IZUM ZBOG KOJEG ĆE SRBI OBOŽAVATI HRVATE: Napravili su rakiju u kesici! (FOTO)

Rakija za poneti je punjena u maloj, čvrstoj, hermetički zatvorenoj ambalaži i u nju stane 0,2 decilitra

  • 9

Da ima kafa za poneti, to je poznato. Što se toga tiče, ova mala zemlja u kojoj nas političari uporno vuku natrag, odavno je otišla napred sve tamo negde do evropskih trendova da se kafa nosi naokolo u plastičnoj ambalaži i pije u hodu. Ali, da ima i rakija za poneti (rakija to go), e to malo ko zna. Ona se odavno pojavila na tržištu sa ambicijom da postane planetarno popularna. Lako se nosi naokolo, a kvalitet joj je dobar i postojan, a to što staje u svaki džep moglo bi biti presedan u nekoj budućoj polemici.

SRPSKA RAKIJA ŠAMPION SVETA: Las Vegas domaćin takmičenja za NAJBOLJE ALKOHOLNO PIĆE

Ona je sto posto domaći proizvod. Krivac je Zlatan Rebec, inženjer građevine koji je, na vreme shvatio da mu valja van građevine. Bilo je to 2008. godine, da bi godinu dana kasnije kupio mašine za pakovanje i izradu vlažnih maramica. Rakija je pakovana u vrećice, a u nju stane 0,2 decilitara i funkcioniše kao suvenir.

- Ideja je nastala sasvim slučajno, kao i sve, dobre ideje - rekao je on.

Foto: mrfresh.hr Foto: mrfresh.hr

Problem su distributeri

Budući da se bavi proizvodnjom vlažnih maramica i da se tu uglavnom radi o letnjem asortimanu, trebalo je mašine zaposliti i zimi. Pala mu je na pamet rakija, jer je prepoznatiljivo, ima potencijala i strano tržište može da ga prepozna. On je zaštitio i punjenje i ime rakija za poneti (rakija to go). Rakije ima svuda, ali nema mnogo kvalitetne rakije.

Međutim, ima je Igor Magdić u Donjem Taborištu i on je prepoznao sav potencijal ove ideje. Odlučili su da se udruže, a konačan proizvod su isprobavali rodbina, prijatelji, poznanici i tek pokoji kupac. Mada ko god da je probao bio je oduševljen.

Foto: mrfresh.hr Foto: mrfresh.hr

- Problem su distributeri. Mahom žele gotov proizvod, brend koji će da distribuiraju, a ovo treba reklamirati, nuditi, trgovati. Treba mi trgovac koji će znati da proda proizvod - priznaje on.

Drugi problem su prevelike marže, koje kreiraju cenu za krajnjeg potrošača. Međutim Rebecu ne pada na pamet da puni kesice sa rakijom lošeg kvaliteta.

Dobro je znati da ima više vrsta rakije to go. Tu je ona od šljive, od višnje, viljamovka, borovnica, ali i majmunovača od medice i banane te jebenica! Liker je od borovnice, "koji muškarce hrabri, a žene opušta". Rebec najviše hvali višnju, a na tržištu po njemu najbolje prolazi jebenica.

Foto: mrfresh.hr Foto: mrfresh.hr

Pljoska protiv metaka

Pravi proboj na tržište tek treba da se dogodi. Proizvod se za sada može naći u Zagrebu, Dubrovniku, Splitu i Istri. Pregovara se za Rijeku, baš kao i za austrijsko i nemačko tržište. Potencijalna meta su skijališta gde je rakija to go uspešno testirana.

Mašine su tu, a kapacitet proizvodnje lako može da se poveća. Restorani, sajmovi, festivali, suvenirnice, sve je to prostor na koji bi mogla da se ubaci rakija to go.

- Dobar proizvod će već nekako naći put! Treba doduše vremena, ali naći će - zaključuje on.

Foto: mrfresh.hr Foto: mrfresh.hr

(Telegraf.rs/Izvor:novilist.hr)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA