Ovo je kolevka male Katarine koju su četnici zaklali na drugi dan Svetog Nikole: Imala je samo 5 meseci

A. G.
A. G.  

Komentari

  • Cedomir

    22. decembar 2025 | 16:32

    Svaki je komentar ovdje visak.Jos veca tragedija,od ovakvih monstruoznih zlocina su komentari ispod.Dakle Srbi to je neistina i komunisticka namjestaljka?.Dakle svi lazu- dogadjaj koji se desio,mrtvi,grobovi,istoriografija,potomci....?.E pa braco,ne cudite se.Istu tu logiku koriste ljubitelji Thompsona u R.Hrvatskoj.I tamo ustase nisu cinile " zlocine",Jasenovac je bio opstenarodni zbor sa muzikom i veseljem.....,slicno kao Jadovno u Bosni...

  • L A N C A S T E R

    21. decembar 2025 | 19:55

    Četnici u Srbiji i dinarski cetnici u dalmaciji - Nije niti će ikada biti isto .

  • Milan

    21. decembar 2025 | 19:36

    Ne znam dali su Četnici radili takve zločine. Kao što ne znam da su se partizani presvlačili u izgled Četnika i vršili to što su radili. Samo znam da istoriju piše onaj ko na kraju pobedi. Učio sam pobedničku školsku istoriju. Sada već ima striveni spisa koi su izašli na videlo dana. Ti spisi govore sasvim drugačije. Kao narod se još nismo očistili od Titoističkog ludila.

  • 581

    21. decembar 2025 | 19:18

    Мисле прошло је много година па сад кажу четници били мале маце, а партизани све само не добри, читам како је Пенезић у селу Шопић побио неке студенте, а у ствари побили их локални четници јер су их ухватили док су тражили партизански одред, то знам јер сам из тог села, и зна се ко је шта радио.

  • toma

    21. decembar 2025 | 18:06

    Vraca se rat na Balkan 2030 možete nastaviti gdje ste stali

  • Napred Zvezda

    21. decembar 2025 | 18:03

    Što ne pišete o uzroku nego samo o podledicama?Za neinformisane ovom zločinu je predhodilo klanje četničkih ranjenika koji su bili smešteni u selu.Što ne pišete o tome ko ih je poklao.Za neobaštene ovaj zločin je samoinicijativno nardedio komadant Avalskog korpusa za šta je i osudjen!Toliko.Nažalost još uvek živimo komunizam nek je bog na pomoći...

  • Miladin

    21. decembar 2025 | 17:29

    Zločin su sproveli komunisti nad običnim narodom.zar bi Nemci ćutali da im u blizini BG vršljaju slobodno simpatizeri partizana.

  • Mi

    21. decembar 2025 | 16:51

    Uvek pobednici pisu istori bez obzira i da nije istinita.Betreba da ispute psihu naroda

  • BLFGR

    21. decembar 2025 | 16:46

    Da ima pravde na ovom svetu svakom zločincu (bez obzira kom narodu pripada) loza bi se ugasila. Samo gašenje zločinačkog DNK je pravda.

  • нибрС

    21. decembar 2025 | 16:30

    Аман више југословенства и комунистичких прича… Кад’ ће вас напокон нестати…

    • 21. decembar 2025 | 16:48

      salko

      @нибрС

      Valjda kad nestane tvog oca,đeda,itd..Valjda je neko i od njih bio u partizanima nisz svi mogli bit u cetnicima.Znam da je sada ta prica ,in, ali ko je onda napravio onolike fabrike,puteve,mostove,itd,itd...

    • 21. decembar 2025 | 17:43

      Daka

      @нибрС

      Ko su Oni,a ko ste Vi?

  • Siniša

    21. decembar 2025 | 16:30

    Pišete gluposti imate li dokaze za mapisano?

  • Komunista

    21. decembar 2025 | 16:26

    Kažu da su četnici ,ustaše i ostali bili dobri a samo partizani i komunisti loši,ja sam mlad i nisam živeo u tom dobu da bih znao.

  • dago 1

    21. decembar 2025 | 16:23

    Po meni se ova prica ne slaze. Dosli su da naprave maskr, sve pobiju a na sahrani su prisutni i nikog vise ne diraju, brane im da placu??.

  • Miki

    21. decembar 2025 | 15:58

    Najgori smo narod i nije ni čudo sta nam se desava i sta ce tek jadni smo

    • 21. decembar 2025 | 16:29

      salko

      @Miki

      Vidis prijatelju, kod Tita ste bili cijenjen narod,dobri ljudi,dobri domacini uvijek spremni za pomoc.A onda su dosli Seselj i ostali intelektualci sa tvrdnjom da ste bili svo to vrijeme u zabludi,u tamnici zvanoj Juga itd,itd...

    • 21. decembar 2025 | 16:31

      Ante

      @Miki

      Bas smo MI hrvacani najgori narod

  • Vinston

    21. decembar 2025 | 15:55

    Kada je u Londonu podne, u Beogradu je 1941.

  • MILE

    21. decembar 2025 | 15:18

    Ne treba nama,, strani neprijatelj".....

  • 🇭🇷

    21. decembar 2025 | 15:14

    Kad pogledate ove komentare sasvim je jasno zasto nitko s vama nece imati posla. Definitivno se slažem s Vukom Kostićem - zid podići.

    • 21. decembar 2025 | 15:53

      Ribert Mrvec

      @🇭🇷

      Potpisujem !!

    • 21. decembar 2025 | 16:10

      Sava

      @🇭🇷

      Samo vi sto dalje od nas

    • 21. decembar 2025 | 16:12

      ?

      @🇭🇷

      Znas li ciji je ovo tekst? Tvoga druga Tita iz Kumrovca narucen jos iz 50 ih godina,Drazini oficiri su cuvali narod i zakleli se i Bogu i Kralju i nisu klali nikoga,danas mozes da napises sta hoces,a mozes i da napravis da je kao cetnicki odred ubijao a ko zna koje

    • 21. decembar 2025 | 16:19

      Robert Mrvec

      @🇭🇷

      Sava@. Nasi tenkovi nisu isli iz ZG za BG, nego obratno.

    • 21. decembar 2025 | 16:20

      salko

      @🇭🇷

      Je li Tito narucio i slike gdje cetnici nazdravljaju skupa sa ustasama?

    • 21. decembar 2025 | 18:09

      Mislav

      @🇭🇷

      Trebamo se druziti iskljucivo u online (virtualnom) svijetu. I bit ce sve ok. Nismo sazrijeli za vise.

  • Komunistička propaganda

    21. decembar 2025 | 15:09

    Iako je Telegraf poznat kao neozbiljni tabloid i kao takav je često u službi antiruske i antisrpske propagande u korist najgorih zločinaca komunista. Više su zla Srbima naneli komunisti nego Turci, Nemci i ustaše zajedno.

  • Jovo

    21. decembar 2025 | 15:03

    To su bili zločinci a još su veći oni koji im danas dižu spomenike

  • Jelena živojinović

    21. decembar 2025 | 15:00

    četnici su bili kvislinzi petokolonaši i sluge okupatora.

  • Vitez Koja

    21. decembar 2025 | 14:56

    Zlikovac je zlikovac, bio on četnik ili komunista, demokrata....Mene lično zabole i za jedne i za druge i za treće, jer zlikovci se uvek kriju iza nekog čopora, pokušavajući da pod okriljem čopora rade zločine, pa tako dobiju još i neku širu podršku u tom ludilu.Mnogo je više ljudi koji su bili i u četnicima i u partizanima, ljudi koji su sticajem okolnosti u ratu se našli u nekom kraju ili su se neko njihov već bio na jednoj ili drugoj strani, neko iz ideoloških(političkih stavova), a zlikovci nisu imali ideologiju, osim zadovoljenja svojih sadističkih i zlikovačkih i bolesnih poriva.Tako je bilo i 90-ih, tako je i danas.Tako da treba identifikovati ko su ti zlikovci, imenom i prezimenom osuditi ih posthumno, obeležiti ih ko su i šta su.Identifikovati izdajnike, koji su spremni i koji vrše korupciju, uništavaju institucije, koji štete budžet a na poziciji su na koje ih je narod birao.Treba svakog zlikovca i fukaru isterati na čistac izvesti iz čopora, ne dozvoliti mu da se pod okriljem čopora krije i deluje i obeležiti ga ko je i šta je i za primer svima javno ga žigosati i osramotiti.

    • 21. decembar 2025 | 16:28

      Münhen

      @Vitez Koja

      Nemci i Švabe su bili dobri i humani sa našim ljudima.

  • Ana

    21. decembar 2025 | 14:48

    Čitam komentare i cudim se vi bre niste normalni šta lupetate

    • 21. decembar 2025 | 15:00

      salko

      @Ana

      Evo i ja sam u nedoumici,da li da vjerujem covjeku koji je izgubio 10 clanova porodice,ili ovima sto nisu bili ni u planu kad se to desavalo?!Mozda ipak ovima sto se kunu u zastavu sa istaknutom mrtvackom glavom.

  • Dzoni divljaci a ne vojska

    21. decembar 2025 | 14:34

    Divljaci a ne vojska

  • Boki

    21. decembar 2025 | 14:33

    E to smo mi Srbi gde jedni ubijaju druge.Tako je i danas Srbi maltretiraju Srbe da bi dosli na vlast na silu.Da li ste videli da neke naše komšije u okruženju napadaju jedni druge da bi dosli na vlast na silu?Nema toga ali ima kod Srba zavadi pa vladaj.

    • 21. decembar 2025 | 16:00

      Gile

      @Boki

      Nije baš tako. Eno u ratu devedesetih su se tukli međusobno armija BiH i armija SAO Krajina Fikreta Abdića. Bilo je na hiljade mrtvih, ranjenih i proteranih.

    • 21. decembar 2025 | 17:11

      Zare

      @Boki

      pa i to su Srbi

  • COBRACAR

    21. decembar 2025 | 14:28

    Veoma je tesko kontrolisati naoruzanu rulju.Istina je samo ono sto su nam stari pricali.Na zalost vecina ima iskustva i sa jedne i sa druge strane.Prica moje porodice je da su u Baćevcu,selu preko puta Vranića,31.10.1943.isti ti Četnici obesili moga dedu,Životu Jovanovića i jos dosta ljudi.Svi su sahranjeni na groblju posle Zornica kuce,u istome redu.Među njima i devojka od 18 godina.Deda je bio komandir sela.Dočekivao vojske,davao sta je selo imalo,i ispraćao da sto pre odu.Dosli Četnici,komsija ga prijavio da je pomagao Partizane.Obese ga na pravdi Boga.Komsiju posle rata osude na 15 godina robije.Ja sam mu oprostio,ne i zaboravio.Majka moja,posle rata dobije status dete palog borca.Naravno,verujem da je posle rata,bilo mnogo obrnutih slucajeva.Mislim da svi moramo da znamo istinu,koliko god bolna bila.I da se molimo da se ne ponovi,ni nama ni drugima.

  • Prva

    21. decembar 2025 | 14:20

    Osnovna laž u ovom tekstu je da je Jasenak bio četnički a Vranić partizanski. Laž! Ogromna laž! Tako da tek ostalo je laz!

  • Zvezda

    21. decembar 2025 | 14:19

    Ja ne znam zasto se toliko bunite kao da su cetnici bili zlato....mojoj prabaki je brat od ujaka koji je bio u cetnicima bacio bombu na kucu samo zato sto joj je muz bio u partizanima I ziva istina....a ustasama ne treba posebno ni da se prica ovo je zalosno sto su srbi udarali na srbe samo zbog razlicitog opredjeljenja....

  • Ljube

    21. decembar 2025 | 14:16

    I stvarno ,,,sta se desava sa ovim ljudima u ovoj redakciji od ovog informativnog lista Telegraf ,...

    • 21. decembar 2025 | 14:26

      🇧🇦⚜️🇧🇦

      @Ljube

      Zapravo nista.Katarza koju niste nikada kao narod dozivjeli je razlog zasto vas ovakve historijske cinjenice sokiraju i ne daju vam da napredujete kao ostatak regiona.

    • 21. decembar 2025 | 15:09

      Bruno

      @Ljube

      Bosanac. Sve potpisujem.

  • Petar

    21. decembar 2025 | 14:12

    Moj deda je iz Jasenka, to nikada nije bilo mesto četnika niti partizana. Nikada! Ovo je takva laž! Ko je prvi prosao kroz selo pokuoio je sv emusko sto je nasao. Niko nije siao i rat dobrovoljno ni na jednu stranu. Tacka!

  • Mihailo

    21. decembar 2025 | 14:11

    Meni ne treba niko da piše o tome ko su i kakvi partizani ili četnici,i jedni i drugi su SRBI. Okreneš se oko sebe i vidiš,dobre i loše ljude.Ono što sam ja davno video u svom selu a bile su šesdesete kada sam odrastao i mogao sam da razumiem,i odvoji zlo od dobroga.Svi koji su preživeli vratili su se svojim kućama,sve sam ih dobro upoznao i razdvojio u loše i dobre.Po mojim doživljajima u kontaktima sa meštanima,shvatio sam ko su bili četnici a ko partizani.Nisam imao pojma ko je gde bio,kad sam se raspitao kod seljana zaključio sam saam,svi oni koji su po meni bili loši, bili su u četnicima.Ovo su nepobitne činjenice po kojima svako može razdvojiti zlo od dobroga pri tom ne kažem da među partizanima nije bilo loših ali nekolicina.Sada u ovim zlim vremenima odlično se vidi ko su četnici a ko partizani.E,sad ja nisam ni četnik a ni partizan a ni bilo ko od postojećih opredelenja ali ću sigurno biti na pravednoj strani i verujem u BOGA.BOG mi kaže samo ne u četnike.

  • Ljube

    21. decembar 2025 | 14:11

    Valjda su zasluzili za kaznu , mnogi Srbi pravoslavni ubijeni do tada od ruku partizanske oloske bande ,tj.Srba odlutalih iz svoje vere ,....i dan danas Srbija nestaje zahvaljujuci toj bagri titoisticko partizanskoj !

    • 21. decembar 2025 | 14:32

      Djordan

      @Ljube

      Dete od 5 meseci "zaslužilo kaznu"? Ti nisi normalan! Nisi dorastao ni do životinja jer bi njih uvredio poredeći te sa njima!

  • blam

    21. decembar 2025 | 14:11

    Pobednik pise istoriju. Partizani su mnoge zlocine pripisivali cetnicima jer isti su porazeni i nisu imali mogucnost odbrane. S obzirom da nama Srbima komunizam i partizani nista dobro nisu doneli naprotiv moze se sa sigurnoscu zamisliti koliki su to licemeri i podlaci bili

  • Mirjana

    21. decembar 2025 | 14:04

    U Bosni osudhen Srbin da je silovao zenu. Bio u zatvoru I na samrti se kleo da su to partizani cinili. Imam drugaricu katolkinju I da ne poverujete nju je y krily drzao Drazo I stavio joj ukosnicu I mazio po kosu. Istinita prica. Ko god da je ovo radio je za vesanje.

    • 21. decembar 2025 | 15:03

      Hudoba

      @Mirjana

      Lažeš četnikušo smrdljiva.

    • 21. decembar 2025 | 16:53

      Bole

      @Mirjana

      Još samo napiši kako je dete bilo partizansko pa da ti sve poverujemo.

  • Leo

    21. decembar 2025 | 13:58

    Sramota je sto lazete narod i sirite zlo….dabogda vam tako u kuci bilo.

    • 21. decembar 2025 | 14:58

      .............

      @Leo

      O cemu ti pricas,kakvo sirenje lazi. Pa svi znaju ko su bili cetnici i ustase. Dokumentovano. Znas i ti,ali se pravis. Koji god narod od zlocinaca pravi heroje,taj narod je na pogresnom putu. Niko ne moze da bude heroj ko moze da digne ruku na dete,zenu ili staru odobu,vec moze samo da bude kukavica. Ceo balkan je tu gde jeste,bas zbog toga sto zivi u lazi vec 35 godina

  • Smederevac

    21. decembar 2025 | 13:56

    Ma taman posla da su četnici klali i ubijali i ovo je neko "izmislio" kao i u selu Drugovcu kod Smedereva, videli ljudi, zapamtili pa pričali.

  • Srkimaja

    21. decembar 2025 | 13:52

    To su uradili neljudi a ne cetnici, pisite o ustaskim zlocinima kojih je bilo 1000 puta vise, iz moje kuce 1942 ubili dvoje dece od 3 i 5 godina.

  • Bruno

    21. decembar 2025 | 13:51

    Dajte još 50 tekstova o Thompsonu i ustašama...

  • Pa

    21. decembar 2025 | 13:45

    Ja bih tebi dala otkaz i isterala te iz Srbije zauvek, tebi koji pišeš ovakve tekstove ei tvom urednik koji ovo odobrava. Mrš!

  • Ja

    21. decembar 2025 | 13:43

    Meni je baba pričala da su joj kao samorharnoj majci saa troje dece partizani odnosili svu hranu koju je imala na zalihama a četnici joj davali svoju. Toliko!

  • Dule

    21. decembar 2025 | 13:43

    Slava svim mučenicima antifašičke borbe. Neka vide četnički simpatizeri koga podržavaju.

  • Veljko

    21. decembar 2025 | 13:43

    Sve je to bilo ali ne od strane četnika već od strane komunističke bande.

    • 21. decembar 2025 | 14:28

      🇧🇦⚜️🇧🇦

      @Veljko

      Hahahha.Pa evo sad vasi mediji konacno pocinju da pisu o cetnicima kao zlocincima sto smo mi ostali uvijek znali.

    • 21. decembar 2025 | 14:39

      Cedo

      @Veljko

      @Ba samo se ti javi BALIJETINO---kazi nesto o vasim Zlocimnima ili i ovo postade balijski LIST

  • Ja

    21. decembar 2025 | 13:41

    A sta su ustaše radile, pišite malo o tome! Ne lažite za četnike, oni su bili zvanična vojska kraljevine. Mrš više!

  • Tika

    21. decembar 2025 | 13:39

    Svaka čast za telegraf,za istinu koju piše. Potomak pobijenih iz Konatica.

    • 21. decembar 2025 | 14:28

      🇧🇦⚜️🇧🇦

      @Tika

      Spremi se za komentare pune uvreda 😁

  • yoda

    21. decembar 2025 | 13:34

    Ovo je cista laz, komunisti i dalje haraju Srbijom, sto ne pisete da nisu izglasali rezoluciju o genocidu nad Srbima u Jasenovcu u narodnoj skupstini, nego izmisljate price.

    • 21. decembar 2025 | 15:57

      Buki

      @yoda

      Nisu mogli da izglassju jer je rezolucija UN o genocidu donesena 1953. A u pravu zakoni ne važe retroaktivno. Sud ne bi ni razmatrao tužbu.

    • 21. decembar 2025 | 16:06

      TiTo

      @yoda

      Buki neki ljudi jednostavno nemaju mozak. A i ignorisu i ZAVNOH...

  • Aleksandar Sasa

    21. decembar 2025 | 13:24

    jos jedan pokusaj deliti na partizane i vojsku kraljevine. to su otrovi koji su nas i Ruse zamalo zbrisali sa planete. prevazisli smo sve to , pamtimo i sve zlocine medjubratske kao Srbi ali pamtimo inone neprijatelja ka SRBI

  • Dred

    21. decembar 2025 | 12:48

    Ne lazite i ne obmanjujte srpski narod vise! Dosta sa komunistickim propagandom! Zato smo i dosli dovde, otkacite se vise od komunista!

    • 21. decembar 2025 | 14:32

      🇧🇦⚜️🇧🇦

      @Dred

      A zamisli da govore istinu?Mozes li se sa tim pomiriti i nastaviti sa zivotom?

  • Brk

    21. decembar 2025 | 12:42

    Znam da ste vi hrvatski portal ali samo pitam,imate li barem jednu sliku od hiljade kllevki u kojem su ustase ubijale srpske bebe?!

    • 21. decembar 2025 | 13:30

      HR

      @Brk

      Ustase su ubijale na svojoj teritoriji. Ne u Srbiji.

  • Brk

    21. decembar 2025 | 12:42

    Znam da ste vi hrvatski portal ali samo potam,imate li barem jednu sliku od hiljade kllevki u kojem su ustase 7bijale srpske bebe?!

    • 21. decembar 2025 | 16:15

      Gile

      @Brk

      O zločinima ustaša se često piše. Ne skreći temu sa četničkih zlocina.

  • Mrak

    21. decembar 2025 | 12:35

    Zato ne smete ni sada da otvorite dosijee iz tog perioda, da se ne vidi kakve ste vi komunjare kukavice bili. Još vam deca i unuci sakrivaju vašu "časnu" borbu. Savest vam ni posle 100 godina ne da da se istina sazna, da zakopamo više tu komunjarsku zabludu zbog koje i danas ispaštamo. Sve zločine nad Srbima ste zatrpali da nikada ne izađu u javnost. E pa izaći će kad tad.

    • 21. decembar 2025 | 12:53

      Nikolas

      @Mrak

      PISU KNJIGU O MILOVANU DJILASU DJIDI KOJI JE LICNO MALJEM UBIO 1000 SRBA KULAKA U CRNOJ GORI I 10.000 STRELJAO !!! PASJA GROBLJA !!!

  • Lala

    21. decembar 2025 | 12:28

    Zato ne volim Cetnike, sve kriminalci obicni bili

    • 21. decembar 2025 | 12:33

      Djuro

      @Lala

      A komunisti sto su satrli cela sela ? U jednom danu 4000 Srba na granici sa CG , onda oko 20.000 u Hercegovini koji su pobijeni i pobacani u jame ?

    • 21. decembar 2025 | 14:42

      Cetnik

      @Lala

      @Lala Komunisti satrase Srbiju---vidi Sremski Front

    • 21. decembar 2025 | 16:04

      Buki

      @Lala

      A ko je trebao da ratuje protiv Nemaca u Sremu?

  • Gaga

    21. decembar 2025 | 12:24

    Isto je i danas svi rade na tome da nestanemo,narod je sludjen kao ovce u magli

  • Nika

    21. decembar 2025 | 12:20

    Za zrtve nema nista gore od ovih danasnjih zlocinaca, koji pisu ove gluposti negirajuci zlocine i vrseci zamenu teza. Cetnici su bili zlocinci i saradnici okupatora, nista se tu ne menja.

    • 21. decembar 2025 | 14:10

      Bojak

      @Nika

      Komunisticka sotona kastrirali mladice i ostavili ih da umru nijednom Srbinu ko nije bio u partizanima u posleratnim godinama nije bilo zivota progonjeni od Titinih dousnika znamo valjda pojeo ga mrak i pitanja oh majku mu zar vec ima 14 h izvrseno ubistvo po naredjenju drugova

  • Miki007

    21. decembar 2025 | 12:19

    Sramota sta ste objavili!! Komunisti slavili Nikoljdan a cetnici ubijali za slavu! Komunjare koji su ubijali popove i lupali u crkvi i sta sve nisu radili da uniste srpstvo vi ovako nesto da objavite!!

    • 21. decembar 2025 | 12:42

      Nikolas

      @Miki007

      NAPISITE KAKO SU KOMUNJARE OD SMEDEREVA NAPRAVILI HIROSIMU -SRUSILI I POBILI LJUDE !!!

  • Leon

    21. decembar 2025 | 12:15

    Baku su pokušali da mi zakolju iz bizarnog razloga. Bila je tada mala devojcica. Jedva je zivu glavu izvukla. Cinili su nekada gora zverstva od fašista. To nije komunisticko pripovedanje, to je istina.

  • Liobac

    21. decembar 2025 | 12:13

    Strasno sta stavljate u nadlov iskrivljena istorija komunista

  • Federer

    21. decembar 2025 | 12:11

    a partizani bili fini sve gospoda pobiše pola ondašnjeg Beograda 1944 a omladinu poslali na Sremski front

  • Nikolas

    21. decembar 2025 | 12:09

    KOMUNJARE BANDO CRVENA POBILI STE 900.000 PRAVOSLAVNIH SRBA KOJI SU BILI ZA KRALJA I SRBIJU PO NAREDJENJU JOSKE KAPLARA VRAZIJE DIVIZIJE !!!

    • 21. decembar 2025 | 15:13

      Vidoje

      @Nikolas

      Da su ostali cetnici. Imao bi Srbiju pod nemackom okupacijom svedenu na samo centralnu Srbiju ako i toliko. I ti i dalje negiras antifasizam...

  • tuturutu

    21. decembar 2025 | 12:06

    Komunisti se tih dana vratili u selo da proslave Sv.Nikolu,ko bre pise ovo...

    • 21. decembar 2025 | 17:26

      Tt

      @tuturutu

      Ne komunisti nego partizani. Kada ćete shvatiti da nije isto?

  • Nikolas

    21. decembar 2025 | 12:06

    KOMUNJARE SU SE HVALILE KAKO SU STRELJALI GENERALA DRAZU PA ISEKLI A GLAVU BACILI U PEC A TELO U KRECANU PO NAREDJENJU JOSKE KAPLARA VRAZIJE DIVIZIJE -SOTONE IZ KUCE CVECA!!! 900.000 PRAVOSLAVNIH SRBA KOJI SU BILA ZA KRALJA I OTADZBINU OZNASI SU POBILI !!!

  • Tihi

    21. decembar 2025 | 12:02

    Komunisti nas nikad nece ostaviti na miru.

    • 21. decembar 2025 | 16:12

      Prle

      @Tihi

      I ne treba. Mnogo ste zla naneli. A politika vam je anticivilizacijska.

  • Srle

    21. decembar 2025 | 12:01

    Sram Vas bilo za ovaj tekst

    • 21. decembar 2025 | 12:14

      Nikolas

      @Srle

      OVO IH PLACAJU NASLEDNICI ONOG KRVOLOKA IZ KUCE CVECA-KAPLARA VRAZIJE DIVIZIJE!!!

  • usa

    21. decembar 2025 | 11:56

    Komunisticke lazi se i dalje sire, zato sto Srbija JEDINA nije otvorila dosjee za period posle Drugog svetskog rata {tu su informacije i o toku rata}. A to je zato, da se ne raskrinkala fabrika lazi i zlocina crvenih pljackasa i ubica, ciji zlocini uveliko prevazilaze nacisticke. Desetine hiljada streljanih Srba tokom i posle rata. Sto je daleko vise od svih nacistickih zlocina ukupno. I zbog toga i danas citamo manipulacije i neistine njihovih potomaka.

  • Adam

    21. decembar 2025 | 11:50

    Hh kakve propagande da covek ne poveruje sta.cita, sta pisete to,.na kojoj strani medalje ste. Cetnici su jedina prava kraljeva vojska, da nije komjara bilo od 1943 mnogo bi stvari i dan danas bilo drugacije i u narodu i drustvu. Izaberite stranu vec jednon,

  • Samokazem

    21. decembar 2025 | 11:49

    Trba ugasiti Ime CetnikЧетник,ovo je jezivo. Neka ih djavo nosi

  • Aleksandat RS

    21. decembar 2025 | 11:29

    Sta pisete gluposti braco Srbi.. Cetnici su pojam zivila majka Srbija. Hvalite ujke oni su bili extra fujjj.

    • 21. decembar 2025 | 11:55

      Dax

      @Aleksandat RS

      Ali obožavam kad se jave ovi bosančerosi da komentarišu...

    • 21. decembar 2025 | 12:05

      Lale

      @Aleksandat RS

      Ovo jeste glup tekst ali to je istorijska činjenica. Četnici su izdajnici, sluge okupatorske i zločinci nad svojim narodom. Pomilovanje Draži i Nediću je čin nedostojan nad njihovim žrtvama.

    • 21. decembar 2025 | 12:54

      Vuja

      @Aleksandat RS

      @Dax Mozes ga lagano bosancerosima 😉

  • Dejan

    21. decembar 2025 | 11:29

    Mnogo paušalnih i neistinitih ocena je izneto u tekstu. Zlocin se desio i to je neosporno.Sta je sporno?Sta znaci rec cetnik i čemu to komunisticko unizavanje četnickog pokreta kao takvog,koji datira jos iz balkanskih ratova.Za vreme dr.sv.rata imali ste JVUO i partizane...nikakve četnike.To je komunisticki narativ.Drugo,zlocin ima ime i prezime...onaj ko je predvodio tu bandu odmetnika je bio Zeka Drenjanin,kafedzija iz Obrenovca i djeneral Mihailovic se ogradio od ovog zlocina i Drenjanina.Ne zelim da verujem da je ovaj tekst teneciozan usmeren protiv četničkog pokreta kao takvog i da zeli da ponizi sve one div junake iz nase istorije koji su prosli kroz cetnicki pokret,pocevsi od vojvode Vuka i Voje Tankosica,pa na dalje. Sloboda ili smrt!

  • GOSPODO malo Ste se zajebali

    21. decembar 2025 | 11:26

    Umesto Cetnicki zlocin.....napisite istinu☝️☝️ Ovo je klasican Scenario Komunistickih AKCIJA gde su se Komunisti kao "Cetnicki" likvidirali Srbske porodice ☝️☝️ SVE je ovo IGRANKA i Sistem Koji je nastavljen posle rata!!!

    • 21. decembar 2025 | 11:31

      Zoran2411

      @GOSPODO malo Ste se zajebali

      Druze ima još živih svedoka iz tog vremena, kakve komunističke namestaljke zna se i koji četnici iz okolnih sela su klali, ništa ne može da opravda bolestinu

  • Grga

    21. decembar 2025 | 11:26

    A ko je poklao cetnike ranjenike koje je Zelja ostavio po partizanskim kucama,ko je dojavio komunistima za te ranjenike ?

  • Voja

    21. decembar 2025 | 11:22

    Poznajem porodicu Savic sve je tako kao što piše u tekstu slava sim stradalima. Zar nam opet treba isto a zarad tuđih interesa zločin i šta tu ima više da se polemiše.

  • Срб

    21. decembar 2025 | 11:03

    Да ли сте икада написали текст о партизанским злочинима? Па партизани су побили сву српску интелигенцију дан пре ослобођења И зато имају спискови са именима и презименима убијених Али Србија се никад неће опоравити ни ослободити комуњара

    • 21. decembar 2025 | 11:21

      Ateista

      @Срб

      Bravo,ti si pravi četnik i pobio bi sve one koji nisu,Vaš Čaćic je istočnije od mog sela imao štab gde je likvidirao partizane,komuniste i njihove pristalice

  • Невена

    21. decembar 2025 | 11:00

    Не сумњам ја да посједујете сву потребну документацију и тај четник са надимком усташа је имао своје име и презиме, само је чудно како сте крили и гурали под тепих имена и количину дјеце која су побијена у Јасеновцу, Јадовну, Пребиловцима , Сиску... . Као тај податак да буде толико скриван исто као и имена тих усташа и њиховог цвијећа који су све то урадили и преко ноћи у партизанима завршили. Дапаче неки су се толико прославили да су им улице по њима називали. Толико су им били добри да им ни данас имена улица нису промијенили.

    • 21. decembar 2025 | 11:09

      Đuro

      @Невена

      Ovo je hrvatski telegraf

    • 21. decembar 2025 | 14:38

      🇧🇦⚜️🇧🇦

      @Невена

      Buhahahhaha.Spremi da ovakve tekstove jos malo citas u Han-Sljunku.

    • 21. decembar 2025 | 15:06

      Невена

      @Невена

      А ти несрећна заставо да платиш више парче хљеба него 1 дозу тог бијелог што повучеш. ПС Ко се задњи смије најслађе се смије....

    • 21. decembar 2025 | 16:18

      Buki

      @Невена

      Opet skrečeš temu. Sedi jedan.

    • 21. decembar 2025 | 23:59

      Mladenka_NS

      @Невена

      Pa ti si Hrvatica iz Srednje Bosne(mislis da ne znmo). Zasto se javljas ?

  • Maki

    21. decembar 2025 | 10:59

    Toliko o cetnicima kao zastitnicima naroda.Ostavite ssd partizane,i o njima se zna.Ali ke velika istina da sibcetnici bili veliko zlo

  • Prle

    21. decembar 2025 | 10:57

    Takvi koljači su zauvek osramotili one Srbe koji su ih podržavali.

  • Невена

    21. decembar 2025 | 10:50

    Нема на свијету народа који је више подијељен између себе као што су то Срби и зато ми никада неће бити јасно како никада нису схватили колику су штету сами себи ( а тако и нама) направили.... запамтите да НИКАДА ВИШЕ НИ ЈЕДАН СРБИН СА ПРОСТОРА БАЛКАНА који није из Србије не треба да подрже било какву револуцију или насилну промјену власти јер смо онда заувијек као народ угасили.

    • 21. decembar 2025 | 11:14

      Ateista

      @Невена

      Kako se prepoznaju Srbi sa Balkana od Srba iz Srbije,jesam Srbin i to piše u knjigu rođenih ali pričam i RUMUNSKI (vlaški) kao maternji jezik.Koje nacionalnosti sam,ateista sam.

    • 21. decembar 2025 | 14:39

      🇧🇦⚜️🇧🇦

      @Невена

      Pa zar niste nebeski narod?🤣🤣🤣

  • Dule

    21. decembar 2025 | 10:47

    Pisite i o komunistickim zločinima, trebalo bi mnogo naslova i teksta...

    • 21. decembar 2025 | 11:02

      Partizan

      @Dule

      Jesi li pristalica četnika,ako jesi svaka čast jer si na pravoj szrani bio.

  • Milan

    21. decembar 2025 | 10:44

    Jugoslovenska vojska u otadzbini je do 1944 godine oslobadjala srpske gradove i bilauz.svoj narod.bilo bi zaanimljivo znati ko je stvarno pocinio ove zlocine.lako je presvuci uniformu.usput otkud ovoliko partizana kad ih je pocetkom 44tebilo 8000u celij jugoslavijii zajedno sa ccetnickim jedinicama koju su im priisle posle britanske izdaje na jalti.

  • Dejan

    21. decembar 2025 | 10:43

    Kakva je to narodna vojska koja kolje i ubija po političkoj liniji nejač i žene i stare ljude.

    • 21. decembar 2025 | 11:05

      Zürich

      @Dejan

      To je vojska koja uništava one koji su teret tj.opterećenje za ljude.To je potrebno da bi se društvo razvilo u pravom pravcu !

  • Dragan

    21. decembar 2025 | 10:43

    Mene interesuje zašto su četnici počinili taj gnusni zločin,koji je bio povod,dali su nečim bili izazvani.Osuđujem svaki zločin koji se desio nad nedužnim civilima i ne treba suditi svim ljudima .Samo još da kažem ovo moga predaka Bogoljuba Ilića su četnici u Dragincu kod Loznice živoga ogulili.....Pozdrav svim čestitim ljudima

    • 21. decembar 2025 | 11:35

      Neko iz mase...

      @Dragan

      Bilo je viŝe grupacija i svi su sebe nazivali četnicima... Četnici Draže Mihajlovića su bili vojska u otadžbini - za kralja - ravnogorski pokret - borili su se protiv okupatora...u početku...kada su nemačke odmazde bile 100 za 1, Draža se primirio i delovao pasivnije...a i pred svetom, sav kredit za borbu protiv okupatora dobijali su partizani i Tito... Četnici koste pećanca ( namerno mala slova), su otvoreno radili za okupatora, nemce, italijane, nedića.. oni su ubijali sve srbe za koje su mislili da sarađuju sa partizanima ili im na bilo koji način pomažu, komuniste i sve koji ih pomažu...tako su palili i ubijali cela sela... U suštini, to je bio bratoubilački rat u okviru drugog sv rata.....političko neslaganje...

    • 21. decembar 2025 | 14:07

      Srkimaja

      @Dragan

      Upravo tako imao si i cetnike Komite, nisu bili pod komandom Dragoljuba Mihajlovica, jako puno paravojnih jedinica, sto je Tito koristio a ubijali su se zbog medje sve pripisano cetnicima...

  • Soko

    21. decembar 2025 | 10:34

    Četnici su bili pljačkaška banda koja je lutala po šumama a izlazili samo kad treba opljačkati neko selo i obezbediti zalihe.Nikad mi nije i neće biti jasno koji su to monstrumi koji se deklarišu kao narodna vojska a činili isto što i nacistički okupatori.Niko nas koji pamtimo ta vremena nemože ubediti da su četnici bili narodna vojska i zaštitnik naroda.To neki novokomponovani političari koji svojim lažima žele da ubede narod u tu njihovu istinu ,a u cilju parazitiranja poput Šešelja i sličnih.

    • 21. decembar 2025 | 10:56

      Milan

      @Soko

      Nisi ti soko ,ti si ptica seraccica

    • 21. decembar 2025 | 11:28

      Žika

      @Soko

      Toto partija, omladina, akcija. A pre toga pucao u srbe u austougarskoj vojsci. Takvom si se klanjao.

    • 21. decembar 2025 | 16:22

      Ana

      @Soko

      Oko 40000 Srba je ratovalo u Carskoj vojsci proziv Srbije. Jedan od njih je bio Miloš Crnjanski.

  • Gilgameš

    21. decembar 2025 | 10:32

    Narod je nema duboko bio podeljen. Isto je tako taktički u današnje vreme novcem i propagandom od strane emigracije iz bivših jugoslovenskih republika dugotrajno vršen uticaj i stvaranje podele u narodu, da bi se istim omogućilo da izvršavaju politička, finansijska i narodna "klanja" u svoju korist, a na štetu srpskog autohtonog naroda sa teritorije Srbije.

    • 21. decembar 2025 | 11:03

      Gilgameš

      @Gilgameš

      Da ne bude zabune - to su "Srbi" iz BiH i Hrvatske.

    • 21. decembar 2025 | 11:40

      Невена

      @Gilgameš

      Не лупај глупост и не мрзи! Несложни су ови ваши по Србији револуционари. Толико сте далеко отишли да сте сопствено образовање ( које је било појам) урушили. Злоупотребили сте и сопствену дјецу у циљу не знам ни ја чега. И уз све то нас сте оптужили да смо криви. Треба да вас буде срамота не само нас него и соптвене дјеце јер нигдје на свијету није забиљежено да је неко тако свјесно хтио да уништи сопствено образовање.

    • 21. decembar 2025 | 12:40

      Gilgameš

      @Gilgameš

      Eto...Kao što napisah istinu...Javlja se dežurni propagandista Nevena da "demantuje" činjenice...

  • Knjiga

    21. decembar 2025 | 10:30

    Noć kame pisac Dragoljub Pantić

  • Aristotel

    21. decembar 2025 | 10:09

    I onda neki u Srbiju tvrde da su četnici bili antifašisti,pre su bili fašisti kao što se lepo učilo u školi za vreme Jugoslavije

  • Јован

    21. decembar 2025 | 10:05

    Која сте ви говна

  • Realno 1312

    21. decembar 2025 | 09:59

    Pišite malo i komunisti šta su radili .

    • 21. decembar 2025 | 10:45

      PRLE

      @Realno 1312

      BORILI SE NA PRAVOJ STRANI PROTIV HITLEROVACA I DOMACIH IZDAJNIKA.

    • 21. decembar 2025 | 10:59

      Gile

      @Realno 1312

      Piše se često i o tome. Ali čim skrečeš temu znaći ti podržavaš zločine i zločince.

  • Vuk

    21. decembar 2025 | 09:48

    Osveta.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA