≫ 

"Poklon za Putina": Prikupili više od 1,30 miliona dolara i Ukrajincima šalju "tenk Tomas"

 ≫ 

U poruci objavljenoj na Tviteru, ministarka odbrane Češke Jana Černohova šalila se da su saradnici kupili ruskom predsedniku Vladimiru Putinu - koji 7. oktobra obeležava svoj 70. rođendan - "pristojan poklon"

Komentari

  • Podgorica

    5. oktobar 2022 | 16:34

    Kad dodje Putin u Prag sa njime, opet cete slaviti Ruse kao oslobodioce.

    9
    2

    Podelite komentar

  • Nikolas

    5. oktobar 2022 | 11:31

    PUTIN CE VAMA ISTO DATI POKLON U ZNAK ZAHVALNOSTI !!!

    18
    4

    Podelite komentar

  • mihailovic

    5. oktobar 2022 | 09:21

    Rokaj Rusijo naciste

    19
    5

    Podelite komentar

  • Marija analitocar

    5. oktobar 2022 | 08:57

    Русија је узела шта је хтела и повлаче се сами сада ће бранити још 2 године узете територије док се не смири ситација и живот иде даље

    17
    4

    Podelite komentar

  • 😳

    5. oktobar 2022 | 08:30

    NATO u blato

    24
    1

    Podelite komentar

  • Дужност и част

    5. oktobar 2022 | 06:59

    вести са фронта нису добре, Русија ако жели да преживи - мораће да пошаље у Украјину 1.000.000 војника. Ово је просто невероватно да губе територије и да скоро 2 месеца немају значајнију победу и напредак.Боже чувај Русију!Неспособан и пијани водећи војни кадар Русије је довео до овог колапса. Потребно је именовати Кадирова што пре за главнокомандујућег свих савезничких снага у Украјини и да се преокрене ток рата!

    15
    9

    Podelite komentar

    • 5. oktobar 2022 | 07:23

      Zvele

      @Дужност и част

      Pa šta čekaš, trči pomogni Kadirovu....

      8
      16

      Podelite komentar

    • 5. oktobar 2022 | 07:27

      Sacekaj

      @Дужност и част

      Jedno sedam dana bice dovoljno da se Rusi pregrupisu jer ratuju protiv celog svete sa tako malim brojem vojnika.

      20
      7

      Podelite komentar

    • 5. oktobar 2022 | 07:27

      Chomsky40

      @Дужност и част

      Шта чекаш - пријави се. Ти и Кадиров би били идеална комбинација ( у лудници)

      8
      17

      Podelite komentar

    • 5. oktobar 2022 | 07:29

      Grga

      @Дужност и част

      Dok se rusi pregrupišu strada hiljade vojnika.

      8
      6

      Podelite komentar

  • WILSON

    5. oktobar 2022 | 06:59

    Samo se ti šali,pa kada ti Putinovi tenkovi ušetaju u sred češke, biće ti đavo kriv....

    31
    8

    Podelite komentar

    • 5. oktobar 2022 | 07:42

      Bane

      @WILSON

      Hoće isto kao što su već stigli i do Berlina.

      12
      15

      Podelite komentar

  • Др

    5. oktobar 2022 | 06:24

    Јако духовита провокација!Да после не буде бежанија!?

    26
    6