"Moramo da imamo više dece, dobiti ih mlad pohvalno je i poželjno": Premijerka o demografiji

- Džaba nam svi rezultati, ako nema ko da koristi puteve, ide u škole, leči ljude... - rekla je premijerka Srbije Ana Brnabić

Komentari

  • Boban

    Pa nisu vam ljudi ovce pa kad se vi setite da vam treba jos da se mi odma kotimo ko zecevi. Ne znaci ljudima ni put ni bolnica kad nema sta da jede, stos e tice puteva ako nemas auto i novac da platis jeftini benzin u Srbiji put ti ne znaci nista, a sto se tice bolnica samo da se covek en razboli a ako se razboli onda akd zavrsi kod vas u bolnicama od jedne bolesti ce dobiti usput jos 2-3 nove jer jedno se leci da drugo se truje.....Jednog dana kada ljudi budu imali plate 2000 evra a cene ne budu astronomske kao sada onda mozemo razmisljati i ncemu a do tada samo si vi radjajte sami politicari decu jer ste vi za ovo stanje i najodgovorniji. Samo se jedni te isti vrtite preko 30 godina i samo menjate stolice a narodu smisljate samo neke harace svake godine kako bi mu jos malo vise oteli da bi se posle hvalili kako je kasa puna!!!.

    12
    2

    Podelite komentar

    • ...

      @Boban

      Да су ти баба и деда тако размишљали ти се не би ни родио

      2
      11

      Podelite komentar

    • Veteran

      @Boban

      Bravo prijatelju, pravo u centar...

      0
      0

      Podelite komentar

  • ...

    Ето...по коментарима се јасно види.. само кукњава, да су вам бабе и деде тако размишљали не би вас ни било

    4
    8

    Podelite komentar

    • 🔊❓

      @...

      Ne žive ljudi zivot države nego svoj,rađaj i posle na socijalu i traži pomoć a deca odrastaju u nehumanim uslovima,pa raste kriminal,korupcija,...,treba uređena država.

      9
      2

      Podelite komentar

  • Brundo pamuk

    Ljudi žive svoj život a ne žive samo da nekome rađaju,rađaju koliko im treba a kome treba više neka rađa a ne da od nekoga naruči ili naredi.

    11
    5

    Podelite komentar

    • ...

      @Brundo pamuk

      Па кад сте себични и саможиви

      4
      9

      Podelite komentar

  • Timocanin

    Minimalac 500 evra , za decu besplatan vrtic I vise lekova na recept , smanjiti akcize na deciju opremu maksimalno bez zarade za to u apotekama I prodavnicama za deciju opremu , zaposliti vise decijih pedijatara,povecati davanja za radjanje , majkama sa dvoje Ili vise dece radno vreme po 6 sati I puna plata 5 godina od radjanja, pomoc oko kupovine nekretnine pola drzava pola roditelji ako hoce da nas zadrze ovde I da bude vise dece kako pricaju .Drugacije nikako .

    8
    4

    Podelite komentar

    • ...

      @Timocanin

      Хоћеш ли још и музичку жељу?

      6
      7

      Podelite komentar

  • Djole

    Mali je Beograd za toliku decu. Ostatak Srbije ste odavno zaboravili

    11
    3

    Podelite komentar

  • 😎

    Pa šta čekaš?

    13
    1

    Podelite komentar

    • Boban

      @😎

      Upravo tako ona bi prva svojim primerom trebala pokazati kako se povecava natalitet u Srbiji i da rodi 2-3-4 deteta.....

      3
      3

      Podelite komentar

  • Boža zemunac

    Hahahahaha. Ona govori o rađanju.

    18
    1

    Podelite komentar

    • ...

      @Boža zemunac

      Говори у својству премијера, не мешај бабе и жабе

      3
      7

      Podelite komentar

  • srbin

    radjamo po svedskoj njemackoj auszriji americi australiji a vi se zapitajte zasto!!!

    16
    3

    Podelite komentar

    • .

      @srbin

      Зато што нисте патриоте

      2
      5

      Podelite komentar

  • Uros

    Hajde za pocetak da zadrzimo mlade koji su vec zivi, po anketama 50% njih planira da napusti Srbiju! Minimalac odmah podici na 500 evra pod hitno pa tek onda ostalo.

    15
    3

    Podelite komentar

    • ....

      @Uros

      Одакле? Чим нешто поскупи проблем..

      4
      2

      Podelite komentar

  • !

    Moramo! Nemoj da si smesna

    9
    3

    Podelite komentar

    • ...

      @!

      Да...немате колективну свест него само субјективну (себичну)

      2
      4

      Podelite komentar

  • ...

    Људи су данас себични и саможиви, то је највећи проблем...

    4
    9

    Podelite komentar

  • Срб

    Константно се међу нама Србима лицитира о томе докле би требало да досежу границе Србије и које земље, крајеви и области нам припадају, односно колико би требало да смо територијално велики. Лако је населити људе по тим крајевима, АЛИ само онда када имаш КОГА да населиш тамо! За нас све више и Србија постаје превелика када видиш сва она дивна села и места која су све више напуштена, а њиве зарасле у коров јер нема ко да их обрађује, само зато што се све сјатило у Београд или побегло преко. Браћо Срби и сестре Српкиње, схватите већ једном да се ратови све мање добијају оружјем, а све више подизањем наталитета и популације. Док свака породица у Србији не буде имала МИНИМУМ троје деце, не вреди ни о чему да причамо. И немојмо опет о економским разлозима, јер колико год они и заиста имали одређени утицај на то, нису ни приближно одлучујући фактор. Упамтите: не водите се оном "не могу ја као појединац ништа да променим". Можете и те како, јер смо сви ми појединци, који су на гомили једна озбиљна маса. Нека свако уради што је до њега, нека свако од нас има минимум троје деце, нека их васпитава у духу православља, Српства, традиције, поштења и части. Када имате пуно деце и када својој деци усадите праве вредности, онда ни интернет, ни тв, ни било ко од спољних фактора то неће лако променити. А тада ће и Србији бити боље и постаћемо већи, без обзира на глобалну геополитику. Због тога, памет у главу браћо Срби и сестре Српкиње!

    8
    8

    Podelite komentar

    • Lord

      @Срб

      Cista demagogija od tebe,lako je sedeti u gradu i pisati o selu,a nemati pojma o temi.Jeste mnogo lepo,ali to je sve,ni puteva,ni ambulanti,ni radnji,o poslu i da ne pricam,a poljoprivreda nam je tek katastrofa,najgori ministar od kad postoji Srbija...

      5
      3

      Podelite komentar

    • ....

      @Срб

      Неће људи да схвате, саможиви су и себични

      4
      3

      Podelite komentar

  • Paaa

    Radjaj

    15
    5

    Podelite komentar

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima