Spustiće se starosna granica za upravljanje vozilima: Vožnju danas ograničava samo zdravstveno stanje

Dodaje da je donja starosna granica, koja je u Srbiji daleko viša nego u celoj EU, dovela je do deficita vozača

Komentari

  • Vlada

    19. april 2023 | 23:27

    Sve ce da urade, ali plate nece da dignu...tezak posao, posle 15 godina izasao iz te struke, ne vredi, nije placeno...

  • Viktor

    18. april 2023 | 21:39

    I za amatere treba promena zahtevaće se pomeranje granice za penzionisanje.Ako budem morao raditi do 67 adozvolu ne produže posle65, zbog loše saobraćajne veze kuća -posao meni neće preostat ništa drugo nego u 66 godini da trčim na posao.Pod uslovom da imam 2000-2500 € platu iću Taxijem.

  • Union

    18. april 2023 | 21:20

    Polako sad će ako Bog da Turci da vam vozeji Indijci i da vam decu prave po Beogradu buduće vozače GSP-a . Pošto kad Srbin dođe da traži posao i kad ga na razgovoru pitaju a koliku platu očekujete? On kaže pa do 80 000 dinara posladavci njih 95 % Beogradu kažu pa mnogo, pa dobro kad je mnogo ima gde nije mnogo gde je plata po par hiljada evra . Drugo bi u Beogradu ne možete da nađete častan posao koji možete da radite dva meseca ,nego u pola godine promenite deset firmi onda vam je jasno ko je sve poslodavac i kako se ljudi tretiraju. Tako da za normalne ljude najbolje je vani a oni koji pristaju da rade to su Indija i Turska i dabogda vam se naselili u milionima kao što će .

  • eda

    18. april 2023 | 19:25

    Hoce kako da ne. Onaj influenser, youtuber, hocu da budem menadzer u kanc. od 20 godina jedva ceka da polozi i vozi gradski bus za Mirijevo.

  • Jovan

    18. april 2023 | 08:55

    Nećete vi imati vozača za 2 godine,uveli ste licence koje koštaju 200000 dinara,sramota,samo pare da otmete

  • Mile

    18. april 2023 | 00:03

    Vožača profesionalaca jos uvek ima Srbiji ali ljudi neće da rade za plate koje su daleko ispod plata u EU. Tako da se odlučuju za alternativne poslove!

  • Srbin

    17. april 2023 | 21:02

    Dobro jutro Sad ce deca koja do juče nisu vozila nista sem bicikla voziti autobuse. Iz krajnosti u krajnost,odavno se apelovao da sadašnji sistem i ograničenja nisu dobri,ali preskočene su mnoge generacije i sad to nadoknadi se može samo na uštrb kvaliteta,a onda posle par godina i katastrofalnog (nedaj bože) porasta broja udesa,policija će udarati po vlasnicima prevoznickih firmi

  • Mile

    17. april 2023 | 20:37

    Kod nas je problem sto ima vozaca koji su kupili vozacku ili polozili na vezu.Sve vise je zena za volanom .To se vidi u saobracaju .Nemaju kontrolu nad vozilo , osecaj za prostor u kom se nalazi vozilo a da nepricamo o krsenje propisa.Tako da polovina vozaca iz provincija nesme u saobracaj u BeograduTakvi prave saobracajke sa smrtnim posledicama.Narocito tatini sinovi novopecenih bogatasa sa luksuznim vozilima.Ima jos onih koji polazu u Crnu Goru i KiM.

    • 17. april 2023 | 22:45

      Goran

      @Mile

      Ti si sigurno mnigo dobar jer nisi iz provincije. Prvo se tako ne klasifikuju ljudi a ni vozači.

    • 18. april 2023 | 04:36

      Skoro700k milja za volanom

      @Mile

      Druze ja sam do sada sreo , video mnogo zena za volanom koje taj posao rade veoma dobro, a o vozacima iz provinciju i onima sto polazu u CrnOJ Gori, to sve nema veze . Kako ti zvucis cini mi se da i nemas iskustva kao profesionalni vozac

    • 18. april 2023 | 22:19

      Vozač-žena već 30 god

      @Mile

      E moj Mile, smetaju ti žene vozači.. A za 95% saobraćajnih nezgoda krivi muškarci za volanom. Koliko staraca za volanom je imalo udese sa smrtnim ishodom?! Proguglaj malo..

  • U nemackoj voze

    17. april 2023 | 17:56

    Dok ne pocnu padati pored auta, voze I preko 95 god, e sad nesto spremaju mozda ce I sezdesetogodisnjaci da ostanu bez vozacke sve zavisi od bolestI.

  • Dragan

    17. april 2023 | 15:38

    Jedini problem ,generalno, je do države. Kada to kažem,mislim na česte kontrole i provere u svakom smislu: osnova- minimalan( u većini slučajeva), mala plata (realno), razna pravila: dnevnice, noćni rad, praznici,razne benificije... Na primer, lično sam bio vozač, gazda mi isplati za mesec dana 1400 eura, a prijava je minimalac???? Državo, izvini, ali do tebe je. Sve može da se proveri pomoću tahografa: radno vreme, mesečni fond sati, odsutnost vozila iz baze (zbog dnevnica) i td. Jako zanimljiva tema i najiskrenije informacije o tome možete dobiti od nas, bivših, vozača koji nemamo strah od gazda da će nas sankcionisati ako nešto kažemo. Konkretno: tužio sam gazdu u Sloveniji i naravno dobio sud. Opet kažem: državo na tebi je da praviš red! Navijam za tebe!!!

  • miki

    17. april 2023 | 14:54

    Ovi orave vozila da idu sama o cemu vi pricate

  • I treba

    17. april 2023 | 14:42

    Skoro sam 70 God, ako treba neka zabrane nismo vozaci kao nekad.

    • 17. april 2023 | 20:44

      Mile

      @I treba

      Sve zavisi od psihofizicke sposobnosti vozaca i njegovom ponasanju u saobracaju.Od saobracajne kulture koju nemamo od ucesnika u saobracaju.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA