≫ 

Prvi auto u Kraljevini Srbiji: Kako je šofer Sreta drumovima zakotrljao „neselsdorfa” gazda Bože

 ≫ 

Prvo motorno vozilo u Beograd je stiglo vozom 3. aprila 1903. godine, manje od dva meseca pre Majskog prevrata. Stiglo je iz Srednje Evrope, preciznije Austrougarske, još preciznije Češke, iz Koprivnjica, iz fabrike koja se tada zvala „Neselsdorfer” a koja će u međuratnom periodu kao „Tatra” odigrati bitnu ulogu u istoriji automobilizma

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA