≫ 

Kočio je, svirao, ali ništa nije vredelo: Iz Srbija voza poručili da je mašinovođa vozio po svim pravilima

 ≫ 

V.d. generalnog direktora Srbija voza Jugoslav Jović je rekao da su proverili sve što je moglo da se proveri

Komentari

  • MAŠINOVOĐA MILAN

    22. decembar 2018 | 16:54

    Da je mašinovođa vozio po pravilima ne bi se ovo ni desilo,prema tim pravilima voz mora voziti polako kada prelazi preko puta gde nema rampa

  • Železničar

    21. decembar 2018 | 21:24

    Idealno bi bilo da se svi prelazi opreme rampama ali to su jako jako skupe investicije i trebat će još bar 50 godina da se svi prelazi osiguraju. Mnogo jeftinija rešenja su sledeća: -jaka rotaciona svetla na prednjom delu voza (kombinacija crveno - plava boja), rotacija se pali prilikom priblizavanja prelazu. Tako bi voz bio mnogo uočljiviji, naročito noći, u magli, kiši i slično. -obavezno smanjitu dozvoljenu brzinu kretanja voza prilikom približavanja takvim prelazima (npr. na nekih 20 km na cas, kako bi voz svakog trenurka mogao stati ili bar dodatno smanjiti brzinu i tako ublažiti udarac u slučaju, da se pojavi vozilo na pruzi -jedna od varianti su i ležeći policajci pred prelazom, kako bi vozači bili primorani jako smanjiti brzinu a sa tim i uveriti se da nema voza.

    • 21. decembar 2018 | 22:36

      Zoran

      @Železničar

      Šinska vozila imaju apsolutno prvenstvo prolaska. Kakvo usporavanje i brzina od 20km/čas? Prelazi sa rampama ne nude apsolutnu bezbednost, jer nevaspitani vozači "cik-cak" vožnjom prelaze prugu i kada su rampe spuštene. Mnogi vozači autobusa koriste mobilni tokom cele vožnje. Pravo je čudo kako nije bilo većih nesreća, naročito sa šleperima.

    • 22. decembar 2018 | 08:29

      Petar

      @Železničar

      Pa voz kad bi na svaki prelaz prikocio na 20 nikad nebi stigo to su tone sto treba da se pokrenu i da prikoce. Duznost i odgovornst je vozaca busa, auta, itd da gleda i slusa. Sta ste zapeli sa te rampe. Kad ih ima onda ih zaobidjete 1000 puta sam videla. Kolko puta na dan tu neko prodje i nikad nista, zasto sad jeste. Zato sto vozac busa nije gledao.

  • Ajde neka me neko demantuje

    21. decembar 2018 | 20:45

    Vozac autobusa dolazi do pruge,zaustavlja vozilo,pogleda levo desno,kad se uveri da nema voza pokrece autobus i bezbedno prelazi prugu....na zalost desilo se drugacije,nadrndani vozac autobusa,seda u autobus,osine muziku,nabije mobilni u uvo,ubedjen kako je on profesionalac,ne gleda nikad na dolazak voza preko pruge,misli da sve zna i moze...i eto ti dzumbus

    • 21. decembar 2018 | 22:39

      Valjevac1

      @Ajde neka me neko demantuje

      Evo dok citam komentar i razmisljam pa kako??? Zar nije cuo zvuk sirene voza pa zar vozac profesionalac ne zna da treba stati i pogledati pre prelaska pruznog prelaza pa nema rampe pa sta jel to sad izgovor????? Evo sedim u kuci udaljen sam od pruge i ovog pruznog prelaza sigurno kilometar u Valjevu i tacno na vreme cujem sirenu voza evo 22:30 svira i sigurno smanjuje brzinu pa kako da se ne cuje ova sirena kao za uzbunu je! Usput ovde se desavalo da ljudi ginu iako ima rampa i svetlosna signalizacija a zasto “ ma zasto da cekam sticu ja nema ga na vidiku i eto sr...nja! I posle par godina vozovi su poceli smanjivati brzinu i zvucno upozoravati na svakom prelazu bio obezbedjen rampama ili ne. Sta reci nego uzas zao mi ljudi tj dece tek su pocela da zive saucesce porodicama a povredjenima brz oporavak zelim

    • 21. decembar 2018 | 23:18

      Dekky

      @Ajde neka me neko demantuje

      Koji.profesionaci....izvezli smo to odavno...a ni zeleznica nije najvna realno po propisu polako pa ga icepao na pola...muka mi je od svega....planski se unistava saobracajni sektor...pune se kacelarije nepismenim ljudima...menadjerima...sa napraviste od svega

  • Ljilja M.

    21. decembar 2018 | 20:22

    Vozač autobusa je kriv, bez obzira što nema rampe, a mašinovođa trubi upozorava još na 500 m, sa usporenim kretanjem jer zna da se ne može kočiti kao sa vozilom. Autobusi NIŠ EKSPRESA, tj vozači voze kao ludi i nepoštuju propise misle da je put samo njihov. Vozač bolje sam sebi da sudi za svoje postupke, pa zar on da nevidi voz? Il je zaspao il je pijan.

  • Rajka Bg

    21. decembar 2018 | 20:03

    Zasto nema rampe???? Mislim da je to prvo pravilo koje treba da je ispostovano?!!!!!!! Te price funkcionera Zeleznice su toliko bezveze...

    • 22. decembar 2018 | 08:24

      Mama

      @Rajka Bg

      Dosadan si vise sa tu rampu! Ima i druga mesta bez rampe pa se ne desava tako nesto i dosada se nije ni tu desilo.

  • Jovan

    21. decembar 2018 | 20:01

    Ne treba rampa kad postoji znak STOP. Ja i gde ima rampe gledam levo i desno. Ne znaju ljudi sta je znak stop i pravilo desne strane.

  • Tes

    21. decembar 2018 | 19:09

    Voz da sina ne moze,zasto pruzni prelazi nisu obezbedjeni,para I'ma za koje kakve glupost anema za rampe.

  • Ns

    21. decembar 2018 | 19:09

    Vozio je po svim pravilima, ali rampe nigde....

    • 21. decembar 2018 | 19:41

      Kole

      @Ns

      U auto skoli smo svi ucili da se kod prelaza koji nije obezbedjen stane! Pogledas levo,desno pa onda kreces, ne juris kao mamlaz kroz pruzni prelaz.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA