≫ 

U odbranu doktorki iz Kragujevca stale i kolege: Tvrde da roditelji ne treba da trče kod lekara kad se dete razboli i da moraju znati kako sami da ga leče

 ≫ 

"Taj telefon kojim mašeš i neovlašćeno snimaš, trebalo je da okreneš dispanzer i da zakažeš pregled kod detetovog lekara. A pre toga da daš dobru dozu sirupa za snižavanje temperature", poručila je lekarka

Komentari

  • sunchi

    22. oktobar 2018 | 22:15

    Draga doktorice prvo se informisite pa onda komentarisite kako funkcionise zdravstvo na zapadu.Ja sam zdravstveni radnik , moje dete ima svog izabranog pedijatra koji licno odgovara na pozive i daje savete putem telefona,ako ne moze da proceni o cemu se radi odmah u toku dana zakaze pregled, slucaju da je odsutan na telefonskoj sekretarici ostavlja poruku sa imenom i brojem telefona pedijatra koji moze da pregleda dete ili u grupi imamo drugih 5 pedijatra gde mozemo da odemo na pregled.U hitnoj deca imaju prednost i odmah ih salju kod pedijatra na pregled !!!Znaci ovo sto ste uveli u Srbiji da svako ima svog lekara je samo losa kopija zapadne oragnizacije.Radila sam u Srbiji u drzavnoj bolnici,ovde takodje radim u drzavnoj ustanovi samo sto je velika razlika u pristupu prema pacijentu, ovde se pacijent postuje , saslusa i posavetuje.U Srbiji me sramota sto sam zdravstveni radnik jer smo bahati , arogantni i mislimo da smo svemocni , prava je retkost naci lekara kome je stalo do pacijenta ...

  • Veki

    21. oktobar 2018 | 14:57

    Velika sramota za nasu Srbiju,najgore lekare imamo.U pitanju je neciji zivot,a oni se dvoume sta da rade,dali da prime pacijenta ili sta??Samo jedno bih ja pitala doktorice,da im se dalo 100.E dali bih se tada dvoumile.Nebih rekla cim vide novac odmah sve moze.Velika je sramota za nasu Srbiju,prodate duse.Jadan nas narod i deca.A takve kao ove dok.to netreba komentarisati jer je svaka rec suvisna.Treba da ih bude sramota za ovako nesto,a boga ima kako rade neka im se i sve vrati.☹

  • Sasa

    21. oktobar 2018 | 14:53

    A onda kad se ne daj Boze ,nesto desi djetetu ,krivii roditelji ,vuku ih po novinama,sto nisu dijete odveli kod dr,jos u danasnje doba kad uvjek moze bolest biti okidac za nesto drugo,da se lijece po kucama,plakanje...

  • vule

    21. oktobar 2018 | 13:05

    Ispade sad da sami moramo leciti dete.. a sta ako damo neki pogresan lek... ljudi moji gde je ona zakletva ljekara da je bolesnik na prvom mestu.... posle se resavaju administrativni problemi gde ih ima

    • 22. oktobar 2018 | 12:10

      Zoran

      @vule

      Telefon je jedan od aduta protiv nesavesnih i korumpiranih a kolege koji su slični moraju da brane svoj kadar... sve to napolje na ulicu kao na ZAPAD...

  • Bogoljub

    21. oktobar 2018 | 12:23

    Imamo ministra isto kao sto su nam doktori sta on uopste radi?

  • Mila

    21. oktobar 2018 | 10:50

    Narode dokle ovako budemo cutali na probleme bice nam sve gore.hajde da ustanemo i isteramo vise lazne moraliste.nije mi dobro kad sam procitala sta ova nazovi doktorka pise.igrom slucaja smo zajedno studirale i kad ona sa prosekom ocene 7 ima posao a ja sa 8.86 vec 15 godina cekam da se uprazni mesto a novi dolaze i dolaze a za mene nema mesta jer nikom necu da dam novac,nisam se za to borila. Volela bih da vidim ljude u zdravstvu koji hoce da rade a ne samo da dolaze na posao.

  • Svašta

    21. oktobar 2018 | 10:47

    Kazniti i ove koji staju u odbranu. Mladi doktori na birou čekaju kao zapete puške, ako se ovima ne radi ne moraju da rade ima ko hoće.

  • enes np

    21. oktobar 2018 | 10:44

    Molim pedijatra na sekundari da ne lupeta gluposti. U inostranstvu kada bi ti lekar ili neko od medicinskog osoblja odbio pregled bio bi otpusten ili suspendovan ili nesto sl. Vi Boga mi kao da je nase zdravstvo kao u Nemackoj, samo ke narod bahat inace su lekari i medicinsko osoblje mnogo dobri i pristupacni. Kako da ne. Sujeta, bezobrazluk i nevaspitanje vlada u nasem zdravstvu, gde lekari misle da pacijenti dolaze u bolnicu samo njima da smetaju, inace nr bi dolazili.

  • SCG

    21. oktobar 2018 | 09:56

    Vise puta sam i ja licno imao lose iskustvo sa med.osobljem,pogotovu sa umisljenim sestrama koje misle da su iznad doktora i to u domovima zdravlja gde vecina sestara i doktora nista ne rade(bukvalno) i slazem se sa ostalima koji dele moje misljenje a i ja njihovo,da nekada treba uzeti pravdu u svoje ruke..jer ako se zalite ili zovete odredjene inspekcije od toga nema nista..nego ostro i ostrije ako to zasluzuju..Tako u Nemackoj i drugim zapadnim zemljama neme,nego se ubijaju od rada i cute..Kazem da vecina osoblja u zdravstvu,kada vidi pacijenta kao da je video neprijatelja!!!

  • Tajci

    21. oktobar 2018 | 09:51

    Sta ce onda nama doktori. Citam i ne mogu da verujem sta OVA nazovi DOKTORKA govori!!!!! ODMAH JE TREBA SUSPENDOVATI!

  • “truli” zapad

    21. oktobar 2018 | 09:49

    Ne mogu a da ne prokomentarisem ove koje komentarisu kako je na zapadu zdravstveni sistem los! Draga gospodjo iz texta, ja sam na zapadu i moje dete kad se razboli i kad pozovem doktora, on ga primi apsolutno istog dana, makar i zbog samo povisene temperature!!! Kod lekara specijaliste mogu i sutradan da odem, a npr magnetnu rezonancu da uradim u roku od nekoliko dana! A ne placam ni cuvenu participaciju jer je lecenje BESPLATNO!!! Posebno lecenje deteta! A takodje imam i opciju da u bilo koje doba dana ili noci pozovem sos lekara koji ce u roku od maximalno sat, dva da se pojavi na mojim vratima! I znate sta?? I to se ne placa!

  • Dragan

    21. oktobar 2018 | 09:42

    Ovo je razmisljanje, (a mozda i cinjenicno stanje), isfrustrirane usedelice koja verovatno i nema dete i koja misli da majke decu vode kod lekara iz dokonosti i zabave jer nemaju nista pametnije da rade u zivotu.

  • svi su neki doktori

    21. oktobar 2018 | 09:33

    Pa sto mi skidate sa plate za zdrvstveno onda kad treba sam da lijecim dijete. A kad je neki veci zdravstveni problem ne daj boze onda treba da se lijeci u inostranstvo. Sta se vise umisljaju ovi doktori. Ima bre da mi lijecite dijete za moje pare za malu temperaturu eto mene u bolnicu

  • majka

    21. oktobar 2018 | 09:33

    da li je doticna dr majka pre svega?ja ne razumem onda postojanue lekara ako moramo sami da lecimo decu.... ne blamiraj se osobo,da ti nekog branis!!!!

  • Jasmina

    21. oktobar 2018 | 09:32

    Vrana vrani oči ne vadi...

  • Steva

    21. oktobar 2018 | 09:20

    Ko poznaje dotičnu,zna da ovo nema veze sa vezom!

    • 21. oktobar 2018 | 09:49

      Banne

      @Steva

      Pobrkao si loncice, dete je bilo bolesno, ne doticna. Ti mislis da dete treba isterati iz ordinacije jer je doticna nekakva.

  • Sasa

    21. oktobar 2018 | 09:12

    Ako mozemo sami leciti decu onda nam doktori nisu ni potrebni

  • bobi

    21. oktobar 2018 | 08:19

    Vodio sam dete kod lekara bezbroj puta.nikada Nisam bio odbijen niti predugo cekao.Znaci da su ovakvi slucajevi retki.

  • Pekar

    21. oktobar 2018 | 08:19

    Juće odveo majku u bolnicu Požarevac sa temperaturom 41.4 tri sata na urgentnom dijagnoza nije joj ništa i poslali je kući sa terapijom febricet po potrebi. Sramota Srpsko zdravstvo!!!!!!!!!!

  • Katarina

    21. oktobar 2018 | 08:17

    U inostranstvu te lekari grde ako uzmes prvo da lecis dete na svoj nacin pa ako ne bude bolje onda odes kod lekara. Nikad niko nece dozvoliti da se ceka 5 dana. Nazoves i za max. 2 sata dobijes termin. A ako je beba u pitanji kazu da odmah dodjes. I kod nas odraslih nije drugacije. Nazovem ubutru da sam bolesna, istog Dana smem da dodjem

    • 21. oktobar 2018 | 08:45

      Nikola

      @Katarina

      Smeš da dođeš u toku istog dana aki termini nisu zauzeti,zato ne preterujte inače se ide ide na hitnu.

    • 21. oktobar 2018 | 09:25

      Gagi

      @Katarina

      I ja zivim u inostranstvu pa kad mi je dete bolesno nazovem doktora nije bitno da li je moj lični doktor ili je neko drugi da li je radni dan ili vikend dali je u toku noci ili u toku dana a da nepričam ako je hitan slučaj i najduze čekam od 1-2sata a u hitnim slučajevima i hitna pomoc dođe na kucnu adresu. I niko nikoga nepita ko je čiji pacijen i da li ima zakazano bitno da se detetu pomogne u sto kracem mogucem roku. A kod nas dezurnog doktora u toku noći nemozes mi da nađes po par sati u ordinaciji, a za hitnu i da ne pričam . U ovom slučaju u potpunosti podrzavam majku...

  • Gici

    21. oktobar 2018 | 08:16

    Издавао се народ на просвети прошлог месеца,сада лекари на тапету.Ко је следећи?Док село гори,а баба се чешља.

  • Тодорић

    21. oktobar 2018 | 08:13

    Дакле,сви смо мрзитељи,што мајке,што лекара...немате ли својих проблема,па усвајате и туђе? Али- Хајка,хајка,хајка,задруге,парови,појединци...на дну,а небески народ...Пу.

  • Silikonka sa instagrama

    21. oktobar 2018 | 08:04

    Bezobrazluk ovih sa ex medicinskog nema granice. Kakvo bre inostranstvo, zakazivanje, sirupi, itd...... Kada dete ima temperaturu 40 ima bre da skacete svi u domu zdravlja ili bolnici, a ne da pijete kafe, vodite abrove, i izbacujete fotke na Instagram.

  • Milan

    21. oktobar 2018 | 07:28

    Roditelji ne treba da trce kod doktora a doktori ne treba da primaju platu!koliko pacijenata tolika plata

  • Koviljka

    21. oktobar 2018 | 07:23

    Ako cemo Sami da lecimo deci sta ce nam doktor?Ovo sto Sam procitala je sramota za hipokrafa I coveka doktora

  • MM 22 10 2018

    21. oktobar 2018 | 07:18

    Nisu svi doktori isti ima ih savesnih a bitange treba proterati i nedatim nigde zaposlenje zajeno sa njihovim ministrom zdravlja od koga oni dobijaju pare da kažem za nerad a ne za rad

    • 21. oktobar 2018 | 08:35

      Crni

      @MM 22 10 2018

      Mi ih placamo od nase zarade, plate im Ministar samo prosledjuje po utvrdjenom protokolu

  • Bugarin

    21. oktobar 2018 | 06:51

    Pa samo kukaju da nemaju A imaju palate sa ovakvim ponašanjem na Zapadu ne bi lečili ni stoku jel ne bi radili da je žena stavila 50 evra u knjižicu bilo bi ponašanje na nivou

  • Doktor ali pravi

    21. oktobar 2018 | 06:10

    Ona ne zna sa kolikim gnevom ova majka je pristupila sutuacijejer nikad nije bila u njoj .Ona sama je pedijatar a ima i koleginice koje bi dosle kuci da pregledaju njezino dete jer je u mogucnosti tako nesto da napravi.Ja se ne bi hvalio neznanjem.Ova "lekarka"trazi da unapred znamo kada e mi se razboleti dete pa onda da zakazem ,posto nismo svi vidoviti moramo da imamo sirup koji mozda spusta temperu a mozda i ne.Posto nismo predvideli kada ce se dete razboleti onda cekama da se od visoke temperature mozak koji je jako osetljiv kod deteta u tom uzrastu poremeti da bi sutra ova "lekarka" zakszala za prekustre kod detetovog izabranog lekara.Kakva budalastina.Ovo lekar.Ovo od lekara nema trunke savesti i emotivne inteligencije da shvati da je HITNO detetu potrebna pomoc.Ovo sto je lupetala za inostranstvo,to necu cak ni komentarisati.I ovoj da se da otkaz jer ovo lekar ne bi nalupeto sto je ona sve nalupetala.

  • Inostranstvo

    21. oktobar 2018 | 06:09

    U inostranstvu draga dr imamo para da placamo privatno osiguranje ..pedjatre..klinike..pa i u nas i u decu gledaju ko u Bogove. I jos nas zovu tel da pitaju kako smo posle 7 dana. Dal smo se oporavili.

    • 21. oktobar 2018 | 08:53

      Nikola

      @Inostranstvo

      Mnogo brate lupetate za inostranstvo,tamo sam živeo 38 god.pa tamo su sva zdravstvena privatna a zavisi koliko sam plaćaš + 10% od svakog računa. U CH biraš od 300 do 2500 Fr.za prvi račun i od toga zavisi koliko plaćaš mesečno za zdravstveno.

    • 21. oktobar 2018 | 09:40

      Нико о Неко

      @Inostranstvo

      Па и наши доктори се плаћају мојим и парама грађана, зато су неодговорни. Моја плата је дупло мања због новца који треба дати у фонд здравства, а они и њихови министри немају појма како су то тешко зарађене паре и да онај од кога су узели тешко живи и да је болестан. Узимају колико им треба повећавају проценат доприноса за уплату или мисле да треба, нема ту ни куће ни домаћина. Пунo je коментара различитих и навијачких , мкнистар ћути формирају се комисије од истих лекара који под паролом " ми волимо државу " ми смо народ итд. Истина је да се они боре за ову државу а нарочито против ње, на овај начин. Изгледа "РИЈАЛИТИ" важи и у здравству. Било куда Ријалити свуда.

  • Anica

    21. oktobar 2018 | 05:59

    Tužno..i još tužnije što je komentar od "doktorke" nažalost nije napisala koliko sirupa da da majka detetu, nije napisala da je možda doktorka bez pompe mogla da primi majku s bolesnim detetom..pa to je i njena dužnost...zar ne?A da ne pričamo o ljudskosti! !!! Ali je napisala da u inostranstvu. ... Bože kako se volimo udarati u prsa kako je to u inostranstvu?! Za informaciju....u inostranstvu nije tako kako piše dotična doktorka.... Sramota...Velika sramota....

  • Biljana

    21. oktobar 2018 | 05:39

    Ovo je strasno nemogu da verujem sa u Srbiji sve vise ima takvih lekara nazalost a o ovome sto je gospodja napisala da u inostranstvu ovo ono ja zivim u Svajcarskoj 25 godina i tako nesto sto ova gospodja ili vec neznam kako da je nazove prvo uzimamo sastanak kod pediatra i da neki put se ceka nekoliko dana ali mozda i ne sve zavisi zato mi imamo mogucnost da vodimo nase dete u decijoj bolnici i bilo koi lekar prima nase dete drugo mi pocinjemo detetu vec kuci ko je u mogucnosti da spustimo temperaturu a ovamo se detetu nikada nedaju bilo kako da je dete bolesno nedaju odmah inekcije ona sto je rekla davanje antibiotike je ovamo najzadnje prvo mi nemozemo da uzimamo bez recepata lekara antibiotike ovamo lekar prvo pokusa da skine temperaturu sa nekim sirupom eventualno cepicem onda se ceka nekoliko dana ako se to pogorsa on posle daje antibiotike a u ovom slucaju takvi lekari kod nas treba da lete napolje strasno

  • Brana

    21. oktobar 2018 | 05:02

    Primecujem da ovi sto brane doktoricu su njene kolege i njeni prijatelji. Ne samo sto nije htela pregledati dete pokupila snage da kritikuje majku zbog telefona nije davala sirup. Hello doktorka pravis od sebe jos vecu budalu zatvori usta i radi svoj posao. Pozdrav iz Amerike

  • Aco

    21. oktobar 2018 | 04:07

    I ova je doktor, Boze sacuvaj!

  • Pera

    21. oktobar 2018 | 04:02

    Dobra si ti doktorka kad predlazes da se daje bilo kakva terapija na svoju ruku,daj sirup i zakazi kod lekara,pitam se zbog cega vi zavrsavate fakultete kad majci predlazes da sama da sirup a o mogucim nuspojavama ne razmisljas,nazalost surova realnost da se po bolnicama i domovima zdravlja veoma bahato ponasate dok se koplja lome na bolesnom i jadnom narodu,toliko o tome,usput vam predlazem da se podsetite gospodina Hipokrata i njegove zakletve,pozdrav.

  • Drug Ostoja

    21. oktobar 2018 | 03:31

    Zasto ministarstvo cuti posle ovakve izjave? Svi znamo da su lekari po zakletvi duzni da brane jedan drugog, ali dok god je to u skladu sa moralom. Ovo ponasanje je za strogu kaznu. Ako nema disciplinske odgovornosti, mozemo na ovo gledati kao na zdravstvenu organizaciju u zaveri i to najblaze receno...

  • Miki

    21. oktobar 2018 | 02:37

    A gde da trce kad se dete razbole zar treba u biblioteku da trce sramota

  • Marija

    21. oktobar 2018 | 02:21

    Sko bi smo mi sami lečili našu decu ili sebe. Koja je onda vaša svrha??????

  • Lols

    21. oktobar 2018 | 02:09

    Kada dete ima povisenu temperaturu vodi se kod lekara,ne zove se i ne zakazuje se kod svog,tako da..gospodja,,doktorka"koja je ovo napisala NEMA POJMA...pa kako se vi lekari ponasate,,cast izuzecima"stvarno cemo morati sami da lecimo decu..bacite vi tu vasu diplomu!

  • Dijaspora

    21. oktobar 2018 | 01:39

    Ja zivim u inostranstvu i ako dete ima vecu temperaruru pedijatar dolazi kuci A u zivotu nisam zakazivao za bolesno dete vec smo primljeni cim pre je moguce. Imam troje dece

  • Jedna mama

    21. oktobar 2018 | 00:54

    Moje dete js prvi razred i od pocetka skolske godine je cesto prehladjen,zalio se na bol u grlu i nije mogao da jede i naravno sam mu spustala temperaturu sirupom,tusiranjem i tri puta sam ga vodila kod pedijatra i svaki put su mi rekli da mu prskam TANTUM VERDE u grlo i da mu kupim sirup IMUNOGAL koji kosta 20 eura a uz to je sirup za jacanje imuniteta. I tako detetu dan,dva bude bolje i onda ga ponovo obori temperatura,bol u grlu i sve tako je ukupno izostao iz skole skoro 20 dana i ja sam odvela dete kod privatnog doktora za uvo,grlo,nos i dete je imalo upalu grla i zdrela i vec je pocelo da prelazi upala na levo uvo. Dobio je terapiju i za dva dana je bio mnogo bolje. Znaci platis 25 eura i jos toliko potrosis za lekove jer doktori jednostavno nisu zainteresovani da nam lece decu. I ko je sad po Vasem misljenju u pravu,mi majke ili doktorke kojima je navaznije da se doteraju i okrece svoja lica i puste nokte. Ja sam licno ogorcena nasim zdravstvom. Hvala

  • laki

    21. oktobar 2018 | 00:40

    Šta reći, dolaze promene i u zdravstvu kao, nesto slično kao : zadruga, farma ...Ukratko sve što vredi otišlo je iz zemlje, a ostali su samo ...Znači ko na vreme ukapira šta mu je činiti spašen je a svi ostali naj....Pozdrav iz Berlina, o nama doktori ovde baš dobro brinu

  • Sladjana

    21. oktobar 2018 | 00:39

    Živim u inostranstvu i ne čekam ni minut kod pedijatra a kamoli 5 dana dete pod jakom temperaturom se odmah prima i reaguje se ! Ako ćemo sami lečiti decu šta će nam pedijatri ova žena lupa gluposti jer dešava se da i pored sirupa ili čepčića detetu ne spada temperatura šta je trebala jadna majka da zakaže i čeka kada radi njen pedijatar pa da dovede dete ne budite smešni sram vas bilo!!!

  • m

    21. oktobar 2018 | 00:32

    Zdravstvo nam je u toliko lošem stanju da ja ne znam ni kako bih to opisala! Dok nisam videla kakvo je zdravstvo u Velikoj Britaniji nisam ni shvatala koliko smo mi zaostali a ovako možete da mazete i lažete ljude koji nisu videli dalje od svog sela i misle da je sve ti normalnoStrah me je šta će mi biti sa detetom ako se slučajno razboli i bude mu potrebna lekarska pomoć

  • Maki

    21. oktobar 2018 | 00:29

    Zašto doticna doktorica komentarise nacin lecenja deteta, kad nije rec o tome? Poenta je DA LI je dete pregledano ili ne! U snimku se cuje da nije. Gotova polemika. Adekvatna kazna.

  • Cica

    21. oktobar 2018 | 00:21

    Bebu su mi otlustili iz bolnice sa inficiranim pupkom, da nastavi sa injekcijama kod kuce. A pri tom su videli infekciju tek na otpustu. Beba umire nakon 22 dana zivota. Odlazim u bolnicu kod dr pitam samo da li je moguce da nisu videli pre infekciju. Doktorka mi je zavaljena u fotelju i podignutim nogama na stocicu odgovorila: gospodjo ko radi taj i gresi. Posle toga me nista vise ne moze iznenaditi....

  • Silvi

    21. oktobar 2018 | 00:12

    Nije taco da u inostrsnstvo dobijes termini za pet Dana. Odma dobijes termini isto Dana toje laz sta ova doktorka kaze!

  • mama

    21. oktobar 2018 | 00:10

    zivim u inostranstvu i skoro sam bila na odmoru u srbiji.. beba mi je dobila temperaturu 40... pokusala sam na sve moguce nacine da joj spustim temperaturu cepici sirupi pa cak na babski nacin krompir u carapice.. nista nije pomoglo.. odvela sam dete j hitnu doktorica je pregledala i rekla da joj nijr nista.. medjutlm temperatura i dalje nije spadala... nakon sto je bebi sve gore bilo odvela sam je kod privatne doktorice koja je konstantovala da beba ima bronhitis i da zbog toga joj temperatura ne spada.. kako je moguce da takvi doktori rade po bolnicama? kao sto ova tako zvana doktorica kaze da roditelji treba da brinu o detetu.. mene samo zanima kako ti isti doktori nemaju srama?? nije ni cudo sto nam deca umiru po bolnicama jer ocigledno je da ti isti doktori nemaju pojma o svojoj struci.. zalosno!!

  • Sasa

    20. oktobar 2018 | 23:59

    Svi ste vi isti,nego mi nesto pade na pamet a verovatno i mnogima pa me cudi da nije i vama draga gospodo lekari da ako treba roditelji da lece sami decu kao sto ste izjavili sta cete vi onda da radite?Verovatno isto sto ste i do sad,da sedite i uzivate uz kaficu cekajuci kraj radnog vremena?

  • Cudo nevidjeno

    20. oktobar 2018 | 23:55

    Au majke sram nas bilo,zasto nismo zavrsile medicinu pa polagale farmakologiju i znale doze.A da li ta doktorka zna da u apoteci ne moze da se kupi sirup tek tako,nije to MAKSI zeno.Ja sam zubar,pa ako te zaboli zub trpi tri dana,stavljaj obloge pa onda idi kod zubara.E živote

    • 21. oktobar 2018 | 07:51

      Realno

      @Cudo nevidjeno

      Ne branim doktorku, zgrozila sam se od njene izjave ali sirup može tek tako da se kupi u apoteci! Ne širite dezinformacije.

    • 21. oktobar 2018 | 08:18

      Neko iz mase

      @Cudo nevidjeno

      Naravno da moze sirup da se kupi tek tako, da ste stvarno kolega stomatolog znali bi da antipiretici idu bez recepta....

  • Jasna

    20. oktobar 2018 | 23:49

    Najezila sam se ko sve leči nasu decu. Sta reci...strasan komentar a jos strasniji sto dolazi od doktorke. Obzirom da sam majka trogodisnje devojcice uzasnuta sam ko sve leci nasu decu. Zaboravili ste na Hipokratovu zakletvu

  • Pera

    20. oktobar 2018 | 23:49

    Pa najbolje da sami lecimo i decu i sebe a vi da primate plate, koje vam mi dajemo, i da sedite po ordinacijama i niste ne radite. Sram vas bilo vratite te diplome pa u njive. Kad vec pricate o zapadu sa takvim ponasabjem i neradom dobili bi sut u zadnjicu za 24 sata.

  • Milan68

    20. oktobar 2018 | 23:48

    Da doktor-CA mora pregledati dete ali i roditelj je dužan da preduzme nešto povodom zdravlja svog deteta. Hoćemo da imamo lekare za 500eura. E to ne može. I zato nam lekari odlaze iz zemlje. Prestanite da proganjate doktoricu. Edukujte se kao roditelj i posvetite se detetu. Lekari nisu čarobnjaci već ljudi kao i svi ostali. I ko je dao pravo da javno proganja doktoricu po društvenim mrežama sa snimkom sa mobilnog. Da li je to ljudski i pravno dozvoljeno? Stavite se na njeno mesto...

    • 21. oktobar 2018 | 00:37

      Н. С.

      @Milan68

      Е, Милане јабуко са гране. Прво лекари немају 500€. Имају више, јер су сви углавном специјалисти. Ретки су који нису, и по Домовима здравља су или специјалисти опште или медицине рада. Нису они изузети. из свега што је лоше у овој земљи, па и по питању примања. Толико им је лоше, па је Медицински факултет на почетку године увек препун нових студената. Значи кад се уписују, они већ знају да плате нису астрономске Лекари нису никада имали велике плате Кад сам почињала да радим у здравству, а сад сам већ у пензији, стање је непромењено. Значи да знају где ће радити. Нису то нека лошија и боља предузећа, то је само или Дом здравља или Болница. Нема бирања. Али је лепо обући бели мантил, и шврћкати се. Ја сам волела свој посао, без обзира што сам имала два пута мању плату од моје сестре, са истом школском спремом. Била сам критикована од својих колегиница, уз опаску да нису то моја деца, и нисам их ја све родила, јер нисам никада дете вратила. Спремачице су се увек љутиле, јер нису могле да уђу јер ја још радим. Нисам ја највреднија, али ако дете није добро, у кући није НИКО ДОБРО.

    • 21. oktobar 2018 | 00:38

      Mlj1228

      @Milan68

      Kad bi smo se mi svi stavili na njenom mestu, ili možda i vašem, onda nam doktori ne bi bili potrebni, pogotovu ne kao ova i njoj slični. Od raspada Jugoslavije je proso više od dvadeset godina, pa stim, svi današnji doktori su još onda trebali razmišljati, i na vreme se opredeliti, koju će granu delatnosti izabrati. Kažete 500 €, pa ako smatraju da su sposobni zaraditi negde više, šta onda čekaju? Da, na zapadu ima više, ali bi zato morali govoriti odlično jezik te zemlje, polagati više od pola ispita isto na jeziku te zemlje, što je za pojedine, koji su lako došli do diplome, može ostati samo pusti san. Ima i onih koji su došli bez polaganja, pa su ostali da rade kao obični medicinari za 1500 € I dok plate stan preko 1000 € neka vide sami gde je bolje.

    • 21. oktobar 2018 | 02:10

      Lols

      @Milan68

      Svi se hvataju nekih plata,a bogami imaju vise od 500 e,sem toga,ovakve neznalice ni ne primaju preko grane!

    • 21. oktobar 2018 | 04:04

      Pera

      @Milan68

      A zbog cega ne mozemo imati lekare za 500 eura mozete li mi objasniti,malo li je to u Srbiji?

    • 21. oktobar 2018 | 08:47

      Milllos

      @Milan68

      Plate 500€, a vozni park isti kao u Nemackoj. Drugo, posto niko nema adekvatnu platu, onda niko ne treba da radi svoj posao. Vozaci autobusa neka sede na okretnicama, prodavci neka se ispred prodavnica igraju sa mobilnim i duvane, itd. Stavimo se na svacij mesto. Bice ipak da je njeno da radi odgovorno svoj posao, ako joj ne odgovara plata, neka ide gde joj je bolje. Ali na kraju, u pitanju je DETE.

  • Jedna mama

    20. oktobar 2018 | 23:38

    Ako se detetu da neki lek pre odlaska kod lekara, posle pregleda kada se doktoru kaze sta je dete popilo, uglavnom svi skoce kako se detetu ne smeju davati nikakvi lekovi ni sirupi bez recepta ili saveta lekara i kako se roditelji krivi sto decu lece na svoju ruku.. Medjutim, ako se ode kod lekara bez prethodnog lecenja, onda smo mi roditelji krivi sto ih dovodimo za gluposti i sitnice umesto da ih sami zalecimo.. Dragi i postovani doktori Srbije, vas posao je da lecite i najbolje bi bilo da radite ono za sta ste skolovani jer kada bi svako radio svoj posao, sve bi bilo mnogo lakse i bolje! Ja da sam zavrsila za doktora ja bih svoje dete sama lecila i ne bih placala zdravstvenu zastitu..

  • Ica

    20. oktobar 2018 | 23:35

    Bez ikakvog komentar , doktor mora pregledati dete a i odraslo da je , jer je u pitanju temperatura. Koliko se vidi nije imala svojih pacijenata , jer je izašla iz ordinacije. Sto se tice inostranstva i lecenja, tamo imas svog porodičnog lekara koga mesečno plaćaš, i na vreme sve. A kod nas isti ti lekari se izdržavaju na leđima narodai tačno je da su drski i bezobrazni.

  • Brale

    20. oktobar 2018 | 23:28

    PORUKA ZA SVE LEKARE, kako bi bilo da se svi izjasnimo da ne plaćamo porez za zdravstvo pa umesto da pare guram vama bahatim lekarima u džep odem kao gospodin čovek u privatnu ordinaciju, a tamo me dočekaju sa osmehom na licu i vrlo su predusretljivi, kako biste onda bez plate. Dali ste nekad pomislili koliko vam na godišnjem nivou jedna porodica da za plate. Ili kako bi bilo da ja vama zakaže oporavku bojlera, vodovodnih ili električnih instalacija ili automobila za tri meseca. Ili da vam kažem tuširajte se hladnom vodom tri dana ili probajte da '' čeprkate po žicama ili karburatoru'' STVARNO STE SRAMOTA ZA SVOJ NAROD - ČAST IZUZECIMA

    • 20. oktobar 2018 | 23:47

      Dana

      @Brale

      Svaka čast na komentaru.Pravo u centar

    • 21. oktobar 2018 | 07:32

      Zarko

      @Brale

      Dragi moji komentatori posto nezivite u inostranstvu bolje je da nekomentarisete nesto sto neznate,na principu cula kazala. Kad se tice vasih komentara previse su cudni i neshvatljivi,vi sve znate i u sve se razumete,a ono sto je najbitnije ne umete,prvo da budete i imate razum a toga je danas najmanje,nazalost

    • 21. oktobar 2018 | 08:03

      Smiljka

      @Brale

      Cast izuzecima vec dugo na svakom koraku vidim prazne ordinacije I njihovu kuknjavu kako se ubise od posla, ovako je pocelo I sa stomatolozima .pre 10 mozda godina!!! .Sada I ne vade Zub. Sve je preslo u prvatne ruke pa ako imas plati. Gotovo Drzavni zdr.sistem I nee radi I sve cine da nee rade dtom. I n radi A ako I Postoji sve placas .cene gotovo iste. Postizu cilj a ovaj Narod peljese. Za platu neka see bore dozvoljenim srestvima. Ovo je cist javasluk I nerad. Drskost I bezobrazluk.Dele uputstva za lecenje telefonom ,a deca nam umiru. uglavnom kupljene diploma I bet od odgovornosti ili zbog njima make plate nece da rade a sve su to odskrinuta vrata vlasti her I'm dozvoljava.

  • xxx

    20. oktobar 2018 | 23:28

    Carice dr iz Prjjepolja,sve si u pravu! Postajemo jedan odvratni veliki rijaliti gde i roxdjenu decu koriistimo zarad promocije i halabuke,kao u Zadruzi!!!

  • Nikolija

    20. oktobar 2018 | 23:21

    Zaista ne branim ljekare, imam dijete i ne znam sta bih napravila da neko ne zeli da ga pregleda. Zivim u Banjoj Luci i igrom slucajeva lijecila sam se na VMA i Klinickom centru od teske bolesti. Moram reci da do sada niti jedno ruzno iskustvo nisam imala kako ovde, tako ni tamo, svi su me docekivali uvijek sa osmijehom i lijepim rijecima i zaista nikad nikome nikakav mito nisam dala, a njihova usluga je bila vise nego vrhunska i profesionalna. Takodje ovde u Banja Luci kad god san odvela dijete doktoru uvijek je pregledan primljen, eventualno propisana terapija i skoro pa uvijek zakazana kontrola za par dana. Ocigledno zaista imam srece sa ljekarima i hvala Bogu i njima na tome. Neka nam je Bog svima u pomoci

  • Vera

    20. oktobar 2018 | 23:20

    Najlošiji djaci su ostali u Srbiji! Doktori koji su "klasa" , otisli su odavde.Bice jos gore! Najatrasnije je po domovima zdravlja, jer tamo uglavnom rade oni koji ozbiljnom bolnicama ne mogu ni da pridju. Skretničari, koji pišu recepte koje tražite, i zakazuju termine kod specijaliste, (ako tražite)...

    • 21. oktobar 2018 | 07:55

      Realno

      @Vera

      Ne lupaj majke ti! Ima i ovde dobrih lekara!

    • 21. oktobar 2018 | 08:25

      Neko iz mase

      @Vera

      Pa nemojte onda ni da idete kod tih kako ih zovete losih djaka skretnicara, vec skrecite sami... zamislite da su svi specijalisti i da rade u bolnicama, ko bi vam pruzio primarnu zdravstvenu zastitu?

  • romanov

    20. oktobar 2018 | 23:20

    zaigrali se mnogi dr,a ne samo ova,iz prijepolja,pate od sindroma,,drzavnog posla,,sujetni do bola,,jer su navikli da pred penzionerim glume vraceve,,koji lece sve,,uzimaju,lovu za sve i svasta,,neka neko postavi tajne kamere u ordinacije pa cete videti zaso im se ne leci neko ko nece ,,da se otvori,,kozna koliko je ljudi,zena,oterano sa praga ,,bez pomoci koju su unapred platili,,strasno

  • E

    20. oktobar 2018 | 23:01

    Doktorka iz Prijepolja je sjajan lekar, znam to iz iskustva. Sve je u pravu od reci do reci.

    • 21. oktobar 2018 | 08:11

      Crni

      @E

      I Ja sam sjajan lekar jos samo da dokazem i zavrsim faks. Ili bar treba da budem, Zasto je placamo pocev od skolovanja pa do danas? Od nase zarade oni dobijaju plate, ako ne znate razliku izmedju plate i zarade informisite se.

  • Нико и Неко

    20. oktobar 2018 | 22:59

    Добро је да се усијала атмосфера. Сматрам да је дужност лекара да пружи помпћ. Директор је лош човек јер није упознат са проблемом одмах се ставио у позицију одбране без жеље да проблем сагледа са свих аспеката. Родитељ не зна , па и не треба да зна да реши проблем који је задатак лекара , па и да саветује родитеља како да реши настали проблем. Родитељ је емотивно везан за своје дете лекар то мора да зна и да поступи људски и професионално у комуникацији са њим. Лекар нема право да се понаша тако како се понашала докторка и касније њен директор и друге колеге . То није био ниво правог лекара. Пацијент је био у праву њему треба помоћ и лепа људска реч, а не бирократско понашање лекара, формализам и слично. Годподо размислите и потпаљујте ватру претњама које износите у својим саопштењима за јавност. Да сте се понашали као лекари професионално не би било проблема ни буке. Завршићу и једном мудром констатацијом која можда и није за ово најпогоднија али важи за обе стране: "Никад не расправљајте са будалом, јер људи неће приметити разлику." Рекао сам да је не тумачите једнострано. Ја не знам ко је у праву, али мидлим да је већа кривица на лекарима као професионслцима и стручњацима .

    • 21. oktobar 2018 | 00:04

      dora

      @Нико и Неко

      U zapadnim zemljama draga gospodjo drmr iz novog pazara samo jedan zabrinuti izraz lica na majci daje joj odmah prednost jer majka ne sme biti zabrinuta već obavještena a od njenog stanja zavisi i decije stanje.Objasne ti sve u detalje i jos te pitaju ima li nesto da pojasnimo.Poseban odnos je sa trudnicama i manjom decom .zbog naglog skoka temparature koja ne može da se skine a ima tendenciju rasta do 40 uspaničili bi se i ona ali svojim prijateljima se tetoše i onom novokomponovanom dilberu jer ima novčanik.A ako ih pitaš one već nervozne,jer sve rade i privatno .Zena je od straha reagovala a one je gledaju kao da je niza sekta samo zato sto je tražila ponovni pregled e pa imas da ga Pregledas da su ti doneli pare gledala bi ko bela lala.sramota kako je gledaju sa prezirom a zena od stresa dobila nervni slom.neka idu ovakvi gđe hoće lecicemo se kod travar

  • Ja bre

    20. oktobar 2018 | 22:56

    Pa ako je dete pregledano vec jednom zasto onda to doktorke nisu rekle dok ih je snimala majka i napadala da odbijaju da pregledaju dete?nelogicno..majka kaze da odbijaju da pregledaju dete jer nije po protokolu a one cute...umesto da kazu "pa dete je pregledano vec" ili bilo sta...nelogicno....neverujem im i mislim da zdravstvo ovde hoce da izmanipulise istinu

    • 20. oktobar 2018 | 23:18

      Margit

      @Ja bre

      Dali vam se dogodilo da cutite i ako ste u pravu da ne pravite vasar od rasprave,to su obrazovane zene i pustile su je da se prazni ,jer to ponekad morate.U hodnicima imate ljude sa raznim dijagnozama.Mislim da nisu verovale da ih snima,pa su je pustile da se prazni jer mozda znaju narav te majke.

  • Sss

    20. oktobar 2018 | 22:55

    Moje date je dobilo varicelu sa 15 meseci jer je njen tata isao na dijalizu I dobio herpes I ja Sam je odvela lekaru I rekla tata je imao herpes I njoj se pojavljuju plikovi,mislim da su boginje a oni su mi rekli ma ne ne lici to na boginje da bi sutradan potvrdili da Jesu,strasno.Oni bi trebali da znaju da je to isti virus Ali oni te uopste ne slusaju sta I'm govoris.

  • Margit

    20. oktobar 2018 | 22:55

    Ne prodje dugo vremena a mi se ostrvimo na lekare,pa po njima te nisu ovo ,te nisu ono.Prava istina se nezna,ali znam prepotentne,nadobudne pacijente koji bi od lekara do lekara pa onda sa komsikama uporedjuju ko je sta napisao.Dete je pregledano,ako nije tu izabrani lekar nema biranja vec ga prima neko ko je trenutno slobodan ili ima manje pacijenata.Ma nema ljudi biranja ,nemoze da svi navale na jednog a drugi da sedi ,vec idesbtamo ko je slobodan.Svasta dozvoljavamo sebi.Stidim se po nekad u hodniku dok cekam red kakve stvari se izgovaraju o lekarima a tvrdim da nema tu istine.Neka nam svi odu u inostranstvo pa kad ostanemo bez lekara cenicemo ih a ne po njima ko po volovima sram nas bilo pacijenti.

    • 21. oktobar 2018 | 08:28

      Neko iz mase

      @Margit

      Potpuno ste u pravu ima raznih pacijenata kao i doktora, svima malo vise treba tolerancije

  • Kepa

    20. oktobar 2018 | 22:52

    Sta se cudimo ?pa ovde je ostalo samo oni koji nisu mogli preko da rade!!!

    • 20. oktobar 2018 | 23:38

      Miki

      @Kepa

      Ajde ne lupetaj.

    • 21. oktobar 2018 | 00:00

      Zika motika

      @Kepa

      Pravo u centar!

    • 21. oktobar 2018 | 08:30

      Neko iz mase

      @Kepa

      Ja sam ostao ovde i grcam zato sto volim svoju zemlju, imam dvojno drzavljanstvo i eu pasos, ali nikada mi nije ni palo na pamet da odem tako da ne razumem o cemu vi pricate?!

  • Tara

    20. oktobar 2018 | 22:50

    Mom bratu je umrlo dete jer je doktorka nakon dvodnevnog proliva i temperature konstatovala da rastu zubici i da su roditelji bez razloga uspaniceni(dete 16 meseci)vracala ih je kuci sa savetom da trljaju usta belim vinom...

  • Crnokosa ???

    20. oktobar 2018 | 22:49

    Šta je sa ovim svetom ? Nama ne trebaju lekari ako svaki roditelj treba da zna koji i koliko leka treba da da, ni nastavnici jer roditelji treba da uče decu umesto njih ili da plaćaju privatne profesore ! Ova bahata doktorka bi u inostranstvu trčala oko deteta jer bi imala svest da platu prima od poreza koji plaćaju njegovi roditelji a da ne pričamo o zakletvi koju je dala , i da su oni tu zbog nas a ne dolazimo mi zbog njih ! Sramota !

  • S

    20. oktobar 2018 | 22:44

    Evo I ja nesto da napisem,u jednom danu Sam vracena iz ambulante I pre podne i po podne her nisam bila pacijent dr.koja je radila a otok je poceo oko da mi zatvara,zamalo sepsu da dobijem. Zdravstvo nam je nula 0

  • ..

    20. oktobar 2018 | 22:44

    ja zivim u inostranstvu, dete kada mi se razboli uzmem telefon lepo nazovem kaze mi dodji za sat dva ili odmah i ja odem tamo u roku od najduze sat vremena dodjem na red tako da ne pisite gluposti

    • 20. oktobar 2018 | 23:00

      Dana

      @..

      Da, ali ne mozes da biras doktora. I ja zivim u inostranstvu, pa te prvo pitaju zasto dolazis, pa ako je samo zbog temperature 39, sestra ti kaze da das antipiretik, ne da masiras alkoholom,da das tecnost, pa ako nije bolje da dodjes ili zakazes kod svog lekara. A sve to placas. I ne pada ti na pamet da galamis ili ne daj Boze, snimas I odredjujes ko je sposoban a ko ne. Pa onda ne cudi sto su I oni ljubazni , a I imaju vise vremena za tebe jer ne pregledaju dnevno po 50-60 pacijenata kao u Srbiji. Malo vise razumevanja I pistovanja obostrano.

    • 20. oktobar 2018 | 23:01

      tacno

      @..

      Slazem se, tako je I u USA.

    • 20. oktobar 2018 | 23:06

      Нико и Неко

      @..

      Добро сте рекли тако је код Вас дођите за сат, никад Вам нису рекли "не може" ја нисам задужена тражите свог лекара или дођите за три месеца. Није то исто код Вас и код нас. Ви дођете на ред кад Вам речено. Није исто, ви такође браните поступак ове лекарке индиректно. Није исто није уређено, нијр поштено, није етички, није, ноје,није ....

  • Sale1971

    20. oktobar 2018 | 22:43

    Ja hoću da svoje dete lečim bez vakcina,a doktori ne daju!

  • Стеван2.0

    20. oktobar 2018 | 22:41

    Па најбоље би било ви лекари да турите прс' у уво и да примате плату

  • Sreckosrecko

    20. oktobar 2018 | 22:39

    Sve doktore koji razmisljaju kao ova doktorka iz Pp i iz Kg, najbolje bi bilo da ih sve otpuste, sta traze u zdravstvu, ako ce se pacijenti leciti kuci sami i sami svoju decu lečiti i pustiti ih na milost i nemilost.

  • Dragan BL

    20. oktobar 2018 | 22:39

    Ova doktorica je to vrlo lijepo napisala, naravno da se i mi kao roditelji trebamo edukovati. I ja sam kao mlad roditelj slično reagovao, sto se tiče panike. Medjutim mnogi kod nas ne znaju, a čak i neki doktori prebrzo daju neke medikamente za spustanje temperature. Temperatura je odbrambena reakcija organizma, i na taj način se organizam sam brani. Iz tog’ razloga je ne treba ni spuštati putem medikamenata, sve dok ne dođe do 38,5 ev. 39 stepeni. Tako da to nije razlog za paniku. Ali naravno treba pratiti.

  • Jelena 1982

    20. oktobar 2018 | 22:38

    Svi ste bahate i kraj price. ....

  • Ceca

    20. oktobar 2018 | 22:38

    Prvo odmah da kazem da nije tacno da bi u inostranstvu dosla na red za pet dana. Mozda ako je ilegalno u zemlji. U Francuskoj te prime i u apoteci i zovu doktora ako ti nije dobro. Sestra kad mi prica za kakve banalne stvari idu kod lekara i u hitnu i tamo je prime i pomognu, ja mislim kako me zeza. A mi ovde idemo samo kad je bas nuzda. Sami se lecimo i trujemo. Gledam kako nas zajebavaju sa tim preporukama za redovne preventivne kontrole ovoga i onoga. Ma da kao da cu ziveti 300 godina pa mogu samo da cekam po ordinacijama. Ili po privatnim klinikama. Gde i idem kod ginekologa toliko mogu i moram da odvojim jer u Dz nemaaaa sanse da zakazem. Niko se nejavlja na tel za zakazivanje. Itd...

  • Mima

    20. oktobar 2018 | 22:36

    Najbolje svi da učimo da se sami lečimo jer svi beže preko. Za koju godinu ćemo plakati da se vrate. Ne odlaze samo zbog plata već i zato što i one koji nisu krivi stavljamo u isti koš. Kad Google doktori počnu da ih savetuju, a rijaliti mame napadaju ode sve u... Imala sam lose iskustvo s doktorom, promenila ga. Mislim da ova majka preteruje, a ni ove dve nisu čiste. Ako nemaju celi snimak ko će znati istinu. Rekla, kazala.

  • Ivan

    20. oktobar 2018 | 22:35

    Pre 20 godina domu zdravlja u Kraljevu doveo sam sina kojeg je bolelo uvo /imao je tad nepunih godinu dana/. Bila je pauza i pila se kafa. Pošto je vrištao od bola otišao sam u sobu za odmor lekara da zamolim za hitan pregled. Još pamtim doktorove reći "Šta misliš ako ga pregledam da će mu biti bolje". Malo je falilo da ga nokautiram. Reko sam mu da sam ide u ordinaciju ili cu ga ja odvući za noge tamo gde mu je radno mesto. Dete je pregledao u sobi za odmor. Sestri je usmeno naredio da primi injekciju a kasnije napisao i nalog. Sami prosudite šta je posredi

  • Au

    20. oktobar 2018 | 22:31

    Najbolje da diktori samo primaju platu a da ne rade ništa. Ova izjava pedijatrice iz P. je neprinerena, bahata i bezobrazna

  • Zoran

    20. oktobar 2018 | 22:30

    Pet godina nisam bio ni jednom kod lekara, te 1996.godine sam bio tri puta. Gospođa doktorka je bila strašno nervozna što je morala da mi dva puta otvara bolovanje po 10 dana. Izlazeće iz ordinacije sam joj rekao: da Bog da da se ne vidimo pet godina. Od tada je prošlo 22 godine. Bogu hvala da nisam morao da idem i da tražim pomoć. Sada mi je 66 i drago mi je što mogu bez njih. Pod hitno uvesti da ljudi sami uplaćuju zdravstveno osiguranje i biraju lekara kojem će ići. Svi ovi problemi će momentalno prestati.

  • MIKI

    20. oktobar 2018 | 22:27

    Svako neka radi svoj posao!

  • coja

    20. oktobar 2018 | 22:23

    Ministre reaguj krajnje je vreme da se ovaj bezobrazluk prekine

  • MegaStorm

    20. oktobar 2018 | 22:22

    A onda kažu što pijete lekove na svoju ruku niste kvalifikovani da sami sebi dajte terapiju.

    • 20. oktobar 2018 | 23:10

      Miki

      @MegaStorm

      Postoji velika razlika između antibiotika i antipiretika!

  • Celicna metla

    20. oktobar 2018 | 22:22

    Kako metla treba da proradi po pedijatrijama u drzavnim Domovima zdravlja, jao, jao...

  • Marko

    20. oktobar 2018 | 22:18

    Za koji vi primate platu,ako roditelji treba da lece decu?Sram vas bilo,koliko je samo ljudi zbog nesavesnog lecenja umrlo..

    • 20. oktobar 2018 | 23:30

      Tash

      @Marko

      Za tvoju informaciju: ispod svetskog proseka smo po broju umrlih zbog greške lekara. A jel bi ti lekarsku platu? Pa sedi i uči da vidiš kako se postaje lekar!

  • Goran

    20. oktobar 2018 | 22:16

    Pa sta ce nam onda doktori ako sami treba da lecimo decu onda ih otpustite sve

  • Ccc

    20. oktobar 2018 | 22:14

    Uh ova mlada dojtorica dobraa.Ja bih da mi posluša akciju srca.

  • Jelena

    20. oktobar 2018 | 22:12

    Koliko znam draga dr, za bolesnu decu se ne zakazuje. Drugo, sta znaci " dobra doza sirupa za iskasljavanje " ??? Zar se ta doza ne odredjuje po kilazi deteta ? Trece, sram Vas bilo kada ovako javno istupate ispred struke sa ovakvim misljenjem !!!!

    • 20. oktobar 2018 | 22:24

      gago

      @Jelena

      zena je u pravu. imam tri sina i sve ukupno smo ih osim vakcina odveli kod pedijatra oko 5 puta. doktoru se ide poslije 2 dana kod temperature ako sirup ne pomaze. kako jedan pedijatar rece lijekovi se prepisuju za roditelje. daju pet sest pa neki ce da pomogne. i onda te mame obrazovane na internetu kazu dobar doktor.

    • 20. oktobar 2018 | 22:42

      Dana

      @Jelena

      Ne lupaj Jelena. U svakoj apoteci ce ti reci koliko ml leka za snizavanje temperature (nije bilo govora o leku za iskasljavanje) treba da das detetu. A nigde u svetu se zbog temperature odmah ne trci kod lekara, to je samo pomama kod nas. Temperaturom se organizam bori protiv infekcije I samo ako je izuzetno visoka ili dugo traje ides kod doktora . I svuda se zakazuju pregledi kod svog doktora, nekada se ceka I po 20 dana, a za hitne stvari ides u Hitnu, pa ko tamo bude. Ali vi sve znate, odredjujete ko je dobar a ko los doktor,samo mi nije jasno zasto idete kod njih kad sve bolje znate.

    • 20. oktobar 2018 | 23:11

      Miki

      @Jelena

      Nije rekla sirup za kašalj nego sirup za temperaturu.

    • 21. oktobar 2018 | 09:03

      Miloss

      @Jelena

      @gago, Kako prodje dete pisle dva dana sirupa ako ima, recimo upalu slepog creva?

  • dida

    20. oktobar 2018 | 22:10

    Ljudi,pa tako i deca obolela od epilepsije ne smeju da piju bilo koje lekove! Postoje lekovi protiv bolova koji mogu da izazovu napade,a ne antibiotici i ostalo. U zatvor!

    • 20. oktobar 2018 | 22:44

      Tash

      @dida

      Na kakav zatvor ti pozivaš ljude koji se CEO život usavršavaju i žrtvuju de bi spasili nečiji život. Ko ti daje pravo da hapsi, sudiš i izigravao dželata? Hoćeš da nam stručnjaci odlaze iz zemlje? Poštuj toliko znanje ili vodi dete kod vračare! Sram te bilo!

  • lule

    20. oktobar 2018 | 22:07

    Majka deteta moze da bude uspanicena, labilna, uplasena, nekorektna, nevaspitana, bezobrazna, agresivna i moze da bude luda ko struja ali nosi dete u narucju koje sem jedne teske dijagnoze ima i temperaturu 39'. Tu nema teranja inata i prepucavanja lekar je duzan da preuzme brigu o detetu a ne da seta majku sa bolesnim detetom po hodnicima. Bilo kako bilo lekarka je postupila neljudski, majka ne mora bti upucena u davanje leka za skidanje temperature,konacno ne zna uzrok temperature i nije samo tako jednostavno nakljukati dete necim za temperaturu i staviti ga u krevet, pa sacekati bez panike da se temperatura smiri.

    • 20. oktobar 2018 | 22:57

      Pa

      @lule

      Bila je kod dr i dobila terapiju, valjda je ocekivala konzilijum!

    • 20. oktobar 2018 | 23:16

      Miki

      @lule

      A koju to tešku dijagnozu dete ima? Ti si to zaključio na daljinu?

  • Igor

    20. oktobar 2018 | 22:06

    Alo bre dete ima 39 temp. Kakve veze ima koje ciji pacijent vi ste zaposleni da pruzite pomoc.takva je situacija i u beogradu u domu zdravlja zvezdara iz licnog iskustva znam kaki funkcionise njihov sistem i koje lekove nude jet se tale sa proizvodjacima prosto to je sistem kohi je ispod svakog nivoa

  • sneki

    20. oktobar 2018 | 22:06

    Nijedna normalna majka ne drzi upaljen telefon i ceka priliku da napadne lekara u takbim situacijama ne razmisljam o telefonu nego samo o tome da dete pregleds bilo ko od doktora i da detetu bude bolje.Draga majko tebi niko ne odgovara od tih lekara samo si cekala da dignes prasinu i budes u centru paznje ti si sve najgore ssmo dobra i brizna majka nisi nikako.Uvuvi se u kucu i posrami se toga sto si udarila po doktorima

  • NP

    20. oktobar 2018 | 22:05

    Ova doktorka izPrijepolja izgleda nezna sta prica . Kada bi majke znale koji lek da dadu svom detetu onda nebi trebali lekari. Ova doktorka treba doci u Austriji da vidi kako se odgovorno ponasaju njene kolege. Ne igraju igricena telefonu za vreme radnog vremena. A na salterima kad ih neko pozove tel.nece da podignu slusalicu. Nekim doktorima treba dati motiku pa na njivu da kopaju ceo dan bez vode. Pa da vide kako se zaradjuje hleb a ne da gleda kolko imas evra u saki.

    • 20. oktobar 2018 | 22:44

      Gruja CH

      @NP

      NP.Bravo za komentar,ni u CH nebi imala mest ni u jednoj klinici,to moze samo kod nas u Srbiji.Majka e uspaničena,to je normalno,a za Dr to nije.Ne za ove koji je podrzavaju.Svaka čast drugima.

  • Aleksandar

    20. oktobar 2018 | 22:05

    E, ako doktori tvrde da trebamo sami da lecimo decu i odrasle, pa da zatvaramo taj Medicinski fakultet, da mi pare ne odlaze od poreza na platu, za dzabe gde ne treba

  • Millk

    20. oktobar 2018 | 21:59

    Vrana vrani oci ne vadi

  • Jojjoj

    20. oktobar 2018 | 21:58

    SRAM TE BILO DOKTORICE!!!

  • Vasilije

    20. oktobar 2018 | 21:55

    Dali su ovi ljudi normalni sami da lečimo decu pa čemu onda ta bratija služi imali iko normalan da stane na put ovim takozvaanim ljekarima jel su oni daleko od doktora.

  • Ivan

    20. oktobar 2018 | 21:50

    Tužna li si zemljo Srbijo!!!!!! Iz licnog iskustva sam siguran da nam je zdravstvo otislo u tri lepe. U Aleksincu u domu zdravlja mi je doktorka nudila inekcije koje su najverovatnije pokradene,a na odgovor da cu da kupim u apoteci a ne od nje,je bila toliko besna da sam bio šokiran bezobrazlukom.Nedao bog da se čovek razboli,mora da razmisli dali ce da ode u bolnicu ili u hitnu ili je bolje da ostane kuci pa kako mu bog da.Nije ni čudo ko nam je sve zaposljen i na koji način. ČAST IZUZECIMA!

  • Libica

    20. oktobar 2018 | 21:38

    U inostrandtvu odma prime dete, majka nemoze znati dozu leka. A kad da vi kazete sto lecite dete napamet?

  • Nikola

    20. oktobar 2018 | 21:37

    Pa ako je tako onda nam lekari i ne trebaju. Bolje sami da se lecimo. More motka mora da radi.....

  • Brankica

    20. oktobar 2018 | 21:33

    Naravno da majka koja ume da snima mob.telefonom i postavlja na face mora da zna dozu sirupa za temperaturu.Sama je uznemirila dete svojim ponašanjem.

  • Korg

    20. oktobar 2018 | 21:33

    Pa naravno,ko kod da je stao u njihovu odbranu je upravo isti kao i one,ne rade nista a bune se za plate

  • I ja retko pisem, ali sada moram....

    20. oktobar 2018 | 21:30

    Ovo je OMENTAR na komentar doktorke PEDIJATRA Samre Skadrak sa facebook-a. Ja zivim u inostranstvu i imam malo dete. i UVEK, ali UVEK su me primali kod pedijatra u roku onog vremena koliko mi treba da stignem do lekarske ordinacije ilii sat-dva kasnije u toku dana! Ukoliko je dete zaista ugrozeno idete odmah u hitnu pomoc i ne zovete pedijatra i to je to... Ova doktorica ne zna sve bas kako je ovde u inostranstvu ocigledno. Nemam nameru da omentarisem majku ali sam zivela u Srbiji i stvarno je strasno kako se osoblje odnosi prema pacijentima i ja licno sam imala problema sa prijemom kad nemate lekara na duznosti kojeg ste primarno izabrali! Hvala!

    • 20. oktobar 2018 | 22:13

      ivan

      @I ja retko pisem, ali sada moram....

      Ajde recite koju državu živite jer ja sam u holandiji gde je najbolji zdravstveni system pa nemogu za dva sata kod pedijatra.

    • 20. oktobar 2018 | 23:14

      Dana

      @I ja retko pisem, ali sada moram....

      To je neka zemlja Utopija. Kod pedijatra se svuda i uvek ceka. Mozda niste upoznati, ali ako te odmah prime cesto je to nurses ili ev resident ( specijalizant), a oni pedijatra zovu ili telefonom konsultuju, po potrebi. I to u privatnim klinikama. Samo ovde ne "proveravate" njihove diplome. I verujte da znam ovo jer zivim u inostranstvu , razvijenoj zapadnoj drzavi i koristim medicinske usluge I ja I moja unucad .

  • dr

    20. oktobar 2018 | 21:21

    Nemam komentar, jer ne znam ko je neodgovorniji majka ili lekarka. A ova dr. što filozofira samo bi joj rekao, pa vi ste tu zbog nas pacijenata, a ne mi zbog vas. Ako će mo sami prvo da lecimo dete i dajemo mu sirup, šta će te nam vi onda.

  • Boban

    20. oktobar 2018 | 21:20

    A za šta bi ste da primate te veće x puta povećane plate ako nećete da pregledate pacijente? Umišljeni bogovi u belom!

  • IN

    20. oktobar 2018 | 21:19

    Aman ljudi...sta je vama koji zivite u inostranstvu. Pisete ovde kako je normalno da dodjete posle 3 i vise dana...da cekate po 12 i vise sati. To sto ste vi navikli da treba da prodje ne znam ni ja sta da bi dosli do njegovog uzvisenog visocanstva ..nije NORMALNO. Jer ja, kao advokat treba da vratim klijenta sa pricom vrati se posle rocista. O cemu vi pricate...pobogu to je majka uplasena za svoje dete kome nije ukazana pomoc. Pa makar bila glupost ukazi na to da nije nista strasno i da pokusa detetu da spusti temperaturu. To je njihova profesija i njihova duznost. I na kraju krajeva ako primetim da nesto nije uredu sa mojim detetom imam pravo da dodjem i imam pravo da budem ne iformisana i pravo mog deteta je da ga ti pregledas iako nisi izabran lekar jer ima temperaturu. Dosta mi je vise vas lekara koji se dizete uvek kada vas kolega napravi glupost. Naravno postoje greske uvek pa i u vasoj profesiji ali ovo nije greska vec cist bezobrazluk

    • 20. oktobar 2018 | 23:23

      Miki

      @IN

      Izvini,jel kad tvog klijenta osudi sudija on traži da mu sudi drugi jer mu se ne sviđa presuda?!

    • 21. oktobar 2018 | 08:33

      Crni

      @IN

      Miki pobrkao si loncice, IN je u pravu ma kako ti glupo zvucalo i suprotno ubedjenju advokat ima komunikaciju i profesionalni odnos sa klijentom kao doktor sa pacijentom a kada se dodje na sud imas i drugu stranu pa na odluku mozes da se zalis svidela ti se ili ne. Kod doktora kada pacijent premine zalbu mozes samo Svetom Petru da pises ali odgovor vec znas.

  • M. J

    20. oktobar 2018 | 21:18

    Realno, svaka majka treba da zna osnovne stvar. Osnovne stvari su skidanje temperature, da opere ranu kada dete padne i isece se. Kada mu curi nosic da zna koje kapi da da, posle zna sama. Prvi put ti dr kaze koje kapi da kupis, posle mu sam dajes. Ovde se ne misli na operacije, davanje injekcija i slicno. Misli se na najosnovnije stvari. Svi znamo na sta se tacno odnosilo, samo vi to ne zelite da prepoznate.

    • 20. oktobar 2018 | 22:51

      Biljka

      @M. J

      Jos svaka majka da uci medicinu, e onda doktor i ne treba

    • 20. oktobar 2018 | 23:26

      Miki

      @M. J

      Bilo bi to realno da znaju kad bi više vremena posvećivale deci a manje vremena provodile na društvenim mrežama i praćenju rijalitija!!!

    • 21. oktobar 2018 | 09:20

      Nikkloa

      @M. J

      Dobro i recimo da je tako. A sta cemo ako mama sve to ne nauci? Po tebi treba kazniti dete i pustiti ga da pati.

  • MVP

    20. oktobar 2018 | 21:14

    Treba da dodju kada je dete bolesno, ali ne treba svoje frustracije da isteruju na zdravstvenim radnicima.Ova majka je je htela da svoju zlobu podeli sa celom Srbijom i da ljudi stanu uz nju.Pa pobogu dete je pregledano i dobilo je terapiju, sta je htela, zna li uopste.

  • Sasa

    20. oktobar 2018 | 21:11

    Takvo ponasanje doktora,uz svo postovanje struke,moze Ali u sopstvenoj tj.privatnoj ordinaciji....u drzavnoj ustanovi NE SME da odbije pacijenta,pogotovu dete...ja bih licno bio jos gori od ove zene I NE garantujem za svoje postupke,ako bi se nesto slicno desilo...

  • Ceca

    20. oktobar 2018 | 21:08

    Mi da lecimo a sta su oni balerine? Strasno

  • Gogi

    20. oktobar 2018 | 21:08

    gospo'jo Skadrak ( po meni niste ni L od lekara ) , lazete puno , da ste u inostranstvu , ugasili biste ga odavno !!! zapad je nesto sto vi nikada necete da shvatite , ajd da vidim jednog pedijatra ovde koje nece da primi dete na pregled u bolnici , nego iskaljujete vasu HUMANOST na ljude u Srbiji samo tako ! pokri se usima svirkaj , za bolje NISI. NEK TE JE STID HIPOKRATOVE ZAKLETVE

  • ДЂ

    20. oktobar 2018 | 21:07

    Ма оно раде шта им воља а траже веће плате ја им неби дао ни ово што промају јер носу заслужили ни ово што примју.

  • Neimar

    20. oktobar 2018 | 21:02

    Ako roditelji treba da svi nauce da znaju lecit svoju decu onda stocete vi maketi stovas dzabe narod skoluje ja da znam koji je doktur to rekao jabimu odmah diplomu uzeo i u rudnik trazi poso i kopaj tesko zemlji koja ima take sokture dasam vam ja bijo dasta meni uradili tako kunem vamse dabi onda vas drugi doktori pregledali

  • Laki

    20. oktobar 2018 | 21:01

    A doktori da primaju plate bez rada jel da? Kuku nama sa vama!

  • Mauzolej

    20. oktobar 2018 | 20:47

    Mogla je detetu da preslusa pluca, srce i proveri grlo.. To je osnovna funkcija pedijatra.. To je 3 min posla.. A ako posumnja na nesto kaze, vadjenje krvi, ili uput za nekog specijalistu.. sve ukupno 5 min posla

  • Горски вијенац

    20. oktobar 2018 | 20:45

    Ако ми треба да знамо да их лијечимо,шта ћете ви да радите?

  • Milena

    20. oktobar 2018 | 20:44

    Draga doktorka , vi kao pedijatar bi trebali znati da se dete sa temperaturom 39 ne pusta kuci dok se ista ne spusti jer je zivotno ugrozeno , vi kao pedijatar valjd znate da su vase kolege trebale dati sve od sebe da se temperatura spusti , a ne da se prepucavaju sa majkom dok dete gori !!! Ko bi bio odgovoran da je doslo do najgoreg ???? Ovde govorim samo o cinjenicama , a prvi put cujem da su majke duzne znati doze leka pre nego ga lekar prepise .

    • 20. oktobar 2018 | 22:09

      Duska

      @Milena

      Nisu culi ni ono: POSAVETIUJTE SE SA SVOJIM LEKAROM ILI FARMACETUOM...

    • 20. oktobar 2018 | 23:30

      Mile

      @Milena

      Ma šta kažeš. Životno ugroženo dete sa temperaturom 39°.

  • Ika...

    20. oktobar 2018 | 20:44

    Jel to tvrde???a gde bi roditelji trebali da trce ako ne kod lekara..?cemu sluze doktori ako ne da pomognu i da lece narod..??

  • Toni

    20. oktobar 2018 | 20:38

    Da je u inostranstvu dete bi joj pogledali istog dana! Uključujući i nedelju posle podne. Tako je ovde u Nemačkoj. Treba da pljuje sistem jer je i takav kod nas. Tako da ta priča čekala bi dugo su laži ili prosto neinformisanost.

    • 20. oktobar 2018 | 23:11

      Pa

      @Toni

      Dete je PREGLEDAO PEDIJATAR! Procitaj tekst od juce!

  • Jaca

    20. oktobar 2018 | 20:33

    Doktorka je sve u pravu!!! Ljutite se koliko hoćete i "lupaj te mi" minuse, ali morate znati i sami pomoći svome detetu, pa bar spustiti temperaturu. I samo nastavite da pljujete po tom medicinskom osoblju, pa za 10 god. ih neće biti u Srbiji...neće Vas imati ko lečiti.

    • 20. oktobar 2018 | 22:22

      IN

      @Jaca

      U redu slazem se da treba znati toliko ..da spustis temperaturu. Ali kad moje dete ima 39 naravno da cu mu dati brufen ili paracetamol i pomahnitalo izleteti kod lekara jer to je vec ozbiljna temperatura i bolece me d... da li je izabran lekar ili nije. I njegova je duznost da ga pregleda i tacka.

    • 20. oktobar 2018 | 22:25

      ASPIRIN

      @Jaca

      Iskreno imam veliko poverenje u naše medicinare i nadam se da je ovo samo izuzetak.

    • 20. oktobar 2018 | 22:35

      Jovan

      @Jaca

      Ovakvi nam ni ne trebaju.. A sa takvom naravi nece posao ni preko naci.. Cast izuzecima postenim lekarima koji savesno rade svoj posao, a ima ih isto dovoljno da ce Nas leciti.. Ovi sto istupaju u javnost ni nisu doktori no reklama svog profila.

  • Miroslaw

    20. oktobar 2018 | 20:33

    Izgleda da sve sto je valjalo od doktora je otislo preko, evo sta je ostalo. Mi da se sami lecimo, a oni ce da se zabavljaju mob. telefonom.

    • 20. oktobar 2018 | 23:07

      Aha

      @Miroslaw

      Tako je! Najgori studenti, koji ovde nisu mogli da nadju posao zbog niskog proseka i godina studiranja. Cast izuzecima.

  • Aha

    20. oktobar 2018 | 20:32

    Sram da bude doktore,takvih ima puno koji ne zele da prime pacijente,a jos pa dete zato smo igubili puno dece kija su nesavesno lecena i nikom nista ,za doktore zivot nije bitan jednog deteta pa i vise .Kupljene diplome odma otkaz ili premestaj radnog mesta moglo bi i suspendovanje takvih jer sve vise hvataju maha treba im stati na put!!!!!!!!SRAMOTA a kako da lecimo sami dete to nije mala temperatura!!!!!!

  • Marina Zemun

    20. oktobar 2018 | 20:32

    Doktorka je u pravu! Doviđenja i prijatno!

    • 20. oktobar 2018 | 22:48

      Brale

      @Marina Zemun

      Ili nemaš dece ili si nikakav roditelj

  • Med.sestra u penziji

    20. oktobar 2018 | 20:32

    Ja sam bila med.sestra imam sad već odraslu decu ali nikad nisam sama i na svoju ruku davala bilo kakav lek pa makar i sirup protiv temperature.Jesam probavala skidati temp.frikcijama,masažama ali lekovima nikad.Nikad ne možeš sa sigurnošću znati da li će doći do neke reakcije i majke nemojte se igrati sa decom na takav način.Moje dete je na osmi penicilin dobilo alergiju i samo sreća i brza reakcija lekara su spasili moje dete naravno to što smo već bili u zdravstvenoj ustanovi.Zato se i lekovi izdaju na recept sa faksimilom lekara a ne mogu se kupiti u slobodnoj prodaji naravno mislim na antibiotikLekar je taj koji leći pacijenta a ne roditelj ili komšija.

  • Mdj

    20. oktobar 2018 | 20:31

    Uzas, moja snaja je lekar, ali ne kao "ova" odvela je svoju bolesnu majku u jednu poznatu privatnu bolnicu na pregled. Poznati lekar specijalista je jedva i pogledao pacijenta i konstatovao da ima drugu vrstu karcinoma tj da nije isti od koji se operisala i prepotentno je konstatovao i cak rekao da ce da pocepa svoju diplomu ako se utvrdi da se karcinom debelog creva vratio. Majka moje snaje je umrla pre neki dan od karcinoma debelog creva. Tako da dragi nas narode mnogo nam se lose pise.

  • razum

    20. oktobar 2018 | 20:31

    i posle se cudimo sto svi zrdavstveni radnici pobegose za Nemacku,i sestre i lekari...Moraju ljudi,kad vide sa kakvim narodom imaju posla,negde tamo su postovani,a mi ih satanizujemo! Samo nastavite,za 10 godina nece imati ko da nas leci!!! Sami smo krivi

    • 21. oktobar 2018 | 00:45

      Tash

      @razum

      Ništa lakše nego završiti medicinu kraljicu fakulteta. Pitajte studente koliko se žrtvuju da bi ih par frustriranih i neuračunljivih ljudi maltretirali kada postanu doktori! Za 10g. će nas lečiti gatare osim ako vaše dete nije završilo medicinu i ako ga naučite "ostajte ovde..."

  • Snezana

    20. oktobar 2018 | 20:31

    A sta cemo sa svim onim savetovanjima preko televizije kada se desi nesto strasno: apelujemo na sve da se na vreme jave svom lekaru... da ne lece ni sebe ni druge na svoju ruku.... koga bre oni zaj...??!! Pa puca nam bre film! Moramo da rintamo po ceo dan bez ikakve sigurnosti, a vi nas sikanirate. Posle su pacijenti drski i nasilni. Cije vi strpljenje iskusavate? Jel vam mala plata? Idite tamo gde je bolja! Ali tamo nece da prime neradnike i nesposobne!

  • Objektvna

    20. oktobar 2018 | 20:29

    Mozda su u pravu i jedni i drugi al pitala bih dotorku iz Priepolja zasto misli da su sve njene kolege savesne i da obavljaju dobro svoj posao kada zna da je devojka od 25 godina nedavno umrla zbog neadekvatog lecenja bas u Prijepolju.

  • Nekoo

    20. oktobar 2018 | 20:27

    Svoje dete ne vodim kod lekara prva 2 dana od početka temperature i sama skidam temperaturu što lekovima, što tuširanjem što celonoćno-dnevnim dežuranjem. Ako i posle 2 dana tempetatura raste idemo lekaru, ako pada ne idemo. Međutim desilo se pre 3 godine da mi je dete početkom 2 dana kolabriralo na sreću u kupatilu u kom sam bila sa njim. Hitna je vrlo brzo stigla, prepisali terapiju i bilo je sve ok. Zamolila bi lekare da imaju strpljenja sa roditeljima, svašta se dešava pa se prosto plaše.

  • Beograd

    20. oktobar 2018 | 20:25

    Covece,kako brane jedni druge,pa to je neverovatno.evo ja iz iskustva cisto eto da se malo zapitaju i da prestanu da se brane medjusobno.meni je majka umrla 2009-te god.greskom lekara i lecena je pogresnom terapijom,kad smo videli da nesto tu nije bilo u redu vec je bilo kasno.zato sada,kad su moja deca u pitanju obilazicu ako treba 10 lekara i da bi cuo i druga misljenja.svako ima za to pravo,tako bar ja mislim.pozdrav

  • Nikola kg

    20. oktobar 2018 | 20:24

    Kakav lupez Boze me sacuvaj od lekara. Zasta vi postojite i zasto primate drzavnu platu i znate li da vas je drzava, narod skolovao?!

    • 20. oktobar 2018 | 21:49

      Brankica

      @Nikola kg

      Razmisli malo N kg i ne vredjaj roditelje koji su školovali svoju decu da postanu lekari .Iza diplome pedijatra stoji 23 godine(12+11)godina učenja i sticanja veština.Svake godine usavršavanje i licenciranje i život sa stalnim ljudskim patnjama.I onda bar malo poštovanja . Mogu se naučiti i voziti autobus i avion aplikacije ali veštine i znanje lekara ne mogu .Štedite pare za privatne ordinacije jer nas uskoro neće imati ko lečiti što zbog plata a i zbog odnosa bahatih ljudi.

  • Sumadinac 032

    20. oktobar 2018 | 20:23

    Doktorke nisu smele da napuste dete koje ima visoku temperaturu preko 39C, nego da ukazu prvu pomoc. Dete je bilo zivotno ugrozeno jer pored visoke temperature ima i epilepsiju, cin napustanja bolesnog deteta je vise nego sraman.

    • 20. oktobar 2018 | 21:30

      Natasha

      @Sumadinac 032

      Dete nema epilepsiju ukoliko je prezivelo jednu epizodu febrilne konvulzije. Epilepsija je bolest, a febrilna konvulzija simptom. Obzirom da je dete ranije imalo takvu epozodu, roditelj/staratelj je trebao da postupi po uputstvima koje je dobio prethodni put, to jest odmah da skida temperaturu i spreci na taj nacin novi napad konvulzija, umesto sto pravi cirkus po dispanzeru i stavlja svoje dete u drugi plan. Problem danasnjeg drustva je sto svi znaju da popuju koja su njihova prava a niko ne zna sta je odgovornost i njegova obaveza!

  • aga

    20. oktobar 2018 | 20:21

    Ova zena je letos pljuvala mikija panjkovica da joj nije odradio frizuru kako treba 😂 ucestvovala u nekom preobrazaju. Pre neki dan ekskluziv na prvoj. Sad ovaj spektakl pa evo je u dnevniku, sad je stigla i da se ofarba u crveno iako je dete jako bolesno... zeljna paznje i svadje. Valjda je sad pozovu u reality!!

  • S

    20. oktobar 2018 | 20:21

    E pa Doktorko ili vec sta ste?!Po prvi put se oglasavam na ovaj nacin,ali prosto ne mogu da ostanem nema na ovo vase izjasnjavanje!Kao prvo ne znam da li ste majka,ali pretpostavljam po komentaru da sigurno niste!Da jeste ne bi ste pisali ovako,u to sam vise nego sigurna,bez obzira u kojoj struci bili!Tuzno je i zalosno da se obratite ovako zeni koja sa bolesnim detetom trazi pomoc lekara koju na adekvatan i odgovoran nacin kao sto ste ako ste polozili zakletvu morate i ispostovati!Nije ona dosla od sile i besa vec od muke,a u zdravstvu u Srbiji vec odavno vlada haos po.pitanju mnogih stvari!!!!Da zivite u inostranstvu ne bi ste pisali ovako,ali ja cu vam reci posto zivim niz godina.Dete primaju odmah,naravno ako ima dece koja su hitni slucajevi preuzima ih pre svega Hitna pomoc,a ako ima pacijenata koji cekaju i vi cekate na red svoj.Nema veze i vezica,mita i ostalog kao sto je u nasoj jadnoj Srbiji i dete naravno mora biti pregledano i uz odredjenu terapiju napustiti zdravsvenu ustanovu.Ja sam neko ko radi u zdravstvu ovde i mogu slobodno reci!Da li je u pitanju Doktor sestra nebitno,prvo vam pruze ruku i predstave se.Tako je u inostranstvu,zato bolje radite svoj posao odgovorno i savesno jer ne znate koja muka sutra dan moze vas da snadje,nemojte biti sujetni i stajati u odbranu svojim neodgovornim kolegama,vec stojite savesno iza svoje zakletve koju ste opet kazem nadam se dali!!!I zapamtite ovo je mozda videlo puno ljudi,ali mnogo mnogo vise ima onih koji cute i ne oglasavaju se,vec se bore sami sa sobom,a od Dr dizu ruke!No postoji JEDAN koji sve vidi!Srbijo jadna li si i svi vi koji podrzavate arogantnost,neljubaznost,nepruzenu pomoc nebitno da li je dete ili osoba bilo kog doba starosti.Detetu zelim brz oporavak,a Gospodju majku podrzavam u svakom smislu.Dobro je postupila obzirom u kakvoj se situaciji nasla,inace ne podrzavam bahatost i ulazak preko reda kao sto je tamo slucaj!Toga ovde nema!Moj tvoj!Svi su ravnopravni!Radite ljudi odgovorno,Bog ce vam dobrom vratiti.Za Doktorke na snimku nemam komentar mislim da bi bilo previse,dovoljno je videti sliku i ponasanje,i naravno lica!!!Srecno u daljem radu,ali radu!!!!!Pozdrav majci i detetu i brz oporavak

    • 20. oktobar 2018 | 20:50

      Jelena

      @S

      Tako je i ja živim u inostranstvu i odmah primaju dete.

    • 20. oktobar 2018 | 20:52

      Zoka

      @S

      Bravo za komentar.Dotične zdrastvene radnice ovakvim ponasanjem dobile bi otkaz prvog radnog dana

    • 20. oktobar 2018 | 20:58

      Only

      @S

      Svaka vam cast na komentaru!

    • 20. oktobar 2018 | 22:14

      Gaga

      @S

      S svaka cast na kmentaru. Odrzali ste l Lepu i pravu lekciju lekarima kji su kao doktorka iz Kragujevca. To svakako treba da nauci i ona i svi slicni njoj.

    • 21. oktobar 2018 | 03:42

      Tash

      @S

      Bolje da se niste ni oglasili. Zdravstveni radnik u inostranstvu može da radi svašta a zna se šta radi lekar. Doktori u celom svetu podjednako ocenjuju prioritetne pacijente a naročito svoje. Ima vezica i mita svuda na svetu i ova naša Srbija nije jadna. Jadni ste vi koji ste ovde završili nekakvu školu i otišli da brišete i perete strana du..ta a vaše ne zadovoljstvo pravdate tako što pljujete naše zdravstvo, zemlju, lekare i sve što ste ostavili. Znate da i ovde žive ljudi, rade, leče se i umiru. Naši doktori su svuda u svetu vrlo cenjeni i niko im ne preti niti napada. Sujetni su za neuke ljude koji "znaju" više od njih koji su krvavo učili kraljicu fakulteta i ceo život uče, dežuraju i posvetili su i svoj privatni život svom najhumanijem poslu na svetu! Kao što kažete ( ali u pežurativnom smislu) onaj odozgo vidi sve. To vam ne daje za pravo da zbog pisanja nekakve neuke i histerične žene pljujete naše dve doktorke, naše zdravstvo i državu koja vam je dala nekakvo obrazovanje koje ste verovatno dopunili nekim smešnim dopisnim kursevima i uspeli da se zaposlite u nekom "boljem" zdravstvu. Toliko ste ogorčeni na svoj život da vam se ne sviđaju čak ni naše prelepe Srpkinje pošto su edukovanije od vas i uspešno rade u našoj zemlji. Nije Srbija jadna već vi što je pljujete i ponižavate ovu neuku manjinu koja vas podržava i misli da je to istina što pišete?! Neka Bog vama pomogne. Srbija je svet u kome se živi.

  • DARKO 100%

    20. oktobar 2018 | 20:19

    Ja sam danas nesrecan,! Ovo zdravstvo se pretvorilo u kokošinjac,ovako se ni kokoske nesvadjaju oko zrna kokuruza 🌽

  • nada

    20. oktobar 2018 | 20:17

    Bebu sa temperaturom ce svako da primi odmah. Kako dete raste roditelji se polako upoznaju sa tim kako dete reaguje na sta dok je bolesno. Kad je dete vece spustas temp 48 sati, eventualno odradis privatno krvnu sliku (kosta kao kutija cigara), pa ako temp ne prestaje posle 48 sati uputis se kod dr sa odradjenom krvnom slikom u trenutku kad je detetu oborena temperatura... ja decu vodim privatno kod pedijatra, ali opet ne visim tamo cim temperatura skoci, nego ovako radim od kad su prevalili godinu dana. Imam i tel te doktorke, ona uvek hoce da se javi i ponudi savet besplatno, pa je ne zivkam svaki cas.

    • 20. oktobar 2018 | 20:46

      D

      @nada

      Tako je.Ja licno znam dosta majki koje trce kod lekara i kada dete ima 37.5 do 38 temp. I lepo lekar kaze da ne treba dolaziti odmah,nego pratiti,ali vecina ocigledno misli suprotno.

    • 20. oktobar 2018 | 21:35

      Električar

      @nada

      Evo pitanje za ove bogom dane sveznajuće medicinske radnike. Kada mi moramo da znamo kako da lečimo decu, šta će nam oni. Pitam ih znaju li kada im se pokvari električna instalacija u kući. Šta rade, hvataju li za žice da probaju? Neka probaju, treba da znaju i oni to. Ili zovu majstora! Zato mi kada imamo problem idemo kod njih, za to su učili tolike godine školu... Čast i poštovanje medicinskim radnicima, rade pošteno i savesno, pojedinci!!!

    • 20. oktobar 2018 | 22:00

      Vaske

      @nada

      Ma šta pričaš privatno pa što plaćamo socijalno.

  • Misljenje

    20. oktobar 2018 | 20:12

    Iako srbija ide u svim oblastima na gore dok medicina jos negde stoji nepomera se sto se tice posla da nece da keci decu te kolege koje su uz doktorku i sama doktorka trebaju dobiti odkaz zato sto ne zele da rade Treba neko da dodje drugi da leci decu onaj ko ce dete da oporavi da dete zivi zdravo i normalno Zalosno uzas i bolest

  • Dr 035

    20. oktobar 2018 | 20:11

    Diplome nam niko nije dao,nego smo mukotrpnim radom i ucenjem zaradili sami?! Sto niste isli i vi svi koji ste ozlojedjeni pa da i vama daju?! Nismo zavrsavali fakultete da bi nas vi maltretirali?! Dal bi smeli u prostorijama Supa i Suda da se tako ophodite?! Naravno da ne,jer bi vas odmah klepili po dzepu,zato mladi lekari i sestre beze iz ove zemlje,samo napred,spasavajte se,jer se niste skolovali da se istresaju na vama

    • 20. oktobar 2018 | 20:36

      Dr 011

      @Dr 035

      Bravo, savrseno napisano...koleginice pasos u ruke i put pod noge. Zbog takvog ponasanja,omalovazavanja i vredjanja sam otisao iz Srbije. Pozdrav iz eu

    • 20. oktobar 2018 | 20:50

      Neimar

      @Dr 035

      Vidi molim te istresaju ma vas za svoje mile a posebno za dete doktura koji neradi savesno svoj posao jasam izbacijo kroz prozor jos za vreme komunizma samo mije i danas zao stoje ordinacija bila prizemlju a tebe dalisi doktor ili doktorka nezanima tebeje ovaj narod finasiski pomagao dok si skolovo se ili skolovala pa sisenakraju zakleo ili zajlela daces savesno pomagat bolesnim i nemocnim izgleda ovi danas doktori nitise zaklinju iakose zakunu nepostuju svoju rec a ti dodi vani u koju hoces drzavu pa tako postupi automacki letis sa posla i jos dobijes uz otpust pecet do kraja zivota kosi i stasi

    • 20. oktobar 2018 | 21:04

      Hahah

      @Dr 035

      Pise se da l'. U SUP-a i sudovima dolaze vecinom problematične osobe. Dakle, ako valjano obavljate svoj posao niko vas nece maltretirati.

    • 20. oktobar 2018 | 21:05

      Drmrprof

      @Dr 035

      Doktore, znate li koliko kosta skolovanje jednog doktora? Koliko ste vi platili od te cifre? Bice da je narod platio. Ali tolike pare bacene, ili idete preko, ili se bahato ponasate kao da vi nama placate lecenje.

    • 20. oktobar 2018 | 22:00

      Alooo

      @Dr 035

      Dobro je da znate za sta se NISTE skolovali, posto vidim da ne znate za sta JESTE! Dete sa visokom temperaturom je prioritetan pacijent, dolazi bez zakazivanja i ulazi preko hitne ili intervencija...Sta vam nije tu jasno, ne razuem?

    • 20. oktobar 2018 | 22:58

      Brale

      @Dr 035

      Samo kad beže zbog toga aj ne lupetaj

  • Najbolji

    20. oktobar 2018 | 20:10

    Pa što placam socijalno?

    • 20. oktobar 2018 | 20:19

      Josbolji

      @Najbolji

      Ne placamo, sami uzimaju. Zato se i ponasaju ovako.

    • 20. oktobar 2018 | 20:31

      Biljka

      @Najbolji

      Paa.. onda netreba nama doktor. On neka bude samo figura, a mi cemo morati da ucimo sve ono, sto je posao jednog doktora. Ja unapred ne mogu da znam sta je potrebno od lekova detetu. Sve majke onda moraju sve da znaju o.medicini. A doktori? Oni neka dokoni sede i primaju plate!

    • 20. oktobar 2018 | 21:17

      Goran ivanovic

      @Najbolji

      Pa za socijalno. Ne za biblioteku sigurno

  • Ulizice

    20. oktobar 2018 | 20:06

    Ljekari, kako se postroje kad ih zove neko iz vlasti. Neki kriminalac, pa neki biznismen... kad vas pozovu kako ste servilni, a zašto, sto mislite narode?!

  • Zak

    20. oktobar 2018 | 20:02

    Čemu onda doktori,ako mi sami lečimo decu...SRMOTA

  • Ana

    20. oktobar 2018 | 20:02

    Živim u Njemačkoj i evo da vam kažem da vam ni ovdje niko dijete ne bi primio ako nema temperaturu 3 dana. To što vi idete kuda hoćete bez prethodnog poziva i zakazivanja, pa bi još ova da joj dijete gledaju dva ljekara, e to je problem balkanskog primitivizma i zdravstvene neprosvećenosti. Ovdje sam od svoje 2.godine i vjerujte mi da svaki roditelj zna kako se snižava temepratura i tek kad traje 3 dana se ide kod ljekara, jer i budale znaju da laboratorijski nalazi ništa ne pokazuju dok dijete nije febrilno bar 3 dana.

    • 20. oktobar 2018 | 20:18

      Nevena

      @Ana

      Ma da li je moguce da "od 2 god" zivite na zapadu , a ne znate da povisena temperatura nije uvijek zbog virusne infekcije ? Da kod velikog broja djece zahtjeva hitno reagovanje, a ne bih ulazila u to ko je ovdje u pravu jer na zalost u drzavi punoj "rijaliti primitivizma" ovo ne treba nikaoga da iznenadjuje....

    • 20. oktobar 2018 | 20:31

      Beclija

      @Ana

      Draga Ana to sto pricate kako je u Nemackoj to vam neverujem, ko je taj Doktor da moze da zna dali dete ima temperaturu 1, 2 ili tri dana. Draga Ana i ja zivim vec skoro 50 god. U Austr. Konkretno u Becu, naravno i ja sam odgajao decu a sada unucice, pa da vam kazem jos nikad ali nikad mi se nije dogodilo da odem sa detetom dali u podne ili u pola noci a da me lekar ili lekarka ne prime ili boze sacuvaj da me jos nagrde. Nazalost dobro mi je poznato a to govorim iz iskustva jer i ja sam imao neprijatne situacije sa nasim lekarima. Na kraju samo da vam kazem ako imate neku vezu pa i neki poklon onda nema problema moze i preko reda.

    • 20. oktobar 2018 | 20:56

      Nimar

      @Ana

      Neznam Ana u nemackoj a neverujem daje tako ali u Australiji i u drugim zemljama deca imaju prioritet jes daga dobro detaljno pregleda i da odgovarajucu medicinu ali za temperaturu nedaju nista kaze pustiga dase samo organizam bori sa njom a dete u Australiji odbit doktor da nepregleda toje ravno samo ubistvu

    • 20. oktobar 2018 | 21:49

      Anja

      @Ana

      Evo i ja zivim u Nemackoj,imam dvoje dece..Kad god sam ih odvela kod lekara uvek su ih primili...bez obzira koliko dugo imaju temperaturu.Nikad mi se nije desilo da me nisu primili i to uvek ljubazni...a nisam ni videla a ni cula da su nekog odbili i poslali kuci.

    • 20. oktobar 2018 | 21:56

      šta lupaš gluposti

      @Ana

      i ja zivim u Nemačku i kada ovde ima Dete preko 39 stepeni ono mora da se odvede kod Doktora. Ako Doktor ne primi Dete i nešto se desi kasnije onda je taj Doktor odgovoran za to i mora da ispašta. Mörsers si od skoro u Nemačkoj ili nemaš Decu a lupaš Gluposti

  • SamoKazem

    20. oktobar 2018 | 20:02

    Nisu svi ljudi isti i iste naravi,mozda se zena uspanicila doktorko? Malo dete je u pitanju,kakav covek treba da budes da odbijes detetu da pomognes istog momenta? Kakvi papiri? Kakav protokol? Kakav izabrani doktor?Ti si izabrani doktor kad dete ispred tebe bolesno i place? Zrtvuj doktorko svoju pauzu za kafu i isti taj smoki i bananicu koju i ti jedes,bolje ces se osecati ako pomognes detetu nego sto ces je prebaciti na drugog verovatno takodje isfrustriranog kao ti. Jer je 90% takvih zdravstvenih radnika koji rade za 300,400,500e Isfrustrirani ste zbog drzave koja je u losoj situaciji,a to se ne iskaljuje na pacijente. Nego zna se gde.

    • 20. oktobar 2018 | 21:41

      Marijana

      @SamoKazem

      Treba da zrtvuje na prvom mestu "sendvic" preko kog je dobila posao. Sve drugo je manje vazno. Da nije sendvicara lekara, imao bi ko da nam leci decu. U inotstranstvu se apsolutno svako dete sa temperaturom prima na pregled priritetno, a za neskolovane i nepismene samo jedno objasnjenje, tri dana temperature koja je visoka kod npr.upale uha moze da bude smrtonosno. Majka je u pravu. A sistem nam smrdi isto koliko i svi nabedjenji sendvicari koji su zaposeli kompletno zdravstvo. Toliko.

  • Hahhaha

    20. oktobar 2018 | 20:02

    Ma nemoj,a vi cete da dignete sve cetri uvis???Dok mi sami lecimo svoju decu! Pa sta cete nam onda vi "doktori" ?

    • 20. oktobar 2018 | 20:14

      canja

      @Hahhaha

      svaka cast sto ste napisali adoktori dakrste noge ida pricaju sta su kuvale zarucak

  • dr

    20. oktobar 2018 | 19:58

    Da li ste vi svesninda u Svedskoj odete u Hitnu pomoc sa malim detetom koje ima temperaturu 40 i dobijete zeleni karton i cekate po 12 i vise sati!? Da li mislite da je njihov sistem los?! Naravno da nije,svi imaju svest da treba da pokusaju da obore temperaturu sami a ne da kidisu na lekare i sestre?! Znate li da je misaona imenica da vidite lekara?! Kod nas svako ima veca prava od lekara i svi bi na pregled odmah i sad! Ne daj boze da saceka 15 min!!!

    • 20. oktobar 2018 | 22:05

      Hm 🤔🤔

      @dr

      Pun portal doktora ''bem ti miša...!

    • 20. oktobar 2018 | 22:07

      Vasilije

      @dr

      I ja sam Švdckoj i odmah da ti kažem to što si napisao je čista laź.

  • Bix

    20. oktobar 2018 | 19:57

    Lekarko ne lupetaj ti trebaš da lečiš decu a ne roditelji. Bolje ćuti ne sramoti se i ti preko društvenih mreža. A da ne spomenem lepotana iz Loznice da li je i njegov roditelj trebao da zna sve o gasnoj gangreni. Mnogo ste se opustili. Pustite se prepucacavanja preko raznoraznih mreža i lečite decu ako znate 😠

  • Leonora

    20. oktobar 2018 | 19:56

    Znaci drage mame,prvo diploma medicinskog fakulteta pa onda roditeljstvo.Ovde se izgleda podrazumeva da majke,osim spustanja t,treba da znaju same da lece decu.Cemu onda sluze lekari???

    • 20. oktobar 2018 | 20:14

      Misljenje

      @Leonora

      Oni bi da nerade nista i da primaju velike plate da uzivaju mora da se radi da bi zasluzila dinar.

  • laki

    20. oktobar 2018 | 19:56

    Onda ste vi doktori tehnološki visak niste potrebni, bacite diplome! Ovo se dešava i u Požarevcu ljudi bukvalno zbog ovakvog sistema više i ne idu kod lekara čekaju da im prodje radno vreme pa idu u hitnu pomoć i u bolnicu. TUGA!

  • Esad

    20. oktobar 2018 | 19:56

    Moram da dodam. Svi doktori u Srbiji moraju da odluce ili da im uvedu poseban predmetda li roditelji da lece decu sami ili da ih dovode kod doktora. Stanovnistvu se mora uvesti predmet kako prepoznati neraspolozenog doktora,nezadovljnog i mrzovoljnog. Drugi predmet obavezan u svim srednjim skolama pedijatrija,anatomija i uspostavkjenje dijagnoze kod deteta.

  • Dia

    20. oktobar 2018 | 19:55

    Dovoljan mi je naslov,evo ovako,Ne idemo više kod lekara nego Veterinara! Ko Životinje, njima katance na vrata i brnjica,jer boluju Od Besnila, nama cele plate i penzije! Pa šta nam Bog da.Hvala

  • Beli

    20. oktobar 2018 | 19:55

    Svako treba da radi svoj posao odgovorno pa i lekari. Moramo se složiti da je lekarsks orofesija tešks i da ne trpi greške. Pa da se zapitatamo zašto ne afirmisemo jednog naprimer hirurga koji danas obavi nekoliko operacija na srcu, ginekologa koji porodi 10 žena, lekara hitne koji reanimira pacijenta, medicinsku sestru koja radi sa nepokretnim teskim bolesnicima. Naravno ne podržavam pojedinacne neodgovorne ali ih je malo u odnosu na one koji su strucni precizni i priznati strucnjaci.

  • Preduzetnik

    20. oktobar 2018 | 19:54

    Dvadeset godina radnog staza imam placam svaki mesec po vise od 100 eur kada mi se dete prehladi ja zovem privatnog lekara. Doziveo sam da nece da me prime ni u hitnoj ni u domu zdravlja. A dete gori od temperature. Pa ja vas pitam sta ja placam bagro kad uslugu nemam a dao sam mnogo novaca do sada.

    • 20. oktobar 2018 | 21:12

      E

      @Preduzetnik

      E vidiś! Ja živim u Nemačkoj i svaki mesec plaćam 665 € za zdravstveno osiguranje, ali zna se red! Pa ne trči se kod doktora za svaku sitnicu. Morate shvatiti da mora biti reda. Svaku roditelj mora da ima kod kuće sirup za snižavanje temperature... pa onda lepo zakažeš pregled. Normalno da će Vas primiti, ako je nešto alarmantno.

  • Kk

    20. oktobar 2018 | 19:53

    Ja iz licnog iskustva,vec znam kada sta treba da dam detetu.Govorim u slucaju temperature.Ne trcim odmah kod lekara,vec pratim dete.Ako,se to nesto ne smiruje i ide na gore,onda se javim lekaru.

  • JS

    20. oktobar 2018 | 19:52

    Ne pravdajte se. Nije u pitanju hajka na sve, nego na pojedine lekare. Ne pravite roditelje neznalicama i idiotima. Roditelj je zabrinut. A ima lekara i osoblja koji se neodgovorno ponasaju.

  • SO

    20. oktobar 2018 | 19:52

    Vrana vrani oci nevadi......znaci sami da se lecimo

    • 20. oktobar 2018 | 20:07

      Maka

      @SO

      Postali bahati i oce pere to jes evrice prokleti dal svoju decu vodu il ih oni lece sta ako ima upalu sleppg creva oni lece kuci

  • RADENKA

    20. oktobar 2018 | 19:51

    ZAŠTO SU ZAVRŠILI ZA LEKARA AKO NETREBA DA TRČIMO LEKARU ZAŠTO IMAJU ZAKLETVU NA ZIDU U ORDINACIJI I ŠTO ŠTRAJKUJU AKO IMAJU MALU PLATU BOLJE VETERINAR LEČI ŽIVOTINJE NEGO LEKARI ŠTO LEČE DECU I LJUDE DAIM STAVIMO PESTO EVRA U ĐEP ONDA I LEČILI

  • Stewan

    20. oktobar 2018 | 19:50

    Verujem majci, odnosno vise verujem onom sta sam cuo, nego saopstenju DZ. Gde god mrdnete, bolnica, opstina, bilo gde, imate normalne ljude, ali imate i neprijatne i bezobrazne ljude. Ove druge treba dovesti u red, ali ne tako sto ce ih stititi sluzba u kojoj rade.

    • 20. oktobar 2018 | 20:01

      Zvezdan

      @Stewan

      A ima nekorektnih i bezobraznih pacijenata.

  • vanja

    20. oktobar 2018 | 19:49

    Ja kad sam bio mali kod lekara se islo kad si bolestan bez zakazivanja dodjes lepo i sacekas red i sve ok a ne da bolestan cekas tri dana da ti oni zakazu ili da radi tvoja doktorka

  • spasa

    20. oktobar 2018 | 19:49

    Ako cemo sami leciti decu zasto Vas drzava placa... A sem toga das otkaz ako neces da radis u full tebi full nama...

  • Dr urgentne medicine

    20. oktobar 2018 | 19:49

    Svaka cast koleginice!!! Tako se brani struka,postali smo dzak za istresanje isfruatriranih i nezadovoljnih,nadam da ce se nekada izglasati da dobijemo status sluzbenih lica! Doslo je vreme d ana posao idemo pod punom ratnom opremom i pancirima

    • 20. oktobar 2018 | 20:02

      Gile

      @Dr urgentne medicine

      Samo vi radite svoj posao kako treba, i nema potrebe za pancirima. A ogromna većina vas je frustrirana i nezadovoljna, jer smatra da ako ima diplomu, vredi više od ostalih. Kao što se vidi i ti si jedna od takvih, teško pacijentima koje ti lečiš, ako uopšte i stigneš od kafa, igranja igrica i ogovaranja. Postaješ lekar tek kada ti neko tutne evre u džep. Fuj...

    • 20. oktobar 2018 | 20:09

      Dia

      @Dr urgentne medicine

      Dr.ok samo bez Sepse, bez Batina po pacijentima,bez Mibinga nad pacijentkinjama!i Bez Šifre F! Kada neznate dijagnozu molim,i Skinite mantil da vide ljudi Ko sve Leči decu i odrasle,jer ste pametniji bez mantila,

    • 20. oktobar 2018 | 20:11

      Gorana

      @Dr urgentne medicine

      Samo savesno radite vas plemeniti posao i nema glava da te boli. Tim gardom samo pokazuješ sujeticu i neiskustvo

  • SP

    20. oktobar 2018 | 19:49

    Dr Samra je jedan izuzetan lekar! U pravu je za svaku izgovorenu rec! Podrska!

  • Dr roditelji

    20. oktobar 2018 | 19:49

    Pa da bre šta će roditelji kod dr srsm vas dr bilo i one koji su vam dipl.dali

  • Sibin

    20. oktobar 2018 | 19:48

    A cemu vi onda sluzite ako mi sami treba da lecimo decu??????vi ste iskomoleksirane osobe,ako vam se ne radi idite kuci i ovako nam sva deca odose u Nemacku jer pd takvih ne moguda rade!!!!

  • Sarma

    20. oktobar 2018 | 19:46

    Dragi doktori ako mi sami budemo lečili svoju decu i sebe.Zasto ste vi tu draga gspodo lekari vas posao je da lecite gradjane ako to ne radite kako treba morate da donosite posledice.

  • Mira

    20. oktobar 2018 | 19:44

    Pa cemu onda sluze doktori ako ćemo mi sami decu leciti.....

  • Rade

    20. oktobar 2018 | 19:41

    Gospodja pedijatra kolko ja na tom snimku vidim i doktorka drzi tel.u ruke i seruje sto je bar na zapadu u toku radnog vremena zabranjeno osim u hitnim slucajevima.

    • 20. oktobar 2018 | 19:58

      Alo

      @Rade

      Radno vreme u Srbiji kod dr služi za odmor i odpijanja kafe tračeva na primarnoj

  • Mislim da

    20. oktobar 2018 | 19:37

    Ѕvaka strana ima svoju istinu, treba voditi decu kod lekara, ali ne za svaku sitnicu, kod mene su u ,,modi" privatni pedijatri, koji znaju da dignu tenziju taman toliko da uvek imaju dovoljno posla, a buduci da roditelji ,,savremeno" gaje decu, više ne znaju ni kada su stvarno bolesna, da ima grešaka od strane lekara, ima, ali ima mnogo pozitivnih primera, ali niko ne slika takvog i ne napiše ,, ovo je lekar za primer" nego se samo nešto negativno objavljuje

  • Vreme

    20. oktobar 2018 | 19:36

    Zbog tog vaseg zakazivanja, videli smo slucajeve sa decom u zadnje vreme!

  • Gile

    20. oktobar 2018 | 19:36

    A čemu onda služe lekari, ako mi sami treba da lečimo bolesnu decu. Ovo samo pokazuje koliko je većina lekara bezobrazna i prepotentna, ujedno i korumpirana.

  • Kristina

    20. oktobar 2018 | 19:35

    Treba se javiti lekaru naravno, a ne leciti dete na svoju ruku zato postoje lekari!! Odkud bi roditelj znao od čega je i zbog čega je uzrok temperature sta se krije iza svega toga!

  • Srpska majka troje dece

    20. oktobar 2018 | 19:34

    Sram vas bilo...sve koji ste stali u odbranu ovog skandaloznog cina zdravstvenih radnika...znate li vi gospodjo DR kakav je osecaj majke,jos ako je u pitanju prvo i jedino dete,pri tome bolesno???...ona je tada tigrica i lavica,rusi svet i ne moze da se drzi kodeksa i nacela koja su propisana....to vas nisu naucili na studijama....procena psiho stanja osobe koja je u nekoj vrsti emotivne krize?! U redu je da se zastite kolege ali zar nisu iz ljudskih pobuda mogli da joj izadju u susret? Pricate o koriscenju telefona i sirupa za temperaturu??? Sramota je sto su uopste objavili vas stav....ne zavredjujete to

  • IVANA

    20. oktobar 2018 | 19:32

    Sto ne volim licemere...obraca se zeni sa "draga" a ne upotrebljava njeno ime, obraca joj se sa ",ti"a ne poznaje je, ima ociglednu nameru da je unizi. U pravu ste doktorko potpuno, bolje da decu same lecimo, ionako nista ne znate,bez da prepisujete antibiotike najsireg spektra, ionako deca masovno zavrsavaju u bolnicama...l samo vi setajte beskorisni hodnicima u belom mantilu i dizite uobrazenu nosinu...

  • Gorana

    20. oktobar 2018 | 19:32

    Sram da te bude bedo ženska! Do sad se ja nisam oglasavala ali si trenutno ti tvojim komentarom u meni izazvala bes, gadjenje i sramotu! Ti ćeš kao zdravstveni radnik takav komentar da das!? Ti ćeš da pozivaš majke na samoinicijativno i svojevoljno lečenje dece kod kuce. Sto, da bi ti bilo lakse da do kraja i na miru sa koleginicama ispije kaficu u ordinaciji!? Svi u porodici su mi bili doktori, medicinu završili na Sorboni a trenutno osecam kako se po grobovima prevrću od sramote izazvane ponašanjem današnjih “zdravstvenih radnika”! Ne usudjujem se da komentarišem nastali snimak ni majku, jer se ne može ništa precizno zakljuciti...Ali tvoj komentar u najmanju ruku je očajan! E, tu smo gde jesmo zahvaljujući vama nadmenim, sujetnim neradnicima! Fuj!

  • Maverick

    20. oktobar 2018 | 19:31

    Doktori u Srbiji se igraju zivotima pacijenata a i njihovim zivotima.

  • Roditelj

    20. oktobar 2018 | 19:29

    Pa zbog cega onda rade lekari ako roditelji moraju da znaju da sami lece decu ???

  • vulkanizer

    20. oktobar 2018 | 19:29

    Svaka cast gospodjo Samra, potpuno ste u pravu i slazem se sa vama

  • ajde

    20. oktobar 2018 | 19:29

    Ljudi može u odbranu da im stane ne znam ko....siguran sam da ko god je morao da ode do bolnice da je imao loše iskustvo sa medicinskim osobljem! Imao sam slično iskustvo, u 4 sata ujutru nisu hteli da nas prime u kliničkom centru jer oni nisu bili dežurni to jutro. Mislite da bi neko u 4 sata ujutru išao u hitnu da mu je dobro i tražio ko je dežurni, ideš gde ti je najbliže!

  • Bojan

    20. oktobar 2018 | 19:29

    A cemu lekari ako treba sami da znamo kad, koji i koliko sirupa da damo detetu. Ako polazu zakletvu onda je za doktore svaki pacijent jednak a pogotovo kad je dete u pitanju. I sam mislim da roditelji za svaku sitnicu vode dete doktoru ali sta kad se nesto, ne daj Boze, lose desi? Onda krive roditelje sto na vreme nisu doveli dete doktoru. Dakle, doktori i jesu tu zato da pregledaju pacijenta pa makar bio i savrseno zdrav!

  • Mira

    20. oktobar 2018 | 19:27

    Svaka cast za komentar ove doktorke, svaka joj je na mestu i u potpunosti je u pravu. Narocito sto se tice one konstatacije kada bi dosla na red kod pedijatra u inostranstvu.

  • Dada

    20. oktobar 2018 | 19:24

    Pa naravno da ce da brani koleginicu. Ali sve je ovo sramota od nazivi mo doktorke.

  • Putin R.S

    20. oktobar 2018 | 19:22

    Znamo mi kako se vi branite. Da li je trebala ova majka da (nedaj boze) izgubi dete da bi se pokrenulo pitanje neodgovornosti doktora i nacelnice.

  • DARKO 100%

    20. oktobar 2018 | 19:20

    Drzava mora jasno da kaze kroz zakone da svako mora da odgovara za neko nedelo ,neka on nosi i beli mantil ili bilo kakvu uniformu i kako god da se zove i kakvu god titulu ima ako je zgresio treba da odgovara a ne da se prikriva ,izvrce istina itd dokle god se ne podigne svest o tome na visi nivo ,ovakve ce se stvari desavati u buducnosti,drzava ima odgovornost u funkcionisanju sistema i zastiti istog sistema , tako i svih gradjana i gradjanki koji zive u Srbiji,ponavljam ako nebude tako svaka prica i komentar je izlisan

  • Bezimena

    20. oktobar 2018 | 19:18

    Bitno da se majka napucila uh kakve su ove novo pecene majke

  • Bgd 011

    20. oktobar 2018 | 19:17

    Zaposleni ste u zdravstvenoj ustanovi i ima bre da lečite ljude. Nije moje da se razumem u lekove, infuzije, špriceve, da bih preživeo dok me pogleda neko. I da hoću da dobijem savet preko telefona, ne može jer se gospoda ne javljaju. Draže im da igraju igrice na kompjuteru iza šaltera.

    • 20. oktobar 2018 | 21:21

      Milan

      @Bgd 011

      Ma izvinite gospodine lekari samo vama treba da budu na usluzi 24h i da cekaju svaki vas poziv ? A nemaju nimalo prava na privatnost, a?

  • Живојин Рељин

    20. oktobar 2018 | 19:16

    Прво ,деца су СВЕТИЊА . Ова лекарка је морала да пружи детету помоћ ,ГОСПОДО ЗДРАВСТВЕНИ РАДНИЦИ АКО МОЖЕТЕ РАДИТЕ СВОЈ ПОСАО КОД НАС У СРБИЈИ ,АКО НЕЋЕТЕ ИДИТЕ КУЋИ .

  • Miki

    20. oktobar 2018 | 19:15

    Ucitelji rade pola radnog vremena i roditelji uce decu i pokazuju domaci sada i lekari roditelji treba da znaju sta fa daju deci zasto onda oni postoje ako sve roditelji rade onda oni i ne trebaju drzavi a gde je polozena zakletva o lecenju ljudi dali treba deliti pacijente ili treba leciti sve redom da li teteba groditelji laici da daju sve i svasta deci od lekova stvarno smesno .

  • YU 1957

    20. oktobar 2018 | 19:14

    U doba kad sam odrastao je bilo veoma malo lekara,majka je koristila šta je znala i sve uspešno bilo a sada kada ima svega ljudi samo kukaju na sve i ništa im ne valja.

  • Sale

    20. oktobar 2018 | 19:14

    Pa ako mi roditelji, sami lečimo decu, za šta ćete nam onda vi lekari?! Onda bi svaki lekar trebao da uzme lopatu u šake i na gradilište ili bi i tamo savetovali, svakoga ko kupuje stan, da dođe i ozida sebi sobu ili dve!!! Radite bre taj posao savesno i čovečanski, ako nije htela zbog majke da primi dete onda je trebala zbog deteta da je pregleda!

  • Pitam se

    20. oktobar 2018 | 19:12

    Pa sta ce nam onda lekari ....

  • Ateista senior

    20. oktobar 2018 | 19:10

    Lekari su potpuno u pravu,roditelji trebaju i sami malo da decu leče od visoke temperature,a ne samo tablete i još posle kukaj na lekare .

  • DARKO 100%

    20. oktobar 2018 | 19:09

    Uskoro rijaliti zdrastveni radnici vs pacijenti borba do koske!😉

    • 20. oktobar 2018 | 20:30

      Stevan

      @DARKO 100%

      Ovo su neki novokomponovani lekari u moje vreme ovoga nije bilo

  • Mire

    20. oktobar 2018 | 19:08

    A kod koga da trce roditelji sa decom ? Kod veterinara ! Ako treba sami da lecimo decu cemu lekari sluze ? Ti isti lekari dobijaju plate preko nasih ledja.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA