• 0

Kompanija dm drogerie markt dobitnik specijalne VIRTUS nagrade za filantropiju

Izgrađena na temeljima društvene odgovornosti, kompanija dm drogerie markt pruža kontinuiranu podršku zajednici sa ciljem da doprinese društveno ekonomskom razvoju i unapređenju kvaliteta života, kao i da obezbedi pomoć najugroženijim kategorijama stanovništva

  • 0
dm drogerie markt, projekat dm Inkubator

Projekat dm Inkubator/Foto: dm drogerie markt

Zahvaljujući projektu dm inkubator koji je sprovela u protekloj godini, kompanija dm drogerie markt dobitnik je Specijalne nagrade za najinovativniji projekat na konkursu VIRTUS nagrada za filantropiju koji je raspisala Trag fondacija, a za koju je nominovana od strane fondacija Fond B92 i Catalyst Balkans.

Kompanija dm drogerie markt dobitnik je još dva prestižna priznanja za projekat dm inkubator - Nacionalne nagrade Privredne komore Srbije za društveno odgovorno poslovanje „Đorđe Vajfert“ i Priznanja za razvoj lokalnog preduzetništva dodeljenog od strane Srpske asocijacije menadžera.

Kroz projekat dm inkubator koji je kompanija dm pokrenula sa partnerima, USAID-ovim Projektom za konkurentnu privredu, Razvojnom agencijom Srbije, Nacionalnim udruženjem za razvoj organske proizvodnje Serbia Organica i Fakultetom primenjenih umetnosti, pružena je jedinstvena prilika  domaćim preduzećima i start-up kompanijama da svoje inovativne proizvode ponude lokalnom  tržištu u okviru najvećeg drogerijskog lanca u Evropi. U sklopu projekta  18 domaćih proizvođača  razvilo je 57  proizvoda uz sveobuhvatnu pomoć profesionalaca i mentora iz oblasti prehrane, kozmetologije, asortimana, dizajna i marketinga. Tako se njihovi ekskluzivni proizvodi iz segmenta hrane i iz segmenta kozmetike za negu i lepotu danas nalaze na policama svih 100 dm drogerija u zemlji. U okviru dm asortimana koji broji oko 14.000 proizvoda, preko 1.000 proizvoda je proizvedeno u Srbiji.

Izgrađena na temeljima društvene odgovornosti, kompanija dm drogerie markt od početka poslovanja u Srbiji pruža kontinuiranu podršku zajednici sa ciljem da doprinese društveno ekonomskom razvoju i unapređenju kvaliteta života, kao i da obezbedi pomoć najugroženijim kategorijama stanovništva. Pored toga, kompanija je tokom prethodnog perioda realizovala i brojne kampanje koje imaju za cilj podizanje ekološke svesti građana i zaštitu okoline kako bi se sredina u kojoj živimo očuvala za buduće generacije.

(Telegraf.rs/PR)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima