Crna kutija otkrila nezamisliv propust Boinga: Kruže glasine o uzroku pada aviona za London, raste broj žrtava

A. M.
A. M.    ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Duki
Ime je obavezno
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Duki

    16. jun 2025 | 08:24

    "Realno" je u pravu! Pilot upravlja ručicom potiska gurajući je od sebe! Ako se se oslobodilo sedište, možda je umesto da pusti, držao ručicu grčevito, i povukao u nazad držeći se za nju?! Ali, oko 5 sekundi, nakon poletanja, trebalo je uvući točkove, koji stvaraju otpor, a flapsovi su trebali biti spušteni! Točkovima i flapsovima, upravlja kopilot! Na snimku se jasno vide spušteni točkovi, dok su zakrilca (flapsovi) potpuno uvučeni, čime avion gubi uzgon! Verovatno greška kopilota, koji je nakon odvajanja aviona od piste, na obaveštenje kompjutera "gear up" neusresređeno povukao pogrešnu ručicu, i uvukao zakrilca "flaps ziro"! Bez obzira na sve, Boing nije krivac nesreće! Krivac je održavanje, tj. njihov nemar, kao i posada koja je napravila niz grešaka!🧐🤔☝

  • Realno

    16. jun 2025 | 06:38

    Čak i da se to desilo, dovoljno je bilo da klikne pilot ili kopilot TOGA taster koji se nalaze sa obe strane poluga. Pre će biti da su greškom umesto podizanja stajnog trapa podigli zakrilca i avion izgubio uzgon.

  • samo iskreno

    16. jun 2025 | 00:29

    Nije propust Boeing-a već servisera avio kompanije ! Kako god tragedija

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA