NASA nudi posao iz snova: Ležite 2 meseca u krevetu, jedete palačinke i gledate TV, plata je vrhunska (FOTO)

Učesnici će biti smešteni u jednoj prostoriji, gde će sobna temperatura biti uvek ista, a tokom 60 dana ležanja, sve će raditi u horizontalnom položaju: jedenje, tuširanje, odlazak u toalet...

NASA je upravo objavila da nudi najbolji posao na svetu, a od "radnika" se samo traži da leži nekoliko meseci u krevetu. Za to će još dobiti 16.500 evra.

Svemirska agencija, koja radi u partnerstvu sa nemačkim aerospejs centrom (DLR), traži zdrave regrute ženskog pola, u dobi od 24 do 55 godina za svoju studiju o veštačkom gravitacionom krevetu, koja istražuje efekat bestežinskog stanja na ljudski organizam.

Sve će raditi u ležećem položaju Foto: NASA

Ukupno, studija traje 89 dana - pet dana upoznavanja, 60 dana odmora u krevetu, a zatim 14 dana odmora i rehabilitacije astronauta, koji će vas vratiti i spremiti za normalan život.

Naravno, NASA je mislila i na to šta ako "radnicima" bude dosadno, pa im je dozvolila zabavne aktivnosti, kao što su gledanje televizije i čitanje, a kažu da je ovo odlično vreme za učestvovanje u onlajn obukama ili sticanju novih veština.

Tim stručnjaka vodiće računa o njima Foto: NASA

Oni koji učestvuju u istraživanju će takođe potrošiti 30 minuta dnevno u "ljudskoj centrifugi", koja "generiše veštačku gravitaciju i distribuira telesne tečnosti nazad u telo", prema stranici studije.

Naravno, tu je i vrhunski tim naučnika, fizioterapeutskih i medicinskih stručnjaka koji su učenicima na raspolaganju.

Dozvoljene su društvene igre Foto: NASA

Stručnjaci su brinuli i o tome da se ne ugojite tokom ležanja, pa će tim nutricionista pažljivo isplanirati sve obroke i utvrdiće broj kalorija koji je potreban svakoj osobi kako bi bila zdrava.

- Obroci neće uvek biti ekstra zdravi, biće i palačinki i slatkiša, ali će oni biti spremljeni bez aditiva i veštačkih zaslađivača - piše na stranici.

Studija počinje u septembru u nemačkom aerospejs centru u Kelnu.

• Istina

27. mart 2019 | 17:57

Caka je mnogo veca nego sto se kaze-pise. Toliko vremena provesti u lezanju, pa to je pogubno za ljudski organizam. Dzaba strucnjaci. "Srecnici" ce to shvatihi na kraju eksperimenta.

• BIJELJINA

27. mart 2019 | 16:41

Posao sa Crnogorce🛑

• Bulbulderac

27. mart 2019 | 18:52

Iz Titograda ( danas Podgorica ) rasprodati svi letovi za Keln. Presedane u Beogradu.