Sirotinjo, i Bogu si teska. Nikad zadovoljni, uvek neko drugi kriv. Vozi se autobusom na more, ali mora da ima lezaljke na plazi. I sve ako moze dzabe, onda mozda ne bi smetalo. Izivljavanje za sve pare
Slično se i nama desilo prošlog jula sa agencijom ,,Oktopod" ,ali na Tasosu, u Potosu.Od renomirane i ozbiljne turističke agencije, spali su na treće razrednu i neodgovornu.Ranijih godina smo koristili njihove aranžmane.I nas je dočekalo niz neprijatnosti prvog dana-smrad kanalizacije ispred vratiju, slivnik bez rešetke-rupu sam preskala sve vreme da ne upadnem,zapušena kanalizacija,dok se tuširate iz slivnika juri gejzir,i vrhunac posle tri dana lije voda iz cevi vodokotlića!Horor za celu porodicu.Isto sam odmah poslala mejl agenciji,isto su se ponašali i predstavnici(Marko Šišović )i vlasnici vile ,,Emanuela".Ništa nije popravljeno i novac nije vraćen.Mejlove i fotografije još uvek čuvam .Slična iskustva te godine su imali i drugi putnici u autobusu .Nikad nikome agenciju,,Oktopod" neću preporučiti, niti ću koristiti njihove usluge.
Najgora agencija,letovala ove godine u junu. Uzasssss. Izbegavajte ih ljudi molim vas. Smeštaj užas,ni jedan dan predstavnik nije došao. Vožnja kao formula,žuri im se da predju granicu. Pa kako je tako je ,ako se čeka čeka. Neljubazni sve u svemu uzasssss.
Slično smo prošli supruga i ja pre par godina u Neos Marnarasu u vili Talija. Viva travel, koju su u Nišu ugasili vrlo brzo, tri dana nije znala da smo stigli u vilu, a tek "igra" sa PARTNERSKOM AGENCIJOM. Gazda Grk, a radnici Srpkinje, niti čuje niti razume niti hoće da razume.
A tek po povratku agencija iz Novog Sada nije htela ni da čuje koje i kakve probleme smo imali. Zato Viva travel je kod nas TRAJNO PRECRTANA.
Podržavam ovu porodicu u skoro svemu, samo su trebali da naglase da žele svoj smeštaj koji su prvobitno platili, da su spremni da agenciji nadoknade razliku u novcu koja im je vraćena, a da zamenski smeštaj ne ispunjava osnovne uslove za smeštaj.
Jelena
Sirotinjo, i Bogu si teska. Nikad zadovoljni, uvek neko drugi kriv. Vozi se autobusom na more, ali mora da ima lezaljke na plazi. I sve ako moze dzabe, onda mozda ne bi smetalo. Izivljavanje za sve pare
Podelite komentar
Mirela
Slično se i nama desilo prošlog jula sa agencijom ,,Oktopod" ,ali na Tasosu, u Potosu.Od renomirane i ozbiljne turističke agencije, spali su na treće razrednu i neodgovornu.Ranijih godina smo koristili njihove aranžmane.I nas je dočekalo niz neprijatnosti prvog dana-smrad kanalizacije ispred vratiju, slivnik bez rešetke-rupu sam preskala sve vreme da ne upadnem,zapušena kanalizacija,dok se tuširate iz slivnika juri gejzir,i vrhunac posle tri dana lije voda iz cevi vodokotlića!Horor za celu porodicu.Isto sam odmah poslala mejl agenciji,isto su se ponašali i predstavnici(Marko Šišović )i vlasnici vile ,,Emanuela".Ništa nije popravljeno i novac nije vraćen.Mejlove i fotografije još uvek čuvam .Slična iskustva te godine su imali i drugi putnici u autobusu .Nikad nikome agenciju,,Oktopod" neću preporučiti, niti ću koristiti njihove usluge.
Podelite komentar
Babolat
Najgora agencija,letovala ove godine u junu. Uzasssss. Izbegavajte ih ljudi molim vas. Smeštaj užas,ni jedan dan predstavnik nije došao. Vožnja kao formula,žuri im se da predju granicu. Pa kako je tako je ,ako se čeka čeka. Neljubazni sve u svemu uzasssss.
Podelite komentar
turist
Ako idem na godisnji onda samo u hotel a ako nisam to u migucnosti isfinancirati ostajem kuci.
Podelite komentar
Radovan
Slično smo prošli supruga i ja pre par godina u Neos Marnarasu u vili Talija. Viva travel, koju su u Nišu ugasili vrlo brzo, tri dana nije znala da smo stigli u vilu, a tek "igra" sa PARTNERSKOM AGENCIJOM. Gazda Grk, a radnici Srpkinje, niti čuje niti razume niti hoće da razume. A tek po povratku agencija iz Novog Sada nije htela ni da čuje koje i kakve probleme smo imali. Zato Viva travel je kod nas TRAJNO PRECRTANA. Podržavam ovu porodicu u skoro svemu, samo su trebali da naglase da žele svoj smeštaj koji su prvobitno platili, da su spremni da agenciji nadoknade razliku u novcu koja im je vraćena, a da zamenski smeštaj ne ispunjava osnovne uslove za smeštaj.
Podelite komentar
Dex
Nije lako ni tim ljudima koji su zaduzeni za goste.
Podelite komentar
Jeca
@Dex
@dex: To im je u opisu posla, kao i da znaju kakvim smeštajem raspolažu. A ne da duplo prodaju sobe/ apartmane.
Podelite komentar