≫ 

UNOSAN BIZNIS: Kineskinja uložila 14,5 hiljada dolara da bi postala "lajv strim zvezda"

Programe preko lajv striminga prošle godine pratilo 340 miliona Kineza, a oko te industrije niču i drugi unosni poslovi

  • 0

Nagli rast lajv video striminga u Kini, koji je prošle godine doneo zaradu od četiri milijarde dolara, privukao je investicije kompanija poput Alibaba grupe, koje veruju da mogu da povećaju postojeće usluge u e-trgovini, društvenim mrežama i igrama, piše Rojters.

Nova opcija na Facebooku je kao da imate TELEVIZIJU U DŽEPU (FOTO) (VIDEO)

Trenutno postoji oko 150 platformi lajv striminga, i uglavnom je reč o zabavnim emisijama, a pristup preko mobilnog telefona je glavna, ako ne i jedina - "kapija" za kupovinu i zabavu.

Na desetine hiljada mladih u Kini sanja da otvori onlajn trgovinu, budući da je programe preko lajv striminga prošle godine pratilo 340 miliona Kineza, a oko te industrije niču i drugi unosni poslovi.

Osnovane su i brojne agencije, koje su lovci na talente, i pripremaju kandidate za voditeljski posao.

Oni se biraju na osnovu izgleda, komunikativnosti, sposobnosti da sa svakim uspostave kontakt.

Foto: Telegraf Foto: Telegraf

Neobična zabava privlači pažnju sve većeg broja Kineza, a voditelji su spremni da menjaju izgled u skladu sa poželjnim standardima, kako bi povećali svoje šanse za uspeh u grani koja donosi milijarde dolara profita.

Jedna od voditeljki na lajv striming platformi Huađiao, Ðing Ki, spremna je da se podvrgne petosatnoj plastičnoj operaciji nosa, koja košta 14,5 hiljada dolara, jer će, kaže, njen nastup učiniti atraktivnijim i povećati broj obožavalaca.

Kada njeni obožavaoci, posetioci platforme, kupe novčiće ili virtuelne poklone koje nudi, kasnije ih pretvara u keš.

Mnogi se zato odlučuju za plastične operacije da bi popravili izgled i zaradili više novca, a postoji i platforma koja nudi sve potrebne informacije o tim zahvatima.

Foto -Ilustracija: Pixabay, Tanjug, AP Foto -Ilustracija: Pixabay, Tanjug, AP

Lajv striming utiče na rast pratećih preduzeća, uključujući agencije koje žele da pronađu sledeću "lajv striming zvezdu", potrošačke kredite, pa čak i kozmetičke operacije.

Ipak, unosna grana IT industrije donela je i neprikladne sadržaje.

Voditeljke su, u želji da privuku pažnju, bile spremne i da pređu granicu pristojnosti.

Ministarstvo kulture zbog toga je ukinulo više od četiri hiljade striminga i kaznilo 18.000 voditelja.

Daljinac baner

(Telegraf.rs / Tanjug)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Više sa weba

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA