Od 1. jula se ukida Glavna stanica u Beogradu: Nova organizacija železničkog saobraćaja

Radovi na izmeštanju infrastrukturnih železničkih kapaciteta iz stanice Beograd i sa područja Savskog amfiteatra realizuju se brže od planiranog

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Saša

    18. jun 2018 | 23:49

    Stanica "Prokop"je zaista prelijepa. Jedino mora biti bar 4 linije GSP-a koje bi polazile maksimalno na 10 minuta, ne bi bila loša jedna kružna linija do BAS i nazad.

  • PETAR 1

    15. jun 2018 | 19:28

    Glavna stanica, i njen vek je prosao, zaomije, sa nje su putnici odlazili ili dolazili a sada je kraj. Dakle sve ima svoj kraj osim na RTSu " Bolji zivot" i " Slagalica".

  • Neko

    15. jun 2018 | 17:25

    Ceo most preko Ade je projektovan spram tih šina i hipodroma. Sad kad izmeste vozove, dva tobogana od Sajma ka Čukarici postali su bespotrebni kao i kružni tok koji je nad zemljom i još neki delovi petlje Radnička. Takođe kad izmeste hipodrom, deo petlje do požeške ima bespotrebne dve ogromne krivine koje su opasne za saobraćaj. I generalno i taj deo petlje je projektovan tako zbog šina i sve je bespotrebno na stubovima.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA