Drobnjak: Vožnja ispod 110 kilometra na sat preticajnom trakom nebezbedna. To zakonom zabraniti

Objasnio je da to prvo treba predložiti Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, koje to zatim predlaže MUP-u, a onda predlog treba da usvoji vlada

Komentari

  • Tupko 17-i

    10. april 2021 | 00:46

    ....a što da se sklanja bilo ko?! - Jel ograničenje 130??! - Jesteee..... - Jel voziš u pret. traci 130?? - Voooozišššš...... - Kako onda može tj., sme da te neko pretekne....?!? - A svi koji voze dosta znaju kako su "KVALITETNE" vozne, tj srednje trake.....

  • Marioneta

    8. april 2021 | 12:15

    Drobnjak..

  • Gagi, dipl. inž. saobraćaja

    8. april 2021 | 12:05

    U članu 56 Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima, u daljem tekstu Zakon piše, citiram; »Posle preticanja ili obilaženja vozač je dužan da se, bez ometanja ili ugrožavanja ostalih učesnika u saobraćaju, vrati u saobraćajnu traku kojom se kretao pre toga.«, dok u članu 333 Zakona piše, citiram; »Novčanom kaznom u iznosu od 5.000 dinara kazniće se za prekršaj lice koje postupi suprotno odredbama iz člana 56 ovog zakona«. Dakle, više je nego očigledno, da g-din Drobnjak ne poznaje Zakon kada kaže, citiram; »da sada policija ne može da zaustavi nekog na autoputu i kazni ga zato što vozi sporo preticajnom trakom.« Svakome kome je saobraćaj »jača« strana je poznato, da policija ima vozila »presretače«, kao i da na autoputu može da zaustavi i kazni vozača koji je vozio preticajnom trakom bez obzira na brzinu kojom je vozio, jer ta traka služi samo za preticanje, a ne za vožnju.

  • Pavicevic

    8. april 2021 | 11:03

    Bravo Drobnjak... Pozdrav i za Krleta! Ali bilo bi dobro kao npr. na zapadu da kamioni idu skroz desnom trakom, da za automobile postoje dve i plus zaustavna skroz desno....

    • 8. april 2021 | 11:18

      Salko poturceni srbin

      @Pavicevic

      Kako ti hoces da objasnis naivnim kao sto si I sam da se I zaustavnom trakom vozi, znas li ti da je zaustavna traka za one koji su u kvaru I za automobile I za kamione I za motoriste.

  • Boki

    8. april 2021 | 10:56

    O problemu razlike u brzinama trebalo je misliti kada je podignuta granica na 130 km/h. Prvo kako će autobus da pretiče kamion sa 110 kada kamion ide 90, a autobus 100 maksimalno? Da ne pričamo o tome kada je preticanje dva kamiona u pitanju, a postoje i sporiji automobili koji ne mogu tako brzo da ubrzaju pri preticanju sporih vozila, u tu grupu čak sapdaju i najnoviji električni automobili koji će se tek voziti, Dacia Spring recimo... Za takva zakonska ogričenja potreban je autoput sa 3 trake gde će u trećoj minimalna brzina biti visoko postavljena. Na ovim našim autoputevima gde su kamioni dominantni, nema govora o tome.

    • 8. april 2021 | 11:22

      Toni

      @Boki

      Gledam na zapadu dve trake kamion kamiona pretice I po kilometar stvoti se kolona a zakonom nije uredjeno nista da se to zabrani

    • 8. april 2021 | 11:24

      truck driver

      @Boki

      Tacno tako, 100% se slazem sa vasim komentarom. Zamislite da to uvedu, pa neki kamion koji ide oko 85-90 pa iza njega bi bila kolona po 5 kilometra, to bi moglo da se primeni kad budu tri trake plus zaustavna!

    • 8. april 2021 | 11:29

      Toni

      @Boki

      Zar za tebe zaustavna traka sluzi za voznju.

  • Baki

    8. april 2021 | 10:48

    Ovo mu je prva pametna 😄

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA