Kneževići platili 1.320 evra za letovanje u Grčkoj, a dočekalo ih kupatilo bez vrata: Ovo je odgovor agencije

 

Komentari

  • Jelena

    7. avgust 2025 | 21:45

    Sirotinjo, i Bogu si teska. Nikad zadovoljni, uvek neko drugi kriv. Vozi se autobusom na more, ali mora da ima lezaljke na plazi. I sve ako moze dzabe, onda mozda ne bi smetalo. Izivljavanje za sve pare

  • Mirela

    5. avgust 2025 | 17:17

    Slično se i nama desilo prošlog jula sa agencijom ,,Oktopod" ,ali na Tasosu, u Potosu.Od renomirane i ozbiljne turističke agencije, spali su na treće razrednu i neodgovornu.Ranijih godina smo koristili njihove aranžmane.I nas je dočekalo niz neprijatnosti prvog dana-smrad kanalizacije ispred vratiju, slivnik bez rešetke-rupu sam preskala sve vreme da ne upadnem,zapušena kanalizacija,dok se tuširate iz slivnika juri gejzir,i vrhunac posle tri dana lije voda iz cevi vodokotlića!Horor za celu porodicu.Isto sam odmah poslala mejl agenciji,isto su se ponašali i predstavnici(Marko Šišović )i vlasnici vile ,,Emanuela".Ništa nije popravljeno i novac nije vraćen.Mejlove i fotografije još uvek čuvam .Slična iskustva te godine su imali i drugi putnici u autobusu .Nikad nikome agenciju,,Oktopod" neću preporučiti, niti ću koristiti njihove usluge.

  • Babolat

    5. avgust 2025 | 07:28

    Najgora agencija,letovala ove godine u junu. Uzasssss. Izbegavajte ih ljudi molim vas. Smeštaj užas,ni jedan dan predstavnik nije došao. Vožnja kao formula,žuri im se da predju granicu. Pa kako je tako je ,ako se čeka čeka. Neljubazni sve u svemu uzasssss.

  • turist

    5. avgust 2025 | 02:05

    Ako idem na godisnji onda samo u hotel a ako nisam to u migucnosti isfinancirati ostajem kuci.

  • Radovan

    5. avgust 2025 | 01:31

    Slično smo prošli supruga i ja pre par godina u Neos Marnarasu u vili Talija. Viva travel, koju su u Nišu ugasili vrlo brzo, tri dana nije znala da smo stigli u vilu, a tek "igra" sa PARTNERSKOM AGENCIJOM. Gazda Grk, a radnici Srpkinje, niti čuje niti razume niti hoće da razume. A tek po povratku agencija iz Novog Sada nije htela ni da čuje koje i kakve probleme smo imali. Zato Viva travel je kod nas TRAJNO PRECRTANA. Podržavam ovu porodicu u skoro svemu, samo su trebali da naglase da žele svoj smeštaj koji su prvobitno platili, da su spremni da agenciji nadoknade razliku u novcu koja im je vraćena, a da zamenski smeštaj ne ispunjava osnovne uslove za smeštaj.

  • Dex

    4. avgust 2025 | 21:11

    Nije lako ni tim ljudima koji su zaduzeni za goste.

    • 5. avgust 2025 | 04:37

      Jeca

      @Dex

      @dex: To im je u opisu posla, kao i da znaju kakvim smeštajem raspolažu. A ne da duplo prodaju sobe/ apartmane.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA