Beograđani vs provincijalci: Zašto se i dalje govori "Došao iz neke selendre da mi uzme posao" ili "Sve pare idu u BG"?

"Najviše me nervira kada se smeju mom naglasku, imitiraju me i podsmevaju mi se, i naročito kada kažu da sam došla iz selendre i uzela im posao"

Komentari

  • Nina

    19. jul 2018 | 09:57

    Pazite vi samo lajkove na komentarima i koliko ljudi iz provincije se udruzilo. Ja licno ne mrzim nikoga ali iz mog iskustva i dodira sa gore pomenutima mogu samo da kazem da to grabi i ne bira sredstva. Ne razumem zasto bi postojalo saosecanje prema ljudima iz provincije koji dolaze u Beograd i zasto bi se uopste pricalo na temu kome je lakse kada sve ima svoje mane i prednisti? Da, okej vi odlazite od roditelja u novu sredinu i sta sve uz to ide. Dobra strana je sto se odvajate i nema ko da vas kontrolise, mozete da disete i organizujete svoje vreme sami bez da vam je neko nad glavom non stop. Mnogo nas studenata iz Beograda recimo nema tu privilegiju, ostajemo da zivimo kod roditelja koji mogu biti ovakvi i onakvi, mogu zvocati, kontrolisati, mesati se u stvari i zapravo sputavati napredak. To vam nije palo na pamet recimo?

    • 19. jul 2018 | 12:02

      Dr

      @Nina

      Baš ti LIČNO mrziš, inače o ovim stvarima ne bi ni razmišljala. A šta je, zapravo, to ćto te STVARNO muči?

    • 19. jul 2018 | 14:11

      Čubura

      @Nina

      Prvo, ja nisam iz provincije, niti je sve osim Beograda provincija. Procitaj nesto, poseti prelepe gradove, banje...Srbije. Drugo, ko tebi devojko brani da iznajmis stan, osamostalis se, placas SAMA (kao mnogi studenti 300-400 eu stan), i niko ti nece zvocati. Nisu ti drugi studenti krivi sto su sposobniji od tebe, sto studiraju, rade, pa cak neretko pomognu i roditeljima. Siguran sam da ti ne bi smetalo da kada bi imala stan za iznajmljivanje slatko uzmes 300-400 eu mesecno , bas od tih "provincijalaca". Ocigledno je da ti roditelji sa razlogom zvocaju.

    • 19. jul 2018 | 14:15

      KK

      @Nina

      Koliko vidim iz svih ovih komentara i lajkova da sva ova mrznja dolazi od ljudi iz provincije. Tuga.

    • 19. jul 2018 | 14:49

      Dodjos treca generacija

      @Nina

      Nina, ko tebi brani da odes od svojih roditelja, platis lepo stan i niko ti ne zvoca? I da te pitam, sta bi ti radila da si rodjena u Cacku, Lonzici, Valjevu...? Ne bi studirala u Beogradu, samo zato sto nisi rodjena u Beogradu? za tvoju informaciju, Beogradski univerzitet su stvarali, gradili, u njega ulagali... svi gradjani Jugoslavije,a da ne naglasavam cak koliko gradjani Srbije. BU nije stvoren za Beogradjane, vec sve gradjane Srbije, pa cak i inostrane studente.

    • 19. jul 2018 | 16:19

      Dodjos treca generacija

      @Nina

      Gde vi vidite mrznju?? Ja citam samo razlicite argumente, stavove, iskustva... Mrznja se vama cini, jer je verovatno vi precesto i olako osecate prema drugima. Stalno naglasavam, nikada se ne bojim Srba, iz kog god grada dosli, bojim se readmisije i azilanata, ne znamo koliko ce ih vratiti u Srbiju. U gradu, na keju vise vidjam ljude iz arapskih zemalja, nego npr vranjance.

    • 19. jul 2018 | 17:50

      KK

      @Nina

      Gospodine sa Cubure dzaba vam sto ste treca ili druga generacija rodjenih u Beogradu kad vas ocigledno vuku koreni ka unutrasnjosti. Sigurno su vas roditelji slali po par meseci za vreme skolskog raspusta u selo kod babe i dede i verovatno i dalje ide u tamo... Ne vidite vi sebe kao gradjana Beograda ako tako reagujete

    • 24. jul 2018 | 05:22

      BataRaka

      @Nina

      Zato sto je neko imao obzira I saosecanja prema tvojima kad su dosli u bg....Niko ni tebi ne brani da se osamostalis I pocnes sama da zivis I da radis da zaradis svoj dinar, osrasla si,odgovaras za svoje postupke,radno si sposobna.pokreni se,uradi nesto korisno u zivotu.skupi hrabrost I ugledaj se a svoje vrsnjake iz provincije

  • Bad MFC

    19. jul 2018 | 02:23

    Konkretno što se Beograđana tiče postali smo manjina u našem gradu. To je sasvim normalno ali za New York, London... koji su metropole kao Beograd. Kjedina razlika ostalih zemalja i naše je što su ostale zelje kompletno razvijene pa se mladi lakše opredele da li da ostanu u gradu gde su završili škole, fakultete ili neka usavršavanja. Beograd je uvek bio grad otvorenog srca ali s'obzirom na dešavanja poslednje skoro tri decenije svi koji su došli u Beograd su i ostali baš iz razloga što ae osećaju bezbedno, što finansijski, socijalno.... Ali kada ti isti ljudi krenu da se ponašaju kao kod svoje kuće i svako od njih donese svoje manire običaje i shvatanja pokušavajući da objasni komšijama Beograđanima da on živi u krugu dvojke, a u stvari renta stan koji košta u proseku od 70.000 do ko zna koliko hiljada eura. Onda ne može da se kaže da živi tu nego da je u poseti Beogradu i da je red kao što bi svaki Beograđanin poštovao njegov grad, varošicu i selo da poštuje kodeks ponašanja u Beogradu.

  • Provincijalka

    19. jul 2018 | 01:57

    Nedostaje mi Beograd.

  • Masinac

    18. jul 2018 | 20:59

    Da se ne lazemo ,svi putevi vode prema Bg.Nislija na crno ili prijavljen radi za minimalac,jura ,leoni i ostali rudnici nisu ovde da bude bolje narodu. Za malo bolje mnogo teze i prljavije ,a cene su iste svuda.

  • KK

    18. jul 2018 | 20:39

    U stvari najbolje bi bilo da Srbija promeni ime u Beograd. Zbog opsteg mira. Da ne bi bilo ovakvih glupih prepirki i svi lepo zivimo u drzavi Beograd. Ukinuti imena ostalih gradova da bi svi bili srecni i zadovoljni. Verovatno bi svi ostali u svojim rodnim mestima ... i verovatno se niko ne bi osecao ugrozeno i prozvano

  • Dodjos treca generacija

    18. jul 2018 | 19:32

    Zelite metroplu, a smetaju vam ljudi koji bas doprinose da Beograd postane metropola, jer metropola mora da ima i odredjen broj stanovnika, kao i mnooge druge karakteristike. 1920 godine Beograd je imao manje od 100000 stanovnika. Po tendenciji pada prirastaja Beograd bi bio baros ili grad srednje velicine, a vi ipak zelite metropolu, univerzitetski centar, kulturni, zabavni, turisticki centar... Ili mozda zelite da u Beogradu zive samo rodjeni Beogradjani (5-6-to koleno), Sirijci, Pakistanci i avganistanci??

    • 18. jul 2018 | 19:38

      KK

      @Dodjos treca generacija

      Nije Beograd Srbija ... poenta price je sto je cela Srbija dosla u BG a ostatak Srbije je prazan ... nema ljudi ... svi dosli u BG ... kapiras?

  • Gospodin iz južnomoravskih krajeva

    18. jul 2018 | 18:31

    Zato što je Beograd pun provincijalaca, onih duhovnih. Poznata je stvar da u vremenima ekonomskih kriza najneobrazovaniji slojevi, koji se teško zapošljavaju, odlaze tamo gde ima više posla. Obzirom da je Srbija ekonomski centralizovana zemlja, posla ima najviše u Beogradu pa ka njemu idu i ti migracijsli tokovi. Kako se radi o ljudima slabijih intelektualnih kapaciteta, ne bivaju baš oberučke prihvaćeni od nove sredine pa nabijaju komplekse, pa ih onda u formi predrasuda prosipaju prema drugima. Pogotovo onima koji nisu iz te sredine, a ponajviše prema dojučerašnjim „svojima“, da bi se dokazali. Da je više para i bolje ekonomske situacije po zemlji, kao i bolje politike ravnomernog razvoja Srbije kakva je bila u periodu od 1971. do 1991, druga bi se pesma pevala. Ovako se provincijalci iz Beograda podsmevaju provincijalcima iz drugih gradova, a u stvari je duplo golo.

  • Sremac

    18. jul 2018 | 17:12

    To nisu ljudi to su Beograđani! Ne bi živeo u Beogradu ni za karton vinjaka, nema tih para. Najveći Beograđani su upravo ti dođoši, muka mi od BG kad pomislim na njega.

  • Veljko

    18. jul 2018 | 16:52

    Pojedini komentatori previše generalizuju stvari. U Beograd se dolazilo i dolazi iz najrazličitijih razloga Dolaze ljudi različitih stepena obrazovanja, zanimanja, socijalnog statusa itd. Takođe, nisu ni svi Beograđani isti. Zbog dugogodišnje loše ekonomske situacije u Srbiji, značajan broj ljudi dolazi u potrazi za boljim standardom. Ogromna većina njih to ne čini zato što želi da napusti svoja mesta, već ih muka na to natera. Plaćaju ogromne kirije, teško se snalaze, jer u mestima gde imaju kuće ili stanove, nema ama baš ikakvog posla. Vi koji se takvima rugute, stajete im na muku. Pre nego što se upustite u komentarisanje, raspitajte se malo kako se gde živi i sagledajte situaciju šire, a ne da donosite zaključke na osnovu pojedinačnih ili malobrojnih slučajeva.

    • 18. jul 2018 | 19:20

      KK

      @Veljko

      Najtuznije od svega je sto i ja u rodjenom gradu poznajem ljude koji ne mogu da se zaposle i koji se isto muce ili rade za minimalac. Ta vasa "tuzna prica provincijalaca" vise nije interesantna. Ti za vikend odes u svoje selo i doneses sir, jaja, meso, povrce voce koji su ti mama i tata dali jer imaju njive i zivinu i imas za ceo mesec ... ovde toga nema jer u Beogradu nemas tu privilegiju ... ne znam kako vam uvek taj deo promakne? Samo kukate ... ni Beogradjanima nije lako ...

  • Pozdrav iz Rima

    18. jul 2018 | 16:03

    Rodjen sam u staroj kraljevackoj gradjanskoj porodici. Ziveo sam u Beogradu 14 fodina, u Pekingu 4 god, u Berlinu 4 god, u Pragu 4 god i u Rimu 6 god. Nigde toliko neprijatnosti nisam doziveo sto sam bio dodjos, kao u Beogradu. Cak i moja deca koja su rodjena u Beogradu, zato sto su im roditelji dodjosi. Ni u Pekingu, gde se bi bas mogli da nas diskriminisu, bili su predivni. Iz cele Evrope nosimo najlepse uspomene, ali rodjeni Beogradjani, kojima je krstenica jedina "diploma"...O tome ne bih. Neverovatno je koliko su tu ljudi ostrasceni na svoj narod, bez straha od readmisije migranata.

    • 18. jul 2018 | 16:53

      koni

      @Pozdrav iz Rima

      Odličan komentar. Pokazuje srž stvari. Samo jedno mi je čudno. Zašto bi KINEZI mogli da nas diskriminišu?!

    • 18. jul 2018 | 19:24

      Pozdrav iz Rima

      @Pozdrav iz Rima

      Zato sto se "vidi" da nismo Kinezi, ali sam rekao da Kinezi nisu ostrasceni kao roDzeni beograDzani koji diskriminisu cak i svoje dedove i babe (dodjose) u cijim kucama zive.

  • Katarina

    18. jul 2018 | 15:59

    Izvinjavam se ali fakulteti ne postoje samo u Beogradu, nego i u ostatku Srbije. Svakako nas ima raznih u svim gradovima, ali u Beogradu je vece nepostovanje prema beogradjanima nego provincijalcima. I samo iz tog razloga prevrcem ocima kada cujem naglasak.

    • 18. jul 2018 | 19:08

      MEROPS

      @Katarina

      Svaka Vam cast Katarina, nemogu dalje da komentarisem, bilo bi previse

    • 18. jul 2018 | 19:26

      kompleksi cine cuda Katarina

      @Katarina

      Da li bas mnoogo prevrcete ocima, Katarina? Pazite da ne dobijete nistagmus.

    • 6. januar 2019 | 00:32

      Nislija

      @Katarina

      Slazem se ali , Katarina , "nismo studirali u """Beeoograduu""" ne vaze se fakulteti sa juga"

  • Neko

    18. jul 2018 | 15:37

    Nije problem sto ljudi dolaze iz nekog manjeg mesta u glavni grad svoje zemlje, problem je sto dodju i pristaju da rade posao za duplo manju platu nego sto prima neko iz Beograda i onda naravno oni dobiju posao, jer glupom poslodavcu je bitan kvantitet, a ne kvalitet. Lakse mu je da zaposli dva poluradnika za platu koju bi morao da da samo jednom coveku. E to je problem. I onda dozivis da ti na razgovoru za posao kazu da si skup jer smatras da je 50.000 dinara suma ispod koje ti se ne ispali da radis i zaposle nekoga ko je pobegao iz svog rodnog mesta samo da bi ziveo u Beogradu pa makar i sa platom koja nije dovoljna ni za egzistencijalne potrebe. Naglasak je totalno nebitan, prvi mi iz Beograda imamo neki novi recnik i naglasak koji nema veze sa pravim Beogradskim, problem je u stavu. Ta prica da je neko u Vranju vise ucio, nego onaj sa Zvezdare je tako glupa i nema veze sa zivotom. Samo kazite lepo da svi volite Beograd jer je ovde sve dozvoljeno, jer ovde mame i tate ne znaju sta i sa kim radite, jer ovde mozete da se napijete u sredu uvece na splavu i da ujutru ne osvanete na oglasnoj tabli u glavnoj posti vaseg sela. Ovaj grad je metropola, ali i najvece selo od svih okolnih. Ja nemam problem sa ljudima koji nisu odavde, nikada nisam ucena da ljude razdvajam po tome, ali zato sto ljudi dolaze iz njive da rade za 18.000 na kasi u maxiju, nasi super djaci i prepametni ljudi idu u inostranstvo jer za njih ovde nema vise mesta. Ili su prekvalifikovani ili su se precenili sto bi hteli platu barem malo vecu od minimalca. Pozdrav

    • 18. jul 2018 | 17:07

      Sremac

      @Neko

      Zato što u svojim mestima rodjendana rade za 12.000 dinara zato u BG pristaju na 20.000 dinara

    • 18. jul 2018 | 19:54

      KK

      @Neko

      Tako je. Ziva istina

  • Žika Živac

    18. jul 2018 | 15:34

    Mislim da bi ove azilante trebalo poslati na placeve i u kuće ovih Beogradžana u naletu!Da im vratimo za sve.Oni kod nas u BG,a azilanti kod njih!

    • 18. jul 2018 | 19:12

      KK

      @Žika Živac

      Pametno zboris

    • 18. jul 2018 | 19:44

      ne mogu da verujem Zivcani

      @Žika Živac

      Ti si ozbiljno pozivcanio!! Tebi su isto azulanti i Srbi iz drugih gradova i sela Srbije. Svaki komentar ovog tvog suludog komentara je suvisan. Pre ce tebi u najskorije vreme biti prvi komsija azilant. Kreni sa ucenjem arapskog.

  • KK

    18. jul 2018 | 14:55

    Ne znam zasto svi ti ljudi iz manjih gradova ne studiraju u njihovom gradu? I Nis i Novi Sad imaju fakultete ... d ane pricam da svi studenti is tih sela oko nisa isto mogu da studiraju u Nisu ... ali ne svi dolaze u BG i onda obrcu pricu u njohovu korist kako ih niko ne voli i kako su beogradjani opusteni u njihovom gradu ... I ti studiraj u svom rodnom gradu pa ces isto biti opusten i bices kod mame i tate ... Ne znam dokle vise ta prica o Beogradu i beogradjanima?

    • 18. jul 2018 | 15:45

      Čubura

      @KK

      Daj kontakt da Srbi tebe pitaju da li će studirati u Beogradu, Nišu...gde će živeti itd.

    • 18. jul 2018 | 16:29

      Profesor

      @KK

      Pa i studiraju ako malo bolje pogledas upisne kvote za ionel normalna zanimanja su popunjene. Pored tih imas jos brdo onih mesta da imas samo vise skole koje ljudi upisuju i lagano zavrsavaju sa 60 godina da bi obezbedili mesto u opstini. Evo ja sam iz Uzica i realno nikad ne bi ziveo u Beogradu, ljudi ne shvataju koliki je problem kad nemas reseno stambeno pitanje. Osnovni razlog zasto ljudi dolaze u Beograde je zbog obrazovanja i zaposlenje. Ona ko nije otisao u neko manje mesto ne moze ni da zamisli kakave su mogucnosti za mladog coveka da se zaposli. Posto drzava sa namerom sve institucijie i ekonomske aktivnosti smesta u glavni grad neminovno je da ce do toga doci. Kad bi se izvrsilia decentralizacija ne bi ni imali takvih problema. Tako da u sustini niko toliko i ne dolazi u Beograd zato sto voli koliko zato sto ga zivot ne natera isto kao sto niko ne ide u inostranstvo zato sto mu je u sopstveno drzavi lepo vec u potrazi za dostojanstvenim zivotom.

    • 18. jul 2018 | 17:00

      Nikola

      @KK

      Možda u NS i u Nišu nema svih fakulteta, svih smerova? Možda nema dovoljno mesta nabudžetu? Možda nisu isti uslovi studiranja (misleći na opremu fakulteta i stručnost nastavnog kadra)? I možda je Beograd isto Srbija? Možda hiljade Beograđana žive od izdavanja stanova, ili makar pokrivaju veliki deo svojih troškova time? I još hiljade žive od toga što ti dođoši treba nešto da pojedu i popiju, da se obuku i da se zabave. Studirao sam u Beogradu a onda sam se vratio u "selendru" da radim. Biti rođen kao Beograđanin ima svoje prednosti. Ja u svojoj selendri nisam imao mogućnosti da idem naprivatne časove engleskog ili nemačkog, nisam imao mogućnosti da treniram karate i svakako nemam gradski prevoz "preopalim autobusima" na svakih 15 minuta. Dodao bih samo jednu rečenicu: Srbija radi - Beograd se gradi!

    • 18. jul 2018 | 19:29

      KK

      @KK

      hehe bitno da si se ti nastanio na Cuburi ;)

  • Žika Živac

    18. jul 2018 | 13:28

    Dokle god moj grad krase i naseljavaju "akademici" koji kivi nazivaju plišani krompir,a ananas golemom šišarkom moj stav prema njima se neće promeniti!Moraju da nauče da se smeće baca u kante za otpatke,ne na trotoar.Da Grand nije narodna muzika,da Zadruga nije obrazovni program...onda možemo da pričamo o toplim dobrodošlicama!

    • 18. jul 2018 | 15:27

      Kiza

      @Žika Živac

      Pravi komentar

    • 18. jul 2018 | 15:47

      Zemun

      @Žika Živac

      Tvoj stav je za nas najvažniji. Idi radi čoveče nešto, od noćas si tu. Stvarno ćeš poživčaniti.

    • 18. jul 2018 | 19:40

      KK

      @Žika Živac

      Bravo! Pametno zboris :)

    • 19. jul 2018 | 14:48

      Lu

      @Žika Živac

      U mom okruzenju sve pobrojano od bacanja smeca sa terase do gledanja rijaliti programa rade upravo komsije "rodjeni Beogradjani" a vi prebacujte loptu na dodjose ako ce vam biti lakse...

  • Senjak sept. jame.

    18. jul 2018 | 12:59

    BeograDzani, kada vam gradsko jezgro (ne mislim na okolna sela u kojima zivite), bude imalo 100% kanalizacije, a ne 50% septickih jama, javite se. U takvom stanju ,(tokliko septickih jama)je retko koji grad u Srbiji.

    • 18. jul 2018 | 13:39

      Žika Živac

      @Senjak sept. jame.

      Da vas podseća na zavičaj 😂Vidiš da vas volimo!

  • Deki

    18. jul 2018 | 12:13

    Dodješ iz Vukovog Tršića u Beograd. I oni ti se smeju zbog naglaska....

    • 18. jul 2018 | 13:24

      Žika Živac

      @Deki

      Slabo dolaze iz Tršića,više južnoprugaši!Pa se gadjaju padežima kao jabukama!

  • istina

    18. jul 2018 | 11:43

    Sta ce nama Albanci, Hrvati....Sta ce nama neprijatelji. Mi smo sami sebi neprijatelji. Ucite gospodo Arapske jezike, za 10-ak godina slusacete ga na dnevniku.

    • 18. jul 2018 | 13:40

      Žika Živac

      @istina

      Ja mislim da će glavni Agronom i predsednik mesne zajednice tvoga sela biti Arapin

    • 18. jul 2018 | 16:07

      istina

      @istina

      Pisem ti sa Dorcola, pojavama poput tebe. Takve pojave konstantno prave mrznju medju Srbima.

  • istina

    18. jul 2018 | 11:32

    E, sta uradi Despot Stefan Lazarevic. Umesto svoga Krusevca, stare Srpske prestonice, on je Beograd proglasio prestonicom i evo rezultata.

  • CH

    18. jul 2018 | 11:21

    Da znate samo kako su beogradzani divni dodzosi u Nemackoj, ne zanima ih odakle si, samo da si Srbin. Nadam se da ce posle ovolikog odliva Srba u inostranstvo, roDzenim beograDzanima manje da smetaju Sirijci, Pakistanci ...kao komsije, i da ce MORATI bolje da razumeju njihov jezik, akcenat, obicaje, pa cak i da ih usvoje.

    • 18. jul 2018 | 20:02

      KK

      @CH

      Tim Pakistancima i emigrantima je ciljna destinacija NEmacka i Svajcarska ... ne ostaju oni ovde ... bice tu kod tebe za par meseci ...

  • lea

    18. jul 2018 | 09:49

    Pa kad se sve ulaze u Beograd a u provinciji ljudi nemaju od cega da zive. Ne zive svi na selu. Najteze je u gradovima. Nema posla i nikakve perspektive za mlade. Kad mi je drugarica dosla u goste bila je iznenadjena koliko oglasa za posao po prodavnicama, pekarama, kioscima. Tamo odakle je dosla i fakultetski skolovani mogu da sanjaju da dobiju posao na takvim mestima.Jedina im je nada da jednom godisnje beru maline ili skupljaju sljive kao nadnicari.

  • Milos

    18. jul 2018 | 08:42

    E ....Pa dragi dosljaci....Vi ste najgori po kulturi a najbolji po bahatosti. Licno iskustvo svaki dan i tako 42 god.

    • 18. jul 2018 | 10:10

      tarmi ricmi

      @Milos

      A tad si dosao u BG?

    • 18. jul 2018 | 11:23

      Bonn

      @Milos

      Ok. Doslajake Srbe ce ti uskoro zameniti Sirijci, Avganistanci.... Uci polako jezik.

  • Vladan

    18. jul 2018 | 08:21

    Kada ljudi izgube samopouzdanje onda nalaze dezurnog krivca za svoju muku. To su dosljaci, pripadnici druge nacije, rase, seksualnog opredeljenja, navijaci protivnickog tima... Zamislite Njujorcanina kako vredja strance! Nezamislivo. Zato se i postaje Njujorker posle deset godina boravka tamo. Dakle, ljudima treba uliti samopouzdanje, a gde ces boljeg nacina od toga nego da u zemlji uvedu trzisni sistem i pravu konkurenciju u svemu i onda ce svako normalan shvatiti da je rad na sebi jedina garancija da ces biti potvrdjen kao vrednost na trzistu radne snage ali i prihvacen kao dobar covek.

    • 18. jul 2018 | 20:07

      Koni

      @Vladan

      Baš tako! Samo , to je neizvodljivo, nažalost...

  • Zoran

    18. jul 2018 | 08:19

    U zadnjih 25 godina od kad dolaze ljudi sa strane u Beograd su preporodili grad, i od Beograda napravili metropolu, da nije provincijalaca kako nas nazivaju Beograd i takozvani Beograđani bi odavno pocrkali od gladi i smrada, pa ko je izgradio grad i naselja, najveći broj došljaka dolazi sa novcem i ulaže u biznis a manji dolazi da radi ono što rođeni Beograđani neće da rade za minimalac ali su zato prvi u socijalnim primanjima. Neznam dali će se ovo objaviti ali najviše socijalnih davanja je u Beogradu onima sa koji sebe nazivaju Beograđanima. Kažu došli su iz Bosne i sa Kosova prodali zemlju i kupili stan u centru gradu, a ti isti koji su došli podigli su standard u Beogradu, a Beograđani koji su prodali po astronomskim cenama stanove u centru otišli su na periferiji ne zato što vole periferiju već da bi imali nešo para da prežive. Dali je Beograđanin onaj iz Zaklopače ili Sremčice, e to su najveći Beograđani i gospoda koja kad čuje nekog sa strane odma prave razliku.

    • 18. jul 2018 | 13:47

      RICINUS

      @Zoran

      Od vašeg preporoda razmišljam da bežim iz beograda... napravili ste beograd gomoru i sodomu divlja gradnja dadzidjivanje nadšupovanje naguzivanje otimanje zemlje ometanje rušenje pravnog i komunalnog poredka....

    • 18. jul 2018 | 16:34

      Bonn

      @Zoran

      A gde da bezis?? Sta ako i tebe docekaju kao Srbe dodljake u beogradu? I ti ces onda negde biti dodjos.

  • perun

    18. jul 2018 | 08:15

    Ja se divim carima Pariza, Prag ce uvek biti zlatni grad, postujem ih, ali ljubav moju ima samo moj voljeni grad, moj dragi Beograd!!! Moj Beograd srce ima, i u srcu ljubav cistu. Beograd ruke siri svima, svakom radost pruza istu.

  • kostas

    18. jul 2018 | 08:10

    Oni koji se podsmevaju akcentu Nislija i drugih iz ostatka Srbije treba da se pokriju usima kada Beogradjani pocnu da akcentuju francuska imena i prezimana na prvom ili drugom slogu. Vise puta se recimo na RTS-u culo MIteran, MiTEran, MAkron...

    • 18. jul 2018 | 10:57

      da

      @kostas

      Bravo! To retko ko primecuje, i jos npr: AlEksandar, vaTROgasac, laboRATOrija...

    • 18. jul 2018 | 12:52

      RICINUS

      @kostas

      U pravu si se sa ovi zakljuci

    • 18. jul 2018 | 15:33

      Kiza

      @kostas

      Nis je u Srbiji a sto bi mi morali da znamo gde je akcenat u francuskim imenima.

  • Jovan

    18. jul 2018 | 07:58

    Nažalost imao sam nesreću da se rodim u Beogradu,živeo sam do svoje 15 godine u Njemu.Otac je jednom prilikom došao kući i saopštio nam da se selimo u Obrenovac,razlog je bio da se razočarao u Grad u kome je odrastao.Ja sad živim u Obrenovcu,i idem u Beograd samo sto moram(neke administritivne gluposti).Beograd je postao džungla u kojoj više ne možeš da dišes.Da imam predrasude prema dodjosima imam.Zasto? Zato što svi pljuju Grad,svi se ponašaju bahato a svi su veći Beogradzani(namerno sa dz)od nas rođenih tu.Najgore mi je što krenu sa svojim nekim busanjem u grudi da je njihov rodni kraj najbolji, a ovo sve gluposti.Zato i ne volim Beograd.

    • 18. jul 2018 | 10:58

      Obrenovcanin

      @Jovan

      Mozda se Obrenovcanima ti ne svisjas, mozda oni isto to misle o tebi.

  • RICINUS

    18. jul 2018 | 07:34

    Čim imate ometanje i kada su tvoja prava u drugom planu diskriminisana zato što nepripadaš odredjenoj grupi ljudi kakva je reakcija? .... još ako je zastićen kao beli medved od svoje uboge zajednice pa može nekažnjeno da zajebava otima ometa kurči, kakva tu treba da bude reakcija.? ... beograd je grad zla gde nevlada stečeno pravo nego jači

  • sergej

    18. jul 2018 | 07:33

    I na kraju sta bi jedni bez drugih....

  • stvarno?

    18. jul 2018 | 06:35

    beogradjani osim shto akcentuju srpski jezik nemaju skoro nikakvih kvaliteta u odnosu na provincijalce. beogradjani ne znaju ekser u sirovu tikvu da zakucaju. niti znaju kolac da zashilje, niti bashtu da okopaju, drva da cepaju, mnoga deca ne znaju kako izgleda kokoshka u prirodnoj velichini, od koze beze kao poparena. u chemu su oni bolji od provincijalaca? pa i mi se smejemo i podsmevamo beogradjanima u nashem okruzenju. mnogo veshti a i mudri nisu. milion puta sam rekao,, hvala ti boze da sam se rodio u shtali i u seljachkoj porodici. hvala roditeljima da su me nauchili i zanatu i kucnim poslovima. akcentujem namerno juznjachki a uchio sam iz knjiga koje su shtampane u BG. a beogradjani mi dali diplomu po za vrshenim studijama. mislim da sam superiorniji od 95% beogradjana. nego gde ima dobri chvarci u gradu?

    • 18. jul 2018 | 10:10

      Ivana

      @stvarno?

      Za razliku od tebe ne pisemo chvarci...

    • 18. jul 2018 | 13:41

      koni

      @stvarno?

      Moja mama je magistar književnosti. I često kaže da ljudi koji dugo ćive u Beogradu imaju nepravilan akcenat.

    • 18. jul 2018 | 15:08

      koni

      @stvarno?

      žive, pardon

    • 18. jul 2018 | 15:36

      Kiza

      @stvarno?

      To je naj veci problem kod svih sto NAMERNO akcentuju

    • 18. jul 2018 | 18:00

      ddd

      @stvarno?

      Kod tebe je problem sto ne znas gramatiku. Naj veci se pise sastavljeno NAJVECI !!!!!!!

  • Žika Živac

    18. jul 2018 | 06:06

    Ljudi,volim svaki srpski grad,opštinu,selo kao da sam se tu rodio.Smatram samo da imate i drugih gradova,šta ste se isprimali na BG?Kako vam ne dosadi više da se naseljavate,napuštate sela,nema ko zemlju da obradjuje?!Bilo bi lepo kada bi sad sa ovim "znanjem" stečenim u BGD doprinesete selu

    • 18. jul 2018 | 11:05

      Čubura

      @Žika Živac

      Dosadni, zivcani covece, shvati. Nisu svi ljudi u Beograd dosli sa sela i namaju svi obradivu zemlju. Mnooogo je gradova u Srbiji, osim Beograda i ti ljudi zaista nemaju ni posla, ni obradive zemlje, niti kakve perspektive, a imaju npr diplome raznih fakulteta. Sta da rade? Da ostanu na kaldrmi svoga grada, ili da potraze posao u gradu za koji cela republika odvaja 80% novca za njegov razvoj. Beograd nije ni tvoj, ni moj, Beograd je grad svih gradjana Srbije, pa i sveta. Koliko nacija zivi u beogradu, koliko stranaca...? da li si svestan sta pises kada si se ustremio samo na Srbe iz drgih gradova, sela... Da moj deda nije dosao iz Loznice u Beograd, ni moja majka se ne bi rodila u Beogradu, ni ja, ni moja deca, ni moji unucici. Sada su moji unucici cetvrta generacija Beogradjana i treba nekoga da isteruju??

  • Giks

    18. jul 2018 | 05:44

    Beogradjane vise trebaju brinuti ovi Sirijci sto ce preplaviti grad za neku godinu, nego Srbi iz unutrasnjosti.

  • Vanja

    18. jul 2018 | 04:14

    U Beograd dolazim samo poslovno i tako vec nekoliko decenija. Uvek nailazim na iste stvari - bacanje smeca gde god se stigne, a najvise kroz prozor. Takvo nesto sam dozivljavala samo u Bg. Oko zgrade rezanci, makarone, pikavci... na drvecu vise najlon carape i gace... vremesni gradjani pljuju sa balkona. ........ paradoks je vec u imenu vaseg grada, a takav je oduvek.

    • 18. jul 2018 | 13:05

      Паун 54

      @Vanja

      Браво.Београд се СВЕ ВИШЕ дави у смећу. Тамо где су се моја деца играла и расла пре 30-ак година,сада моји унуци не смеју због пренатрпаности смећем и фекалијама. Доказ : уверите се обиласком блока 62 (а сви су исти). ТАКВО НАМ ЈЕ ВАСПИТАЊЕ КУЋНО. Ж А Л О С Н О.........................................

    • 19. jul 2018 | 10:00

      Nina

      @Vanja

      Dobro i kakve to sad veze ima Vanja? To samo beogradjani pljuju sa balkona a pola beograda naseljeno provincijalcima koji jelte zive u stanovima a ne u kontejnerima i mogu da pljuju sa istog tog balkona

  • chicago

    18. jul 2018 | 04:03

    25 godina zivim u americi, i nekidan sam bio u poseti u domovini srbiji, beogradu.... sta reci... jad, tuga,dezorentisan narod,kriminal, bezvlasce, sex, droga,alkohol, kiceraj na svakom koraku, nemoralna omladina koja se prodaje za male pare na svakom koraku, i taman pomislis kako bih lepo bilo da pazaris neku nekretninu u svome gradu, docekas starost , ulozis pare u svoju drzavu i onda shvatis da si dosao u jednu dzunglu statusa bolivije,kolumbije......jednom recju banana drzava..... neka bog pomogne pa i nama srbima.....

    • 18. jul 2018 | 15:38

      Kiza

      @chicago

      Od kada se u Americi imena drzava i gradova pisu malim slovom

  • Losmi

    18. jul 2018 | 02:37

    Pre neku godinu na moru Sam doziveo ismejavanje od strane nekolicine "Beogradjana" na osnovu mog juznjackog govora. Pitam ja njih odakle su a Oni ko iz topa "Is Beograda jbt" a ja na to "iz kog Dela" , "Pa iz Mirjeva" a OTAC I Majka odakle su? Pa.....Tata iz Prokuplja a Mama iz Korsumlije....

    • 18. jul 2018 | 11:30

      Dodjos treca generacija

      @Losmi

      Upraavo takvima i smetaju ljudi koji dolaze u Beograd, nesvesni da ni jedan Srbin koji dodje iz bilo kog grada ne bi trebao da ga brine kao najezda Sirijaca, Pakistanaca....njihov besplatan boravak u Beogradu, stanovanje, hrana, skolovanje za decu i po 10 eu dnevno po osobi. Nasi ljudi koji dolaze u Beograd "debelo" placaju kirije, ili kupuju stanove po astronomskim cenama koje su roDzeni otkupili za po 200-300 DM.

    • 18. jul 2018 | 15:14

      sanja

      @Losmi

      Tačno tako! To je prava slika "Beogradjana". Glume urbanu gerilu, a ovamo Mirjevo, Sremčica, Višnjica, Sibnica...Prvo koleno u gradu. 90% njih.

  • Stevan

    18. jul 2018 | 02:34

    Beograd je samo jedno ogromno selo nebi tamo nikad ziveo

    • 19. jul 2018 | 10:07

      Nina

      @Stevan

      Ne znam ko lajkuje ovako nepismene komentare, tuga

  • Maja

    18. jul 2018 | 02:18

    Najlepše je u Beogradu kad za praznike ""Beograđani"odu kuci!!! Nerazumem zašto vecina njih vise voli da gladuje u Beogradu samo da se ne vrati u rodni grad gde može pristojno da živi kod roditelja nego svi hrle u Beograd.Kad bi e poštovao zakon Milosa Obrenovica gde bi nam bio kraj i Beograd bi bio i lepši i uređeniji.

    • 18. jul 2018 | 11:18

      Čubura

      @Maja

      "Nerazumem", piše se ne razumem. Zato i ne razumeš, "beograđanko".

  • Bönn

    18. jul 2018 | 02:07

    Onda dragi Beograđani, nemojte vi ići iz Beograda, nikuda. I vi nekome smetate gde odete, vaš akcenat, bahatost. Smetate kada odete u Beč, London, Pariz, Ameriku, na Zlatibor, kada okupirate Kopaonik. SVUDA SMETATE! Sedite u Bg, uramite krštenice, jer mnogima je to jedina "diploma".

    • 18. jul 2018 | 15:42

      Kiza

      @Bönn

      Meni i mnogim drugima diplome i nisu potrebne ali zbog krstenica mozete samo da nas mrzite

  • Senjak

    18. jul 2018 | 01:31

    50-tih godina je moj komsija, mlad tek ozenjen, sa suprugom dosao u BG. Radili su po 20h dnevno, dobili cerku i sina. Napravili dve kuce na Senjaku (za 30 god rada). Cerka se uda i ode van Beograda, sin se ozeni, dobije dvojicu sinova, ziveli su kao grofovi od dedinog rada, u dedinoj kuci. Ali, i sin i unuci (rodjeni u Beogradu) su neprekidno ponizavali dedu i babu jer su dodjosi, vracali ih u Kragujevac itd. Deda i baba rese da prodaju obe kuce i odu kod cerke. Kupe kucu, deo novca daju cerki, deo ostave sebi. Sada oni i cerka zive kao grofovi, a sin sa svojim sinovima privatno, a od skole imaju neke zanate, ali ni to ne umeju da rade.

    • 18. jul 2018 | 20:30

      Grobbelaar

      @Senjak

      Tako to biva kad se previše sniva, a stvarno se malo zna...

  • Dia

    18. jul 2018 | 01:26

    Posle svega što čitam,zgrožena sam,I da mogu Obrisala bih poruku koju sam poslala,što ljudi mrze toliko, šta ih muči

  • Srb

    18. jul 2018 | 01:00

    Meni su dedovi pokojni obojica bili partizani prvoborci,otac je kad sam imao 12 godina otisao da ratuje u hrvacku da brani srpsku nejac od ustasa i ostavio sestru,majku i mene kuci same,ako mislite da je tu kraj nije,ja sam 98godini ,bio cuvena martovska klasa vojnika gde sam u unifirmi da 20 godina branio drzavu od siptara i nato fasista i bio spreman svoj zivot da dam kao i moji gore navedeni preci,ovo sam ispricao ne da bi se hvalilio,mada imam s cim nego da bih rekao sledece svim srbima"moj je :leskovac,vranje,nis,krusevac,kraljevo,kragujevac,cacak,valjevo,beograd,novi sad,zrenjanin,sombor sve sa svojim prigrackim mestima i svuda se osecam kao kod svoje kuce.Mislio sam da ovo ne napisem ali evo reci cu da sam rodjeni beogradjanin.zivela srbija

    • 18. jul 2018 | 01:34

      Miki

      @Srb

      Svaka cast! Mala ispravka od jednog seljaka, ne pise se "prigraCkim" mestima. To je kao da si napisao PreCednik. Pozdrav sa Zlatibora.

    • 18. jul 2018 | 05:54

      Žika Živac

      @Srb

      I ja sam bio na ratištu.Rodjeni sam Beogradjanin.Sve su to moji gradovi, sve ih volim.Ako si kao što kažeš bio na ratištu,branio si kuću ljudima koji sad u Beogradu na visokim pozicijama,sa tri stana i lokala.Odakle?

    • 18. jul 2018 | 06:50

      ЕМА

      @Srb

      ОВАКО НЕ ПИСМЕН, РОЂЕНИ БЕОГРАЂАНИН. РЕКАО БИХ, ДА ЖИВИШ НА НЕКОЈ ПЛАНИНИ.

  • Sarajlija

    18. jul 2018 | 00:42

    Beogradjani bi trebali biti srecni jer neko zeli da dodje u njihov grad i tu potrazi srecu. Znate, grad se razvija ako u njemu boravi vise ljudi, sto je vise ljudi, vise je i posla i sansi za sve. Zbog vise ljudi vise je i razlicitih zabavnih sadrzaja, razlicitost cini jedan grad velikim a Beograd mora da sacuva to svoje gostoprimstvo i elitni stav u koga se ljudi zaljube i ostanu. Kad kazete Beograd, treba da vas asocira na Dragana Nikolica, Nikolu Koju, Pobjednika, Marakanu, Dunav i Savu, na Skadarliju i divne bulevare Novog Beograda, na duhovite ljude i siroke osmjehe. Beograd dzungla, pun nadrndanih i nervoznih ljudi nikome ne treba a ponajmanje ljudima koji u njemu zive. Beograd ne smije da asocira na jeftine starlete, splavove, pjevaljke sa magistrale i sl. a danasnja omladina cini da se neko u njihovom gradu osjeca lose, to nije BG stil. Dugo sam zivio u BG i pamtim ga po lijepom, pamtim ga po ljudima. Sad zivim u malom gradicu jer mi je zivot laksi i ljepsi a posao mnogo bolji.

    • 18. jul 2018 | 05:56

      Žika Živac

      @Sarajlija

      Nek dolazi,ali nek ide malo i na druga mesta.Šta ste se isprimali na Beograd

    • 18. jul 2018 | 07:36

      Nina

      @Sarajlija

      Hahahaha,pa zbog vas dodjosa su nama opali standardi.Jer vama roditelji plate stan,salju hranu i radite za bedne pare da bi imali za izlazak!umesto da za 10 godina poraste standard i da se promeni satnica,zbog vas je ista,jer oni znaju da uvek ima ko da radi!

    • 18. jul 2018 | 20:51

      Haha

      @Sarajlija

      Jeste, pametno razmišljanje, zbog Sarajlija je pao standard,hahahaha...

    • 18. jul 2018 | 21:09

      Sarajlija1

      @Sarajlija

      Kad smo već kod Sarajlija, možda ste čuli za Momu Kapora. Rekao je u zbirci "Beogradske priče": "Šta god bili u životu, uvek će se naći neki djubretar koji gura kolica ulicama Beograda, da vam nabije na nos da je on "rodjeni Beogradjanin, a vi niste." Case closed.

  • Naxi

    18. jul 2018 | 00:26

    Beogradjani ne moraju da se laktaju da bi nesto postigli u Beogradu.Sasvim je prirodno da studiraju a zatim se zaposle u svom rodnom gradu.Beogradjani su samo alergični kada prepoznaju osobe iz provincije koje ne biraju sredstvo da postignu svoj cilj.Beogradjani se jednostavno razlikuju od ljudi iz provincije jer nemaju razvijene mehanizme za nepristojno laktanje i užasavaju se takvog mentaliteta.

    • 18. jul 2018 | 00:36

      Žika Živac

      @Naxi

      Bravo care,carice!👏

    • 18. jul 2018 | 03:48

      Jasna

      @Naxi

      Laktaj se u svojoj sredini. Ja sam rodjena Beogradjanka. Dozivela sam u supermarketu od lica nn ženskog kada sam je zamolila da mi ne duva u vrat jer nije gužva. Komentar je bio dosta mi je vas izbeglica. Kada sam je zamolila da izvadi ličnu kartu da vidim gde je rodjena pri čemu sam ja izvadila svoju nastao je tajac. Ja nisam kriva što sam rodjena Beogradjanka. Gde god da odem poštujem pravila grada gde sam. Od region do Amerike. Tako i svi dragi moji koji dodjete u Beograd poštuje naša pravila jer ste u tudjoj kući. Kako biste se osećalo da dodjem u vašu kuću i sprovodim svoja pravila. Pametnim dosta a ostali neka ostanu u svom zavičaju.

    • 18. jul 2018 | 13:21

      Паун 54

      @Naxi

      Зато што се људи из провинције боре за бољи статус,а Београђани живе у уравниловци. Нама из провинције није свеједно да ли смо остварили циљ доласком у Бгд или нисмо.Није само циљ бити у Бгд-у него завршити школовање које нисмо имали у свом граду,а зашто се и не запослити када имамо боље квалификације од Београђана. А ако поштено гледамо на Београд,правих Београђана нема 10 %, а и питање је : Шта је то прави Београђанин ? ? ? ?

    • 18. jul 2018 | 16:57

      Lazna inspektorko

      @Naxi

      Ti legitimises ljude po supermarketima??? Auuuu...!!! Mozda je tvoja LK falsifikat, a ljudima uzimas JMBG. To je zabranjeno. Samo policija ima pravo da legitimise, a ne i kupci.

  • Ivana

    18. jul 2018 | 00:23

    Ja sam imala situaciju da mi Vranjanac koji je radio samnom soli pamet,od starta mi je govorio da ga necu nista razumeti kao da govori kineski!Takodje,Nisliju koji zivi i radi u Bgu a pljuje po Beogradu i Beogradjanima!I jednog iz Kosjerica kuvara koji nakon sto me startovao,a ja ga odbila,pokusao da me terorise na poslu.Ubrzo je dobio batine!Tako da,ti dodjosi se ponasaju bahatije od Beogradjana!I ne volim ih i nikada ih necu prihvatiti i malerisacu ih na svakom koraku!Kao sto smo mi stranci u Cg tako su i oni kod nas!

    • 18. jul 2018 | 00:26

      lolbre

      @Ivana

      Tako je!Dodji te ljubim tako odsecnu!

    • 18. jul 2018 | 07:46

      SRBIJA

      @Ivana

      Blago tebi za tvoju pamet,da mi je ta tvoja pamet dva dana da odmorim malo.

    • 18. jul 2018 | 15:39

      Lara

      @Ivana

      Preselila sam se u Beograd kao dete, ne svojom voljom, otac je pozvan iz jedne velike firme, kao stručnjak u svom poslu. Plakala sam tada, saćam se . Napustila ušuškani život u malom gradu (otac lekar, majka profesor) i došla u grad gde ne poznajem nikoga. Danas sam udata ovde. I dalje plačem, ali sada kad vidim uslove života. Sticaj okolnosti i radno mesto je bio presudan faktor. E sad, ima u Beogradu lepog, ne poričem to, ali ničega čega nema u mom rodnom gradu. Tako da, čekamo prvu priliku da trampimo gužvu, prljavštinu, GSP i guranje u njemu, nekulturu i nevaspitanje na svakom koraku za ponovo život - uživanje u gradu sada već srednje veličine, gde svega oduvek ima, čistijem, s manje kriminala. Tako da, ne sekirajte se dragi "rodjeni" i "nerodjeni", nisu svi "hrlili" ovde jer žele.Samo smo ovde (nažalost) našli posao jer drgde nismo mogli. Sve najbolje svima!

  • Fića

    18. jul 2018 | 00:21

    Šta lupate svi koji dodju u Beograd rade mahom gradjevinu i ostale teške poslove jer beogradjani to neće nikad radititi.

  • Bole

    18. jul 2018 | 00:19

    Najsrećniji bih bio kad bi se svi oni vratili svojim zavičajima,pa da prodiše i selo i grad!Nemam ništa protiv seljaka na selu,oni su ljudi vredni poštovanja!

    • 18. jul 2018 | 00:36

      Čubura

      @Bole

      Vrati tatu i mamu, kod bake i deke.

    • 18. jul 2018 | 00:44

      Filip

      @Bole

      Prvo nahrle ajvarke,onda moraju i njihovi muškarci,za njima.Beograd je postao kanalizacija,odavno.

    • 18. jul 2018 | 02:38

      Stevan

      @Bole

      Vas Beogradjane svi dozivljavaju kao seljake samo na kiliometar dva od centra Bograda imaju svinje krave i ostalo

  • Niki

    18. jul 2018 | 00:14

    Pravi Beogradjani,ciji su cukun dedovi i cukun babe iz Beograda nemaju taj problem i normalni su ljudi,jer moja poridica je beogradska poridica stara i mi nemamo taj problem vec oni ciji su roditelji dosli iz neke unutrasnjosti i njihova deca su recimo sada deca od 18 do dvadeset i neku god.oni imaju taj problem,jer selo nije uzaslo iz njih i izigravaju i zavijaju kada pricaju nekim beogradskim naglaskom,dok pravi Beogradjani pricaju naj normalnije bez onoga jeeebooooteee....to nisu pravi!U ovaj grad su svi dobro dosli,pravi Beogradjani kojih je jako malo ne ponizacaju nikoga i uvek ce pomoci i druziti se sa svim dobrim ljudima i ne smeta im naglasak!Znam kada odemo negde po Srbiji i ljudi nas upoznaju,prvo nas pitaju odakle smo,pa kako ne pricamo sa onim razvlacenjem"caaaooo...iz Beeooograadaaa...itd.",a onda se oduseve koliko smo normalni!Svi ti koji vam se ismevaju i sale na racun vaseg naglaska i odakle ste to su KOMPLEKSI I FRUSTRACIJE JER NJIHOVI NISU BEOGRADJANI I SELO JOS NIJE IZASLO IZ NJIH I BRUKAJU OVAJ BEOGRAD I PRAVE BEOGRADJANE!Ti svi koji razvlace nisu iz ovoga grada i ovde u ovaj grad su svi dobrodosli!!!!♡♥♡

    • 18. jul 2018 | 19:58

      Pozitiva

      @Niki

      Lepo. Vidi se da si zadovoljan sobom i životom i da iskreno želiš svima sve najbolje. Kao i ja uostalom. Samo mi je jedna stvar zasmetala; ti IPAK naglašavaš da si "rodjeni Beogadjanin",dok u normalnom (vidim, imaginarnom) svetu, takve podele na ove i one, ne bi trebalo da postoje. Ima svakakvih ljudi svuda. Nije to fraza. Kriva sam, priznajem , ja ljude delim prema tome iz kakvih su porodica, kulturnih, obrazovanih, normalnih, ili ne...

  • Lili

    18. jul 2018 | 00:12

    To su naše podele,jedna od mnogih,znate počnemo sa onom"čiji si ti,mamin ili tatin"a onda ide život a tako i strane kojima,kao,pripadamo.U suštini,jedna glupost i besmislica više.

    • 18. jul 2018 | 00:23

      Žika Živac

      @Lili

      Nemamo mi šta da se delimo,ako svako svoj Grad,opštinu,selo čuva svi idemo ka istom cilju.A ako mi dodju ajvaruše na splav i pričaju o tome kao da su bile na mesecu,to je već kretenizam!

  • Žika Živac

    18. jul 2018 | 00:12

    Svako treba da bude u svom gradu,selu.Svima će biti lepo,napredovaće sredina!Ok,dodjite studirajte i onda lepo svojoj kući,selu,opštini da je usavršavate!

    • 18. jul 2018 | 01:57

      Dorćolac

      @Žika Živac

      Nije tebi lako. Ti si baš u problemu.

  • Bonn

    18. jul 2018 | 00:11

    Veliki broj ljudi koji dodju u Beograd iz drugih gradova, ili sela rade za strane kompanije. Nikome ne uzimaju posao. Testiranja su izuzetno rigorozna. Beogradjani ne znaju da ima mnooogo gradova u Srbiji, nije sve osim Beograda selo. Ali, ipak bi bilo najbolje da malo oslusnu arapski jezik, i da pocnu da ga uce, da ne gube vreme na akcente srpskog jezika. U Beogradu vise cujem strane jezike, i to me brine. Neka razmisle o broju igranata danas, i za 10-20 godina, to me vise brine od akcenata. I Beogradjani nekome smetaju tamo gde oni odlaze, i oni su negde dodjosi sa drugacijim akcentom, neka razmisle o tome. Sramota je vise ponizavati Srbijance.

  • Žika Živac

    18. jul 2018 | 00:10

    Studiraju u Beogradu!A što ne u Nišu,Kragujevcu?Dolaze u Beograd da rade!A što ne u inostranstvo? Nema splavova,nema lake love,nema lagodnijeg života nego u BGD.A posao kradu uz pomoć nepotizma u lokalnim institucijama!E ,to mene nervira!

    • 18. jul 2018 | 00:18

      Moram

      @Žika Živac

      Da te razocaram, nisi ostavio jak utisak komentarom iako si, vidim, zeleo.

    • 18. jul 2018 | 00:31

      lolbre

      @Žika Živac

      Jeste Mile, jeste.Nigde se lakse ne zaradi plata od 30.000 dinara nego u Beogradu.Bio sam skoro u Berlinu, placi od muke sto nemaju tu privilegiju da zive u BGD.

    • 18. jul 2018 | 00:45

      Natasa

      @Žika Živac

      Studiraju i u drugim gradovima, ne samo u Beogradu. Da li se pitate zasto su otisli iz svojih gradova-sela!? Vrlo jednostavan je odgovor, sve su to kvalitetna deca koja u roku, sa visokim prosekom završavaju fakultete u vecem gradu jer u njihovom gradu visoko-obrazovne institucije ne postoje. I zaista, nemate prava da se ljutite na njih---SVE SU POSTIGLI ZATO STO SU VREDNI I ODGOVORNI! I da ne zaboravim, verujte mi, tu decu necete naci na splavovima kako se provode, nemaju oni novaca za to!

  • Žika Živac

    18. jul 2018 | 00:08

    Ja ništa nemam protiv seljaka na selu!

    • 18. jul 2018 | 00:34

      Čubura

      @Žika Živac

      Zasto ne proteraste Ivu Andrica, Zorana Radmilovica, Krusevljane: Ckalju, Djuzu, Radu Savicevic, Taska Nacica, Batu Paskaljevica, Radmilu Zivkovic, Momu Kapora...??? Tata najpoznatijeg Srbina na planeti, naseg Noleta nije rodjeni Beogradjanin.... Tata nase glumacke legende Dragana Nikolica nije rodjeni Beogradjanin....Vrlo jadno.

    • 18. jul 2018 | 00:35

      Ana

      @Žika Živac

      Ja nemam nista ni protiv tebe u gradu

  • ahhaha

    18. jul 2018 | 00:01

    Eh, jedno 90% “beogradjana” svako leto provede bar mesec dana kod bake i deke na selu :)))

  • Mila

    17. jul 2018 | 23:55

    Joj Bogu hvala sto me Beograd nikada nije zanimao, bas sam srecna zbog toga. Ali nasi ljaljani svi bi u Bgd:-)))

  • Lol

    17. jul 2018 | 23:48

    Secam se kolege koji je rekao: Ja moram da ocistim godinu inace se vracam da cuvam stoku kod oca. I stvarno je cistio svaku godinu. Bolje godinu nego stalu. Mrzeo je sve nas iz Bg sto mi nemamo takve ultimatume. Ko da smo mu mi krivi sto su mu otac i majka radni ljudi rodjeni na selu, ogranicenih primanja i iz tog razloga iskljucivi.

    • 17. jul 2018 | 23:59

      lolbre

      @Lol

      I onda dodje jedan Amsterdamac i kaze, ih sto me nervira ova stoka iz Beograda, dodje ovde da uzima moj posao. Al sta ces, matori mu balkanci, ako ne uspi ovde, vratice se da radi za 400 eura, zato gazi preko mrtvih:)E moji beogradjani, sto svako leto provodite kod deke na selu, kad bi vi znali u kako jadnom okruzenju zivite, ako se gleda iz evropksih okvira, ne bi imali ni trunku nicim izazvane nadmenosti

  • Adelarda

    17. jul 2018 | 23:44

    Da u Beograd dolaze mladi zeljni uspeha i reseni da pobegnu od motike i grabulje nije nikakva novost niti ta pojava dozivlljava ekspanziju. " Americki san " u Bg nikako se ne moze reci...

  • Dax

    17. jul 2018 | 23:37

    Vece slendre od Beograda nema!

  • Beogradjanka

    17. jul 2018 | 23:33

    Tacno je da dosljaci ne biraju sredstvo da bi dosli do cilja! Uzimaju nam radna mesta, naglasak nece da koriguju! Slazem se da ima i onih koji su se mucili tokom studiranja, ali se secam i devojaka koje su vrlo lako prolazile...dok sam ja ucila.One su na mom radnom mestu , nista im nije sveto...

    • 17. jul 2018 | 23:51

      Vojvodjanka

      @Beogradjanka

      Komentar ti je vise nego uzasan, obrazovani ljudi,kako samu sebe nazivas "ucila si " ne bi smeli sebi da dozvole ovakve zajedljive,nazadne komentare. Ne razumem zasto bi provincijalac menjao svoj akcenat da bi udovoljio Beogradjanima,zar ne pricamo svi srpski? Zar Beograd nije glavni grad republike Srbije,svi smo gradjani iste.Vojvodjanka sam i eto samo da te obavestim Novosadjani,Somborci ,Suboticani nikada ne bi omalozavali coveka zbog akcenta i veruj mi ako dobijes poslovnu ponudu u Vojvodini,niko ti nece zameriti sto si bolje prosla na razgovoru za posao. Verujem da tvoje misljenje deli 60 % tvojih sugradjana ali to je Vasa sramota. Ali zaboravili ste najvaznije i Vasi su bili provincijalci.

    • 18. jul 2018 | 00:09

      Boban

      @Beogradjanka

      Beogradjanko odakle ti je deka i baka? Jek idete sa tatom i mamom kod bake i deke na sve slave litije i sve ostale seoske proalave? Jeste kupili veći auto da mođete što više podtrepština da povezete kada se vraćate u BGD? Ili se tata vrati posle da doveze još nešto što je baka spakovala za unučicu?

  • jobre

    17. jul 2018 | 23:28

    Mnogo ste bre ludi, svi zajedno, srece miZakuni se, mene ce neko u BGD da diskriminise zbog mog porekla, akcenta?! Prodjoh celu Evropu poslovno i nigde se ne osetih kao strancem, ni u Londoni, Parizu, Amsterdamu, a sada ce neko iz provincije kakav je Beograd u evropskim okvirima da mene diskriminise zato sto imam KG akcenat.Ljudi moji, manite se corava posla.Nit je plata nesto veca u BGD u proseku, niti sci hrle za BGD niti pare iz provincije idu za BGD. Cak sta vise, ako bi bilo”scakom svoje pare” na nivou komune, tu bi BGd najbolje prosao a najgore bas ti koji kukaju da im pare za BGD odose.Evropljabi su u dilemi da li letovati na Ibici, zapaliti u Egipat, na Kubu ili na Tajland a mi se delimo da li si iz nekog veima jadnog Beograda i nekog jos jadnijeg Cacka.Izadjite malo iz Srbije ljudi mojo, ugasite paroce, farme i sta sve ima i manite se tih gluposti

    • 17. jul 2018 | 23:57

      %+%

      @jobre

      Da. Suviše smo začaureni i nismo svesni koliko smo mali a delimo li se delimo.

  • Rada

    17. jul 2018 | 23:28

    Sto se nevracaju odakle su dosli,zivim pored studentskog doma u BG vidim svasta te dobre devojcice sta rade i ko dolazi po njih.

  • Ivan

    17. jul 2018 | 23:28

    Ja sam iz Nisa ali razumem ovaj fenomen. Nije problem u dosljacima koji dodju u BG i budu to sto jesu vec u onima koji dodju pa postanu veci Beogradjani nego oni koji su tu rodjeni. A ima i onih koji misle da ako su tu rodjeni da su bogom dani a ustvari su najobicnije lencuge. Veruju da je geografsko poreklo ono sto odredjuje vrednost coveka u ovoj drzavi sto nema veze sa vezom.

  • mm

    17. jul 2018 | 23:24

    Ti koji su bahati, bučni i prljaju svoj grad nisu beogradjani... pravi, rodjeni beogradjanin to nikad neće uraditi, to bas rade ljudi koji su dosli sa strane pa hoće da se na glup način uklope i budu “kul”... poštujem takozvane dodjose koji dodji u Beograd i prilagode se nacinu života kojim se živi ovde, a ne da mi donose njihovo selo u grad...Nemam ništa protiv sela, svaki vikend sam na selu i volim ga.

  • Milos

    17. jul 2018 | 23:20

    Meni jedino smeta prostakluk i nekultura ma od koga dolazila.Inace se apsolutno ne osecam vise vrednim jer sam tu rodjen.

  • granicar

    17. jul 2018 | 23:17

    Uvesti ausvajs.📄

    • 18. jul 2018 | 01:02

      istina

      @granicar

      Evropa bez granica, ati ih uvodis u Srbiji!? Da li si cuo za fasizam??

  • Aleksandar

    17. jul 2018 | 23:16

    Pre 30 god je to bilo potpuno nebitno, verovatno jer je bilo vise i para i posla i raznoraznih aktivnosti... Sada kad nemamo nista to je kao bitno i svako je svakom kriv za nesto. Najbolje svi da se udruzimo i promenimo nesto da nam bude bolje

  • Dia

    17. jul 2018 | 23:14

    Ne razumem nikaako sve ovo,Beograd je naš Glavni grad!Glavni , Zna se šta podrazumeva,Sve to ima Kulturu ,Demokratiju,Zdravstvo, Visoko Obrazovanje,za sve Ljude dobre volje.Nervira me kada krenu da se žale SVE ode u Bg.To kada čujem Ne spavam i nije mi dobro.Sramota,zna se kako funkcioniše svaki grad u Srbiji,!i svako odgovara Za svoj Buđet.Ljudi su ok.Ja nikada nisam imala prob.ni moja deca.Na veliki Priliv ljudi zbog ratova svi su ogoečeni ali,?Bgd.najmanjeU odnosu na ostale gradove gde ima više vređanja....Niš prednjači.Volim Naš BGD.

  • Откуде си

    17. jul 2018 | 23:13

    А који су то Београђани. Правих Београђана нема 20%, остали су напустили село али село њих није никада. 🐑🐑🐄🐖

  • Robi

    17. jul 2018 | 23:11

    SUBOTICA prva kruzna biciklisticka staza na svetu,prvi let avionom,prvi bioskop,meteoroska stanica,drugi tramvaj prije bg. NEGRO bombone zute kocke itd Zar bi to zamenio za BG.....

  • nenad

    17. jul 2018 | 23:11

    kako nisi seljak ako ti je sav posao oko fakulteta da putuješ celu noć i položiš prijemni ispit ? a fakultet ni blizu nije samo prijemi ispit. ja sam Nenad iz Subotice i još nisam bio u Beogradu (fala dragom bogu)

  • Joja

    17. jul 2018 | 23:07

    Pa naravno da nam smetaju svi koji dodju u Beograd...nek budu u svojim mestima i gradicima i tamo nek rade pa se nece zaliti kako se sve pare sliju u Bg ...da ti ljudi ne beze iz svojih mesta bilo bi svuda mesta i posla i para a ne ovako nam se natrpaju ovde i gaze preko mrtvih samo da ostanu na tim radnim mestima...i ja sam upoznala dosta dosljaka i svi su sitne duse i nek ne kukaju kako nemaju para kad sve ove danasnje STARLETE su uglavnom iz tih mesta i selendri !

    • 17. jul 2018 | 23:32

      Alex

      @Joja

      Smeta nam kad ljudi dodju u Beograd. Po toj logici, niko iz Beograda ne bi trebao da ide u Bec, Pariz, Ameriku da zivi, ali idu.

    • 17. jul 2018 | 23:40

      Neprilagodjena

      @Joja

      Sitne duše nemaju veze sa geografskim odrednicama...dapače! Veoma si bistra i mudra. Sreca pa ima mnogo pametnih i najbolje je sto vreme tebi slicnih nezaustavljivo dolazi. Izdrzi jos malo, uskoro cemo svi uzivati u drustvu intelektualnih gromada. Dole selendre!

  • iskreno

    17. jul 2018 | 23:03

    najgori su seljaci iz dijaspore.. pa tek onda domaci

  • mama

    17. jul 2018 | 23:01

    Ovo da sve pare idu u Bg je istina, zato i dolaze iz unutrasnjosti da traze posao jer tamo nema...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA