште не говори. Већ само бомбе и површне приче прожете емоцијом. Неко ко није способан да препозна своје интересе није баш пословно способан и треба му тутор. Дал' уопште народ зна који су му интереси, функције државе, како да те интересе оствари? Ако народ зна шта доноси НАТО и ако зна своје интересе и функцију државе реће ја ћу путем НАТО остварити моје интересе као грађанин и хоћу у НАТО. Где су интелектуалци, чему служе, што се школоваше? Ко од Срба прави свесне (самосвесне) грађане при преласку из комунизма у ЕУ? Тога нема само Козарачка кола, песма, пароле.

    • 13. januar 2019 | 19:32

      CQ

      @Vjekos

      Koja ti je ideologija bliža,komunizam,četništvo,fašizam,...,ili imaš neku svoju,zastupaj,bori se za nju argumentovano.

  • Cane

    13. januar 2019 | 14:32

    Gde se gasiš?

  • Mihajlo

    13. januar 2019 | 14:23

    Ovaj samo blebeće otkad znam za njega

  • Vjeko

    13. januar 2019 | 14:18

    Iza svega se kriju marksistički pogledi a ne to nesrećno bombardovanje koje je maska. Mi odnosno komunisti stvarni, kameleonski, ne bi u NATO ušli ni da nije bilo bombardovanja. Oni su u "tripu" da su poslednja odbrana bedema komunizma, poslednja tvrđava komunizma, od najezde imperijalnog, kolonijalnog, liberalnog zapada i hoće da ih istorija upamti po tome po cenu poslednjeg Srbina i srpskog interesa. Slobodan nije hteo u NATO ni 91-ve, ni u Rambujeu pre i jedne bombe. To pokazuje stvarni cilj i motiv i to je implant ponora Srbije, rak rana.

  • Тодорић

    13. januar 2019 | 14:05

    Да ли путује у Америку по инструкције?

  • Jeretik

    13. januar 2019 | 13:56

    Nije poenta u tome da li ste vi Vukovi u pravu, poenta je, da ti zbog svoje celokupne političke proslosti nemaš moralno pravo da posle svega "popuješ ", i to onima koje si zavodio i uništio ih sasvim suprotnom retorikom. Ni ti, ni tvoj "deminutiv ". Zapad očigledno misli da su Srbi ovce, pa je na njih udario vukovima?

    • 13. januar 2019 | 14:10

      lav

      @Jeretik

      To ste u pravu jer je glupo potrosio svoju karijeru ali nije imao gde verovatno je zabog db

  • Zoran Ilić

    13. januar 2019 | 13:43

    Vuk Drašković je glas razuma na Balkanu. Bolje ga je slušati i razumeti, da nam sutra opet ne bi zavijale sirene a narod ginuo.

    • 13. januar 2019 | 14:27

      Petar I.

      @Zoran Ilić

      Blago tebi u pamet kad ti je on glas razuma.

    • 13. januar 2019 | 18:55

      Jeretik

      @Zoran Ilić

      Zavijao je Vuk a narod je ginuo.Kako je Šešelj bez Vuka završio u Hagu? E ovako se zapadu otplaćuje amnestija od Haga.

  • Bane

    13. januar 2019 | 13:40

    Stefanivicu koje kriminalne grupe vi jurite i hocete da uhapsite,pa u svim gradovima su vsm narko dileri,prepridavci droge imate ih gde hocete.Svaka policija u svimm gradovima znaju ji se scime bavi neprduzimajy nista,zato sto je sve korumpirano.Pocnite da cistite od policije pa krenite u sve gradove skole.Kazna dozivotna robija..Ocistit ce te to za nepunu godinu dana..Zavisnike lecite po posebnim ustanovama

  • Јоле

    13. januar 2019 | 13:36

    Они којима је до тога да се овде са сукобима и несрећом настави очекивано нападају Вука. Тврдим да је Вук Драшковић сасвим у праву и сигуран сам да ће и Вучић донети мудре одлуке, те да неће бити вођен емоцијама - већ интересима државе.

  • maki

    13. januar 2019 | 13:35

    Draskovic nek pise knjige, bolje je! Politika mu nije jaca strana, dokazano!!!

    • 13. januar 2019 | 14:10

      Miki 1

      @maki

      Maki hoćemo li na oružje,to je najbolje da rešimo sve probleme Srbiji.

  • Krsta

    13. januar 2019 | 13:32

    Sukobom sa NATO-om sve smo dosad izgubili - i ljudske živote, i teritorije, i odbeglu budućnost. Savezništvom i priključenjem NATO-u možemo samo bolje proći!

    • 13. januar 2019 | 13:49

      srbin iz srbije

      @Krsta

      Mi se ne sukobimo sa NATO-om vec on sa nama.

  • Vjeko

    13. januar 2019 | 13:30

    Sami smo sebe doveli u situaciju braneći Slobodanov lik i delo, njegovu politiku, da danas mi ispadamo krivci za Slobodanovu krivicu odnosno mi danas potpisujemo što je on već potpisao. Ta zabluda, kao i svaka, vodi u drugu zablude, začaran krug propasti. Slobodan je dao potpis za odlazak srpske uprave, vojske, policije sa Kosova. Zar je verovao da će se ikad vratiti jer nju zamenjuje neka nova uprava. Zbog toga nikakav novi potpis nije ni potreban da bi se "legalizovao" odlazak Srbije. Nažalost Srbiju je ubedio u suprotno. Ulazak u izgubljeni rat sa NATO je kamen oko vrata Srbiji. Slobodanovu politiku treba resetovsti jer imamo pravo na novu politiku a ne da budemo robovi Slobodanove gubitničke politike marksistilkih pogleda, odnosno živa Srbija ne treba biti rob ljudi koji su napustili ovaj svet. Ovaj svet je namenjen živima a ne duhovima iz prošlosti. Imamo pravo da kreiramo svet po meri živih a ne da budemo taoci sveta posle četresnice. Kako je moguće da država kada se povuče i nju zameni nova administracija (verovatno Albanaca a ne Japanaca jer na Kosovu žive Albanci) da se posle nekog vremenskog intervala vrati stara administracija. To je pravna besmislica jer se odričeš ovlašćenja a drugi ih stiču. Zato je suština tog potpisa predaja Kosova, kapitulacija gubljenjem rata. Zato se u rat nije smelo ni ući. Rambuje je omogućavao ostanak naše policije i vojske u ne malom broju-5000. Rat se vodi povodom nekih pitanja i ako izgubi gubi i to pitanje. Danas prorusi ubeđuju da obavezujući sporazum sa Kosovom je potpis "legalizacije" odlaska Srbije a ne već stavljeni Slobodanov. Štite Slobodanovu ličnost i potpisnicima novog sporazuma saradnje stavljaju žig "izdajnika" a ne potpisu iz Kumanova. Slobodan je stavio potpis povlačenja države i drugi ne treba po tom pitanju. Drugi potpis treba u vezi saradnje u miru dve teritorije. To su suštine ova dva potpisa. Znači prvi Slobodanov je potpis povlačenja države a drugi saradnje u miru. A prorusi kažu drugi potpis je predaja (već predatog). Apsurd. Pozivaju se na odredbe o UN. Ali to ne menja činjenicu da je potpisano povlačenje a posle povlačenja UN će to nadgledati dok ne zaživi nova uprava. Pravna je besmislica da se neko povuče da bi se vratio jer nova uprava pušta korene i nemoguće je reći posle 50 god hajde napustite tu upravu i pustite Srbiju da se vrati. To ni u bajkama nema. Tužno ali tako je. Braća Anderson nemaju tako bujnu maštu ko Srbi. Zastrašujuće je koliko Srbi nisu na zemlji već u oblacima mašte i fikcije. Iza svega se kriju marksistički pogledi a ne to nesrećno bombardovanje koje je maska. Mi odnosno komunisti stvarni, kameleonski, ne bi u NATO ušli ni da nije bilo bombardovanja. Oni su u "tripu" da su poslednja odbrana bedema komunizma, poslednja tvrđava komunizma, od najezde imperijalnog, kolonijalnog, liberalnog zapada i hoće da ih istorija upamti po tome po cenu poslednjeg Srbina i srpskog interesa. Slobodan nije hteo u NATO ni 91-ve, ni u Rambujeu pre i jedne bombe. To pokazuje stvarni cilj i motiv i to je implant ponora Srbije, rak rana.

    • 13. januar 2019 | 13:41

      marko

      @Vjeko

      Dzaba ovoliki tekst, bombardovali bi nas sa i bez Milosevica! To su smo igre zapada koje se I dalje, nazalost nastavljaju.

    • 13. januar 2019 | 13:53

      Nesa CZ

      @Vjeko

      Bravo... Ali na žalost uzaludno dobro razmišljanje... 2 plusa naspram 100 minusa... Neće ovoj zemlji biti dobro ako se mi kao narod ne resetujemo i počnemo sa racionalnim razmišljanjem...još jednom bravo

    • 13. januar 2019 | 15:08

      Vjeko

      @Vjeko

      Zabluda vodi samo u štetu a mi ne shvatamo prednost NATO

    • 13. januar 2019 | 15:09

      dejanr

      @Vjeko

      Sta si ti ovo pisao,mnogo je ko ce ovo procitati.

    • 13. januar 2019 | 15:12

      Vjeko

      @Vjeko

      U slučaju grčke EU je srušila Titove ime Makedonija. Eto koliko znači biti u NATO. Da smo voleli više Kosovo nego mrzeli NATO sačuvali bi ga. Izgubili smo 18 god jureći političku vlast na Kosovu a gubimo imovinsku koju imaju Srbi sa imovinom a oni je prodaju.

    • 13. januar 2019 | 15:22

      Dragec

      @Vjeko

      Pazljivo sam procitao tekst.Sa tvog aspekta sasvim ok.U tom vremenu,bilo ko da je bio na celu Srbije,rezultat bi bio isti.Secam se posle Slobodanovog pada,kako ga osudjuju za pad Krajine.A nedavno sam ovde na Jutu pronasao autentican snimak iz onog vremena.Na.pitanje zasto nije.. Odgovorio je" ja da saljem nasu decu iz Srbije,da se bore za Krajinu,dak dosta mladih Krajisnika seta Knez Mihajlovom".Bio je nesretan na pogresnom mestu i u pogresno vreme..

  • Skener54

    13. januar 2019 | 13:30

    Srpskom narodu nedostaje realno sagledavanje politickih procesa u svetu i Draskovic je u pravu da narod treba edukovati u tom smislu

    • 13. januar 2019 | 14:06

      Jeretik

      @Skener54

      Edukovali su on i njemu slični još 90.Zbog njih je danas sve ovako kako jeste. Zbog njihovih jahti, Srbima su potonule sve lađe. Grozim se naknadne pameti svih onih, koji su debelo naplatili glupost svojih političkih sledbenika, a sumnjam da imaju amneziju, nemaju morala.

  • Ljiljana

    13. januar 2019 | 13:27

    Srbiji nedostaje realan pristup sagledavanju i resavanju politickih problema.Draskovic u svom analitickom nacinu sagledavanja i nudjenja resenja potouno u pravu

  • Miloš

    13. januar 2019 | 13:14

    Ko je bre ovaj? Ajde ženu pod ruku i lagano u šetnju.

  • X

    13. januar 2019 | 13:11

    Ti si vodio Srbiju u propast ,i zato budi 'ladan ,ucuti !

  • Života

    13. januar 2019 | 13:02

    Kakav bednik, dno ljudsko, a ja ga nekad podržavao kao antikomunistu.

    • 14. januar 2019 | 03:05

      zdravko logika

      @Života

      Zivota , rode moj ziv ti bio 120 godina .

  • Bob Dylan

    13. januar 2019 | 12:59

    Koga još zanima tvoje mišljenje?!

  • Mihaiĺović

    13. januar 2019 | 12:49

    Da su poslušali gen. Perišića i ušli u NATO nebi ovako prošli...i bili bi davno u EU, već stalno ponavljamo greške iz prošlosti i propagandom da će nas Rusija braniti, gluposti, braniće nas samo verbalno i ništa više, pa Rusi su u Siriji pa svi bombarduju...neće Rusija snikim ulaziti u rat zbog Srbije, pogotvo ne sa NATO i Amerikom...

    • 13. januar 2019 | 13:47

      ORTODOKSNI EUropljanin

      @Mihaiĺović

      Izuzetno razmisljas, imamo primer turske.

    • 13. januar 2019 | 14:42

      Draxa

      @Mihaiĺović

      Tako je nas Rusi nikad nisu branili sem verbalno Cak nam Rus donese da potpisemo kapitulaciju pa nas bombardovali . Toliko o njima leb nemaju da jedu samo rakete prave

  • Dragec

    13. januar 2019 | 12:45

    A,evo i njega..Sad cemo konacno resiti problem..

  • PIXY

    13. januar 2019 | 12:44

    Vuk se jutros nalupetao kako je narod neinformisan u vezi NATO pakta i kako ga treba edukovati koliko nam to donosi koristi Ti si Vuce sabancina,narod je bombardovan i treba da te je sramota sto si izjavio da je vlast kriva za to vlast nije mala Milica,radnici RTS-a,putnici u vozu itd... Ko si ti covece uopste,pa zena ti sedi u upravnom odboru NIS-a,od ruskih para hleb jedes sramoto

    • 13. januar 2019 | 15:22

      Lala61

      @PIXY

      U pravu si, sam EU a jos vise NATO je pred propast.Trump je dobio mandat naroda da se okrene americi a ne da ratuje i samim ti zapada jos u vece ekonomsko robstvo americkog naroda.Lideri najvecih zemalja EU nemaju podrsku svog naroda u ostvarenju globalistickih ciljeva a osim toga ekonomsi kolaps zapadne evrope i USA je na pragu. Nije vise NATO a ni RUSIJA ono sto su nekad bili! Hvala Bogu

  • Trle

    13. januar 2019 | 12:18

    A nekad sam se kleo u ovog lika. Kakva transformacija. Draskovic-verme.

  • Skitnica

    13. januar 2019 | 12:15

    Vuk dlaku menja al cud nikako!

  • gaga

    13. januar 2019 | 12:00

    ko tebe vise slusa.kada sve sagledam zaludjivao si vesto ovaj narod decenijama.zena ti ima primanja kao da u nasi radi.obogatio si se na ledjima ovog naroda.bio si i ostao prodavac magle.izigravas lidera stranke koja vise i ne postoji.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA