
Kneževići platili 1.320 evra za letovanje u Grčkoj, a dočekalo ih kupatilo bez vrata: Ovo je odgovor agencije
Čitateljka Telegrafa Dragana Knežević podelila je sa nama pravi pakao kroz koji je prošla kada je sa svojim mužem i malim detetom nedavno otišla na more u Grčku. Umesto uživanja, odmor se pretvorio u katastrofu nakon što ih je turistička agencija "Oktopod", kako ona objašnjava, "nasamarila" i uništila im dugo planirano letovanje.
Ceo ovaj jako neprijatan odmor dogodio se, priča nam Dragana, u junu kada su uplatili aranžman kod agencije "Oktopod" za Nea Potideu u Grčkoj za dvoje odraslih i jedno dete od 9 godina. Smeštaj ih je koštao 1.320 evra za, kako navodi, apartman 2+2 u novoj vili "Agape see view" sa novim nameštajem na plaži i sa besplatnim ležaljkama uz autobuski prevoz.
"Naime, želeli smo nov smeštaj, da budemo na plaži sa besplatnim ležaljkama u nepromentnom mestu, jer ne volimo gužve. Dva dana pred polazak nas pozivaju iz agencije da nam kažu da je, eto, naš apartman nestao, ne znaju kako, pa da nam ponude studio 2+1 na prvom spratu sa zajedničkom terasom i umanje cenu za 340 evra. Usled nemogućnosti potrage novog smeštaja sa detetom dva dana pred polazak pristali smo jer prosto odmor smo već uzeli", govori nam ona na početku priče.
Kako dalje objašnjava, iako su im vratili upravo taj dan na račun 340 evra, kada su stigli 29. juna u Nea Potideu počeo je, ističe ona, pravi pakao.
"Vila je polu završena, a studio u koji su hteli da nas stave je kao katakomba. Mali, bez svetlosti, bez prozora, samo jedna vrata koja izlaze na to što su nama prodali kao zajedničku terasu, a u stvari je svetlarnik. Uz to, stavili su hidrofore tu. Vrata na wc-u nema, klima ne radi. Kada sam pitala domaćina vile za vrata od kupatila rekao nam je: 'Pa dobro, šta? Doći će neko, postaviće ih u utorak/sredu.' Zamislite da vam neko buši u smeštaju dok ste na letovanju?", upitala je zatim vidno besna naša čitateljka.

Ona, međutim, ovde nije želela da stane. Nakon što je videla o kakvom se smeštaju radi i da tu ne žele da provedu ostatak dugo planiranog odmora, pozvala je predstavnika Oktopoda u toj regiji.
"Muž kaže da hoće naš apartman da nam daju, a ne ovu neuslovnu jedinicu. Oni nam kažu da moraju da provere sve. Javljaju se kasnije i kažu da smo u pravu za sve, da jesmo platili apartman 2+2, da su nas za dva dana pred put zvalu da menjaju i da nije trebalo da na prodaju to kao studio sa zajedničkom terasom, jer to nikako ne može da bude terasa. Međutim, problem nastaje jer oni nemaju više slobodnih jedinica u toj vili. Mužu skače pritisak. Godinu čekaš da odeš na more, isplaniraš svoj odmor onako kako želiš i ovo ti se desi", priseća se naša čitateljka pa nastavlja da prepričava dramu.
"Zatim nam javljaju da imaju slobodan smeštaj u Polihronu na plaži. Mi želimo u ovoj vili gde smo platili, ali on kaže da ima samo u Polihronu. Onda pristajemo i na to, jer smo svi već dovoljno umorni i nervozni. Odlazi nam jedan dan u stresu, nervozi i seljakanju. Dolazi po nas i vozi nas do Polihrona. Vila na plaži, ali treća zgrada prizemlja i nema svoje ležaljke na plaži. Studio očajan, vlaga, buđ, stari i prljavi srudio zarđalih uređaja. Sve masno, prljavo, bez pripadajućih ležaljki na plaži. Mene počinje da guši, dete da plače, mužu opet skače pritisak i ja zovem Marka da dođe. Kažem mu da nam odmah nađe smeštaj u kategoriji koju smo platili, da je već 17 sati, da smo "mrtvi" umorni, iscrpljeni i da nam je svima loše. Zaista sam se uplašila da će se nekom od nas nešto desiti", priča nam dalje još uvek potresena žena, pa dodaje kako je i njihovom detetu od celokupnog stresa pozlilo.
"Dete je plakalo. Bilo je vidno uznemireno. Imam i snimke. Mene je gušilo. Znam šta smo platili, a letovanje nam se pretvara u pakao samo zato što oni neće da plate svoju grešku. Marko nam je rekao da mu damo sat vremena i da će nam se javiti. Nazvao nam je i došao po nas da nas odvede u treći smeštaj" govori nam čitateljka, pa objašnjava šta ih je u njemu dočekalo.
"Taj treći smeštaj je bio na 100 metara od plaže, bez pripadajućih ležaljki na plaži, ali bio je čist i koliko-toliko prihvatljiv. Obzirom da je bilo već 18 sati po podne pristali smo da ostanemo tu, ali daleko od toga da smo bili zadovoljni. Međutim, već smo izgubili ceo jedan dan. Sutradan smo opet slali mejl Oktopodu da želimo da nam refundiraju deo novca ako već ne mogu da nam daju to što smo platili. Još smo i dodatno stavljeni na trošak plaćanja ležaljki svakodnevno do 35-40 evra. Na taj mejl su nam odgovorili da su oni dali sve od sebe, a nama ako se ne sviđa možemo da izađemo iz smeštaja uz potpisivanje", dodaje.
Tada su odlučili, priseća se naša čitateljka, da se više ne dopisuju sa njima, već da nastave kad se vrate sa "odmora", te da su im po povratku i poslali mejl, dok su nama dostavili uvid u isti, kao i odgovor pomenute turističke agencije.
Oglasili se iz agencije "Oktopod travel"
Povodom čitave ove nimalo prijatne situacije Telegraf.rs kontaktirao je i agenciju Oktopod travel za koju se navodi da je i učestvovala u pripremi aranžmana za letovanje porodice Knežević. U daljem tekstu prenosimo njihov odgovor u celosti.
"Na žalbu porodice Knežević daću kratak komentar.
Stranke su dobrovoljno pristale i potpisale aneks ugovora da pređu iz apartmana 1/2+2 u promo studio 1/2+1 uz naravno povraćaj dela novca po kataloškoj razlici ove dve smeštajne jedinice.
Dana 29.06. kontaktiran sam od strane domaćina same vile kako bih razgovarao sa gospodinom Milošem.
Obzirom da smo u datom trenutku imali slobodan trokrevetni studio u vili Nemo na samoj plaži, ponudio sam strankama ukoliko žele da predju, dolazim do njih da ih prevezem. Telefonskim putem sam objasnio samu smeštajnu jedinicu, naglasio da su kreveti novi sa novim dušecima, 1/3 studio jedan bračni krevet i jedan singl, dakle ne 1/2 +1.
Da ne bi bilo iznenađenja i da im se posle ne svidi, čak sam napravio i video zapis same smeštajne jedinice, lokaciju, dvorišni izgled, spratnost i prosledio putem vibera. Uputio sam ih takodje da pročitaju i recenzije same vile i da me kontaktiraju ukoliko žele da se premeste. Nakon par minuta su mi potvrdili.
Kada sam otišao kod njih u vilu Agapi, nisam bio saglasan da ne odgovara opisu smeštajna jedinica, već ga potvrdio i sada potvrdjujem, promo studio nema terasu već zajednički prostor, slike promo studija i zajedničkog prostora se nalaze na sajtu i bile su pre njihovog dolaska u smeštaj, na samim forografijama piše promo. Smeštajna jedinica ima prozor ( lako dokazivo ). Privatne ležaljke ne stoje na našem sajtu u opisu same vile i nikada nije ni pisalo.
Nakon što smo stigli u Polihrono u vilu Nemo, pokazao sam im smeštajnu jedinicu, smestili su se i zahvalili.
Nakon 15 -20-tak minuta ponovo sam dobio poziv da dođem do njih. Gospođa je vikala da ne želi tu da ostane i nije čisto i da ne valja kuhinja, tuš kabina, da se guši... Ponudio sam ponovno čišćenje i ukoliko nešto kojim slučajem ne radi, popravićemo. Ne, insistrala je na premeštaju i prosto se digla tenzija. Napomenuću da zaista nismo imali ni jednu primedbu na vilu Nemo ni pre, a ni posle porodice Knežević.
Našao sam kvalitetan studio preko "Niko Group" na oko 150m od plaže kako je stranka i navela i na petnaestak metara od samog šetališta u blizini svih sadržaja. Cena studija je iznosila 80e po danu, odnosno 800e za 10 noćenja, platio sam Milošu osobi ispred agencije Niko Group uz prisustvo svedoka.
Priznanicu i fotografije samog zamenskog smeštaja mogu poslati naknadno ukoliko bude bilo potrebe za istim.
Stranke mi se više nisu obratile za bilo kakav problem vezano za sam smeštaj, osim sto je bio potreban lekar za njihovog sina.
Zaista smatram da smo u ovoj situaciji bili predusretljivi i pokazali visok nivo želje za saradnjom", napisao nam je ispred agencije Marko Nešović.
(Telegraf.rs)
Video: Gde je bio crni Milan dok ga je tražio ceo Leskovac
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Dex
Nije lako ni tim ljudima koji su zaduzeni za goste.
Podelite komentar