Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Dax

    05. septembar 2017 | 15:40

    Trebalo bi uraditi studiju puteva u drzavi, jer su mnogi putevi prosireni uradjeni novi slojevi asfalta a ogranicenje brzine nije menjano od sezdesetih godina. Netreba porediti vozila iz onog vremena i sada kada je bezbedmost na zavidnom nivou. Tako da bi za neke puteve trebalo podici ogranicenja brzine kretanja. Najlakse je propisati minimalnu brzinu kretanja i kaznjavati za jedan prekoraceni kilometar. Da li znate da vecina vozi na ivici prekrsaja? Ako je ogranicenje 80 km\h mi uglavnom toliko i vozimo a neko je po kazaljci svog brzinomera na ivici a neko vec u prekrsaju strogo bazdarenog radara ako je nulta tolerancija. Ipak treba uzeti sve u obzir.

  • Dragan

    05. septembar 2017 | 10:21

    U cemu je problem ako se neko kazni ako ne postuje zakon??? Kada bi svi stavili prst na celo i razmislili malo videli bi da je sasvim u redu kazniti sve bahate vozace koji ne postuju zakon, stavljaju svoj zivot na kocku, ali to nije najveci problem, najveci problem je sto bahati vozaci stavljaju zivot na kocku i svima ostalima, normalni vozaci sigurno nikad nece biti kaznjeni, jer realno u kakvom su stanju auto-putevi besmisleno je voziti brze od 120 km/h. Druga je prica sto se mnoge stvari rade nakaradno u ovoj drzavi, sto politicari non stop lazu ovaj narod, sto se prica o prosecnoj plati od 48000 din. a realno nije ni 25000 din., da ne pricam o jugu Srbije gde je i 25000 din. premija, ali u potpunosti podrzavam normalne zakone, isuvise je bezobraznih i bahatih vozaca i treba dovesti drzavu u red, pa makar se krenulo i od saobracaja!

  • SUNCE

    04. septembar 2017 | 21:22

    Beograd-Nis, niko, sem kamiona ne vozi ispod 135-155, bas niko

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA