≫ 

Nova SMS pljačka Srbije, koja je počela pre 3 dana: Evo kako su vam ukrali 180 dinara, a da ništa niste uradili! Odmah proverite svoj telefon! (FOTO)

 ≫ 

Izvadio sam telefon iz džepa i video da su mi stigle dve poruke. Obe su bile sa broja 4444, gde su me obavestili da sam se prijavio na neki ClubInside servis po ceni od 180 dinara za 3 dana, i to zaduživanjem telefona

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Svemirka
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Pera

    06. novembar 2018 | 13:27

    Postoji Republicka unija potrošača sa sedištem u Beogradu, Vojvode Stepe 26. Odgovorno lice je Denis Perinčić. On veoma dobro razrešava ovakve probleme. Idem sutra da vidim šta može po ovom pitanju da se uradi. Možda je bolje da se svi koji smo imali isti problem javimo i predamo da napravi grupnu tužbu.

  • mitar

    30. mart 2018 | 05:01

    Od operatera treba traziti mogucnost deaktivacije/blokiranja prijava na sve servise koji se dodatno naplacuju, kao i laku aktivaciju tih usluga. Nekome bi to predstavljalo problem jer ne bi mogao da plati parking, glasa u rijaliti programu ili koristi neku slicnu uslugu placanja preko mobilnog telefona, ali bi recimo podesavanjem u meniju operatera mogao da brzo aktivira koristenje tih servisa.

  • Dusan

    25. mart 2018 | 13:38

    Mozete li mi reci kako da se odjavim sa ovoga posto i ja imam taj problem.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA