≫ 

Ko i kada kontroliše autobuse? "Lasta" ekspresno odlučila da otpusti kondukterku i vozača, ali su prećutali informacije o neispravnom vozilu

 ≫ 

O tome ko je odgovoran za neispravnost autobusa svi ćute

Komentari

  • Poznavalac

    25. februar 2019 | 21:13

    Kontaktirali ste strucnjaka,kako kazete,ali niste dobili odgovor na pitanje ko je odgovoran sto je autobus bio tehnicki neispravan. Odgovor je da je odgovorno lice koje je potpisalo nalog za voznju tog dana. Odgovorno lice koje potpisuje takav nalog svojim potpisom potvrdjuje da je vozilo tehnicki ispravno. A zna se,postoji jasna procedura sta to znaci i kako i na koji nacin se to potpisom potvrdjuje. Jasno ko dan.

  • DRagutin

    25. februar 2019 | 20:56

    Eto policijo postena, sada mozes mirno da spavas! I manite me vise toga sta bi bilo kad bi bilo.....!

  • Veteran

    25. februar 2019 | 20:39

    Ja bi ih vratio na posao stim da više ne idu zajedno na liniju....

  • A

    25. februar 2019 | 19:38

    Al ste ih zeznuli Autobus pokvaren a oni dobili otkaz Ako neznate otkaz je trebo dobiti onaj ko je pustio autobus pokvaren da ode iz garaže Dovidjenja

  • Đurađ

    25. februar 2019 | 19:09

    Baš će se potrest vozač, može sutra u gsp.

  • Mlj1228

    25. februar 2019 | 18:43

    Bilo bi mnogo bolje za Srbiju, kada bi u svim granama postojale oštre kontrole. Koliko ima kupljenih diploma u zdravstvu, pravosuđu, gradjevinstvu, a u samoj vladi, kako u ovoj tako i u predhodnim, da i ne govorimo, gde pojedini-e imaju jedva završenu osmogodisnju školu.

  • Kizami

    25. februar 2019 | 18:03

    I ja bih da imam kondukterku i rado cu joj dati volan mog taxija....

  • Dzoni

    25. februar 2019 | 17:46

    Ovi autobusi ,,Laste" ili se odjednom zapale na putu ili se desava ovo. Uglavnom, poznati su po tome da cesto ,,planu" na cesti.

  • M.

    25. februar 2019 | 16:33

    Dobra kondukterka.

  • Mihailo

    25. februar 2019 | 16:32

    Svi traze i tek ce da traze vozace a ,,lasta"otpusta.Mnogo se neko zezno u sistemu u vezi vozaca,rigorozna pravila za vozacke ispite mora ce da se menjaju u smislu cene i brzine dolaska do dozvole,narocito D kategoriju.Slazem se da ispiti treba da budu ozbiljni i teĵski ali doslo se do toga da smo ostali bez vozaca kojih je u devedesetim bilo i viska pa i u osamdesetim od polovine,na smesan nacin se dolazio do D kategorije gde po meni,moralo bi da ti vozacke imaju najmanje S.S. spremu i vozacku i za D kategoriju.Posle rata pa do kraja komunizma Vozacku za D nije bilo skupo dobiti a bilo je tesko poloziti.Prvo za D, cini mi se,n ije se moglo polagati dok ne dobijes C kategoriju a po tom odredjen period vozis FAPA ili neka druga teretna vozila pa kad plozis C ostajes na teretnjacima pa uz obrazlozenje kakav si vozac bio tek predjes da vozis autobus ali i tu prvo pred komisijom moras da dobijes ocenu i procenu da vozis autobus i to u lokalu, vozis seoske linije i vozis stariji autobus koji uskoro ide na otpad i to najmanje pet do deset godina pa tek onda mozes u medugradsku voznju i medugradsku autobus.E zato je ,,RAKETA" tada bila najbolje preduzece u JUGOSLAVIJI i zato su njeni vozaci za koplje ispred svih.I sada ima onih iz ,,Rakete" iz vremena kad se lakse dolazilo do dozvole, i opet su najbolji malo i zato sto ih podneblje stvara kao takve ali su zaista majstori u odnosu na sve ostale.

  • Miki

    25. februar 2019 | 15:50

    Kakve veze Boki ima Slovacka sa ovim ,Mozda su im vece plate a sve skuplje Meni ih je oboje zao alisu ptekrsili sve norme i zakone to je vrlo neozbiljno i rizicno,zasto pljuvati drzavu SRBIJU...

  • boki

    25. februar 2019 | 15:23

    Eeeee sta sam ja govorio u srbiji se Nikad Gore Nije zivelo slovacka je zemlja bogatstva i uspeha. Boki slovacka

    • 25. februar 2019 | 15:50

      Milan

      @boki

      Ajd ne smaraj sa Slovackom vise. Naleteh na vise tvojih komentara u kojima pominjes Slovacku.. O_o

    • 25. februar 2019 | 17:09

      Dragan

      @boki

      I kako je u Slovačkoj?'ladno a?...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA