Dr Udovičić: I antivakcinaši imaju pravo na mišljenje, ali oni su kao zmija koja bljuje otrov

- Ne postoji nikakva opasnost za širenje virusa ukoliko su ljudi vakcinisani sa obe doze i ako je prošlo određeno vreme - kaže pukovnik doc. dr Ivo Udovičić, komandant Vojne bolnice Karaburma

Komentari

  • Laki

    12. april 2021 | 23:01

    Znate sta??! Ama nista od boci

  • Milan

    12. april 2021 | 22:49

    I vi stvarno jos uvek mislite da ste vi kao bitni i netko pokusava da vas spasi?? Pogotovo vi stariji? Ajde molim te, kakav ste vi to resurs za svet?? Poenta je prodati boce a o posledicama ostaje jos da se vidi,, slobodno se bodite, vidite da vam cak i vodu prodaju

  • Marija

    12. april 2021 | 13:23

    Da li je "antivakcinaš" osoba koja je u životu primila sve propisane vakcine, vakcinisala uredno svoju decu, a sada PRVI put u životu ima sumnju u vakcine (nedovoljno vremena za pravljenje i ispitivanje bezbednosti i efikasnosti vakcine)? Veliki problem su napravili sami lekari, njihova neslaganja, kontradiktorne izjave, pravila, mišljenja koja se razlikuju od zemlje do zemlje itd. Itd.

  • haj

    12. april 2021 | 10:26

    koja bre korona kad ne postoji sem hoče narod da pobiju sa tim vakcinama

    • 12. april 2021 | 11:13

      M

      @haj

      A sto se ne prijavis u neku kovid bolnicu da pomognes,nego se pravis bitan ovako.Imaj malo postovanja i empatije prema onima kojima je trenutno najteze,a to su pacijenti u intenzivnim jedinicama!

  • Bocko

    12. april 2021 | 09:57

    Nisam antivakcinaš, vakcina je više puta spasila čovečanstvo. Problem današnjeg doba je napredna tehnologija koja može proizvesti i bolest, i vakcinu sa nekom drugom funkcijom osim te koja štiti od bolesti. Jednostavno nemam poverenja, posebno u RNK vakcine.

    • 12. april 2021 | 10:58

      ...

      @Bocko

      Da li znas sta je RNK vakcina i kako funkcionise? Na osnovu komentara se vidi da nemas medicinsko znanje, ali da imas cvrst stav.

    • 12. april 2021 | 11:21

      M

      @Bocko

      Kod ljudi uvek postoji oprez i strah od nepoznatog.Ali,ne moze da se predvidi ko ce imati najtezi oblik bolesti,niti prelezana bolest daje dozivotni imunitet.A za nove vakcine nema dokaza da su stetne.Za pacijenta koji ima tezak oblik bolesti i zavrsi na respiratoru neuporedivo je manja steta da je dobio vakcinu i time se zastitio od najteze klinicke slike bolesti.Nazalost,odsustvo komorbiditeta ne garantuje da necete imati najtezu formu bolesti koja ce vam u najboljem slucaju ostaviti sigurne posledice po zdravlje,cak mnogo gore nego da je u pitanju nezeljeno dejstvo vakcine.Proceniti,dakle odnos korist-steta.

    • 12. april 2021 | 12:46

      Dr

      @Bocko

      RNK vakcina, lekovi, bilo šta vezano za to, funkcioniše tako što se određenim delovima ili celom telu šalu transmiteri koji daju informaciju DNK kako da deluje. Ovim sistemom se teoretski mogu izlečiti sve bolesti, tačnije organizam ih sam može izlečiti i postati imun. Međutim pogrešnom informacijom (ili namerno pogrešnom) može se izazvati hronična bolest, sterilitet, rak, a sve što se tiče DNK može biti i nasledni faktor. Ako je DNK pogrešno informisan i njega pogrešno lečen čovek prenese na naslednika praktično se ovom metodom može utništiti čitavo čovečanstvo.

    • 12. april 2021 | 21:59

      Za Dr

      @Bocko

      To je glupost RNK vakcine su bezbedne i ne izazivaju nisat od toga sto si lupio.RNK nikad ne ulazi u jedro celija niti ikako moze da reaguje sa DNK,vec ono sluzi kao spis za stvaranje proteina.Edukuj se pre nego sto siris lazi.

    • 12. april 2021 | 22:56

      Zoki

      @Bocko

      Zasto bih primao bocu za nesto sto 98% preboli bez problema,,, vi stariji se bockajte do mile volje,, ((na vama ostaje svet 😂😂))

  • nest

    12. april 2021 | 09:56

    Kada mi budu garantovali sigurnost (kao u Vojsci) i kada ne budem morao da potpisujem razne dokumente, mozda cak i razmislim o vakcini.

    • 12. april 2021 | 10:10

      Сварог

      @nest

      Какву сигурност гарантују у ВС?

    • 12. april 2021 | 11:00

      ....

      @nest

      Potpisuje se saglasnost za svaku medicinski intervenciju vec godinama unazad. Kod vakcinacije potpisujes saglasnost sa procedurom. Imate tekst saglasnosti na internetu pa procitajte i prestanite da lupate vise.

    • 12. april 2021 | 11:18

      Natasa

      @nest

      Bas tako, isti obrazac sam popunila kada mi je radjena endoskopija(gutanje sonde), popunila sam ga kada sam popunjavala bore filerima, popunila prilikom vađenja zuba.

    • 12. april 2021 | 11:22

      M

      @nest

      Ne razmisljaj predugo.Ne gubi vreme,korona ne ceka.

    • 12. april 2021 | 22:43

      Zoran

      @nest

      Odes lepo oni ti daju vodu i kazu spasen si,, ma super 😂😂😂

  • Сварог

    12. april 2021 | 09:51

    Питање је како су то вакцинисани заштићени ако имунитет траје годину дана како су рекли,значи ли то да дејство вакцине слаби из месеца у месец?

    • 12. april 2021 | 10:07

      Shampita

      @Сварог

      U pravu si sa te strane. Vakcine koje nam se daju su kao vakcine protiv sezonskog gripa, svake godine će biti potrebna vakcinacija. Antitela ce se kod onih koji su primili vakcinu kao i kod onih koji su koronu preležali vremenom smanjivati. Ovo zlo je tu da ostane a naš je izbor da li ćemo se bockati iz godine u godinu ili biti bitku sa koronom.

    • 12. april 2021 | 10:26

      Сварог

      @Сварог

      За Шампиту-Све је то на месту,али прво ове вакцине су непознаница за разлику од вакцина против грипа,друго зашто се другачија прича представља не само овде већ у целом свету,где год да погледаш свуда се врши пропаганда да мора народ да се вакцинише сад и то је то болест је побеђена. Једина нада у овој ситуацији је да вирус као у већини случајева мутира до те мере да не може или да се веома тешко преноси да човека на човека,а друга нада је лек,не вакцина већ лек ако уопште може да се направи. Слажем се да је вакцина веома важна и да се са правом вакцином може победити овај вирус и да се живот може вратити у нормалу,али за ове вакцине се не зна шта могу урадити организму за годину,две,три,какве нуспојаве имају,да ли могу изазвати неку другу болест код човека,а тек се не зна шта могу урадити ако се вакцинишеш сваких годину дана са њима као што кажу да ће бити потребно јер имунитет који ствара ова вакцина није дуготрајан.

    • 12. april 2021 | 10:33

      Сварог

      @Сварог

      За Шампиту-Уосталом која је разлика да ли си примио вакцину или не ако мере заштите остају исте,јер и са вакцином ћеш носити маску,држати дистанцу и тако даље. Наравно сада ће неко рећи да не можеш да умреш,а питање је да ли и ко ти то гарантује? Ко ти гарантује да ако ти се нешто деси после вакцине да ћеш добити праве резултате?

    • 12. april 2021 | 10:56

      Shampita

      @Сварог

      Apsolutno nema potrebe da se ubedjujemo. Da, istina je da na mnoga pitanja nismo dobili odgovore. Vakcine ne bi mogle da se naprave u tako kratkom roku da nisu uradjene na istom principu kao i za sezonski grip. I korona je jaci vid virusa gripa. Dakle, copy-paste nečega što vec postoji i funkcioniše a ne proizvodnja nečeg potpuno novog i revolucionarnog. Moja porodica godinama prima vakcinu protiv sezonskog gripa, način na koji oni brinu o sebi je nešto što sam preuzela od njih, uvek su vodili računa o svom zdravlju, primali vakcine, mene su dobili u kasnoj životnoj dobi, doduše kasno su se i upoznali ali mene je majka rodila u svojoj 45 god kada je tata imao 48. Danas, 37 god nakon toga, kada moji roditelji guraju 9 deceniju svog života oni su i dalje operativni, tata još uvek igra fudbal u komsiluku sa nekoliko decenija mladjim muskarcima. Ne, nije to slučajnost, nije genetike, tetke i stric su odavno napustili ovaj svet. To je do njih, kako se ophode prema svom zdravlju. Detinstvo sam provela slusajuci o tome kako moji roditelji nece ispratiti moje odrastanje, ali jesu. Slušam njih, koji su 50-ih god prošlog veka studirali. Ne interesuje me mišljenje ljudi koji u XXI veku nisu u stanju rečenicu da sklepaju kako treba a većina komentatora koliko vidim je tehnički nepismeno. Slušam preporuke lekara, radim ono što rade moji roditelji čitavog života. Zdrava sam ja, preživeću ja koronu. Neću iznova da stresiram telo, korona će se vraćati. Hoću da vodim kvalitetan život.

    • 12. april 2021 | 11:17

      Сварог

      @Сварог

      За Шампиту-Таман посла да се убеђујемо,свако има право на своје мишљење и избор,ако неко жели да се вакцинише немам ништа против,али задржавам своје право на избор као и много људи,да као што си сама рекла док не добијемо много одговора и гаранција у вези са овом вакцином,наш избор је да се не вакцинишемо без тога да одмах будемо мета напада и обележени као антиваксери јер када и ако будем добио одговоре и гаранције у вези вакцине који ће ми потврдити шта и како вакцина ради људском организму,ако су ти одговори и гаранције задовољавајући одмах ћу отићи да се вакцинишем. Значи нисам (као и многи људи) против вакцине већ само желимо да будемо сигурни.Свако има право на избор и да не буде етикетиран због свог избора.

    • 12. april 2021 | 11:22

      Сварог

      @Сварог

      За Шампиту-Само једно запажање,колико се сећам једино је за вакцину из Русије објављено да је рађена на платформи на којој се прави и вакцина за вирус грипа,можда је и за још неку,али за Фајзер је дефинитивно објављено да је иновативна вакцина никада пре тестирана на људима и да није рађена на основи вакцине против грипа.

    • 12. april 2021 | 12:17

      Konte

      @Сварог

      U čemu je tu problem? Nije vakcina pravljena za "sto godina", kao što nije ni za druge vrste gripa.Pročitaj ono što pišu stručnjaci, naučnici, a ne oni priučeni sa interneta.

    • 12. april 2021 | 20:01

      Сварог

      @Сварог

      Стручњаци који причају оно што одговара или стручњаци који причају како јесте? Банализујеш са тих "сто година", зна се врло добро колико дуго и како су се тестирале вакцине,сигурно нису прављене за два месеца,када су онда стигле да сњ тестирају,поготово ове које никада пре нису ни тестиране на људима,а камоли употребљаване. Ти имаш избор ако желиш да се вакцинишеш подржавам,не нападам те јер мислиш другачије што је очигледно највећи грех данас,мислити другачије.

    • 12. april 2021 | 22:44

      Miki

      @Сварог

      Ma ispari ova voda sto je u boci 😉😂

  • lami

    12. april 2021 | 09:50

    Kao prvo niko nije antivakser jednostavno ovo nisu vakcine i tačka i neću u telu da ubacujem bilo šta!

  • Vlada

    12. april 2021 | 09:15

    Interesantno je kako Dr.diskvalifikuje misljenja,kako Oksforda,kao jedne od najboljih lavoratorija u svetu tako i cuvenog virusologa Nobelovca.Kada "antivakseri" (kakav omalovazavajuci naziv) prenesu njihove stavive,oni "truju" drustvo.Sta se zna o vakcinama?Da li je to genetska terapija posti naziv "vakcina" mnogi osporavaju.Koliko traju antitela.Da li ce se ljudi revakcinusati na 6 meseci.Kako se ljudi zaraze ili cak preminu,posle obe doze Zasto se potpisuje saglasnost za vakcinaciju ako je "cjepivo" jedina pouzdana terapija.Zasto je u razvijenim zemljama Evrope vakcinisano tek 5% populacije.Zasto je u Nemackoj baceno par milona vakcina.Ucinkovitost vakcina je vrlo problematicna.Ima mnogo pitanja a osim agresivne kampanje za vakcinaciju,nema adekvatnih odgivora.Zasto se anatemise igroman broj ljudi koji samo zele odgovore na slicna pitanja.Gospodo,hajde napravite okrugli sto u udarnom terminu RTS,gde cete suceljiti svoja misljenja sa tkz. antivaksetima.Ne mora to da bude Nestorovic koji je skrajnut sa svih medija.Samo da obe strane iz esu argumente.Vudecete da niste taki ubedljivi.Pa nek narod odluci.

    • 12. april 2021 | 09:22

      Auuu

      @Vlada

      Kojom li su vakcinom tebe boli?

    • 12. april 2021 | 09:27

      Gaga

      @Vlada

      Puno je to pitanja za nazovi strucnjake ,jos malo pa ce svaki da dobije svoj dan . A i da bi odgovorili mora neko da im unapred napise ,inace bi mucali.

    • 12. april 2021 | 09:29

      Mile

      @Vlada

      Mislim da su im Faucijevi i Bil Gejtsovi dolari vazniji od sunarodnika ,ne smeju oni ni na kakvu raspravu ,znaju istinu i zato ce odgovarati.

    • 12. april 2021 | 09:29

      😂😂😂

      @Vlada

      Vakcinisan, ostali vaučeri od prošle godine za letovanje u Grčkoj, i odoh.A ti, nastavi da se boriš sa svojim glupostima i dokazima sa interneta, i sluđuj naivne.

    • 12. april 2021 | 09:31

      Miki

      @Vlada

      Jos interesantnije je da su vec doneli odluku da ko je primio kinesku bocu ima da primi jos par drugih((naravno americkih/engleskih boca )) jer kao ne stiti skoro pa nista od zaraze,, a suska se i za rusku isto tako 😉,,, tako da ima da se bodete do mile volje sa ovim americkim buckurisima,, nek vam je bog na pomoci 😂😂,,, a od iduce godine,, 2-3 puta cjepljenje godisnje ,,ako ne bude nikakvih mutacija,, a znamo da ce biti,, tako da zasucite rukav 😂😂😂,,, vjerovali ili ne ali tako ima da vam bude.

    • 12. april 2021 | 09:33

      Коки

      @Vlada

      Ви антиваксери сте добро организовано друштво у које има уплив страни фактор и које све отвореније делује против свега што је добро за државу.

    • 12. april 2021 | 09:35

      N

      @Vlada

      Zaista sam verovala da će pojavom vakcina sve biti završeno a čovečanstvo spaseno. Danas narod odbija lek, to nema nigde a korona neće nestati, niko neće moći da zaobidje vakcinu ili koronu. Neshvatljivo mi je da je neko spreman da se razboli, da mu pluća stradaju, da dobije ozbiljne komlikacije na srcu, umre pre nego li primi vakcinu. Kada se sve ovo jednoga dana završi ostaće veliki broj porodica zavijen u crno, jedan deo populacije će umreti od korone, drugi imati ozbiljnih zdravstvenih problema kao rezultat bolesti dok će treći deo jači i otporniji ostati netaknut. Vec sada imamo na stotine socijalnih slučajeva kao rezultat korone, decu koju nema ko da hrani i izdržava zbog smrti roditelja i sl. Imaćemo silu radno nesposobnog stanovništva.

    • 12. april 2021 | 09:45

      Milan

      @Vlada

      Vlada je porpuno u pravu ..virus postoji ali ova strasna kampanja je kontraproduktivna, zasto,bas zato sto se pise nekolicina ne zeli vakcinu a nije jos ni 1/3 primila znaci 2/3 stanovnista je nekolicina ali primili bi svi da nas krizni stab se ponasa odgovorno a ne samo zurke, secemo ruke i noge ,umire 33 g na respiratoru i ulivanje straha...i onda uzmi bilo koju vakcinu ..treba da se izadje odgovorno zasto je vakcinu Astra Zeneka zabranilo par drzava ,zasto se u Nemackoj daje preko 60g da se to bjavi ispita,da se vidi dali Fajzerova vakcina ina neki poremecaj rnk ne samo jeftino dam da prodam,da se izadje sa brojem ljudi koji su primili obe vakcine imaju tesku pneumoniju (svako zna nekog takvog),da se kaze koju su vskcinu ti ljudi peimili da se ona izbaci kao manje delotvorna,da se objasni zasto Sinofarm ce trebati treca, dali ne deluje dovoljno,zasto je u Evropi niko jos nije priznao? Kako objasniti vakcinu protiv malih boginja vise se ne mozes zaraziti ovde kad je ustanovljeno da ipak mozes objasnjenje je mozes ali bice ti lakse,a pre tri meseca kad nije bilo vakcina 80% imace lakse slucajeve znaci isti...kako vakcinisani mogu biti prenosnici? Ako je vakcinisano 1/3 imalo 1/3 kako brojke zarazenirastu a kad nije bio niko vakcinisan bile su znatno manje?

    • 12. april 2021 | 11:34

      M

      @Vlada

      Previse filozofiranja...Dr Udovicic mozda nije Nobelovac,ali je zato vrstan anesteziolog koji je spasio brojne zivote u jedinici intenzivne nege.To je lekar klinicar koji ima direktan kontakt sa pacijentima,a ne bavi se samo pisanjem naucnih radova.Covek sa ogromnim iskustvom koji u svakom trenutku zna sta treba da radi.A kad vidite pacijente u intenzivnoj nezi,bilo one na neinvazivnoj ili jos gore,intubirane na invazivnoj ventilaciji,onda sve ovakve diskusije deluju besmisleno.Na ovaj nacin se samo gubi dragoceno vreme...

  • GP

    12. april 2021 | 08:57

    Doktore ja sam vojnik i mene je sramota sto takvih doktora ima u VS.

    • 12. april 2021 | 10:00

      Zarko

      @GP

      I mene je sramota kao obicnog coveka da ovaj ima neku ulogu u vojsci Srbije pa makar i perac sudova ,strasno...

    • 12. april 2021 | 11:41

      M

      @GP

      Onda uopste ne poznajes ovog lekara.Ne daj Boze ni da ga upoznas,jer oni leci najteze,kriticno bolesne pacijente.

  • LALE

    12. april 2021 | 08:56

    Mi obicni gradjani imamo misljenje da ti i slicni tebi, vrsite "TEROR" nad gradjanima svojim beskurpuloznim izjavama, sve u cilju zastrasivanja naroda!!! Nigde u evropi nema da se 24h ispira mozak ljudima na vestima i portalima kao kod nas!!! Mada je ocigledno da vam narod ne veruje nista...

  • Box

    12. april 2021 | 08:56

    Znači, diskriminacija ne gine, kako god okrenes...Zelimo i mi, nevakcinisani, restorane i ostale stvari, da budu odvojene od vakcinisanih, ne zelimo mešanje sa njima, i oni da nas ugrožavaju, jer u sebi nose virus korone. Ja ne zelim blizu takvih, takvi mene ugrožavaju...

    • 12. april 2021 | 09:11

      Raca

      @Box

      Bravo , ni ja se pored vakcinisanih ne osecam sigurno.

    • 12. april 2021 | 09:30

      Žile

      @Box

      Želi, samo želi, jer češ ostati na tome.

    • 12. april 2021 | 10:22

      Mrki

      @Box

      Tako je, bravo!

    • 12. april 2021 | 11:39

      M

      @Box

      Boze me sacuvaj ovakvih gluposti...Pa kamo srece da se odvoje vakcinisani od nevakcinisanih!Ovako nesto cuti,da vakcinisani ugrozavaju nevakcinisane,stvarno nemam reci...

    • 12. april 2021 | 22:34

      Za box

      @Box

      Ne mozes ti nikada da se mesas sa vakcinisanima, a to naravno nije zato sto vakcinisani nose virus, u 5om osnovne iz biologije se uci kako vakcina funkcionise, nego zato sto su nevakcinisani u 15. veku, a mi vakcinisani ipak u pripadajucem 21.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA