Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ja
Problem je i što je carina korumpirana,.uzimaju novac i propuštaju vozila koja nemaju prioritet. Rešenje je odvojiti Srpske kamione u posebnu traku za izlaz iz Srbije ili napraviti parking terminal i odatle pozivati vozila u prelazak granice. Samo da se nadležni zapitaju da li je normalno i da li je humano da kolege po 48 h pomeraju kamione u koloni. Jednom rečju KATASTROFA.
Dragan
Još malo. Kad se otvori novi put kroz Rumuniju svi će tamo da preusmere ture.
Alex
Problem je kod Hrvata, za smenu puste jedva 250 kamiona i to pre ovog novog skeniranja .Nasa carina moze pustiti i do 400 kamiona samo da Hrvari rade.