Komentari

  • Невена

    Ничија бахатост, сиљење и сила Богу није мила ... мишљење моје на данашњи дан 2 августа о Илиндану 2021 године ...

  • Ajmo

    Opet sad im psaljite deset hiljada.Srbi placaju sta ima veze.Oni su nepismen narod i znaju samo da cuvaju devojke po livadi..sRBIJA POKLONILA OD CIJE DEDOVINE ,I JA BI DA POKLONIM KOMSIJIN AUTO

  • Раднаскела

    Онај паметњаковић изиграва неког великог хуманисту, доброчинитеља, не знам шта већ, а Шиптари настављају као и увек. Такви не разумеју нити добре намере, нити пружену руку, они имају свој циљ, а то је велика Албанија, па после Дарданија, а онда још и још...Променити пасоше, њима не издавати никаква документа, па изоловати и нека путују преко Проклетија.

    • Salamander

      @Раднаскела

      On je nas za sada najbolji predsednik I politicar a ne pametnjakovic kako ti velis

    • Раднаскела

      @Раднаскела

      Шта је "Саламандер", то те највише боли, када ти неко критикује твог љубљеног председника? Не дај боже да он нешто погреши или не уради најбоље на свету! Ако нам је он најбољи, онда и треба да ми Срби нестанемо са планете (што нам изгледа одлично иде).

  • Niko

    Po meni nisu ni trebali biti vama poslati, vec onima koji bi ih iskoristili. Zao mi je albanskog naroda, vode ih oni koji misle samo na sebe i ko ce vise da mrzi sve sto je nealbansko. Visa matematika za njih da to shvate.

  • Aleksandar

    Oni neznaju ni kako se upotrebljavaju ti testovi. Kameno doba kod njih još traje.

  • Перагеније

    Хехе, немоћ.... Не треба ти никакав политички говор - из њиховог понашања све се види.

  • Uli

    "Ne bacaj pred svinje bisere"! Ali, nema ko da sluša.

    • D

      @Uli

      Bravo,upravo to,nemaju svoje ali nece ni nase🥺🙄

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima