≫ 

Svađa u Srbiji: "Lutalice ili treba da ubijemo ili da jako kaznimo vlasnike koji izbacuju ljubimce"

 ≫ 

Napadi pasa lutalica sve su češći, a narod u Srbiji na to gleda najčešće iz krajnosti u krajnost. Šta je rešenje?

Komentari

  • Adela

    15. jun 2020 | 10:35

    Evidentno je da postoje ljudi koji se boje pasa a isto tako postoje i psi koji se boje ljudi. Životinja nikada ne napada osim kada se brani, a pogotovo kućni ljubimac koji nije predator. Pitanje treba da reši država zakonom a ne lokalne samouprave koje nikada nemaju dovoljno sredstava. Uvesti novčane kazne, jer će samo to imati efekta, i to pozamašne, pa će dva puta da razmisli da li će uzeti ljubimca kojeg će sutra "baciti".

  • Dzesika

    15. jun 2020 | 09:38

    Pas se ponasa onako kako ga naucis, ako je neko agresivan i svog psa uci isto to...nisu krivi psi, nego ljudi. Interesuje me samo da li su se oglasavali oni koji MRZE pse i kada je pre neki dan, decak od 12 god. zakucao ekser psu u glavu

  • Dz

    15. jun 2020 | 09:32

    Na ulici ima i opasnih ljudi....da li i njih treba sve pobiti?

  • Ја

    15. jun 2020 | 08:22

    Већина људи уопште не треба да има потомство. Од лоших родитеља и деца су лош материјал. Животиње практично више вреде од злих човеколиких животиња. Само добри људи заслужују да продуже себе, али њих је све мање, и живе у свету који их малтретира и искорењује их, те отуда и бела куга.

  • Red briggade

    14. jun 2020 | 18:08

    Šta ako naši sklope ugovor sa braćom Kinezima o izvozu pasa u Kinu? Na taj način bi rešili problem i azila i lutalica i napunili državnu kasu.

  • Mrznja

    14. jun 2020 | 17:11

    @vasa paris Nauci da pises,a ne da gajis mrznju. Ko mrzi zivotinje mrzi i ljude

  • Toxi

    14. jun 2020 | 17:11

    Treba zabraniti cuvanje opasnih rasa, to nisu psi nego zveri, problem je i sto ih uglavnom setaju vlasnici slabije inteligencije.

  • Ma

    14. jun 2020 | 16:44

    Pod hitno uvesti porez na drzanje psa a lutalice pohvatati i zbrinuti u azile i tu ih njegovati i hraniti

    • 14. jun 2020 | 16:56

      Jova Zemun

      @Ma

      Tako je👏👏👏 Ne znam sta je sa ljudskom rasom u Srbiji.Vise voli pse od ljudi.To je poremecaj ili uranijum

    • 14. jun 2020 | 17:11

      Sara

      @Ma

      u ovoj drzavi decu ne lece nego ih ostavljaju na milost i nemilost narodu putem smsa, i vi pricate o psima, nesto vam tu smeta ,jadni smo i mi i oni

    • 15. jun 2020 | 09:30

      Dzesika

      @Ma

      Taman posla, pa onda bi na ulici bilo jos vise pasa lutalica.....mnogi bi da ne placaju porez, pse izbacili na ulicu

  • Vukasin

    14. jun 2020 | 16:42

    Naravno, da kaznimo vlasnike koji ih izbacuju. JKP Veterina Beograd organizuje besplatnu sterilizaciju svake nedelje. Najmanje što neko može da uradi je to, ovo što se događa je isključivo nemar prema nasim prijateljima. Ljudi su neosevšćeni.

  • Nena

    14. jun 2020 | 16:33

    Vaso ostani tamo zivotinje su ziva bicai bolji od takvih sto pisu budalastine

  • Volim zivotinje i decu

    14. jun 2020 | 15:28

    @Mila Ja i moja porodica smo spasli zivot nspustenom rasnom maltezeru,i to da ga nismo uzeli,za dva dana bi uginuo. U Sremcici ima nekoliko ulicnih pasa,ali nikoga nisu napali,cak se plase od ljudi. Ja sam ih mazila i nista,mirni su. A ljudi ih sutiraju,greota. Ko je to predlozio da se ubiju psi,ti nemaju ni srca ni duse. Ako mogu psa da ubiju,mogu i coveka. Psi lutalice ne napadaju,vec neciji psi koje je vlasnik dresirao batinama. Zivotinje,posebno psi su bolji od ljudi,imaju dusu dok ljudi su zli,sebicni,nemarni. Dete je palo,niko nije pritrcao,ja sam potrcala sa sinom,samo su posmatrali. A dva psa lutalice su mu prisla da ga lizu,dok nije baka stigla. Toliko o humanosti pasa koji su humaniji od coveka. NE UBIJAJTE PSE!!!!

    • 14. jun 2020 | 15:35

      Danx 5

      @Volim zivotinje i decu

      🐕🐶🐩🐕🐶🐩🐕🐶🐩

  • Dragica

    14. jun 2020 | 15:17

    Koliko su ljudi krivi toliko su i lutalice.. Ima ih raznih neke su pitome i onda ih narod uhvati i šutira a traže isto što i drugi psi pažnju ljubav i malo hrane....

  • Manje pametovanja

    14. jun 2020 | 15:05

    Ljudi,ovo je stvar kulture nase nacije,covek je kriv sto ima pasa lutalica a drzava zato sto ne edukuje narod,ukazuje na patnju zivotinja i da je greh pustati pse na ulicu zbog opasnosti po jedne i druge.Po meni je ovo slicno bacanju smeca u reke,kao neko ce drugi resiti,"odnece reka".Psi lutalice su pokazatelj kakv smo narod,koliko cenimo zivot i svoju jedinu otazdbinu Srbiju.Treba kaznjavati osobe koje izgovore "moj pas ne ujeda" pa makar bila i pudlica.Svaki pas mora da ima korpu na njusci kad je na javnom mestu ali ne nama treba EU da kaze kako i sta da radimo,tuga i jad...Ljudi cenite zivot i edukujte se.

