"Ukinite zaključivanje ocena na polugodištu, to je samo stres": Upravo podnet zahtev Ministarstvu (ANKETA)

Na ovaj potez se pre nekoliko godina odlučila i Hrvatska

Komentari

  • Caca

    Moze to i odmah, po uzoru na sve. Sta je to promenti Zakon ili Pravilnik...opsta pojava, preko noci.

    1
    0

    Podelite komentar

  • Svašta

    U kojoj to školi se ne računaju ocene iz prvog polugodišta.Na kraju školske godine se sabiraju prvo i drugo polugodište.

    3
    3

    Podelite komentar

  • Đurić

    Ukinuti ocene uopšte, čemu ocenjivanje!!!

    5
    1

    Podelite komentar

  • Exx

    Verujem da bi predlagačima bilo idealno da se ukinu i škole.

    20
    2

    Podelite komentar

    • Milan Trbojević, prof.

      @Exx

      Ko je ovako pametan nek napiše puno ime, prezime i zanimanje pa da se malo nasmejemo !

      1
      1

      Podelite komentar

  • Ppp

    Ukinite i ocene i profesore. Neka idu u školu rekreativno bez obaveza.

    20
    2

    Podelite komentar

  • Sto gluplji

    Narod to lakse manipulisati njime. Tako je komunizam opstao tako ce i demokratija....

    4
    1

    Podelite komentar

  • Dejan

    Kakve sve budalaštine neće smisliti sekta krijući se izgovorm : LJUDSKA PRAVA i DEMOKRATIJA!!! Svakog dana ovaj naš svet propada sve gore i gore. Žalosno i bolesno. Nema nam spasa...

    11
    1

    Podelite komentar

    • Istina

      @Dejan

      Čovečanstvo ide u sunovrat, bez povratka!Nema nam spasa, sve je otislo u tri lepe p.m. Jedno nekakva kataklizma da nas moze spasiti

      2
      0

      Podelite komentar

  • Duka

    Ma koje znanje!? Bombarduju decu sa nagomilanim programom tako da nastavnici/profesori ne mogu decu da uče već im samo daju šta kući da sa roditeljima uče a njima ostaje vremena samo za kontrolne zadatke. Jadno i bedno. Svrha nastavnika/profesora se izgubila, svrha škole se izgubila. Ne znam zašto ih uopšte šaljemo u škole kada mi kao roditelji moramo sve sa decom kući da radimo i izigravamo prosvetne radnike?

    17
    6

    Podelite komentar

    • Tacno

      @Duka

      Tako!Ja moram posao da ostavim da bih kući sa sestakom radila, meni roditelji nisu ni jednom pregledali domaći i sta mi fali

      3
      1

      Podelite komentar

  • W

    Ukinute ocene-ludilo!

    5
    1

    Podelite komentar

  • eureka

    ukinite poreze

    5
    0

    Podelite komentar

  • Hm

    За упис на факултет у Француској гледају успех на полугодишту завршног разреда. Конкуришу на више факултета. До краја школске године већ знају да ли су и где примљени.

    7
    6

    Podelite komentar

    • Iihh

      @Hm

      Batali taj zapad jer mi smo samo za istok,tamo sunce izlazi i treba da nas ogreje.

      6
      3

      Podelite komentar

    • A

      @Hm

      Kako li je na Madagaskaru, da slucajno ne znas???

      5
      0

      Podelite komentar

    • Hm

      @Hm

      У чему је проблем? Ако је исправан модел, свеједно је да ли је исток или запад. Зашто бисмо укидали закључивање оцена на полугодишту? Покушајте да се више бавите својом децом, а мање писањем коментара. Ограничите им употребу телефона и игрице.

      4
      4

      Podelite komentar

  • Jagodinka Simonović

    Samo još uvedite seksualno obrazovanje kao predmet i naše obrazovanje postaće još jadnije nego što je sad. Za početak opismenite učenike i uvedite nešto što svaki živi stvor iz opšte kulture treba da zna, ako ni to nije sposoban da nauči treba da pohađa specijalnu školu za učenike. Nije ocena merilo znanja, ali mora da postoji.

    14
    3

    Podelite komentar

    • 🇨🇭🔊👏

      @Jagodinka Simonović

      Već je uvedena himna i religija ,to je stub za patritizam.

      2
      3

      Podelite komentar

  • DD

    Zasto mi uvek izmisljamo toplu vodu?Treba prekopirati vec neki sistem koji je proveren i funkcionise.Trajalo bi godinama da se to sve uradi,samo treba hrabrosti i volje

    6
    4

    Podelite komentar

  • Jenki

    Uvedite kao u Americi da se ucenici testiraju na kompjuteru a i nastavnici, pa ce stvari biti jasnije.

    6
    6

    Podelite komentar

  • majalena

    Mislim da bi tek onda nastao haos od neucenja.

    16
    4

    Podelite komentar

  • Tihi

    Ja bih iskreno ocene ukinuo a gradivo smanjio za pola. Mislim da ocene nicemu ne sluze i da nisu merilo znanja. Ja sam odmah mom detetu rekao da me ocene ne zanimaju i da se ne sekira oko toga. Ja sam svoje zivce ostavio u skoli i na drzavnom fakultetu. Moje dete da neko pravi na dusevnog bolesnika i da mu neko trenira zivce nece.

    43
    28

    Podelite komentar

  • Ivana

    Onda im plate smanjite, niko nista ne radi, pola nema ni kvalifikacije a traze plate.smesno

    18
    26

    Podelite komentar

    • Sju

      @Ivana

      Jadna je zemlja gde svako ocenjuje svaciji rad... Da nije prosvetnih radnika ne bi bilo nijednog zanimanja sem zanatlija....

      14
      6

      Podelite komentar

    • Nina

      @Ivana

      Ivana, da je ovo normalna drzava prosveta i zdravstvo bi imalo najvece plate. To je stub svega. Dva neophodna zanimanja. Ko ce sutra da te leci i kako ce deca da nam se skoluju, mislim da je to jako bitan zivotni “kljuc”. Samo jos da citira: “Znanje je sila, znanje je moc! Ucite deco i dan i noc”.Ko razume- shvatice :)

      10
      4

      Podelite komentar

    • Za Ninu

      @Ivana

      Zar da zapostavimo policiju da imaju male plate ,pa da korupcija i kriminal budu glavna zanimanja,ako ne cenimo rudare neće biti struje i biće hladno,...,svako zanimanje ima ulogu sem politike koja je u autu.

      5
      0

      Podelite komentar

  • Mrmot

    Deca sve gluplja i nesposobnija, osnovne stvari ne znaju, opsta kultura 0, katastrofa!! Bolje poradite na gradivu, izbacite nepotrebne stvari a naucite ih onome sto svaki covek treba da zna. Opismenite ih, ne znaju da pisu, da se izražavaju... Naucite ih da zavole skolu, da nauce da u e a ne kako da ne rade nista.

    63
    6

    Podelite komentar

    • BG-1

      @Mrmot

      Himna i religija trebaju biti obavezne,da postanu bar patriote.

      12
      12

      Podelite komentar

    • Au bre

      @Mrmot

      Bas si Mrmot. Neke stvari se uce u kuci i krecu iz kuce.

      4
      6

      Podelite komentar

  • Ја

    А да укинемо и школе,свеједно по овом систему у школама ништа не науче?!

    36
    1

    Podelite komentar

  • Lucy Ch

    Ukinuti ocene jer je veliki stres za decu,obećali ste im bezbrižno detinjstvo.

    23
    12

    Podelite komentar

  • Nastavnik

    Ma da.. Zaključimo im ocene već u septembru.. Da se deca što manje muče, ostatak godine nek provedu na internetu

    50
    11

    Podelite komentar

    • Druze uco

      @Nastavnik

      Korona je bre.😀

      9
      8

      Podelite komentar

    • Duka

      @Nastavnik

      Da li Vi, poštovani nastavniče, imate prostora u vašem planu i programu da decu učite a da ona kući samo obnove naučeno ili imate samo vremena da im date šta da uče i da im zadate kontrolne?

      6
      2

      Podelite komentar

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima