Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Zabac

    15. jun 2018 | 01:50

    Bravo bravo i jos jedmom nravo. Nije li to mozda palma izjavio. Zaj prevoznil je Jagodinac odnosno selo Ribare madomal grada. Prevoznik za koncesiju dobija ogroman novac od drzave sto znaci da negubi nista cak prodajom karata i zaradi a sa druge strane on mora da vozi za dz. Jer nebi vise postojao kao prevoznik. Kao sto kasapnice i mesare moraju da daju odredjenu kolicinu hrane za zoovrt tako i prevoznik mora da vozi. U suprotnom nema te vise kao firma katanac

  • ljiljana

    14. jun 2018 | 12:43

    Bravo , hoce li to biti i u drugim gradovima ?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA