Vreme čitanja: oko 2 min.

Avion prinudno sleteo, putnik pravio haos zbog hrane

Vreme čitanja: oko 2 min.

Putnici poslovne klase koji su leteli od Njuarka do Amsterdama imali izbor između pečenog goveđeg rebra, pečenog lososa na limunskoj travi ili salate od rikote i manikota od divljeg meda kao glavnog obroka.

  • 0
Aeroflot, Azroflot, ruski avion Foto: Tanjug/AP

Let Junajted erlajnsa koji je išao iz Hjustona za Amsterdam preusmeren je u Čikago nakon što je neposlušni putnik u poslovnoj klasi napravio haos, navodno zato što nije bio dostupan obrok koji je želeo.

Avion je poleteo u nedelju u 16.20 po lokalnom vremenu u Hjustonu, a dva sata kasnije bio je u vazdušnom prostoru Čikaga. Veb stranica za praćenje letova Flightradar24 pokazala je da je avion kružio oko aerodroma O'Her u Čikagu jer je morao da potroši gorivo jer je bio pretežak za sletanje.

Insajder iz vazduhoplovstva je objavio internu komunikaciju aviokompanije na Tviteru u kojoj se izveštava o "ometajućem putniku u avionu" i nivou pretnje od jedan, šro predstavlja najniži nivo. U drugom tvitu, on je izvestio da se činilo da je putnik besan zbog izbora obroka.

U izjavi za "Guardian", iz Junajteda su naveli:"Let 20 s interkontinentalnog aerodroma Džordž Buš za Amsterdam preusmeren je na međunarodni aerodrom O’Her i bezbedno je sleteo zbog putnika koji je uznemiravao ostale. Policija je dočekala letelicu na kapiji i ispratila putnika iz aviona. Potom je avion nastavio za Amsterdam."

Prema Flightradar24, let je završio nešto više od tri sata nakon planiranog vremena, sletevši oko 12.30 po lokalnom vremenu u Amsterdam. Tipično ukupno vreme leta za putovanje je devet sati i 30 minuta.

Iako je nejasno zbog kojeg je tačno obroka neposlušni putnik bio uznemiren, putnicima u poslovnoj klasi u Junajtedu se obično nudi pun obrok od tri jela pored više hrane tokom leta.

Aviokompanija se suočila s kritikama da njeni obroci nisu vraćeni na norme pre pandemije, pa je prošle godine najavila da je poboljšala cenu karte u poslovnoj klasi.

Veb stranica za pregled putovanja "Live and Let’s Fly" izvestila je da su putnici poslovne klase koji su leteli od Njuarka do Amsterdama imali izbor između pečenog goveđeg rebra, pečenog lososa na limunskoj travi ili salate od rikote i manikota od divljeg meda kao glavnog obroka. Sedište u poslovnoj klasi u jednom smeru na letu od Hjustona do Amsterdam avionima Junajteda obično košta 6.927 dolara.

Federalna uprava za vazduhoplovstvo može izreći novčane kazne putnicima za neprimereno ponašanje, do 37.000 dolara za svaki prekršaj, pri čemu svaki incident ima potencijal za višestruko kršenje. Protiv putnika se vodi i krivična prijava.

Međunarodna asocijacija za vazdušni saobraćaj izvestila je ranije ove godine da su se incidenti sa neposlušnim putnicima povećali za 47 odsto u 2022. u poređenju sa godinom ranije, pri čemu se incidenti događaju jednom na 568 letova.

(Telegraf.rs)

Video: Prinudno sletanje nasred puta i zaustavljanje na crveno svetlo, usled kvara na putu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Više sa weba

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA