≫ 

"Sa časova idemo kao popi*ani, Zvonko nije udario šamar učenici, već našem obrazovanju": Komentar nastavnika nikog ne ostavlja ravnodušnim

 ≫ 

Pazite na ovaj detalj iz pisma: "Nastavnici pucaju, pucaju po šavovima, sa sve većim pravima učenika, sve obimnijom administracijom i sve većim mobingom od strane direktora i raznih inspekcija"

Komentari

  • BOKI

    3. decembar 2019 | 08:44

    Na zalost prosveta je dozivela pravu blamazu jer je veoma nisko pala i niko ne zeli da je unapredi cak ni ministar,njemu je bitno da otpusti sto vise ljudi umesto da ih motivise nekim povecanjem kao sto rade drugi resori ministarstva.A zakon koji brani samar kao vaspitnu meru je los jer ga deca mnogo zloupotrebljavaju.Naravno ima losi postupci i ucenika i profesora pa cak i roditelja tako da svako svakog moze da optuzuje ali cinjenica da su nekad ucitelji bili veoma postovani ljudi umeli da kaznjavaju muski ali uspevali su da tu decu nauce nesto i naprave prave ljude sa pravim znanjem dok sada iz skolske klupe izlaze neuki i potencijalni lopovi,razbijaci,kriminalci,narkomani i ko ti sve ne i vode glavnu rec u svojim mestima niko ne sme da im se suprostavi..Ovo klupko jedino drzavni organ moze da odmrsi a mora i da da moc prosvetnim radnicima da kaznjava ucenike ne mora samarom ali moze tako sto ce na kraju da mu da slabu ocenu ili ga iskljuci sa nastave ili pak direktor iz skole pa neka ga roditelji vaspitavaju kad im nije zasluzio za trojku vec za peticu...Mnogo je ovo klupko zamrseno....

  • Skipi

    22. april 2019 | 15:37

    To je to, svaka cast profesore na hraborsti...

  • Tereza

    21. april 2019 | 23:03

    A sta da ucini roditelj kad mu malo dete posalju kuci frustrirano i to za vreme nastave jer ih mrzi da se bakcu sa njim i onda ga roditelj trazi po ulicama grada i moli Boga da ga nadje zivog i da se nije bacio pod neki auto jer je upravo doziveo nevidjeno nasilje? A sta da ucini kada isti ti prosvetni radnici nemo gledaju visegodisnje nasilje nad nekim detetom i nista ne preduzimaju? A sta da ucini roditelj kad vidi da neki nastavnik dolazi pijan na casove a neki kasne po 20 minuta a onda daju kontrolni? Nemojte se folirati dragi prosvetni radnici, ima vas koji ste u redu, ali brate ima vas koji niste ni motici dorasli. Sve sam vas videla. Toliko. A sad pljujte, slobodno.

    • 22. april 2019 | 20:19

      dzej

      @Tereza

      Dali ste sami odgovor, kako da odgovore nasilju kad su im ruke vezane. Nekad je bio dovoljan samo pogled!

  • Bg skul

    21. april 2019 | 16:35

    Za one koji ne razumeju: ne podrzavaju ljudi fizicko nasilje profesora nad ucenikom, vec ne podrzavaju uzasno ponasanje ucenika nad profanima. Ali kad je sistem kakav jeste, onda moras samarima da skreces paznju na problem koji sve vise uzima maha. (samar ne spada u pod "nasilje", zna se sta je nasilje) Uostalom, posto vec pricate da je skola i "obrazovna" ustanova, sto se bunite kad profani obrazuju decu jedinim metodama koje su im ostale na raspolaganju jer reci i kazne ne pomazu? Kad vi roditelji necete da ih vaspitavate, onda nemojte da se bunite kad to rade drugi. Podrska profesoru. Trebalo je i po jedan roditeljima da zvizne.

  • NekoKo

    21. april 2019 | 14:16

    Vlada opšti primitivizam i ništa se ne radi po tom pitanju. Nekada su i najveće barabe i kasnije najveći kriminalci imali iskreno poštovanje za nastavnika. Danas ovi mali gilipterčići misle da mogu da rade šta požele, da su kao neki magupi. Za bezobrazno ponašanje i bahaćenje se na ulici veoma često dobijaju teške batine, metak, nož isl. Dakle, šamar je benigna stvar šta bahate sutra čeka na ulici. Šta ovaj profa ide redom i lupa šamare deci, malo sutra. Ako država ne želi više ovakve incidente onda neka se ugrade kamere i kada dete počene da se ponaša bezobrazno, nekulturno, nasilno sil. mami i tati stigne kovertica sa jedno 5000 evra kaznom i to je to. Skidanje sa računa kreće od narednog meseca, nema hoću ili neću. Ako nemaju da plate odjednom, lepo im se podeli na rate u zavisnoti od primanja i to je to. Pošto je drvena pedagogija postala stravičan zločin, ova ekonomska bi bila jedina alternativa.

  • Goca

    20. april 2019 | 23:04

    Koliko godia vec imamo vršnjacko nasilje po skolama?Decu ne smeju da izbacuju iz skola,dokaz koliko je unisten autoritet Direktora,nast. veca razrednog staresine.Ruke su im vezane.

  • Dragana

    20. april 2019 | 22:58

    Ta gimnazija je na jako losem glasu,zivim u blizini.Mnogo toga zavisi od uprave tj Direktora koji verovatno povrsno radi svoj posao a na poziciju dosao po partijskoj osnovi.Ne opravdavam nasilje i to nije smeo sebi da dopusti "ali" odakle pravo ucenicima da se ponasaju tako grubo da covek nije mogao da se iskontrolise.Skolstvo nam je katastrofa oduvek i tu se nista ne popravlja.Zabrinjavajuce je i tuzno kako nam se deca ponasaju u bitnoj instituciji.Moje dete se nikada tako ne bi ponasalo,zato sto je vaspitano i pruzene joj adekvatne moralne vrednosti.

  • branko

    20. april 2019 | 22:31

    Kakav vrhunski komentar profesora, evo mogu slobodno da kazem da nista ovako dobro nisam procitao u poslednje vreme!!! Profesore svaka vam cast za ovaj komentar, veliko postovanje!!!!

  • Srki

    20. april 2019 | 22:29

    Netreba tuci decu nego njihove roditelje koji nisu uradili svoj domaci a trebali su a sa 20 g se deca ne vaspitavaju

  • Ezra

    20. april 2019 | 22:24

    Svima petice,svi prolaze ,a posle neka gledaju sta ce i gde ce

  • Samostalac

    20. april 2019 | 21:48

    Sramota je kako se odnosimo prema deci. Time sto smo im dozvolili da mogu kako hoce, dobicemo debile za par godina od kojih nece biti nista u zivotu. Bice isfrustrirani mladi ljudi koji nece znati da se snadju u zivotu i nista da rade. Ja takvog sigurno ne bih zaposlio u mojoj firmi.

  • ?

    20. april 2019 | 21:33

    @V, kako bih voleo da se to Vama desi, pa da vidim koju bi pesmu tada pevali . Naravno, šamar nije bio rešenje, ali on je apel, roditeljima, prosvetnim radnicima, državi, svima nama da se pod hitno u našem sistemu obrazovanja nešto menja!!! Vratiti dostojanstvo prosvetnih radnika. Podrška profesoru!

  • V

    20. april 2019 | 21:01

    A kakvi bi vi hteli da sa posla idete , duplo pretplaceni , lenji i gordi ? Vi ste placeni i tu ste zbog dece , ne oni zbog vas kolega. Dozvolili ste da vas vas par maloletnica iziritira i samarom pokusali sa njom spor resiti , sta je sledece pesnica ?

    • 20. april 2019 | 21:06

      .

      @V

      Nemas ti pojma sa zivotom.

    • 20. april 2019 | 21:58

      Sasa M.

      @V

      Nisam prosvetar, ali mnogi moji prijatelji jesu, pa Vas u njihovo ime pitam kad ste poslednji put prošli pored neke škole jer očigledno iako ste im koleginica učionicu niste videli godinama?

    • 20. april 2019 | 22:21

      Јасмина

      @V

      Професори долазе и одлазе са посла са попијеним седативима.Да су деца васпитана до свега овога не би дошло...

  • Djole

    20. april 2019 | 20:57

    Samar nije bio resenje , ali.... Supruga mi radi u osnovnoj skoli sve ovo sto je napisano ja slusam svaki dan. Kako je u srednjoj mogu da zamislim. Bahata deca , roditelji te iste dece koji dolaze i zale se na ocene , pisu zalbe ministarstvu itd. Jednom recju prave debile jer decu uce da se sve pritiskom, vezama i parama moze resiti. Nazalost takav nam je sistem vec 30 godina unazad. Treba uvesti sistem ko u Nemackoj , ko hoce da uci ide u gornji nivo ko nece donji nivo i eto zanatlija. Sto se tice profesora cuo sam od dece iz te gimnazije da je bas tolerantan.

  • Zoran iz brusa

    20. april 2019 | 20:44

    Profesorka i sladjana. Vi ili nemate decu ili ste ih nevaspitavali pa vam sad smetaju komentari o nevaspitanoj i bezobraznoj deci. Profesore allal vam vera. Trebali ste da joj udarite samar i na moj red.

  • Zaratustra

    20. april 2019 | 20:39

    Koliko demagpvije na jednom mestu.

  • Saša

    20. april 2019 | 20:37

    Katastrofa, upropastli su prosvetu, nastavnicima treba fizička zaštita.A gospodi koja je obespravika nastavnike bih dao da održi samo tri časa u najproblematičnijim odeljenjima pa da se uvere u posledice Zakona. Izaći će deca uz škole, tupava, bezobrazna, nevaspitana, ko je sledeći?

  • Miki

    20. april 2019 | 20:33

    Svaka cast kolega sve sto ste rekli je pogpuna istina.Drustvo i porofica nam je u raspadu pa sve ostalo.To traje 30god.

  • Goga

    20. april 2019 | 20:28

    Podrška profesoru. Roditelji Dozovite se pameti.

  • Koja

    20. april 2019 | 20:20

    Škole niti su socijalne ustanove, niti ustanove za lečenje od ove ili one zavisnosti i u njima treba da su oni sposobni koji mogu da uče. Oni koji nisu sposobni obezbediti im odgovarajuće uslove i ustanove. Što se pre žito očisti od kukolja hleb će biti mnogo kvalitetniji.

  • Desa

    20. april 2019 | 20:13

    Ukoliko mene nekomustine kao ovog profesora samar ide u momentu i jedan za kraj

  • Ris

    20. april 2019 | 20:13

    I treba da idete kao popisani kad ste kukavice i ne preduzimati ništa po tom pitanju.

  • Crni Guja

    20. april 2019 | 19:17

    Pa eto nam uskladjenog obrazovanja i demokratije,evropska kultura unistavanjem porodice i morala satire sve ono sto jesmo.Ne mogu da shvatim da posle 30 g izivljavanja nad nama,zatiranjem drzave i svega sto tu drzavu cini,satiranjem socijalnih prava,ukidanjem besplatnog zdravstvenog osiguranja,skolovanja i nametanjem povodca stranih banaka da jos ima onih koji veruju u "evropske vrednosti"! A profesora prvo treba da podrze roditelji ucenice. Podrska profesoru.

    • 20. april 2019 | 23:37

      Zorana

      @Crni Guja

      Da je moje dete udario, ja bih jos to dete udarila jer se ponasala nekulturno i otisla bih zajedno sa detetom u skolu i naterala ga da se izvini profesoru. Tacka. O tome sam sa njima raspravljala i rekla im da ce im se to dogoditi ukoliko budu glumili "dripce iz rialitija".

  • Dragan

    20. april 2019 | 19:15

    Batina je iz raja izasla

  • Čika Jova

    20. april 2019 | 19:08

    Od tih nasilnika ne stradaju samo profesori već i dobra deca koja bi da uče. Zaštitimo dobro vaspitanu decu i profesore od nasilnika čiji su i roditelji sličnog ponašanja.

    • 20. april 2019 | 20:14

      C

      @Čika Jova

      Tako je. Deca koja dodju u skolu po znanje ne mogu od divljaka nista, plus imaju traume jer im se rugaju ti isti.

  • Maja

    20. april 2019 | 19:06

    Kad sam ja pre 25-30 godina vaspitavala svoju decu, šta može, šta ne može i objašnjavala im zašto, terala ih da operu svoju obuću, raspreme sto posle jela, kako se oblači za izlazak a kako za školu i itd., 2-3 puta ošamarila ali dobro,govorili su mi da se ponašam kao da sam maćeha, sad kad sam od njih napravila dva ČOVEKA ti isti mi kažu 'kako oni tebe poštuju i kako su dobri i vredni a ovaj moj neće ništa'...e pa dragi moji sve se vraća, sve se plaća. Podrška nastavniku, a roditeljima ako se ne svidja neka ih vode kući, srednja škola nije obavezna.

    • 20. april 2019 | 19:22

      Vosa

      @Maja

      Svaka cast Maja. Dodao bih:’nastavnik je uvek u pravu’.

    • 20. april 2019 | 20:24

      Djole

      @Maja

      Svaka vam cast. Nista pametnije ni iskrenoje niste mogli da napisete. Secam se i ja pre jedno 30god imali smo strahopostovanje prema nastavnicima kad ih vidimo mi se sklanjamo da prodju. A ovi danas BRATE SESTRO DAJ DA ZAPALIMO.

  • Zadnje vreme

    20. april 2019 | 18:57

    Nastavnici nisu opterećeni samo preobimnom nepotrebnom administracijom i mobilnom od strane inspekcija, direktora već su prinuđeni da često idu na razne seminare koji traju po ceo dan i subotom i nedeljom. A nevladine organizacije koje organizuju ta predavanja imaju profit od toga dok nastavnici ispaštaju.

  • Sasa M.

    20. april 2019 | 18:23

    Pre par nedelja sam od prijateljice čuo priču o razgovoru vozača i policajca. Ćerka je roditelje prijavila za nasilje u porodici. Kada je policija došla ispostavilo se da roditelji maloletnoj ćerki zabranjuju da u grad izađe po hladnom vremenu u mini suknji i nekoj kratkoj majici. Nakon rasprave roditelja i ćerke i pred policijom ćerka je počela da se raspravlja i sa policajcem koji joj je nakon žustre rasprave odvalio šamarčinu. Otac pruža ruku policajcu i moli ga da mu dozvoli da ga poljubi u ruku. Posledica svega je da se dete nakon toga promenilo i okrenulo knjizi i učenju.

    • 20. april 2019 | 20:24

      Ris

      @Sasa M.

      Naravno. Od pamtiveka se znalo "ko kosi a ko vodu nosi". Čim se to zaboravilo sve je otišlo u pm.

  • Dr

    20. april 2019 | 18:11

    Ukoliko nastavnik Zvonko bude bio kaznjen, trebao bi se organizovati generalni strajk prosvetara, jedino tako se moze skrenuti paznja kroz sta sve prosvetari prolaze. A onaj nabedjeni ministar nije sposoban ni ovce da cuva, a kamoli da vodi prosvetu.

    • 20. april 2019 | 18:40

      Radmila

      @Dr

      Podrška Zvonku. Probudite se prosvetari! Sutra će biti neki novi Zvonko.

  • Profesorka

    20. april 2019 | 18:08

    Strasno. ne mogu da verujem sta je vj profesor uradio a jos manje sta ova nacija odobrava. Ja sam profesorka matematike i ne mogu da verujem sta je ovaj covek uradio. Kao prvo na testu koji je objavljen ucenica je imala elemente za dvojku pa cak i trojku. Nije normalno da neko trazi 45 % testa za dvojku. Sve i da mu je ucenica rekla da on ije autoritet i tome slicno , onnema pravo da joj udari samar. To je strasno da covek od 50 godina udara devojcicu od 17 godina ma sta god da je ona uradila. Jos je sokantnije sto on nastavlja daobmanjuje javnost predsavljajuci se kao zrtva,

    • 20. april 2019 | 18:35

      Vanja Zaric

      @Profesorka

      "Profesorka" prelistajte malo zakon o ocenjivanu!U osnovnoj skoli 42% je ocena 2!U srednjoj skoli je za pozitivnu veci procenat!Profesorka,da li linijem manjeg otpora mislite da cete biti omiljeni?!!!Zbog takvih kao Vi ovo nam se desava!

    • 20. april 2019 | 18:41

      Ucenik

      @Profesorka

      Profesor matematike ocenjuje fiziki??? Kriterijum isti za sve pa i ovu devojcicu. Nsravno da nije trebao da je osamari ali izgleda da nema "fejs". Mene je uciteljica tukla i hvala joj zaista. U ptosveti je haos ODAVNO,napred pink

    • 20. april 2019 | 18:45

      Paja

      @Profesorka

      Nisi ti nista!

    • 20. april 2019 | 19:00

      Čika Jova

      @Profesorka

      Nisi ti profesorka, jer bi znala pravo stanje. Možda predaješ u predškolsko.

    • 20. april 2019 | 19:24

      Vosa

      @Profesorka

      Lazna profesorka

    • 20. april 2019 | 20:18

      Рада

      @Profesorka

      На факултету, бар оном на ком сам ја студирала, мира да се зна више од 70% градива за шестицу, два питања до савршенства и треће бар 5-10%, Ила сва три траљаво, а било је професора који су разлику у оцењивању правили само на начин излагања, док је и за 6 и за 10 морало све да се зна. Е сад, средња школа јесте мало другачија, али овде је проблем ненормално, разбојничко понашање детета. Где је ту основао васпитање, кад се седа на сто и изговарају ствари које је та девојка изговорила? Ако је незадовољна, зна се како се то решава: оде се код педагога и образложи притужба на рад професора. Ако сви они који оправдавају њено понашање и у истом правцу усмеравају своју децу морају да схвате једно: ваша деца ће малтретирати данас овог, сутра оног, а вас док сте живи.

    • 20. april 2019 | 20:44

      Saša

      @Profesorka

      Profesorko, kada se Vama bude desilo, voleo bih da vas tada čujemo. Delite i dalje petice i pitajte da li je to veće zlodelo ili ovo što se dogodilo.

    • 20. april 2019 | 21:25

      Lola

      @Profesorka

      Vi mora da ste od onih profesora sto decu uce da se sekunda pise velikim slovom S, kao i metar velikim slovom M?! Ja ne videh elemente ni za 1, a kamoli za 3!!!

    • 23. april 2019 | 15:10

      Beograđanka

      @Profesorka

      U "moje vreme" - rođena sam 1963, završila sam klasičnu gimnaziju i posle studirala humanistiku - za dvojku je i u osnovnoj školi i u gimnaziji trebalo najmanje 45-50 odsto tačnih odgovora. Nekoliko slučajno pogođenih zadataka nije dovoljno dobar razlog za pozitivnu ocenu. A ovaj profesor nije kriv. Nije trebalo da je ošamari, trebalo je da je za uvo odvuče kod direktora. Ali ona je zaslužila da bude izbačena iz škole, kao i oni što su je "hrabro" branili. Nema pedagogije bez pedagoških mera. A koje pedagoške mere su na raspolaganju našim učiteljima i nastavnicima? Nema ih. Zato se ovako nešto i desi.

  • Deki

    20. april 2019 | 18:03

    Sve ovo sto se sa decom desava iskljucivi krivci su roditelji.umesto da to dete kuci izlema roditelj on ga povrh svega jos ubedi kako je ispravno to sto radi.i da mu vetar u ledja za takvo ponasanje.sva podrska zvonku.

  • Поштовани суграђани,

    20. april 2019 | 17:41

    Сестра ми је била у просвети 28 година, и повукла се са тог "бојевог поља" јер је требала на њему да се бори само са образовањем и културом чији је један повећи део и домаће, кућно васпитање... Са овако неваспитаном омладином чијим ретким изузецима ( који узгред речено нису у том делу друштва и правило ) стварно свака част могла је да прође као Звонко... Једноставно се повукла, прешавши да ради у ИТ сектор. Сада ради без тензија и стресова, од 9 до 17 , са платом од 1250€ месечно. За Србију, то је појам. Као што ће у будућности и професор бити појам јер их неће бити у довољном броју, због превеликих права датим ученицима, а разоружаних правним међама просветара...

    • 20. april 2019 | 18:19

      Vanja Zaric

      @Поштовани суграђани,

      Radim u osnovnoj skoli 20 godina.Predajem ono sto volim.Nastojim da time I motivisem ucenike:sthovima koje prati muzika,sentencama koje zivot znace.U poslednjih 5 godina Sam zadovoljna ako me 5 ucenika pametno gleda I slusa!!"Oj Srbijo,kids idea?!!!?"

  • Slava

    20. april 2019 | 17:32

    Bravo za tekst

  • Ismail

    20. april 2019 | 17:28

    Popišani smo mi, zbog toga kako nam je mladež vaspitana. Ne može tu ništa jedan vaspitač, kad država vodi naopaku politiku.

  • Marko

    20. april 2019 | 17:26

    Meni je u osnovnoj školi nastavnica udarila šamar, sve zvezde sam video. Nisam rekao majci ali jeste ta nastavnica koja mi je udarila, jer su se znale.....a posle sam i od majke dobio batine što joj nisam rekao i što sam bio nevaljao u školi. Sve se ovo dešava zbog prava đaka.....nisam ta to da se neko na nekim iživljava a bezobrazluk uvek treba kazniti. Dok su učitelji i učiteljice imali prava da te povuku za zulufe, da dobijes ćušku, deca su imala poštovanja.....a sada, đaci tuku profesore i još kakojakve stvari. Sve nam je otišlo dođavola, kakva država takvo nam i obrazovanje, kultura, sudstvo itd.

    • 20. april 2019 | 19:26

      Vosa

      @Marko

      Tako je. Nekad ako bi dobio samar od nastavnika sledio ti je i od roditelja

  • XYZ

    20. april 2019 | 17:08

    Svaka Vam cast na ovom tekstu. Apsolutno se slazem sa svim napisanim iako ne znam ni dete ni razred ni coveka. Majka sam deteta koje ide u 5. razred a isto sam i vaspitac. Strasno je kuda sve ovo ide. Strasno je sto nam rastu ovakve generacije. Strasno je sto svaki roditelj zna sve bolje od bilo kog vaspitaca, ucitelja, nastavnika... Deca sa nikada vise negativnih emocija, nezadovoljni, osioni, bez imalo empatije, ljubavi...tuzno je sve to... Nadam se, zaista se nadam da ce doci neko bolje vreme za nasu decu. Da znaju da imaju granice a unutar njih se slobodno ponasaju, da znaju da pomognu i pruze ljubav, da rastu bez mesanja majki koje se besomucno mesaju u izbore i zivot dece... Jako gresimo. Samo da ne bude kasno kada shvatimo..

  • Sladjana

    20. april 2019 | 17:03

    Pravda za gospodina Zvonka. Strasno je sta ucenici sve rade u skoli. Imala sam problem vec gde moj sin ide u skolu idlican ucenik a da vec dve godine trpi nasilje od svoga druga kao i da isti ometa citavo odeljenje. Da cela skola trpi tog ucenika pocev od nastavnika i svih zaposlenih i da mu ne mogu nista. Ne znam samo kud ovo vodi. Pocela sam jedva da cekam vikend ili raspust da vise ne rszmisljam ili da mi padne mrak pa odem i licno ga isprebijam.

  • Suzana

    20. april 2019 | 16:44

    Niko ne sme dete da udari.pogotovo nastavnik,takozvani profesori itd.niko niko a kamoli oni.kazne su nedovoljne ocene iz vladanja i znanja.ako oni pucaju neka idu kod psihijatra.koliko je dece izvrsilo samoubistvo zbog bolesnih nastavnika koji nemaju blage veze sa decjom psihologijom i senzibilitetom dece.ko im dade diplome ne znam

    • 20. april 2019 | 17:29

      Deki

      @Suzana

      A ti verovatno imaš dece, broj 0.

    • 20. april 2019 | 17:49

      Rada

      @Suzana

      Ahaha,,ne laje kera zbog sela nego zbog sebe.Koliko je dece izvrsilo samoubistvo zbog nepodobnih roditelja,a o tome da nastavnnici u skolama sve cesce ucenicima mjenjaju i roditelje da i ne pricam

    • 20. april 2019 | 18:02

      Ljilja

      @Suzana

      Ti i nisi išla u školu, ne znaš osnovne stvari u pravopisu.

  • Pravedna

    20. april 2019 | 16:28

    Treba podrzati nastavnika, sramota je sta pojedini djaci rade na casu, oni ometaju ne samo nastavnika nego i drugu decu koja su zeljna znanja.Sve vise dece ide na privatne casove zato sto casovi ne lice ni na sta. Treba nastavnicima dati vise mogucnosti da kazni ucenika. Otvoriti mozda neka posebna odeljena za decu koja imaju problem da prate nastavu. Obicno su to deca koja zive u disfunkcionalnim porodicama, u jako losim uslovima, treba i njima pomoci uz pojacan rad pedagoske psiholoske sluzbe.

  • CECA

    20. april 2019 | 16:23

    A KO CE DA ODGIVARA ZA NASILJE NAD PROFESOROM

  • Sinke

    20. april 2019 | 16:19

    Kao otac maloletnog deteta ne opravdavam samaranje ali ne mogu ni da osuđujem čoveka jer je moral po školama totalno srozan kapi čitav sistem u ovoj zemlji. PRAVDA ZA GOSPODINA ZVONKA!!!!

  • radda

    20. april 2019 | 16:17

    Pravi profesor ucenika posmatra kao svoje dete a pravi ucenici svoje profesore kao roditelje. Kako bi Zvonko postupio, da je u pitanju njegovo dete a kako ucenica da je na mestu profesora, njen otac? Taj odgovor resice nesporazum. Samar je vapaj za izgubljenim postovanjem.

  • Biljana

    20. april 2019 | 16:15

    Jadan Zvonko koga uci i gde mu zdravlje odlazi...

  • Jovan

    20. april 2019 | 15:59

    Zvonko pozlatila ti se

  • Nastavnik

    20. april 2019 | 15:56

    Sada kada je bio probni prijemni za osnovce, ulazi učenik i seda u klupu, kolega mu prilazi i pita : "Da li si se spremio za test, jesi li poneo olovku, lenjir i ostali pribor koji ti je potreban?" On mu odgovara " Šta to tebe briga? Šta ako nisam, mogu ja i da izadjem?" Kolega odgovara :"Možeš, izadji i donesi!" On izlazi i naravno,nije se ni vratio. Šta reći?

  • Sin

    20. april 2019 | 15:51

    Ljudi bre, otac mi je pricao da su ih, u njihovo vreme, nastavnici samarali pa je pucalo, samo sto u tom vremenu deca nisu ni smela da kazu roditeljima za samar, jer su znali da ce ih i roditelj istuci, jer su roditelji znali da ti samari nisu bili za dzabe... i uporedimo te generacije i ove danasnje, pa ce vam se resenje samo kazati...

    • 20. april 2019 | 17:41

      Ana

      @Sin

      Pa baš među tim generacijama koje sad imaju 60 godina je najviše ludaka.

  • Lozana

    20. april 2019 | 15:50

    Ja bih prosvetarima vratio prut u ucionicu, pa udri po nevaspitanoj deci. Kao roditelj dva djaka, potpisao bih saglasnost da ucitelj/nastavnik sme da opauci dete ako ometa nastavu.

    • 20. april 2019 | 16:14

      Golubica

      @Lozana

      Potpuno se slazem ...i ja sam roditelj imam dva djaka .

  • Cika Velja

    20. april 2019 | 15:48

    Skola je,koliko mene secanje sluzi,obrazovna ustanova! Zatvor je vaspitna,a KPD su i obrazovni i vaspitni! To znaci da deca vaspitanje donose od kuce,a znanje iznose iz skole! I ko je sad kriv sto je deci bilo kakav autoritet strana rec,postovanje jos stranija,a na udaru su svi,a prosvetni radnici ponajvise! Mislim da je svima poznat koren problema,pa onda bi po mom zakonu,dragi mami i tata za svaki ispad svog deteta placali bar 500€ kazne,pa navise! E kad novcanik ostane prazan,frizider jos prazniji,mamina sminka spadne na sapun,a tatino pivo na extra luksuz,e onda ce da fasuje koren tog problema,i to uz samare,stroge zabrane necega bitnog,pa ce i drustvo i nastavnici da odahnu jer ce iz kuce u skolu i na ulicu izlaziti vaspitana deca!!!

    • 20. april 2019 | 16:21

      Nnidza

      @Cika Velja

      Loše si informisan. Skola je vaspitno-obrazovna ustanova. Oduvek bilo...

    • 20. april 2019 | 17:35

      Djuka 021

      @Cika Velja

      Svaka ti je na mestu, skidam kapu...

    • 21. april 2019 | 00:20

      Ивона

      @Cika Velja

      Школа је васпитно-образовна установа што значи да осим знања које им треба пренети требало би ученике кориговати, усмеравати, давати им позитивне и корисне савете кроз градиво и ваннаставне активности, а не радити посао дефектолога,специјалног педагога, социјалног радника итд.Слажем се са Вама у потпуности, деликвентне ученике треба категоризовати и послати у специјалне установе на преваспитавање, јер је све више оних који ометају добре и васпитане ђаке да остварују своје право на стицање знања.Ако просветни радници не предузму нешто после овог догађаја,омаловажаваће их још више убудуће!Закон се мора променити и у корист наставника!

  • Petar Petrovic

    20. april 2019 | 15:47

    Vaspitanje cini coveka ,koje se uci u porodici,da se vise ne lazemo i krivimo skolu i nastavnike za bezobrazluk pojedinaca.Ovaj samar nije fizicka sila ponizenog nastavnika,vec prosvetljenje ovoj ucenici za ceo zivot.

    • 20. april 2019 | 18:09

      Milorad

      @Petar Petrovic

      A gde su se vaspitavali ovoliki lopovi i lažovi, a kobajagi su školovani, i kao takvi upropastiše i nas roditelje i našu decu, i uz to nam još drže predavanja kako mi nismo dobri kao roditelji, e teško nama sa kakvim kreaturama mi živimo.

    • 20. april 2019 | 20:22

      Petar Petrovic

      @Petar Petrovic

      Milorade ,nikad ne zaboravi čiji si i shvatićeš suștinu vaspitsnja porodice

  • Zoran

    20. april 2019 | 15:45

    Ko kuci da vaspita decu. Roditelji po ceo dan gledaju zadrugu i druge gluposti a deca zevsku u mobilne. Kola ce da ih pogaze po ulici zevajuci u mobolme telefone. Kada sam ja bio djak profesor je morao da se potuje kao roditelj pa csk i vise od toga. Zato podrska profesoru a inspekcija je nula jer je sastavljena od drbila. Zato profesore sto kedan nspida pados u dzep i bezi iz ove jadne i bedne zemlje.

  • ja

    20. april 2019 | 15:40

    Nastavnici primeri deca shvatila da možes da ih kupiš i za čokoladu. O privatnim časovima da ne govorimo i nisu sva deca bahata nego oni.

  • Pekar

    20. april 2019 | 15:30

    Na svakom cosku kladionica nargila bar trava heroin kokain kazino starlete po rijaliti programima i dok nam deca budu to gledala i sa time zivela bice takvi kakvi jesu tj nevaspitani..U mom detinjstvu i mladosti nastavnik policajac i svi stariji ljudi su se postovali izlazilo se vikendom u diskoteke od 20-24 casa je bilo radno vreme i pisle toga svi kuci danas izlaze u 23-24 casa..Za moj pojam ceo sistem je kriv a ne profesor koji je udario ucenicu pa zatim dobio batine od ostalih ucenika

    • 20. april 2019 | 15:35

      Sonsi

      @Pekar

      Gde zivis ti? Jel to ono"u svetu postoji jedno carstvoo.."

    • 20. april 2019 | 15:45

      Batko

      @Pekar

      Izgleda da je u tvom paralelnom svetu i stvarnosti sve super...Nema ničega sto je covek naveo...e dete, dete...

  • Slobo

    20. april 2019 | 15:26

    Nastavnici za sve ste krivi sami jer većini je samo bitno da maltretira ju decu da išli na privatne časove koji ti isti drže pa ih deca u školi apsolutno nezanimaju. Sve se vraća kao bumerang.... U moje vreme nije bilo privatnih časova ali je disciplina bila najvažnija

    • 20. april 2019 | 16:02

      Nastavnik

      @Slobo

      Zabranjeno je da nastavnici koji predaju deci daju i privatne časove! Bilo bi dobro da, pre nego što nešto prokomentarišete, zaspite se o tome!

    • 20. april 2019 | 16:25

      Nnidza

      @Slobo

      Baš suprotno, zato što je roditeljima lakše da plate časove nego nadju razlog za loše postignuće, deca ne prate nastavu, čačkaju mobilni, žive rijaliti zivot...

  • Zk

    20. april 2019 | 15:25

    Mene su samarali redovno u skoli profesori,zato sto sam bio nestasan a ne los ucenik...i sta mi hvali danas ziv i zdrav sa svojih 39 god,hvala mojim profesorima na svemu....

  • Hfo

    20. april 2019 | 15:22

    Sve potice iz kuce

  • Јасмина

    20. april 2019 | 15:19

    Овде дефинитивно ништа не ваља.Само образовање је нула,ученици су нула, професори такође а сами родитељи су дупла нула.Раније ниси смео да се пожалиш родитељима на оцену а камо ли на професора,јер следи казна...Ово сада...да се прекрстиш...

  • Cica

    20. april 2019 | 15:19

    Mojoj deci govorim sta sam vam ja kod kuce to vam je ucitelj u skoli

  • Svetlana

    20. april 2019 | 15:17

    Moze li jedan clanak o obrazovanju i ponadanju djece i stednjoskolaca u zemljama "razvijenog "svijeta?Poskedicama loseg ponasanja i sl.

    • 20. april 2019 | 15:26

      Јасмина

      @Svetlana

      Не занимају нас "туђа" деца већ деца наше земље....

    • 20. april 2019 | 15:42

      MIlovan

      @Svetlana

      Bivši učenik u zemlji "razvijenog sveta" upada u školu koju je pohađao sa automatskom puškom i rafalima ubija decu toliko o razvijenom svetu to se desilo u Americi koja mnogima služi za primer o demokratiji. Kada uključiš televizor možeš da vidiš samo nasilje svađe, tuče ne treba da nas čudi ovakvo ponašanje dece koja sve to gledaju. Naš sistem obrazovanja je nekada bio cenjen u svetu.

  • bane

    20. april 2019 | 15:14

    Ukinuti nastavnike po skolama,jer tuku decui postaviti clanove zadruga i farmi za nastavnike,jer ponasanje danasnje dece se ne razlikuje od ponasanja ovih navedenih.verujem da bi djaci imali vise postovanja prema zadrugarima i farmerima nego prema profesorima ,je vecina nase dece je mentalno na nivou ovih i nisu za skole nego za straftu .

  • toma

    20. april 2019 | 15:10

    Ne smeju da postave kamere u učionice radi ugrozavanja prava slobode govora,demokratije i to je ilegalno na zapadu samo bi moglo da se uvede redar koji može da nadgleda i interveniše u slučaju nasilja i govora mržnje

  • Milan

    20. april 2019 | 15:10

    Batina je iz raja izašla,šanaraj Zvonko ako su bezobrazni i nevaspitani. Šamar nije nasilje već vaspitna mera!!!

  • Правда

    20. april 2019 | 15:03

    Овим безобразни бола цима нокаква опомена или укор разредног старешине него правац поправни дом. Ако ни то не помогне избацити из школе. Да ли неко запитао шта је тај човек из дана у дан трпео од те разуларене балавурдије. Школски систем нам је катастрофа. Деца имају превише права а никакве обавезе. На жалост.

  • Dušan

    20. april 2019 | 15:02

    Definitivno deca su nam nevaspitana i neobrazovana a vi vidite šta ce te. Naravno da je osnova svega KUCNO VASPITANJE.

  • Lom

    20. april 2019 | 14:53

    Sve te nadobudne mamine i tatine ćerke i sinove bih poslao na školovanje u sad ili eu, da vide šta je demokratija i škola i prava. Moj sin je završio srednju školu i fakultet u sad u, sa zsdnje godine fakulteta je izbačen sin nato generala zato što je došao pijan u kampus. A o štipanju profesors noko ni ne sanja, šut i nadoknada troškova ako je dotični imao stipendiju. Sve na osnovu ugo ora koji roditelj potđisuje sa školom

  • SFRJ

    20. april 2019 | 14:46

    Vrati se Tito!!!Tvoj pionir!❤

    • 20. april 2019 | 15:06

      toma

      @SFRJ

      👏👏👏👏👏

    • 20. april 2019 | 15:31

      Јасмина

      @SFRJ

      Апсолутно тачно.У његово време,кад наставник улази сви се дижемо у знак поздрава,исто тако кад улази неко од родитеља или неко други од одраслих...

  • YYY

    20. april 2019 | 14:41

    Dovoljno je reci da je Zvonko nastavnik, i tacka! Pametnom dosta!

  • Ljiljana

    20. april 2019 | 14:27

    Bravo kolega! Svaka reč je tačna! Svi smo napeti do granice pucanja, a niko ništa ne preduzima!

  • marko

    20. april 2019 | 14:25

    Ranije dok su ucitelji to radili deca bila normalna i uspesna!!!

  • Caca

    20. april 2019 | 14:24

    Ta mala je zivi propaliteti. Dno dna

  • Nepoštovanje

    20. april 2019 | 14:21

    Nastavnici i profesori imaju obimne nastavne planove koje treba da sprovedu, a nisu obučeni da vaspitavaju decu, nego da predaju. Ne možete ni da zamislite kako danas u mnogim školama izgleda čas i kako se veliki broj učenika ponaša. Neki kao da dolaze samo da bi ometali nastavu i zbog njih stradaju ona deca koja su vredna i žele da uče. Ne može profesor u srednjoj školi da troši vreme na vaspitavanje 17 ili 18 godišnjih učenika kada ima toliko gradivo da obradi. Ne može ni da popravi propuste roditelja u vaspitanju kada mu čak i sami roditelji dolaze i prete da će izgubiti posao jer neće da da veću ocenu njihovom detetu, kada nastavnike zbog malih plata svi omalovažavaju. Svi znaju da je nastavnik ucenjen, da mu je autoritet poljuljan, da ga svakog časa mogu oterati sa posla. Kada država promeni nešto, tada će moći da se menja situacija i u učionici. U Makedoniji je bilo uvedeno eksterno testiranje, pa ako na njemu učenik ima veću ocenu od one u dnevniku, nastavnik se kažnjava manjom platom ili gubitkom posla, i to je sprečilo da roditelji ucenjuju nastavnike, i doprinelo da ih više poštuju.

    • 20. april 2019 | 14:28

      profesor

      @Nepoštovanje

      ono sto mi profesori dozivljavamo je strasno . Trpimo uvrede od roditelja ucenika a najvise od prosvetnih inspektora i savetnima.

    • 20. april 2019 | 15:12

      Učiteljica

      @Nepoštovanje

      Svaka čast na komentaru,potpuno se slažem.

  • Зоран

    20. april 2019 | 14:20

    Ко зна шта је ту било. какви закони кад ученик може да ради на часу шта хоће јадно наше образовање кад ученицима је све дозвољено још ће ђаци водити часове. Место да имају поштовање и респект ђаци су ван контроле и раде шта оће. Биће све горе нажалост. Деца се осилила због лошег закона и испаштаћемо све вкше због тога.дебилана долази полагано ал сигурно.

  • Горан

    20. april 2019 | 14:13

    Батина је из раја изашла, хоћете да нас направите да будемо добили као Американци ,још само фали да легализујете дрогу ушколи па смо исти

  • Mihailović

    20. april 2019 | 14:11

    Udario šamar kućnom odgoju dece koga nema...

  • Mikica

    20. april 2019 | 14:02

    Debilana

  • Aca

    20. april 2019 | 13:57

    Postaviti kamere u svakoj ucionici po mogucnoscu da budu i zvucne da bi se culo i videlo ko je u pravu jer ovako 20-30 djaka protiv jednog profesora. Svako ima svoju stranu price a istina je uvek negde na sredini. Brzo se donose osude,odluke i zaključci... Trenutni zakon vise stiti djake koji masovno to zloupotrebljavaju,gledaju kako "rijaliti igraci i rijaliti zvezde" lako i bez muke dolaze do novca,svaki drugi je "kriminalac" i time se javno hvale a nasa deca koja jos nisu formirana kao licnost to upijaju. Muzicki stil u Srbiji je toliko zastranio da sad ne postoji pesma u kojoj se ne pominje droga,oruzije,starlete i slicno... opet deca to upijaju dok im je obrazovanje,postovanje i kultura na poslednjem mestu!!!

    • 20. april 2019 | 14:57

      Miki

      @Aca

      BRAVO ZA KOMENTAR!!! DO SADA NAJBOLJI UBEDLJIVO!!!

  • Bane

    20. april 2019 | 13:53

    Sve je to tako, naopako da ne moze bolje dok deca uče iz rialitia a ne u skoli

    • 20. april 2019 | 14:18

      Kiki

      @Bane

      Kakve veze Ima rijaliti ,nisu sva deca bahata I bezobrazna a na rijaliti gledaju kao na skandalozno ponasanje pojedinaca-inki.Kakve veze Ima gola guzica sa vaspitanjem to su sve roditelji krivi a ovi profesore sto SE zgrazavaju verovatno dobijaju parfeme I poklone pa kao brane decu.Nisam za Samar Ali ko bi izdrzao ovakvo nevaspitanje I bezobrazluk.Deca koja imaju pare polazu sa prelaznom a sirotinja koja ne uci ponavlja.profesori vi koji SE bunite niste cvecke to je znak da nesto smrdi Kada ne razumete svog kako kazu korektnog kolegu.

  • Jug

    20. april 2019 | 13:51

    Prosta stvar , tražite dadovodi roditelje svakog dana . Od nevasitanih roditelja ne očekujte vaspitano dete koje ide kod nastavnog osoblja koje je nezainteresovano za rad zbog navodno malih plata .

    • 20. april 2019 | 14:25

      profesor

      @Jug

      Ovo sto se desava u poslednje nekoliko godine u skolstvu je strasno. Ponizeni smo na sve mogu e nacine. Roditelji zovu telefonom kad hoce u 15 sati u 22. Sata u 6 unutru , ne dolaze na roditeljske. Opravdavaju izostajanje svoje dece kad hoce i kolimo hoce. Prosvetni inspektori kad dodju u skolu vicu na profesore . Jednom prilikom su pitali naseg direktora moze li on da potvrdi da ne dolazimo nakljukani lekovima za smirenje. Ako pitamo za savet savetnima kaze zvacu vas sutra pa cu vam reci. To sutra nikada ne bude. A kad posete skolu stojimo mirno bukvalno. Inspektorka dodje u mini suknju i drzi predavanja kako treba sa ucenicima da se postupa. Zatrpani smo papirologijom . Ne podrzavam nasilje a i sama sam kordinator tima za prevenciju ali ovom kolegi je prekipelo mnogo.

  • Milan

    20. april 2019 | 13:44

    Tacno,drzava PODRZAVA NASILJE!!! Pravimo po zapadnom sistemu MONTRUME I IDIOTE od nase dece!!!! Pogledajte Kinu,Japan,Rusiju!!!! Stabse u Rusiji radi sa problematicnom decom kojoj profesori i nastavnici nisu mogli nista! Mesecima i do god dana u popravnom domu,a tamo zazale sto su se rodili. Nakon izlaska mirni suckao bubice! Smanjili su nasilje za preko 70%!!! Dok mi .... Mi idemo zapadnim sistemom, imamo divljake po skolama,od dece sami pravimo nasilnike..... SRAM TE BILO DRZAVO !!!

    • 20. april 2019 | 13:57

      Ana

      @Milan

      Ja živim na Zapadu od svoje 27. godine. Ne vidim to nasilje o kome ti govoriš da spada u zapadni sistem vrednosti. Ovde i z vrtiću ako dete udari dete odmah zovu roditelje, a u osnovnoj i srednjoj školi nema toga, jer postoje adekvatne kazne. Popravni domovi, centar za socijalni rad koji ti na keca uzme dete ako si ga vaspitao da udara druge u školi, jer ti onda nisi dobar roditelj. O čemu to vi ovde mlatite? Znaš li ti šta bi bilo da na Zapadu učenik udari profesora ili obratno? Niti bi taj učenik više igde bio primljen, niti bi taj profesor ikad išta više radio.

    • 20. april 2019 | 14:47

      Lane

      @Milan

      Opet država kriva? Dosadni ste bre! Kad država "steže", teror.Kad popusti "gde je država". Odlučite već jednom kom se "carstvu priklanjate"!

    • 20. april 2019 | 14:48

      Laki

      @Milan

      Sram tebe da bude.

    • 20. april 2019 | 15:03

      Krivi su roditelji i vlasti

      @Milan

      Država jeste kriva, ali ne i zapad. U SAD na pr. u mnogim školama roditelji potpisuju da dozvoljavaju da se njihiva deca kažnjavaju fizički, ako učenik krši pravila, izbace ga iz škole ili sa fakulteta, u zapadnoj Evropi većinom ne može ni da se zamisli ovakvo ponašanje učenika. Ovo je naš balkanski "izum" da pustimo decu da nam se penju na glavu.

  • Ivan

    20. april 2019 | 13:44

    Podrska profesoru covek je 100% u pravu, bezite ljudi iz ove zemlje ovde nema nade da ce ikada biti bolje. P. S. Jedino je trebao covek da se suzdrzi od fizickog kontakta, nad tom jadnom i nevaspitanom devojcicom. Uskoro se sprema i zakon o nasilju nad decom, pa ce biti i tu veselo cak i kod onih roditelja koji se trude da vaspitaju svoju decu kako je red.

  • Rada

    20. april 2019 | 13:44

    Profesorka sam i smatram da kolega sebi nikako nije smeo da dozvoli ovo što se dogodilo. Koliko god da je bio iznerviran, nije smeo a ni imao pravo da digne ruku na tuđe dete. Osuđujem kolegu a i sve one koji ga podržavaju u ovakvom činu. Deca jesu nevaspitana, dođu takva od kuće, ali mi nemamo pravo da ih vaspitavamo nasilničkim metodama. Takođe, učenici će se prema profesoru ponašati onako kako se on postavi prema njima. Ako se profesor lepo ponaša prema učenicima, i oni će se lepo ponašati prema profesoru. Lično, ja nemam problema ni sa učenicima a ni sa njihovim roditeljima. Nisam stroga, već se trudim da uvek izađem u susret svakom učeniku. Ako je đak nezadovoljan ocenom koju ima ili ne razume gradivo, držim dopunsku nastavu i trudim se da se svakom detetu posvetim maksimalno. Cilj mi je da ih nečemu naučim a ne samo da im dam ocenu kao što veliki deo mojih kolega radi. Takođe, obzirom da sam i razredna, čim primetim da je neko od mojih učenika popustio, izgleda mi depresivno, ne dolazi u školu, obavezno sa takvima obavljam razgovor da bih saznala da li možda postoji neki problem. Ne bih da se hvalim, ali znam da sam jedna od omiljenih profesora u školi, jer se posvećujem deci, razumem ih i nije mi cilj samo da im dam lošu ocenu. Trudim se da im budem prijatelj, a ne da na mene gledaju kao na osobu koja pokušava da ih sputava.

    • 20. april 2019 | 13:58

      TI SI LUDA

      @Rada

      Doveo bi ja tebe da predaješ u pojedinim školama, pa da vidim kako bi izasla na kraj sa pojedinim učenicima.

    • 20. april 2019 | 14:06

      Mira

      @Rada

      E pa,Rado,nahvaliste sebe dobro!Valjda niste shvatili suštinu reči "komentar".Ako ste stvarno prosvetni radnik,Vas treba zaposliti u 7.beogradsku gimnaziju pa da prijateljskim razgovorom ubedite dečicu da budu lepo vaspitana,da ne udaraju nastavnike i svoje drugare...

    • 20. april 2019 | 14:10

      Otac oca Makarija

      @Rada

      Pošalji mi broj, i ja sam razveden, a ovaj moj Makarije je nemoguć, pa da ga zajedno, ovim tvojim metodama dovedemo u red, ti finom tehnikom, ja fizikom, da nam dete ne skrene.

    • 20. april 2019 | 14:29

      Зоран

      @Rada

      Док сам био ученик добијао сам ћушке и на томе им хвала јет су увек били праву и од нас направили људе. Док се клепало било је неког поштовања ово више нема везе са мозгом да је дете испред професора. Неслажем се са вама и нека нам је бог у помоћи.

    • 20. april 2019 | 14:31

      daca

      @Rada

      E moja Rado..lako je biti pametan kad se radi sa decom u nekim manjim sredinama, npr. seoskim..tamo su deca mnogo poslusnija i bolje vaspitana, nego u gradu, pogotovo u Beogradu. Bas sam nedavno pricala sa jednim prosvetnim radnikom koji upravo ima takvo iskustvo, inace je veoma smiren i stalozen.. kaze da je rad sa decom na selu odmor za dusu, dok je u gradu nepodnosljivo. A i dovoljno je sam proceniti gde se najvise desavaju ovakvi incidenti.. Moja podrska profesoru Zvonku.

    • 20. april 2019 | 15:19

      Mlj1228

      @Rada

      Pa zbog takvih "mislioca" kao što si ti, i dostigli smo ovaj nivo degenerisanje našeg podmladaka .Zar ste toliko slepi, glupi i nemoralni da pišete te strašne bljuvotine, koje zasigurno neće pomoći ovim jadnim mladim ljudima. Niko ne sme udariti tuđe dete, pa i ako je dokazani nasilnik??!!!... ja sam ubeđen da vama više nema pomoći, kako kod "psi" tako ni kod popa, a da Boga i ne pominjem.

    • 20. april 2019 | 16:47

      Suzana

      @Rada

      Niko se ne pita kako ta jadna deca zive i kakvi ih roditelji vaspitavaju.deca su ciste duse

    • 20. april 2019 | 17:11

      Aleksandra

      @Rada

      Postovana Rado! Ako je sve sto ste napiali tacno,meni je drago da profesori kao Vi jos uvek postoje u nasoj zemlji. Procitala sam sve komentare i strasno je to da osobe koje za sebe tvrde da su vase kolege podrzavaju nasilje. Verbalno nasilje profesora nad djakom. Opravdavaju svog kolegu,spominju kako rade pod sedativima,deci dele diagnoze,roditelje etiketiraju kao lose... Postovana Rado od mene imate jedno veliko hvala za to sto radite,nadam se da ce vase kolege shvatiti da je jedino takav rad sa decom ispravan i pravi put.

    • 20. april 2019 | 17:18

      XYZ

      @Rada

      Zbog ovakvih komentara i zbog ovakvih DOBRIH I OMILJENIH, desavaju se ovakve stvari. Osnovno je da branite profesiju. Ja nisam nastavnik ali mi je muka od ovih oametnih kolega

  • Aleksandra

    20. april 2019 | 13:40

    Ispada da je zanimanje profesora ustvari najteze zanimanje u Srbiji. Casni i posten ljudi koji se bore da nesto nauce nevaspitanu i neobrazovanu decu koja nemaju ni malo postovanja prema profesorima. To su ti casni i posten ljudi koji imaju isti kriterijum ocenjvanja prema svoj deci? Oni neznaju za rec korupcija,ostaju posle casova dobrovoljno samo da bi pomogli nekim ucenicima koji imaju problema sa gradivom. Meni je muka od kukanja profesora,mozda je lakse biti rudar,putar,frizer,doktor,mesar,zubar,cistac,vozac granskog autobusa...nadjite neko lepse i lakse zanimanje. Mada naci jedno zanimanje sa tolikim brojem neradnih dana godisnje nije bas lako.

    • 21. april 2019 | 16:21

      mmm

      @Aleksandra

      Ja sam primer kao profesor matematike, posle 6 godina dobroviljno pređem iz škole u ERC Banke i posle 13 godina rada i likvidacije banke ja sam se nažalost opet vratila u školu U banci sam radila uvek preko 8 časova, godišnji odmor manje od mesec dana pa se dobrovoljno nikad ne bi vratila u školu jer je suština u lepoti posla a ne u dužini odmora.Završila sam PMF da radim a ne da odmaram. Verujte kolege iz raznih struka koji nemaju takve mogućnosti ne bi žalile ni odmora za promenu posla jer su završili fakultet da mlađe uče svojoj nauci a ne da se bore kao u kavezu sa divljim zverima

    • 21. april 2019 | 20:55

      Aleksandra

      @Aleksandra

      Postovana mmm! Vi ste neko ko sigurno ima dovoljno teoriskog i prakticnog znanja,da shvati sta sam htela da kazem i verujem da se donekle slazete samnom. Biti profesor pre 40 godina nije isto sto i biti profesor danas,nazalost. Deca koja danas imaju 15,16,17... nisu birala da se rode,nisu kriva za ekonomsku situaciju u zemlji,nisu mogli da biraju roditelje... Nasilje nad decom je slabost odraslog coveka,koji misli da je resio problem time sto ce se dete plasiti njega. To postovanje koje se spominje u skoro svim komentarima(deca nemaju postovanja) jel to ustvari strah? U 90% komentara se nasilje nad decom podrzava i opravdava. To mene strasno plasi. Nismo mi bili bolji ljudi pre 40 godina i tada je bilo porodicnog nasilja samo o tome niko nije pisao. Mog dedu je ucitelj kaznjavao tako sto je ga je terao da kleci na kukuruzu. Mene majka prebije ako uciteljica kaze da sam joj drsko odgovorila. Za nasu naciju je nasilje nesto sto je normalno,tako su nas ucili. Biti profesor je po meni veliki izazov,nesebicno deliti znanje i pruzati podrsku deci,osobina je velikog coveka. Biti dobar profesor je po meni isto sto i biti dobar roditelj,nesebicno davati i neocekivati nista za uzvrat.

  • Daso

    20. april 2019 | 13:39

    A sto samo govorite udario samar nastavnik djevojcici,a sta ce biti sa nasilnicima koji su isprebijali nastavnika aloo ljudi isprebijali nastavnika o cemu mi pricamo ovde

  • Vladimir Dj

    20. april 2019 | 13:30

    Da sam ja bio u ulozi profesora, sada bih bio optuzen za krivicno delo. Podrska profesoru i predlog da fiziku iskoristi da ode iz ove zemlje.

  • Dejan

    20. april 2019 | 13:25

    Podrška profesoru ! Sa zapada smo dobili prisiljenje da uvedemo demokratiju u školi a na taj način će mo najlakše da unakazimo kompletan narod a samim tim i državu. I ja sam roditelj đaka ali sam na strani profesora. Deca su danas sve sem učenika. Niko nema hrabrosti da zavede red kao da je to nešto strašno. Pa svi smo mi išli u školu i svi smo preživeli hvala Bogu. Kamo sreće da se vrati staro vreme a ovi antihristi trajno pomere sa scene.

  • Drug

    20. april 2019 | 13:21

    Druže profesore, stavite pasoš u džep i krenite, gde god stignete bićete poštovani, ja sam zbog takvih kao što su Vaši đaci otišao i nikada se neću vratiti. Nemojte da Vas lažu, na zapadu ko hoće da radi, to može i adekvatno je plaćen.

  • Lols

    20. april 2019 | 13:20

    I ja sam roditelj,i ja imam djaka ,ali sam na strani prosvetnih radnika.Ovo sto se danas dešava po skolama je odraz te slobode koju imaju djaci..Danas,oni imaju sva prava,sve je na strani djaka i roditelja koji govore da njihovom detetu niko nista ne moze.Dok se ne vrati ,sto bi se reklo prut prosvetnim radnicima u ruke nema spasa,sve ce biti Jos gore.Sve je bilo super dok se imalo strahopoštovanje prema učitelju,nastavniku profesoru..nekad su kosti drhtale od direktora skole,danas direktori drhte od djaka i bezobraznih roditelja.Hitno vratiti vlast prosvetnim radnicima i boce sve ok,nece biti potrebne kamere po skolama neka se zna ko kosi a ko vodu nosi. Podrška prosvetnim radnicima!

  • Li Can Nin

    20. april 2019 | 13:12

    Odlazeći na roditeljske sastanke shvatio sam da na istim glavnu reč vode roditelji dece koja imaju najviše slabih ocena. Njima uvek smetaju profesori koji njihovoj deci daju slabe ocene, traže njihovu smenu itd. Od takvih roditelja i ne mogu biti bolja deca. Kao i celo društvo i prosveta je dotakla dno. Sve su to tekovine zapadnog društva, njima ne trebaju pametni već poslušni.

    • 20. april 2019 | 13:29

      Tins

      @Li Can Nin

      Zasto zapadnog drustva? U komunizmu je bilo drugacije ali ne bolje. Nastavnici su nas tukli lenjirom po prstima i usima, nepravedno ocenjivali i nista od toga nije bilo u medijima. Deca uglednih oceva su uvek dobijala dobre ocene,saberu dve dvojke i be podele. Toga se dobro secam. Kad se roditeljima zalis onda dobijes i od njih. Jeste sad sve suprotno ali kriv je obrazovni sistem kao i roditelji.

    • 20. april 2019 | 23:22

      Banat

      @Li Can Nin

      U pravu ste i na našim roditeljski sastancima je tako roditelji losih đaka ili vode glavnu reč bune se ili se ne pojave na sastanku.

  • Knindza

    20. april 2019 | 13:11

    Sramota koliko nevaspitanu decu imamo , a nema kulture ako se iz kuće ne ponese ! Samo da kupi diplomu , preko veze posao i bitno kako doći do para -ljubi ih majka - !!????

  • Jaca

    20. april 2019 | 13:08

    Slažem se sa kolegom.Mislim da je najvažnije vaspitanje u porodici, treba se vratiti tradicionalnim vrednostima i njih negovati. I Ministarstvo treba da radi u skladu s tim. Sećam se da sam se zgrozila kad sam pre 15-ak godina pročitala neku listu u školi o tome šta su poželjne, a šta nepoželjne vrednosti- sve obrnuto od onoga do tada, sve tradicionalno nepoželjno, a prozapadne gluposti poželjne .Zašto slepo prihvatamo ono što nam neko servira, bez imalo kritike? Zato smo i došli dovde.

  • Nekad ucenik

    20. april 2019 | 13:04

    Komentar je za odlican (5).Svaka je na mestu.

  • Tt

    20. april 2019 | 13:03

    Nastavnici i profesori, svaku pretnju, svako verbalno i fizicko nasilje od strane ucenika I njihovih roditelja, odmah, istog trenutka bez rasprave prijavljujte policiji a zatim socijaonoj sluzbi a ne svom direktoru. Odmah zovite policiji! Vas prosvetni sistem ne stiti, morate se sami stititi a za to vam treba i policijski uvidjaj.

  • Banat

    20. april 2019 | 13:03

    Tako je u pravu ste podrska profesorima ipak smo krivi mi roditelji sto su nam deca takva i sama sam majka kako ih vaspitavamo takvi su puna podrška profesoru

    • 20. april 2019 | 13:44

      Sale

      @Banat

      Dok Smo dobijali čvrge bilo je poštovanja a sad. Nevaspitanje i nasilje.

  • Stara skola

    20. april 2019 | 13:02

    Ja bi sa dva vezana!previse nevaspitane i bahate dece!

  • Mica

    20. april 2019 | 13:02

    Mnogi roditelji ne vaspitavaju svoju decu na pravi nacin. Skola i profesori to ne mogu da urade. Na zalost ovog drustva sve takve ce ulica pre ili kasnije vaspitati na svoj nacin. Tuzno ali relno.

  • AM

    20. april 2019 | 12:59

    Autor teksta je u svemu u pravu. Sunovrat morala.

  • Minut do 12

    20. april 2019 | 12:57

    Ambis je bliži nego što mislimo!!!

  • ***

    20. april 2019 | 12:53

    Bravo, u pravu ste, mnogo je danasnjoj omladini dato za pravo! I to da se vaspitanje nosi iz kuce, i previse je roditelja koji staju uvek ali uvek na strani dece. Ne zele da priznaju da su im deca nevaspitana! Ali zato deca koja su vaspitana prolaze slicno kao profesor koji je doveden u situaciji da uradi to sto je uradio. Ili je mozda bolje bilo da "poludi".....

  • Mlj1228

    20. april 2019 | 12:50

    Vaš komentar, ne znam da li sam se dobro izrazio možda sam trebao napisati REVOLT, je tačan, odgovoran, i pravedan. Pitam se još jednom, da li ima još koga učiti, i kome govoriti? Mnogi roditelji, ako ih tako mogu nazvati, gledaju ko će u kući komandovati, a ako ne bude dogovora, onda se govori o što bržem razvodu, i ko će koga što više očerupati. Kao što svi znamo, tu žene prednjače u svakom pogledu, pa ako pogledamo njihovu decu pogotovu žensku, odmah će nam biti jasno šta nas čeka ako im se, ne daj Bože, nađemo na putu. Nekada su roditelji podržavali učitelje i profesore, tako reći u svakom postupku, ali danas sa najezdom zapadnjačkih pravila i zakona koji postepeno uništavaju celo društvo, pitam se samo šta će biti sutra sa ovom današnjom degenerisanom generacijom.

  • Van

    20. april 2019 | 12:50

    Nastavnici i profesori su obrazovanje učenika sami doveli do samog dna jer se nisu izborili za svoja prava i autoritet kod učenika. Sav ovaj sunovrat obrazovanja je stvoren u zadnjih 40 godina demokratskog preobraženja, od kada su učenici počeli da tuku nastavnike i profesore.

  • Baba n

    20. april 2019 | 12:50

    Svaka cast na kementar Milan nazalost takvih je jako malo

  • Milica

    20. april 2019 | 12:48

    Profesor je upravu .Danasnja omladina nema ni stida nisram odgovaraju i svoim roditeljima

  • rikimil

    20. april 2019 | 12:48

    Ponašanje učenika je užasno, ponižavanje nastavnika je dozvoljeno , čak uz snimanje mobilnim. Roditeljima je cilj ocena , a i oni su isti kao i njihova deca , bez trunke poštovanja prema nastavnicima. Ovo je komentar nastavnika koji je proveo 40 godina sa decom . Gde ćeš veće poniženje od toga , a da razredni starešin dežura ispred vrata nekih učenika da ne bi oni ustali ujutru pre 6 sati i otišli na kupanje. To mi se dogodilo pre desetak godina , Tivat- Crna Gora.

  • Dada

    20. april 2019 | 12:47

    Neka se zapita ministarstvo prosvete kuda ide ova jadna Srbija , a posebno na celu sa Sarcevicem i njegovim nametima skroz neopravdanim.Sramota sta rade jadnim prosvetarima. A roditelji samo ( pojedini) neka stite svoju decicu koja rastu u jako lose ljude.

  • Milica

    20. april 2019 | 12:46

    Bravo kolega! Čitam u novinama kako je direktor odmah presudio kolegi, dao mu otkaz, i rešio problem što se njega tiče i njegove direktorske fotelje jer smatra da je sva vlast u njegovim rukama. E, zato nam i jeste u prosveti tako, sve naopako.

    • 20. april 2019 | 15:29

      Mlj1228

      @Milica

      Ako budemo nastavili ovim tempom, uskoro više neće biti učitelja i profesora, nazovite to kako hoćete, već će mo zapošljavati izbeglice da nam predaju srpski jezik, istoriju, geografiju, ili možda i sve predmete!!! Strašno zar ne?!!

  • KOSOVO RS

    20. april 2019 | 12:46

    Prvo dok je bilo batina u skoli i bila je skola i slusalo i postovalo se a sada i deca imaju zakon i rade sta im je volja jos imaju pidrsku roditelja.Pa sta ocekujete da imate poslije od te dece kriminalce i propalice,ja sam prvi dobio šibe po dlanovima ali u ovim godinama znam da su bili upravu jer sam postao ono sto su i oni zeleli...Čovek!!!

    • 20. april 2019 | 15:00

      Тодорић

      @KOSOVO RS

      Друго време,здравије,без дроге,марихуане и таблетица...нико се није сетио малу да тестира на наркотике...и још битније,мој полубрат,на граници ретардираности,завршио је прву београдску гимназију,а да на карти није знао да ми покаже где је Шпанија...затим је постао,такође преко везе и еврића,подупрто лекарским услугама,магистар. То је Србија.Платиш,па клатиш...

  • Sokol

    20. april 2019 | 12:45

    Gde ste direktori škola koje nažalost postavlja politika da zaštitite svog kolegu. Ne smete dok nekog ne pitate. A gde su kolege prosvetni radnici da reagujete. Mozda ce te vi biti sutra kao prof.fiskulture...

  • Ljubo

    20. april 2019 | 12:43

    Nije Zvonko trebao da udari samar.Ocu I majci se oprasta uvek Deca su pokvarena, I to sva ,po svojoj prirodi. Neka svako radi svoj posao sto moze bolje ,I to je sve.

  • Misko

    20. april 2019 | 12:40

    Prvo da krenemo od toga kakvo nam je vaspitanje dece od roditelja???

  • goran...

    20. april 2019 | 12:40

    nije nam valjao komunizam i jednopartijski sistem,nije nam odgovaralo sto imamo samo 2 tv kanala,sad imamo bezbroj,gdje se prikazuje sve i svasta,svakakve bljuvotine,al zato zivimo u demokratiji,djeca nam se radjaju fakultetski obrazovana i odrastajuci uz svu postojecu tehnologiju se samo bruse u ovo sto jesu kad malo stasaju(cast izuzecima)...

    • 20. april 2019 | 16:51

      Marija

      @goran...

      Kod nas je demokratija samo sinonim za anarhiju...

  • Božo

    20. april 2019 | 12:39

    Čovek objasnio sve

  • Alex

    20. april 2019 | 12:37

    Svaka čast za tekst. Posle ovog teksta ja sam ostao bez teksta. Gospodo političari,pitajte malo prosvetare šta su njihovi problemi, kada štrajkuju da to nije samo zbog para već i zato što su poniženi i obespravljeni. Najlakše je osuditi čoveka. Ko zna šta sve preživljavaju nastavnici. Deca se užasno ponašaju. Autoritet im nisu ni roditelji, a još manje nastavnici.

    • 20. april 2019 | 12:49

      Pssst

      @Alex

      Šta "ko zna", pa svi znamo, svi gledamo, mnogi preživljavaju (naravno oni u prosveti), ali smo nemoćni i ko nas šta pita. Bože mili, šta li nas tek očekuje?!?

  • Milan

    20. april 2019 | 12:36

    Zajebite tu demagogiju. Sve se nosi iz kuće. Nisu krivi ni političari ni starlete a još manje prosvetni radnici. Vaspitajte decu u svojim porodicama i biće sve ok. Ja imam dvoje dece, završavaju fakultet odnosno gimnaziju i nikada nisam imao problema sa njima. O svemu se dogovaramo, ja sam autoritet u porodici i nema ništa nejasno. A prosvetni radnici uče decu. Nisu zaduženi za vaspitanje. Toliko.

  • Slavka

    20. april 2019 | 12:34

    Svaka čast na tekstu.

  • Iva

    20. april 2019 | 12:33

    Svaka ti cast na tekstu covece!!!!sva podrska za nastavnike i profesore,dobro mi znamo kakca su danasnja deca,a u stvari znamo vrli dobro da mnogi roditelji ne lice vise na ljude,nego na lunu djogani i ostale aktere ove bruke na te veu!!

  • Alex

    20. april 2019 | 12:33

    Odlican tekst! Svaka cast!

  • Stasa

    20. april 2019 | 12:33

    Ja sam majka jedne studentkinje i jedne srednjoskolke. Celokupno njihovo skolovanje sam im govorila da nastavnik nije tamo da mrzi decu nego da im prenosi znanje. Imaju oni ljudi svoje zivote i decu da ih vaspitavaju. Mi treba da vaspitavamo nasu decu da postuju da budu lepo vaspitana. I moje cerke su dolazile ponekad ljute zbog ocene al nije im plao na pamet da vredjaju nikog nego cute pa sledeci put zgrej stolicu malo vise. Uvek sam stajala u zastitu nastavnika. Nego roditelji su krivi za sve. Kakvi roditelji takva i deca. Slika i prilika. Zgrozena sam i sigurna da je taj profesor toliko izveden i takta da nije vladao svojim razumom. I ko zna koji je to put da ga vredjaju i ponizavaju polupismeni tinejdzeri koji nemaju osnovne kulture i vaspitanja. Roditelji prave debile od svoje dece. Al sve ce se to njima jednog dana obiti o glavu. Steta samo sto ce jedan posten profesor stradati ni kriv ni duzan.

  • Bgd89

    20. april 2019 | 12:32

    Roditelji svoju decu vastpitavaju i tretiraju kao da su centar sveta, i ne smeju da im se suprotstave. Ta što je dobila šamar je onaj tip dece koja se bacakaju, vrište i histerišu dok ne dobiju ono što žele. A zašto? Jer su ih roditelji tako vaspitali, da smatraju da im sve pripada, i da su sami sebi merilo, ona misli da zna za 5, i ko je taj nastavnik da njoj kaže da ne zna za 5! To su budući loši i zli ljudi, bez trunke empatije prema okolini. Jednom mi se desilo da sam u prodavnici histerisao da želim igračku. Imao sam možda 6 godina, toga se sećam i dan danas. Takve sam batine dobio zbog toga, da mi na pamet više nije palo da ikada insistiram na bilo čemu, ako sam već dobio odgovor da ne može. Kad brat i ja idemo u goste negde sa roditeljima, i sednemo za sto, tek kad nam mama da znak očima, možemo da uzmemo nešto sa stola da se poslužimo, i to jednom, nema bahaćenja, nema grabljenja. A danas roditelji prave monstrume, od kojih i sami često stradaju i bivaju izloženi psihičkom i fizičkom maltretiranju od strane rođene dece. Ali, šta poseješ, to i žanješ.

  • Mmf

    20. april 2019 | 12:29

    Ovo nije nikakvo zlostavljanje ni bilo šta od toga dobro znamo kako je bilo ranije u školama i u vaše vreme nastavnik profesor učitelj to su ljudi od kojih mi učimo i gradivo i ponašanje i znalo se kako treba sedeti u klupi pravilno ...danas ne znaju ni da se oblače pristojno ispred starijih u školi a sve to je kultura od kuće bahati roditelji koji provedu vreme uz rijalitije i tako misle da im deca uspeju nevaspitana

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA