≫ 

Ima li pravde u eri javnih izvršitelja? Za 7 godina iseljeno je više od 3.000 porodica, zakon se tumači vrlo široko, a ovo su njegove "rupe"

 ≫ 

Komora javnih izvršitelja saopštila je krajem prošle godine da je postupala u blizu tri miliona predmeta

Komentari

  • Miki

    10. decembar 2019 | 01:01

    Da vidim, da mi pokuca na vrata.

  • Mitar

    7. jul 2019 | 13:03

    Pa ovako ja znam nekoliko njih koji su morali da uzmu kredite da im gospdje idu na more ako ne onaga napusta aa draga gospoja ne radi jer nemoze rano da ustaju stace jadni nemaju kud aa kadase vrate sas odmora one ii dalje po svome aa oni jadni grizu prste ii neznaju ni kuda ni kako dalje aa gospje spavaju do podne ovoje cista istina jer znam takve porodice

  • Ivan

    7. april 2019 | 15:19

    Lepa slika o drzavi u kakvoj zivimo!...!

  • Che

    7. april 2019 | 11:36

    Ne vredi nista dok se narod ne digne protiv te bagre i zabrani rad tim legalnim lopovima! Narode pamet u glavu!

  • KOMSIJA

    7. april 2019 | 11:34

    Svi cemo mi bogu na istinu,niko nista u grob poneo nije a prokletstvo se vuce sa kolena na koleno. Kako sejes tako zanjes!!!

  • Goca

    7. april 2019 | 11:29

    Ova vlast sve radi da polako nestanemo. Možda bolje nismo ni zasluzili kada glasamo za njih.

  • IKO

    7. april 2019 | 10:59

    Proleteri smetalla vam Titova diktatura i komunistički socijalizam i poželeli ste takozvanu demokratiju, kapitalizam, sada imate šta ste tražili, trpi i ćuti. Kuš tamo.

  • Zorica

    7. april 2019 | 10:37

    Zivim u Svedskoj i ovde izbace one koji neplacaju i sa decom.

    • 8. april 2019 | 08:07

      Kobilje

      @Zorica

      Živite u Švedskoj? Znate li vi uopšte da pronađete na karti gde se nalazi Švedska? Prijatno,pazite da Vam se taj sendvič ne zaglavi u grlu.

  • lav

    7. april 2019 | 10:11

    KAD NEMAS SOCIJALNO DEMOKRATSKI SISTEM GDE JE SOCIJALNI STATUS LJUDI ZAGARANTOVAN ONDA JE OVAKAV SISTEM REZIMSKI GDE JE ZAKON U KAZNJAVANJU I STRAHU

  • Mare

    7. april 2019 | 10:09

    Aha a bolje da nemamo izvrsitelje jel da? Kad vam neko duguje, vi dobijete presudu ali ne možete da se naplatite jer on jednostavno ne želi da plati, šta onda? Recimo izdajete stan, stanar prestane da placa zakupninu, ne placa ostale troskove stana, šta onda? Hoćete sami da ga izbacujete na ulicu, jel treba osim besplatnog smeštaja da plaćate za njega i infostan?!? Pozajmite nekom 20.000 evra on neće da vam vrati! Nema posao nema drugih primanja, samo stan u kome stanuje! Kakvi su vasi predlozi u ova dva slučaja?

    • 7. april 2019 | 10:17

      Petar

      @Mare

      A zašto pozajmili nekome 20.000 evra ako znaš da ih ne može vratiti ?

    • 7. april 2019 | 10:55

      P.S.

      @Mare

      Мојој породици и мени држава дугује милион и по евра вредну дедовону и не видим да се државни службеници нешто секирају око тога. Зашто извршитељи не решавају питање грађанске реституције него се тиме бави агенција која није суд а служи држави као дужнику? Када држава са свим службама и системским пијавицама на народној грбачи дугује тим грађанима сто милијарди евра у невраћеној имовини која се потражује по реституцији онда се извршитељи не потежу него се нуде хипотетичне безвредне обвезнице у противвредности од неколико процената од тржишне вредности. Зашто се из фонда имовине државној својини не изврши повраћај онога што држава дугује грађанству него се иста распродаје и узурпира?

    • 7. april 2019 | 11:11

      Mini star

      @Mare

      Ako možeš nekom da pozajmiš 20.000 € onda si ili mnogo sposoban tolike pare da zaradiš i pokloniš ili si do tog novca došao na lak način pa ćeš lako "uterati" dug preko ortaka.😎

    • 7. april 2019 | 11:30

      ...

      @Mare

      Dobijas sendvic danas, bravo, dobar si...

    • 7. april 2019 | 22:02

      Crni

      @Mare

      Nisu problem izvrsitelji vec propisi i tumacenje a pogotovu zloupotreba sto je najcesce. Suatina je da oni nastupaju nakon sudske odluke a ne pre i krseci Zakon pogotovu za dug od 1000eura na ma sta da nekom oduzmes stan ili kola kao mom drugaru za dug od sto ili mozda sa kamatama 200eura izvrsitelj je prakticno ukrao kola od oko 3000-3500 eura. Pre zaplene nije dostavio nikakav papircic ili sta god, da je u postupku, i nakon da kazemo licitacije je isti "kupio" zvanicno za 800eura ostatak iliti razliku para nije video. Samo ih treba kao i Sudije dovesti u red da imaju vrlo malo mesta za slobodno sudijsko uverenje.

    • 8. april 2019 | 23:07

      Milorad

      @Mare

      A zašto meni država ne isplati dug koji mi duguje a to je 20.000e nego moram da idem preko Strazbura. Kad ja dugujem 1000e meni se oduzima kuća, jel je to država? sve otimač do otimača.

  • Daki

    7. april 2019 | 10:07

    A sta je sa ljudima koji su bili zaposleni I prijavljeni I koji su u medjuvremenu stvorili porodice I podigle kredit bilo za stan ili mobilni telefon ili bilo sta sto bi poboljsalo njihov zivot a opet su u medjuvremenu ostali bez posla bez stalnih primanja a ostao im dug za kredit sada zive sa 30000 dinara I to jedan zaposleni samo a izdrzava porodicu od toga a izvrsitelj im kuca na vrata I preti zaplenom kompletne imovine. Sta uraditi po tom pitanju bas me živo zanima????

    • 7. april 2019 | 10:35

      Ana

      @Daki

      U Americi,Nemačkoj,Italiji, Norveškoj,Rusiji, Kini, V.Britaniji........da nabrajam do prekosutra, država i banka nisu krivi za nečiju lošu procenu sopstvenog materijalnog stanja. Dakle, banka će to da naplati, bićeš na ulici nebitno da li je sneg napolju i imaš li decu ili ne. Ne uzima se kredit preko noći,o tome se prijatelju razmišlja duži period, konsulutuju se advokati,ekonomisti,pametniji i obrazovaniji prijatelji ako ih imaš. Ne zanima banku jesi li ti ostao bez posla.

    • 7. april 2019 | 11:21

      Mako

      @Daki

      Zakon je jasan.Ako ne znaš da igraš ne hvataj se u kolo.

  • Vavilonac

    7. april 2019 | 09:52

    Ovo je problem Srbije. Ovo je zlatbo doba? Ceo dan se vodi polemika kako je baba pala u nesvest po komandi ispred gradske skupstine.

  • ja

    7. april 2019 | 09:51

    Bitno da je na Pancicevom vrhu sve po starom

  • Opa

    7. april 2019 | 09:49

    Sistem je takav da ce jos malo i kupovina hleba biti luksuz. Komentari koje citam su komentari ljudi koji zive u Srbiji i njenom sistemu.Shvatio sam kroz godine da svako dolazi do nekog duga,nema onih koji u Srbiji u jednom trenutku nece dugovati. Pobegao sam skoro,tek sada vidim o cemu se radi.Tema o kojoj ne vredi raspravljati.Tek se moze raspravljati sa onima koji odu iz zemlje pa bar na dva-tri meseca,tada pocinju da kapiraju stvari,ovako dokle god se ne pomeris iz drzave.....hahahaha sistem te zaglupi. Sasvim je nezamislivo da nemas auto(u Srbiji je to liksuz i izdrkavanje),sasvim je normalno da imas 4-5 jakni...bar 4-5 pari obuce,da pazaris u marketu i ne gledas sta koliko kosta.... da ne nabrajam ostalo.Ma ljudi moji strasno,ovako preko ovih novina vratim malo misli u nazad i stalno se pitam,gde i zasto sam izgubio 40 godina zivota.

  • MarioKg

    7. april 2019 | 09:46

    Ovo se danas radi na takav nacin zbog ljudi koji ne umeju i koji ne razmisljaju. Slazem se da onaj koji ne placa da treba da mu se oduzme stan, ukoliko ima previse dugova, ili nije otplatio stan. To je i trazio i potpisao, i pristao. Ali sve drugoo, nazalost se desava zato sto su videli da mogu jer postoje ljudi koji duguju 1000, 2000, pa i malo vise 5000, ne znaju sta ce (radno sposobni), i pristanu sami da im prodaju kucu na "licitaciji", gde ne uzmu 5000, nego 55000. Moj komsija je pitao direktora banke za 200e kad je bilo u pitanju da je danas ili uzimanje zbog neceg, on mu je pozajmio kao covek. Jer ce svakako da mu otplacuje veci kredit. A ostali gde vide da mogu da uzmu, dobiju, da ljudi olako daju, umesto da se uzajme, da rade nesto dodatno, da prodaju skupe telefone, uredjaje.. Oni pristanu na kucu, normalno da ce onda da ti otimaju i za mali iznos. To je kao sto i pitate a sto su plate 300e. Neces da radis, mala ti je plata, idi srecan ti put, evo hoce ovaj penzioner za 250, hoce ovaj decko koji nece da studira.. Kada budemo svi rekli NE, tada ce i povecati plate!

  • 552

    7. april 2019 | 09:43

    Ozakonjeni pljačkaši.

  • Тодорић

    7. april 2019 | 09:42

    И моја другарица и ја смо избачене из наших некретнина,укњижених на туђе име фалсификатом купопродајних уговора поднетом катастру...држава...

    • 7. april 2019 | 09:51

      Marijana Bakov

      @Тодорић

      Gospodjo Todoric onda lepo predajte sudu u Strazburu.Ja sam tako dobila spor,naime izbaceni su ljudi koji su posle 2 sv rata , oteli kucu mojima.

  • Matrix

    7. april 2019 | 09:39

    Jasno je da dug mora da se vrati i tu nema nista sporno, ono sto je sporno je kako preduzeća mogu da duguju i po ne znam koliko plata zaposlenima a da zaposlenima nije dozvoljeno da plene imovinu vlasnika i preduzeca. Ako moze neko da odgovori na to pitanje

  • Dragana

    7. april 2019 | 09:37

    Nije slucajno sto je donesen takav zakon da ga izvrsitelji tumace kako im odgovara .Klasicno razbojnistvo ,otimacina od kad dodjose nazadnjaci. . Bogate se na muci pojedinca ,postadose bogatasi a zna se ko stoji iza njih . Divlji zapad .

  • Nexus

    7. april 2019 | 09:29

    Nacice nov dom nista strasno.. Ne treba kukati nad svojom sudbinom i kriviti druge. Drugo: kad kupis novu kucu, upoznas nove ljude. Osvezis svoj duh novim ljudima eto neceg pozitivnog.

  • Uros

    7. april 2019 | 09:24

    Naplaćuju dugove od sirotjnje a firme koje su u stečaju što duguju radnicima silne pare nikom nista VELIKE GAZDE SE BOGATE I DALJE A VUČIĆ NEMO ČUTI PRVO ONI DA VRATE NARODU ONO ŠTO IM PRIPADA PA ONDA NAROD DRŽAVI SREDI PRVO TO GOSPODINE PRESEDNICE

  • STRASNO

    7. april 2019 | 09:21

    Zar je to pravda zbog 4000din duga za struju naplate 15000din deo kolaca podele drzava i izvrsitelji .Muka mi je od ove drzave sta radi.

  • Ana

    7. april 2019 | 09:15

    Samo u Srbiji ljudi uzimaju kredit da proslave slavu, da kupe telefon, bez problema podignu kredit na 20 godina u švajcarskim francima, idu na sreću i misle, ma vratiće se nekako, a plata mizerna,posao nesiguran. Kad se dugovi nagomilaju, a banka dođe po svoje, onda su krivi izvršitelji,gde će im duša, zli ljudi,isteruju zimi na ulicu i sl. Banka ne poklanja, pa bi bilo lepo da to ljudi shvate na vreme. Trošite koliko možete. Ako nemate pare za kafu od 200 din.pijte tamo gde je 100 ili je kuvajte kući. Tako i sa kreditom.

    • 7. april 2019 | 09:27

      Vla

      @Ana

      U pravu ste gospodine ali treba istrazivati imovinu izvrsitelji, njihovih rodjaka I prijatelja

    • 7. april 2019 | 09:48

      El. Comandante

      @Ana

      Vidi Ana. Zar su ti ljudi krivi sto su plate u Srbiji bedne i sto sa par stotina evra jedva mesecno prezive, plate poneki racun itd. Po tebi bi bilo normalno da se slava i ne slavi zbog nedostatka novca, da se nema mobilni telefon i slicno. Sve ono sto je u uredjenim drzavama sasvim normalna stvar i potreba za tebe je luksuz. Sta mislis da li bi mozda bilo puno razumnije da se plate u svim sektorima bar utrostruce pa onda nebi bilo uzimanja pozajmica za osnovne stvari. Para u ovoj drzavi ima za sve ali nisu pravilno rasporedjenje. Drzava umesto da motivise i stimulise radnika sa dobrom platom radi suprotno. Stiti gazde i poslodavce tako sto im servira radnike kao roblje. Za gazde i poslodavce je normalno da imaju po par lokala, stanova, da idu na letovanja, zimovanja, vecere, krstarenja itd.itd..., sve je to normalno, samo nije normalno da radnik ima pristojnu platu. I jos jedna stvar, da li si ikada cula da je neki izvrsitelj nekom poslodavcu zaplenio nekretninu ili automobil zbog neisplacene visemesecne zarade radnicima..? Naravno nisi jer toga nema., ali zato obican covek i muceni radnik mora da plati bas sve po pe esu. U cemu je to razlika pa zakon nije isti za sve. Ne valja vlast vec 3 decenije, primenjuju se samo oni zakoni koji plackaju narod pa zato i jesmo crna rupa Evrope. Banana drzava i to ti je. Poooozzzzzz.

    • 7. april 2019 | 09:52

      Opa

      @Ana

      Istina.Ali Ana takav je sistem. Sasvim je normalno da od zarade slavis slavu,kupis tel.kad god ti se prohte,da ides na more na zimovanje itd itd...sve je to normalno u normalnom svetu. Ovde nije nista normalno,tako da i za slavu ljudi uzimaju kredit.

  • fgth

    7. april 2019 | 09:04

    Da li ce da se smanje naknade za izvrsitelje koji su do sada postali milioneri u evrima, postali su nova kasta u nasem drustu, razbijaju se ljudi od para?!

  • Ivan

    7. april 2019 | 09:03

    Gospodo svaki dug dodje na naplatu kad tad. Covek mora da se pruzi koliko je dug i nece biti problema.

    • 7. april 2019 | 09:46

      Тодорић

      @Ivan

      Хајде се ти пружи колико си дуг са троје деце,гладне,а држава ти дугује плате,које ти увећавају дуг за струју и инфостан...беспомоћно чекаш да неки споровозни суд,ОВЕ или СЛЕДЕЋЕ деценије реши оставину ,да можеш да платиш...глупи коментар,самозадовољно сит и задригао.

    • 7. april 2019 | 09:55

      Opa

      @Ivan

      Nemoj tako,ako nisi dobro stojeci,tata ostavio......docices u situaciju 1000%

  • Лицемер

    7. april 2019 | 09:02

    Дугови се морају вратити, дуг није друг. Предухитрите извршитеље, регулишите дугове, немојте чекати да вам дођу на врата.

  • jedna priča drugi rad

    7. april 2019 | 08:56

    Nema pravde ni prava, samo jedna osoba vrdi da ima.Ostali ne vide. Meni se čini da sama vlast hoće da padne kako bi se izvukla iz g . Inače ne bi ni luda dozvolila da se narodu od strane masinerije izvršenja rade kriminalne radnje jer će je one koštati fotelje i ko zna čega. Sa tim se ne igra. Svi su ogorčeni sem pomenue gospodjice. Sve što se čini da do sukoba ne dodje se otimanjem visetruko vrednije imovine koje se naziva izvršenje ANULIRA i use.... kao kr u mleko. To je toliko nenormalno da može da bude samo namerno.

  • Guess.

    7. april 2019 | 08:55

    Vuciceva politika , normalne ljude odvede u propast. Bogati se i dalje bogate , dok ovi drugi nalaze spas u samoubistvima ili depresijama.

  • ana

    7. april 2019 | 08:52

    napreDNO

  • Duka

    7. april 2019 | 08:52

    Da li ste iselili ili zatvorili koju firmu-duznika. Lopovi.

  • Branislav

    7. april 2019 | 08:50

    A sta je sa Drzavom ,kada ona duguje gradjanima? Naprimer meni duguju za zemlju koja mi je vracena restitucijom. I stalno odlazu placanje, kazu nema se para. Pa sta to mene briga sto nemaju para. Kako da ja naplalatim taj dug, i hiljade drugih.? Ako je Zakon za mene , onda je isti Zakon i za Drzavu. Svako svoje obaveze treba da ispuni. Ili mozda nije tako.

  • Sale

    7. april 2019 | 08:48

    Najuriti ovu vlast! Oni su nam sve ovo napravili!!!

  • Markić

    7. april 2019 | 08:42

    Tužno je to šta se sve otima od sirotinje. Pored toga što se jedva preživljava, živi od plate do plate, zakon tek tako po kratkom postupku odluči i stanove da nam uzima!

  • sen

    7. april 2019 | 08:35

    Ovo podstiče na teror, čovek mora da zaštiti sebe i porodicu dok neko ne počne da razmišlja normalno.A posle ga proglase i kriminalcem....

  • Pravda

    7. april 2019 | 08:35

    Zakon je paučina o koju se male ribe kače, a velike prolaze ... Pravda je samo jedna, sve ostalo je kako ko ume da pliva ...

  • Nikolas

    7. april 2019 | 08:34

    SRBIJA JE SADA ,ZAPAD,GDE NEMA MILOSTI I GDE IZLETIS IZ STANA I PO KISI I SNEGU SA DECOM ILI BEZ! U AMERICI JE MESECNO 100HILJADA FANILIJA IZBACIVANO U DOBA EKONOMSKE KRIZE!! KO UDJE U DUZNICKO ROPSTVO PREKO SVETSKE BANKE I SKLOPI PAKT SA MMF TAJ JE SKLOPIO PAKT SA DJAVOLOM!!! OPREZ NARODE -BANKE NISU SOCIJALNE USTANOVE!!!!

    • 7. april 2019 | 10:09

      Nikolas

      @Nikolas

      KAD UZIMATE NEKRETNINU NA KREDIT PREKO BANKE VI MORATE NAPRAAVITI VAS PLAN VASEG BUDZETA-KOLIKI JE PRILIV SREDSTAVA I KOLIKI JE VAS RASHOD MESECNI JER MORATE I ZIVETI -POTOM VIDETI KOLIKO JE SIGURNO VASE RADNO MESTO I KOLIKO JE JAKA FIRMA U KOJOJ RADITE -E ONDA MOZETE UCI U KREDIT OD 10,20 PA I 30GIDINA!!! VAZNO JE I KOLIKO STE STARI A I VASE ZDRAVSTVENO STANJE!!!

  • Komsija

    7. april 2019 | 08:31

    Izvrsitelji, notari, komunalna policija . Sta li ce jos da izmisle da nam otimaju iz usta

  • Rajko

    7. april 2019 | 08:31

    Zivim u svajcarsku 35.god. jos nisam cuo da su ovde izbacili iz kuce ili iz stan i da postoje sudski izvrsitelji jrl to je jedna mafija koja radi po nalogu vlasti koji su izmislili neke zakone koje samo u srbiji postoje .srbija kuka da joj opada natalitet pa gospodo sa vlasti vi unistavate tu srbiju zar ne vidite???

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA