« Nazad

NASA POTVRDILA: Pronađeno drvo na Marsu! (VIDEO)

"Moguće je da se radi o ostacima marsovskog drveta koje je ugljenisano" ...

Pročitajte ceo tekst
Komentari (15)
Poređaj komentare:
  • D
    Djoka

    I gde u tekstu vidimo da je NASA bilo šta potvrdila?

  • m
    mile zemljoradnja

    a NASA ima crno beli štampač

  • K
    Kara marko

    A koje je drvo hrast bukva mada mislim daje panciceva omorika

  • B
    Brendan

    Pa cekaj, sta je sad....jel NASA potvrdila ili je teorija zavere? Ako ste napisali da je NASA potvrdila, dajte neki comentar iz NASA a ne da pisete kakve su teorije zavere. Boze gluposti.

  • N
    NIGHTRAIN

    Pa zato sto je ovo slika sa zemlje ne marsa.NASA laze nismo bili ni na mesecu slike sa marsa su lazne..Nemaju slike ni zemlje sve su cgi slike.zemlja je ravna pogledajte dokaze

    • Р
      Раднаскела

      @NIGHTRAIN

      Ма телевизор ти је раван, па ти се чини. Купи неки са округлим екраном, па ћеш да видиш.

    • с
      ср

      @NIGHTRAIN

      Земља је тупоугли троуго, погледајте доказе које неки као ти износе!

    • D
      Dr.mr.

      @NIGHTRAIN

      Kako bre brate zemlja ravna??Jel imas ti televizor kuci?

  • x
    xxdet

    A mozda su obicne izmisljotine jer NASA realno moze da poturi sta hoce, sto ocigledno i radi svih ovih decenija. Kao i uvek snimak izgleda ocajno i lici na zemlju obradjenu Photoshopom. Zali boze Trilijarde dolara koje ova agencija uzima obicnim gradjanima za svoj Matriks

  • П
    Перагеније

    КАд ће да слете на Месец?

  • M
    Maxi

    Ma, kako da ne... Cim pocne SAD da zvecka oruzjem po svetu, NASA otkrije vanzemaljce, nove planete, vodu i led na Marsu itd...

  • m
    misko

    nije potvrdila nasa nego tragač za zaverama

  • C
    Cika Velja

    Nije ni evolucija,nije ni Bozije delo stvaranja,nego je drvo na Marsu kao dokaz da smo odnegde...?! Dokle bre ce nas zamajavaju sa svojim "briljantnim" umovima,a na santimetar od njih covecanstvo se polako gasi!!!

  • K
    Kiza

    Odo ja da otvorim stolarsku radionicu

    • M
      Mungos

      @Kiza

      Dal mi imamo sad srrpsko astronosko drustvo sto mi nemamo nesto kao nasa pa da znamo sta je sta imamo genijalce sto se ne ulazeu njih eeeee srbijo