NASA pronašla ceo solarni sistem sa 7 planeta veličine Zemlje: Na njima je život moguć (VIDEO)

Astronomi su došli do neverovatnog otkrića koji može bitno da utiče na život na Zemlji

Astronomi su pronašli još jedan planetarni sistem, sastavljen od sedam planeta veličine Zemlje, na kojima bi verovatno mogla da postoji voda a samim tim i život.

Naučnici, koji rade pomoću teleskopa u NASA-i i Evropskoj južnoj opservatoriji, objavili su svoje zapanjujuće otkriće - celi sistem planeta veličine planete Zemlje.

Tri od sedam planeta leže unutar naseljive zone zvezda. Naseljiva zona je oblast koja okružuje zvezdu koja teoretski može da poseduje tečnu vodu, što znači da tri vanzemaljska sveta mogu da imaju cele vodene okeane, što dramatično povećava mogućnost da tamo postoji život.

Za ostale planete ne veruje se da poseduju vodu, iako je tim naučnika izjavio da je voda još uvek moguća na svim tim svetovima.

Majkl Giljon, glavni autor istraživanja, primetio je da novootkriveni solarni sistem poseduje najveći broj planeta sa veličinom planete Zemlje koja je otkrivena, kao i najveći broj drugih svetova koji mogu da podrže vodu u tečnom stanju.

On je dodao da je u pitanju "zapanjujući solarni sistem jer, ne samo da su otkrili mnogo planeta, već su i one veoma slične našoj planeti, uglavnom po veličini".

Novi solarni sistem udaljen je oko 40 svetlosnih godina, što sa kosmičke strane gledišta znači - odmah iza ugla.

Međutim, praktično govoreći, trebaće nam stotine miliona godina da dođemo do njih uz pomoć tehnologije koju imamo danas, ali ipak, ono što je važno jeste da na njima postoji mogućnost života, baš kao što je to slučaj na našoj planeti.

Ko zna šta ćemo moći da uradimo sa tehnologijom koja nas tek čeka?

VIDEO: Ruski kosmonaut, Jurij Baturin, rekao da zemlja ima oblik kofera

• Тодорић

4. april 2019 | 07:10

Дивно!!! Дај Боже да се Американци иселе на те планете,да на нашој планети већ једном завлада МИР!

• Darko

4. april 2019 | 09:52

Fantastična vest. U najkraćem roku, poslati tamo sve tajkune, vladare iz senke, bankare, političare, nemce, amerikance i pogotovo Engleze, pa da mi obični mali skromni ljudi, napokon živimo u miru i slozi.

• Dragan