  • Mila

    14. jun 2020 | 14:44

    Znači psi lutalice su krive sto su napuštene ? Znači ako me neka osoba udari ili ujede mogu da ga sredim Sjajno.Koliko puta sam videla da psi miroljubivo priđu ,a ljudi ih šutnu.Oni nisu rasni maltezeri i sl.rase pa da ih udome.Gospoda koja uče decu da je ok maltretirati bespomoćne pse ,pa Bog postoji i vratiće im istom merom ,a ja ću se slatko smejati makar krišom.Udomi ne kupuj !

  • Original mrgud

    14. jun 2020 | 14:41

    Ovde nije pitanje da li kazniti pse ili vlasnike, da je normalna drzava toliko pasa ne bi bilo na ulicama, drzava je ta koja to treba da regulise, nisu psi krivi, pa oni ne razmisljaju kao ljudi. Drzavo reaguj, spasi i nas i te neduzne zivotinje.

    • 14. jun 2020 | 15:34

      Nn

      @Original mrgud

      Svaka opstina je odgovorna za svoj Grad. Uverit zakon da Psi moraju bit vakcinisani I registrovani. Onda se zna vlasnik I ako psa jednostavno ne gaji kako treba, onda po dzepu. Stvarno je ne prihvatljivo kako se ljudi odnose prema ovim kucnim ljubimcima. Ako neces da imas odgovornost prema svom psu, onda ga nemoj imati, ali nemoj ga maltretirati, On je postao lutalica necijim nemarom.

  • Sandra

    14. jun 2020 | 14:37

    Vlasnike pasa kazniti. Otvoriti više azila za jadne, napuštene životinje! Državo, ne zatvaraj oči pred problemom! I oni su živa bića! Sta znači pse ubiti?!, da li to znači da sve beskućnike, ljude koje prose na ulicama isto tako treba ubiti? Ne razumem čemu tolika agresija? Pas nikada ne napada prvi, ukoliko se ne oseti ugroženo.. Kao i zmije.. Čak i ljudi.. Sve se bojim, da se niko od nas baš nikada nije potukao. Šta je sa ljudima koji nekome na bilo koji način oduzmu život, da li od ubica, preko dilera ili nestručnih doktora? Šta se sa njima dešava? Odu kao gospoda u zatvor, smeštaj, mogu da se istuširaju, 3 obroka, šetnja i.. Zašto smo mi bolji od životinja?, gori smo nego oni! Pravda za sve te divne i mile životinje, napaćene duše, da im se obezbede bolji uslovi i život u ovom surovom svetu, pohlepe, zla i mržnje! " Što više upoznajem ljude, više volim životinje!"

    • 14. jun 2020 | 14:54

      Nišlija

      @Sandra

      Bravo!

    • 14. jun 2020 | 15:04

      Ne praviti izgovore

      @Sandra

      Ne lupetaj ,kako mozes porediti ljude bezkucnike i zivotinje?Zasto odma sve na drzavu svaliti?Zar nebi bilo bolje da drzava edukuje narod e onda kaznom odnosno po zdepu jer ako se narod osloni na drzavu onda ce ljudi to zloupotrebljavati.Covek je kriv a zivotinje su zrtva ljudskih gluposti.I obavezno kaznjavati sve koji izgovore "moj kuca ne ujeda" jer kad se zlo desi kasno je.Psi Lutalice su odraz nase nekulture.

    • 14. jun 2020 | 15:22

      Marija

      @Sandra

      Bravo

  • D

    14. jun 2020 | 14:16

    Kazniti vlasnike ostro!!!!

  • vasa paris

    14. jun 2020 | 13:48

    U parizu nema pasa lutalice ovo je strasno da neko brani pse a becu stavlja u drugi plan sramota

    • 14. jun 2020 | 14:17

      Goxy

      @vasa paris

      Samo uvesti obavezu korpe za velike vlasnicke pse kada se izvode, a lutalice treba grad da resi i smesti tamo gde treba.

  • Stetu

    14. jun 2020 | 13:42

    Prave vlasnicki pasa koje vlasnici ko zna kako vaspitavaju .Skoro sam setajuci bebu videla kako vlasnik nahuskava svog psa (veca rasa psa) na lutalicu i to omanjeg psica .Ko zna sta bi sa lutalicom bilo da neki ljudi nisu poceli da vicu i na psa i vlasnika .Vlasnik ,sav tetoviran i besan opsovao je ove ljude ,terajuci ih i pm.

  • Maja

    14. jun 2020 | 13:35

    HITNOOO APEL INSTITUCIJAMA DA UKLONE PSE IZ MIRJEVA...

  • Viktor

    14. jun 2020 | 13:31

    Najbolje da treba da ubijaju zivotinje! Uopste ne vidim to kao opciju...

  • Milos

    14. jun 2020 | 13:20

    Nisu zivotinje krive ne vidim zasto bi se ubijale kad su ljudi gori od njih ne znam zasto se uzimaju kucici kad se ne cuvaju...

  • Stevan

    14. jun 2020 | 13:18

    Problem su vlasnički psi tj.vlasnici, setaju ih bez korpe, ne kupe izmet za njima, bar da ih puste da vrse nuzdu u svom stanu ili dvoristu nego izvedu u park ili na ulici. To treba jaznjavati sa 200h dinara, eto para u budzetu, prvo to, od tih para napraviti za pse igralista kao u ausztriji, ogradjena pa neka se ta.o igraju. OBAVEZNO KAZNE KO SETA KUCE BEZ KORPE I NE KUPI ZA NJIM POSLE NUZDE.

    • 14. jun 2020 | 14:06

      Ivan

      @Stevan

      Cemu sluzi trava nego za vršenje nužde.. Nece na stazi gde ljudi šetaju da tu radi.. To je glupost i smeta bas nikom ja kad se setam pseci izmet vidim na travi a da se ne sme onda treba uvesti da radi samo u stanu...

  • @Kiki

    14. jun 2020 | 12:58

    Polako biće rešeno smireno. Srbi sve više odlaze izbeglica i kučića sve više. Bar znamo ko će da brani srbiju. Ako je brani!!!

  • srbin

    14. jun 2020 | 12:57

    Humano uklanjanje (sterilizacija ,udomljavanje i azil) da . Drakonske kazne za neodgovorne, bahate vlasnike pod hitno uvesti. Pas je živo biće koje oseća i bol i sreću i tugu koje ne može baš da se brine samo o sebi.I to dali ćeš biti vlasnik psa ili ne dobro razmisli jer to nije plišana igračka namenjena slikanju za društvene mreže. To je pre svega velika obaveza i finansijski izdatak . Postoje ljudi koji truju pse i to je strašno ali za to su u velikoj meri krivi vlasnici koji opasne pse puštaju bez korpe i neće za svojim ljubimcem da počiste posle vršenja nužde, s obzirom da država slabo kažnjava ove komunalne prekršaje pojedini ljudi uzmu pravdu u svoje ruke pa ispaštaju jadne životinje. E zato treba uvesti drakonske kazne za bahtost!

    • 22. avgust 2021 | 14:37

      Sale

      @srbin

      Veoma dobar i strucan odgovor koji ovu problematiku opsirno gleda Pozdrav Sale

  • mima

    14. jun 2020 | 12:56

    kazniti vlasnike, i ljude licno sam videla u prolazu sutnu bez razloga lutalicu, eto zasto lutalice reaguju tako agresivno, zahvaljujuci ljudima neljudima sadistima

  • NENAD

    14. jun 2020 | 12:46

    Kaznite vlasnike koji pustaju pse

  • Ja

    14. jun 2020 | 12:46

    LJUDI MOJI MENI VISE SMETA STO GAZDE NE POKUPE ZA SVOJIM LJUBIMCEM NEGO OSTAVE NA SRED PUTA... TREBALO BI OD TOGA DA SE POCNE... KAZNJAVANJE AKO NE POKUPE... PA TEK ONDA VIDITE PROBLEM LUTALICA MOZDA IH IMA PUNO ALI VISE AGRESIVNOST IMA KOD KUCNIH PSA NEGO LUTALICA....

  • Red briggade

    14. jun 2020 | 12:44

    Manite se pasa, zna se čemu služi i to je to... briga o ljudskoj vrsti je bitna, a ne psećoj!!!

    • 14. jun 2020 | 13:13

      Zvezdica

      @Red briggade

      A čemu služe ?

    • 14. jun 2020 | 13:15

      Zvezdica

      @Red briggade

      Takvi i napuštaju pse ! Zato što misle da znaju čemu služe !

    • 14. jun 2020 | 13:35

      Dany 5

      @Red briggade

      Da li ti uopšte voliš i ljude? Ili slabije šutiraš?

    • 14. jun 2020 | 13:44

      Dany 5

      @Red briggade

      Znaš li ti šta si napisao?

    • 14. jun 2020 | 13:44

      Milica

      @Red briggade

      Čemu služi pas, po tebi? Da se maltretira i šutira? Pas je živo biće kao i svako drugo i tako ga treba tretirati.

    • 14. jun 2020 | 18:06

      Red briggade

      @Red briggade

      Psi služe za lov, u službene svrhe, za medicinske potrebe - kao vodiči slabovidih, za čuvanje i teranje stada. To im je osnovna namena. U Kini kao što znamo služe kao poslastica i naravno kao grana industrije su proizvođači hrane, opreme, tu su i nelegalne borbe i odgajivačnice, lažno poreklo u dokumentima...sve što nekome donosi profit.

  • .

    14. jun 2020 | 12:44

    Surovo ubijanje zivota....?!To mogu samo monstrumi....Na Zapadu postoje azili gde se neguju napustene zivotinje,ne hodaju po ulicama....Uz donacije su osigurane,a kod nas se i to zloupotrebilo za potrebe pojedinaca...Ljude najostrije kaznjavati za nehumano odbacivanje neduznih zivotinja....!!!

  • M

    14. jun 2020 | 12:41

    Sram bilo ovih sto pisu da pse treba ubiti!!!! Jedino covjek steti planeti a ne neka neduzna zivotinja! Cak i kad je pas agresivan agresivan je zbog covjeka! Covjek je najvece zlo koje sve unisti!

  • RICINUS

    14. jun 2020 | 12:38

    Video sam ...jedna gospodja seta podgojenog psa...cetiri kineza stadošecezljivo gledaju i samo se oblikuju...e srbijo

  • VH

    14. jun 2020 | 12:38

    Pod hitno mediji da pokrenu pitanje o neodgovornim vlasnicima i psima lutalicama. Kad za sve ostalo postoji kazna mora da postoji i za ovo.

  • Biljana Tutorov

    14. jun 2020 | 12:38

    Treba doneti zakon da svaki vlasnik može da steriliše svoje ljubimce besplatno,da se izgradi ljubav prema ljubimcima i da deca nemaju strah.Svako ko ima ljubimca da se registruje,nije rešenje azil.Rešenje je da svako domaćinstvo ima svog ljubimca.Treba paziti da se ne koriste za borbe pasa.

    • 14. jun 2020 | 12:57

      Realna

      @Biljana Tutorov

      Svaki odgovorni vlasnik psa je cipovao svog ljubimca.

  • Зз

    14. jun 2020 | 12:36

    Ево како ја мислим: Ако се нађе власник који није затворио добро свог пса, пасе овај нашао на улици ,њега оглобити великом новчаним казном, с за ујед обавезно у затвор. А што се тиче луталица, запослити поново шинтере, држати псе пет шест дана, а ако нема заинтересованих, хумано их успавати. Тако су радили у старој Аустро-Угарској и био је савршен ред!

  • Gradjanin

    14. jun 2020 | 12:36

    Pse, a ni ostale zivotinje niko ne sme da maltretira, resenje je u azilima u kojima bi imali pristojne uslove za zivot. Psi kao najbolji covekovi prijatelji ne zasluzuju nijedan oblik nasilja, treba se humano ophoditi sa njima.

  • RICINUS

    14. jun 2020 | 12:34

    Ujede vlasnički pas a za to plate lutalice ...nepravda.. ....kako objasniti delovima besnimpriprostim gradjanima ...

  • DA

    14. jun 2020 | 12:30

    Kolko njih ima što drže te kerove a pojma nemaju zašto ih drže vidla žaba đe se konji kuju pa i ona digla nogu

  • Racki

    14. jun 2020 | 12:30

    Ubujes lane srnu zeca bravo majstore svaka cast..a sutnes dzekija samsaru onda si fasista bitanga olos i ostalo.

  • Domagoj

    14. jun 2020 | 12:30

    Koliko ima lutalica s pedigreom? Jednostavno sve mješance sterilizirati,uz kazne za ne sterilizaciju, ono što je u azilima to bi se podijelilo.Sve više pasa je po azilima, i kote se ko ludi.a sad koliko ljudi kupi psa od 500 ili 1000e pa ga mlati ili stavi na lanac.Nitko,takvi vole svoje pse. Nije pas za svakoga. Jednostavno svaki pas bez papira mora po zakonu biti steriliziran

    • 14. jun 2020 | 13:00

      Uvc

      @Domagoj

      Baš ti što kupuju pse prave problem lutalica, jer njima ne pada na pamet da sterilišu svog ''rasnog'' psa i onda ga kote i kote i zarađuju na njemu i njegovim štencima, uopšte ne razmišljajući gde će ti štenci da završe. A završe na ulici, kao lutalice.

  • Aleksa

    14. jun 2020 | 12:29

    Dosta ljudi ne vode računa otuda i previše lutalica. Neki nisu ni imali dom nego su bili po ulicama.. Poenta je da treba da se uključe da kontrolišu sve koji imaju kuče. I vakcine i sve kako se ophode prema njima.. A da se ubijaju to ne nisu oni krivi. Više rada i truda i kontrole i toga neče biti...

  • Pancevac

    14. jun 2020 | 12:28

    Svi psi koji nisu u vlasnistvu registrovanih odgajivacnica bi trebalo da budu sterilisani. Za najvise deceniju ne bi imali problem, a bez ubijanja i bilo kakvih represija. Sta ce nekome pas koji nije sterilisan ako se ne bavi uzgajanjem?

  • Ma

    14. jun 2020 | 12:26

    Pismeni, hranite i ajte decu a kanite se pasa i macaka

    • 14. jun 2020 | 12:59

      mima

      @Ma

      pa stvoritelj zemlje i naroda stvorio je i zivotinje da zive sa ljudima, kako tako lupetas ?

  • NENA

    14. jun 2020 | 12:23

    Dosta ubijanja zivotinja drzava nam je postala divlja tako zlostavljanje nema nigde zasto ih trujete ZASTO ?

  • Pirlo

    14. jun 2020 | 12:19

    Cekajte a koga kazniti ako pas nema vlasnika? Ne moze pas da plati kaznu i lezi u zatvoru, tu samo uspavljivanje pomaze, pod uslovom da se locira pas koji je izazvao napad.

  • Dany 5

    14. jun 2020 | 12:19

    Brutalnih pasa nema već ih mi pravimo da budu takvi. A čovek je najbrutalniji od svakog psa.

    • 14. jun 2020 | 13:00

      mima

      @Dany 5

      sasvim pravo i istinito receno, covek je nazalost opasnost i za ljude i za zivotinje,

  • Nena

    14. jun 2020 | 12:19

    Mi nemozemo da se poredimo ni sa jednom zemljom jer sto se radi zivotinjamo to he strasno

  • Aleksa

    14. jun 2020 | 12:16

    To su krivi zakoni vlasnici koji uzmu psa a ničemu ga ne uče.. Posle kad napadne napolju nekog kriv pas? Treba uvesti kontrole po kućama da se vidi kako se ko ophodi prema psu dal se vakciniše uredno..

  • Deki

    14. jun 2020 | 12:13

    Ja radim u Nemačkoj obde je zakon rigorozan niti sme da piša gde stigne ako je u zabranjenoj zoni odma po dzepu vlasnika.. A da udaris ili da mucis to bi bilo poslednje... Kod nas nema tih mera i nema bas nekih jakih mera i sve može....

    • 14. jun 2020 | 12:17

      Somborac

      @Deki

      Pa ti ih ponesi sve u Nemačku. Oni inače više vole pse od dece. 2 muve jednim udarcem.

    • 14. jun 2020 | 12:56

      NENAD

      @Deki

      Kod vas a

    • 14. jun 2020 | 17:02

      Pitanje

      @Deki

      Svabo pa kazes u Nemackoj kazne a onda kazes "kod nas ne" pa ti kada kazes "kod nas" to se odnosi na Nemacku. Tamo ste manji od makovog zrna, a ovde kada dodjete se bahatite. Sto vam u Srbiji smeta, tamo ne, sto tamo postujete, u Srbiji ne.

  • Hagepol

    14. jun 2020 | 12:08

    Tako je, ljudi ne mogu bezbedno da se krecu rolerima, peske ili biciklom ulicama od tih lutalica, i ja kad setajuci vidim psa lutalicu ne bude mi svejedno. Problem moze da bude to sto se ne zna ko je vlasnik tih lutalica.

  • Toma

    14. jun 2020 | 12:03

    Odlicna rasprava sa komentar ima koju sprovodi Telegraf, umesto opstine i Drzava?! Najpre, nikako nisam da se psi nemilosrdno ubijaju po svaku cenu,?! Drugo, svak ko zeli da DRZI psa bilo u kakvom objektu placa mesecni porez. Za pse lutalice kao i u drugim razvijenim drzavama odgovorna je ISKLJUCIVO Drzava?! Primer u Opstini Vracar centru Beograda, opusti je haos. Parkovi zagadjene, zelene površine vise i nisu zelene vec zute i osusene?! Od izmeta nemozete ni na trotoaru zgaziti slobodno cipelom?! Oko 80 posto vlasnika ne stavlja zastitnu korpu i povodac?! U poslednje vreme sve vise je napada pasa na prolaznike. Licno znam, opasan ujed za levu ruku ozbiljnog starijeg coveka na ulici. Tada je bio copor pasa u parku, a jedan je pojurio neverovatnim brzinom izasao na ulicu i pocepao trenerku skacuci za vrat okrvavio ruku i vise od toga.!!! Da ironija bude veca, sve uz prisustvo vlasnika koji su jos pogrdnim recima napali jadnog coveka, sta ce on ulicom?! Umesto da vlasnik nadoknadi stetu, on je dao laznu adresu ostecenom?! Sve je covek prijavio policiji i U Pasterovu, kao i sudu koji evo vec pet godina kako traje spor za ostetu.

    • 14. jun 2020 | 12:13

      Advokat Branko

      @Toma

      Komentar gospodina Tome je zasnovan na Zakonu. Hitno doneti Zakon o drzanju pasa, a lutalice da resi Drzava kao u Nemackoj.Konkretno,igrom slucaja znam za ujed psa na Vracaru ulica Vidovdanska, sve je tacno i iskreno napisano!!!

    • 14. jun 2020 | 12:19

      Lekar

      @Toma

      Odlican komentar gospodina Tome, zasnovan na Zakonu i placa ju poreza Drzavi. U Nemackoj je sve lepo reseno drakonskim kaznama. U americi ako vlasnik ne pokupi izmet odmah iza njega neprimeceno se pojavi policajac sa kaznom od 100 dolara!!

    • 14. jun 2020 | 12:28

      mm

      @Toma

      Ovde tajkuni jos uvek drze konce i drze psece lobije , tako da ce to biti tesko. Ali i ja sam za to

    • 14. jun 2020 | 12:33

      Prof prava Danilo

      @Toma

      Dobra i ozbiljna tema koju je sproveo Telegraf. Konkretno, sto pre se mora doneti Zakon o drzanju pasa?! Drugo, Nemacka je to odlicno resila, a u americi za nepokupljeni izmet kazna je sto dolara. Sustinaki, odlicno je to napisao i opisao Toma koga podrzavam.!!!

    • 14. jun 2020 | 13:24

      salle

      @Toma

      Sve je to u redu samo se ne slažem sa porezom.Neki imaju dosta pasa zbog potrebe (čuvanja ovaca).U ovoj državi kad jednom uvedes porez on nikada neće biti ukinut samo ce da se povecava (primer oružje,sreca da se na sikirce ne placa porez).Zasto samo bogati da imaju tu privilegiju da imaju psa.Zivotinje treba cipovati a za vlasnike uveti ogromne kazne ako se ne pridržavaju zakona o držanju životinja.Eto posla da komunalna policija zaradi platu a mi dobijemo čiste parkove.

  • Dasa

    14. jun 2020 | 12:02

    Krajnje je vreme da se dozovemo pameti i ovaj problem trajno resimo tako sto cemo se zalagati na izgradnji adekvatnijeg prostora u kojima bi se humano zbrinjavale neduzne zivotinje a tako i zaposliti nezaposlena lica iskljucivo ona koja vole zivotinje i znaju da brinu o njima.Pisali bi se projekti ili bi pojedinci (a ima ih) uplacivali sredstva za kupovinu hrane...a ovako kao gladni i agresivni sem smrti i mrznje i straha ljudi nemogu nista drugo ocekivati!

  • Батица

    14. jun 2020 | 11:58

    Да ли чопоре паса луталица можете видети у Паризу,Берлину,Лондону...

    • 14. jun 2020 | 12:10

      Bata iz Orlovata

      @Батица

      Ili Pekingu.

    • 14. jun 2020 | 12:17

      Dany 5

      @Батица

      A znaš li kolika je tamo kazna? Čipovanog psića sam našla bačenog u januaru i veterinar mi nije hteo kaže čiji je već ga mučio da mu izvadi taj čip i stavi na mene,što mi je rekao kasnije kad je to uradio. I šta bi bilo da sam ga prijavila? Pojeo vuk magarca. Ili neko misli drugačije?

    • 14. jun 2020 | 12:40

      Vlad

      @Батица

      Nemozete, ali zato pacova na sve strane. Ovaj problem mora da resi neko ko zna sta radi a ne ostrascene strane koje zauzimaju ekstremne strane. Ekstremizam nije nikada dobro resenje. Na zalost kod nas nema dijaloga niti nekog posebnog znanja oko icega pa tako i oko pasa i macaka. Samo ekstremnih pretecih komentara zasnovanih na licnim frustracijama...

  • Zoran

    14. jun 2020 | 11:57

    Pas nije igračka pas traži apsolutnu posvetu pažnju ljubav i jako su osetljivi.. Zato ljudi koji uzmu psa treba da znaju kako da se ponašaju. Neki su srećni i lepo završe bez stresa i lepog života a neki se muče zbog nemaštine vlasnika i ne znanja...

  • Psihopata

    14. jun 2020 | 11:52

    Treba vlasnike opaliti po djepu, a ne ubijati neduzne pse vlasnici su krivi sto puste pse

  • Ser Neboja

    14. jun 2020 | 11:47

    Moja ćerka voli pse ali ja joj nisam dozvolio nikad. Ja volim pse ali ih nikad nisam držao u kući jer ne volim i nemam vremena.. Kuče mora imati vlasnika kojeg će slušati isto tako izvršavati naređenja koja mu postaviš. Tipa sedi lezi ustani donesi loptu.. Ako vi psa uzmete tadi razonode tipa aj da se poigram i pusti ga ne diraj ga stvara se ogroman problem. Neće slušati ništa svaku komandu će glatko da iskulira i eto problema.. Ne smete dozvoliti psu da on bude glavni do neke granice niti sme da se maltretira jer sve prelazi u njegov nervni sistem pamti a može biti jako agresivan kad ga izvodite.. Zato pamet u glavu i ne krivim ove pse sto su na ulicama to su krivi ljudi i to sve treba kažnjavati...

    • 14. jun 2020 | 12:12

      Jeremija

      @Ser Neboja

      Slazem se samo sa poslednjom recenicom ali pazi, nemaju svi psi lutalice gazdu.

    • 14. jun 2020 | 12:52

      .

      @Ser Neboja

      Nisi merodavan da pricas o temi,jer nisi svome detetu poklonio psa...Sa strane je lako pricati u etar....

  • Mix

    14. jun 2020 | 11:46

    Meni su se smuci psi i vlasnici pasa u vanrednom stanju. Gde su sada? Gde nestade njihova revnosnost? Visili su satima napolju kada niko nije mogao, a sada su napolju maksimum 5 minuta.

  • Dejan

    14. jun 2020 | 11:45

    Ljudi misle da planeta pripada samo njima i da za biljke i životinje nema mesta.Zauzimaju tuđa staništa i bahate se i očekuju da naročito životinje aminuju. A kada im nešto nije po volji oni bi da pobiju ili da spale !

    • 14. jun 2020 | 11:53

      Dragana

      @Dejan

      Tako je,bravo za komentar!!

    • 14. jun 2020 | 11:56

      Mimi

      @Dejan

      Ne izvrći stvari. Niko nije protiv biljaka i životinja, već protiv neodgovornih vlasnika, koji napuštaju pse. I njima su, kao i tebi, usta bila puna borbe za prava životinja, pa kad su se izdovojili i videli da je to velika obaveza, pustili su ih na ulicu. Kad si tako brižan udomi neku lutalica.

    • 14. jun 2020 | 12:55

      .

      @Dejan

      Konacno neko sa mojim stavom....!Covek je oduzeo stanista zivotinjama,pripitomio ih,pa zloupotrebio....Bravo,jer kao u pesmi;Mi nismo sami......

    • 14. jun 2020 | 13:02

      mm

      @Dejan

      Alio ovde se ne govori o divljim zivotinjama u stanistima nego o psima u gradu. Ja te dve stvari odvajam, Inace volim sve zivotinje

  • Kvazi englez na srpskom

    14. jun 2020 | 11:39

    Registrovanje zivotinja i drugih zivotinja, onih koji ih odbacuju, kada im dosade.

  • Jasna

    14. jun 2020 | 11:37

    Pas nije igračka. U Velikoj Britaniji, Svedskoj imaju stroge kontrole kada neko hoce da kupi ili udomi psa. To treba i kod nas uvesti, nije za svakoga da drzi psa. To je zivo bice koje zahteva paznju a ne samo da se uzima zato sto je neka pasmina u modi.

  • Vucko

    14. jun 2020 | 11:34

    Lako resiv problem lutalice sterilisati,50000 kazna ako je pas bez korpe i nema vise teskih povreda dece od napada ako ne moze da ugrize

    • 14. jun 2020 | 12:24

      Djido Mova

      @Vucko

      Ma kakva sterilizacija, pas ne ujeda ljude jer mu je do vodjenja ljubavi, vec time ispoljava neku vrstu frustracije, koja je rezultat mucenja od strane vlasnika itd. Ja to tako vidim.

  • Di

    14. jun 2020 | 11:33

    Sve životinje su dobronamerne, željne ljubavi, korice hleba i malo vode. Ljudi koji ih ostavljaju, maltretiraju, šutiraju su odgovorni i za one koji umiru u mukama i za one koji iz tog jada predju u agresiju iz odbrane. Ljudi su nažalost duhovno na jako jako niskim granama a imaju moć. Ne čini drugome śto sebi ne želiš.

    • 14. jun 2020 | 12:25

      Sedmi putnik

      @Di

      "Ne cini drugome sto sebi ne zelis", hmm, reci to psima lutalicama.

    • 14. jun 2020 | 12:57

      .

      @Di

      Covek je nesrecan kada ne usreci bar jednu zivotinju na planeti....!

  • Pera

    14. jun 2020 | 11:31

    Kada smo donosili zakon o zastiti zivotinja nismo razmisljali da li te zivotinje imaju fizioloske potrebe i da li vlasnici istih moraju da ciste za njima.

  • SrbIN

    14. jun 2020 | 11:29

    Sto pre uvesti porez na držanje pasa kao u Becu npr i ograniciti do dva psa po domacinstvu kao sto je ranije bilo po zakonu.Dolazimo u situaciju da u stanovima u centralnim gradskim opstinama zivi vise pasa nego ljudi. Ulice i parkovi su nam usmrdjeni,usrani i zapisani.Uvesti obavezno cipovanje pasa i sluzbu za analizu DNK pseceg izmeta sa ulica kao sto se to skoro najavljivalo.Kazne za te stvari bi trebalo da budu ogromne kako bi se grad ocistio.

  • Slavko

    14. jun 2020 | 11:24

    Pas je velika obaveza i mnogi ljudi koji uzmu psa ne znaju da se ponašaju sa njim.. Treba ga dresirati od starta poverenje sedi lezi. Nije sve u igranju i ostaviti ga da spava po ceo dan.. Za sitnicu treba ga novinom da bi skapirao situaciju.. Ruke i noge ne to je maltretiranje i pas odma ima svoj stav da se brani od mucenja i postoji sansa da napadne i decu.. Poenta je da mnogi ljudi ne kapiraju kako dresirati psa i onda kad on uzme pod svoje lljudi ga izbace i tu vreba opasnost za sve ljude na ulici to sve treba kazniti.

  • Jex

    14. jun 2020 | 11:17

    Potrebno je vise azila.Ko ne zeli da se kerusa koti besplatna sterilizacija.

  • Boba

    14. jun 2020 | 11:13

    Mi stanari jedne zgradeu N. Sadu, smo zvali nadležne zbog psa lutalice, koji je bukvalno boravio ispred našeg ulaza. Nekad bi ušao i u ulaz. Ne bi to bio problem da je on bio miroljubiv. Naprotiv. Napadao je stanare i prolaznike. Nadležni su nam odgovorili da je pas sterilisan i da oni ne mogu učiniti ništa dok god nekog ne ujede. Da li je to normalno?

    • 14. jun 2020 | 12:27

      Zivojinovic

      @Boba

      Pa nista, bacite mu neku lutku pa ce nadlezni reagovati, bolje lutku da izujeda nego coveka.

    • 14. jun 2020 | 12:58

      .

      @Boba

      Da ste ih hranili imali bi najbolje cuvare zgrade...!Tuzibaba do tuzibabe....!

  • Stevan

    14. jun 2020 | 11:10

    Drzava ne radi postoji zakon nista se ne sprovodi..

  • Vukodlak

    14. jun 2020 | 11:05

    Tema za razmatranje, koja kao i mnoga druga, u kojoj bi posao naslo, mnogo Mladih ljudi. Posao bi bio mnogo profitabilan, samo ko se razume. Mnogo rasnih kuca ,izbaceno na ULICU. Stvar je u tome, sto niko ne razmislja , a ceh placaju GRADJANI.

  • Joka

    14. jun 2020 | 11:02

    Pravda za zivotinje! Ljudi su za sve krivi to je sigurno, prvo i osnovno de cu ne uce kako da se ponašaju kad prilaze psu a posle im djavo kriv, kako se prilazi coveku? Jel kreces odmah da ga grlis i ljubis ili stices poverenje? Sa psom se isto gradi poverenje, drugo mnogi ljudi izazivaju odbrambeni mehanizam kod zivotinje jer ih tuku, sutiraju ostavljaju gladne i naravno da je pas ljut i ja bi stvorila mehanizam ujedanja da me neko muci da sam gladna i tuce kroz zivot. Sve u svemu covek se osilio i izigrava Boga a ovaj svet pripada svim zivim bicima a ne samo coveku. Mnogi ljudi nebi trebalo da postoje kakvi su ali eto ne mozes im nista.

    • 14. jun 2020 | 11:18

      Nišlija

      @Joka

      Bravo!

    • 14. jun 2020 | 11:21

      Branka

      @Joka

      Izgleda da ti nemaš porodicu cim tako pricas.ako neko drugi psa treba da ga drži na povocu predviđeno rasi i naravno korpu na njusku kad ga izvode.kraj

    • 14. jun 2020 | 11:43

      mm

      @Joka

      Vazno je da samo branis pse. Ne kazem da nisi u pravu donekle, ali dokle god budu komentari koji zastupaju samo interese pasa i vlasnika, psi ce biti povlasceni u odnosu na ljude i njihov prostor, kao sto na zalost i jesu

    • 14. jun 2020 | 12:00

      majalena

      @Joka

      @mm,a oprosti ko ce zastupati interese pasa? Oni sami? Ne lupaj zivota ti.Ljudi su krivi za sve nase “probleme” sa psima i tacka.

    • 14. jun 2020 | 12:06

      mm

      @Joka

      Vana je problem samo ako vam neko prebaci da se pas ne seta na stazi za trcanje ili oko igralista za decu.A parkovi puni pasa i idu svugde. Dovoljno je da neko postavi pitanje izvodjenja pasa da se odmah pozivate na diskriminaciju

    • 14. jun 2020 | 12:59

      .

      @Joka

      Ziva bila,tako je....!!!

  • Ma

    14. jun 2020 | 11:01

    Naj zanimljivije mi je kad se brane psi lutalice, e pa gospodo odrecite se mesare i pocnite da branite svinje, krave ovce i td i po cemu su te zivotinje mana bica od pasa i macaka

    • 14. jun 2020 | 11:14

      Grr

      @Ma

      Pa mi nismo Kinezi.Ne jedemo pse.

    • 14. jun 2020 | 11:21

      Pitanje

      @Ma

      Mislim da su te lutalice pismenije od tebe.

    • 14. jun 2020 | 11:42

      japaja

      @Ma

      Bravo za komentar. Plus što ti slatki predatori meni upadnu u dvorište i pobiju grlice ili vrapce koje hranim, ili ukrasnu živinu(psi jazavičari). I ptice imaju pravo da žive. Na Novom Zelandu su mačke istrebile retke ptice. Kad su molili vlasnike da ih ne razmnožavaju besomučno, bunili su se. I da, ne jedem životinje.

    • 14. jun 2020 | 11:56

      Marko

      @Ma

      A te lutalice su pismenije od tebe!!

    • 14. jun 2020 | 12:01

      majalena

      @Ma

      Glupog li komentara.

    • 14. jun 2020 | 13:01

      .

      @Ma

      Pozdrav od Veganke....!!!

  • Mane

    14. jun 2020 | 11:01

    Ne treba ih ni dirati nego kazniti vlasnika koji izbaci jer ne kapira obaveze koje ima prema psu.. Pas se ne izima samo da bi se igrali i posle ga izbaciti.. Svako ko izbaci treba biti kažnjen.

    • 14. jun 2020 | 11:29

      Nišlija

      @Mane

      Nije tako jednostavno. Kad kupiš psa u odgajivačnici, pas je vakcinisan i čipovan, dobije se kompletna dokumentacija, o rasi, o geneološkoj grani. U toj varijanti he sve pod kontrolom. U naprotiv, mnogo ljudi dobiju psa kao poklon, ili ga usvoje sa ulice, zato što "im je mnogo sladak", naprimer rasno štene ili odičnog dodža, pa kad im dosadi ili zasmeta oni ga jednostavno bace. To je već za kažnjavanje. Mnogi ljudi nisu svesni, imati kuče je kao imati dete, treba se brinuti o njemu, hraniti ga, davati mu pažnju.

    • 14. jun 2020 | 12:29

      Leroy Sane

      @Mane

      A kako ti da dodjes do vlasnika psa? Narocito ako pas NIJE cipovan.

  • sale sa salajke

    14. jun 2020 | 10:58

    Evo čekam da se Srbska čast oglasi. Mora da ih je jako uznemirio ovaj snimak, sigurno će sad njih deset tetoviranih ući nekome u kuću i dobro ga išamarati.

  • Ana

    14. jun 2020 | 10:54

    Pas je covekov najbolji prijatelj a ovi sto mrze zivotinje mrze i ljude to je takav mentalni sklop,nazalost desava se svasta ali razmislite malo sto se to desava ,nema drzave nema zakona ...

    • 14. jun 2020 | 11:30

      Lilja

      @Ana

      Da, vama je za sve kriva država. Ja na prvo mesto stavljam svoju decu. Blago rečeno bezobrazni samoživi ljubitelji pasa dozvoljavaju da psi piju vodu sa javnih česama nemareći što tu vodu koriste deca. Pogledaj te šta se dešava u tek renovirano parku na Topličimom vencu

    • 14. jun 2020 | 11:40

      Dragana

      @Ana

      Slazem se sa vama,a ovi sto lupaju minuse,od njih se treba cuvati,prosto je jezivo koliko mrzitelja zivotinja ima,takvi bi i coveka ubili,strasno!!

    • 14. jun 2020 | 12:07

      mm

      @Ana

      Je li mrzi pse onaj koji je za uvodjenje ogranicenja i pravila u drzanju i kretanju pasa? Ne izvrci teze

    • 14. jun 2020 | 12:26

      mm

      @Ana

      Sto se mene tice neka piju vodu i iz usta vlasnika ali ne da piju iz cesme za ljude niti da se setaju po otvorenim teretanama, stazama za trcanje, igraistima, kaficima i gradskom prevozu. Ako neko misli da je pas covek i da treba da se tretira tako, neka oboje slobodno idu u odgovarajuce ustanove, sa tim da pas ne moze u istu ustanovu kao i takav vlasnik, vec u azil

    • 14. jun 2020 | 13:02

      .

      @Ana

      Tako je....!

  • Mićo

    14. jun 2020 | 10:52

    Problem je lako rešiti za lutalice azil jer bolje da hranimo naše domaće pse nego azilante, a vlasnici da budu odgovorniji. Ja imam dva psa i nikada nisam doveo drugog u opasnost. Nikako ubijati.

  • mm

    14. jun 2020 | 10:48

    Ja bih zabranio uvodjenje pasa ali strogo na staze za trcanje, igralista za decu, kafice, gradski prevoz. Oporezovao bi vlasnike pasa i obavezao da u policiji potpisu izjavu da su saglasni da odsluze kaznu zatvora ako se utvrdi da su izbacili psa na ulicu. Posebno bih uveo porez na velike pse jer onaj ko ima para da ih hrani sa 2 kile mesa svaki dan, kupuje im hranu, vosi kod veterinara i ostalo, ima para da plati nekoliko hiljada dinara mesecno

    • 14. jun 2020 | 11:51

      Zoki

      @mm

      Svaka cast na komentaru. Samo bi dodao da bi drzali pse u stano ima,imati vecinu potpisa stanara za to.

  • Kursumlija

    14. jun 2020 | 10:47

    Resenje je,presudite sami i razmislite sta bi bilo ko od vas uradio tom psu da ujede vase dete...

    • 14. jun 2020 | 11:14

      Joka

      @Kursumlija

      Moja rodjaka je bila sa detetom u svom dvoristu, mala od pet godina je prisla njihovom psu koji je vezan spavao i udarila ga stapom pas je skocio i ujeo je za nogu, ubili su psa! Dal je to realno? Za sve vam je neko kriv samo ste vi dobri.

    • 14. jun 2020 | 11:25

      Pitanje

      @Kursumlija

      Izrazito glup komentar. Te pse je neko izbacio na ulicu, uglavno takvi bahati i neinteligentni ljudi poput tebe, koji su opasniji po okolinu od pasa, vecina pasa ne napada, ali svakako psima nije mesto na ulici. Dakle, zabraniti drzanje odredjenim ljudima, takvima poput tebe i strogo voditi evidenciju o vlasnickim psima.

  • Nenad

    14. jun 2020 | 10:44

    Drzava treba da resi problem pasa lutalica nigde u zapadnim zemljama nema pasa lutalica jer je sve uredjeno i sredjeno

    • 14. jun 2020 | 11:33

      Mimi

      @Nenad

      Uređena država je to rešila tako što žestoko kažnjava onog ko ostavi psa na ulici.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA