≫ 

3 stvari koje automehaničar kad pogleda, odmah zna da li polovni automobil vredi da kupite (FOTO)

Da li je kilometraža prava ili je ispravljena može da se provali u jednom od 20 slučajeva, otkriva automehaničar

  • 18

Prilikom kupovine polovnih automobila, ne postoji vozač koji će se odlučiti za određeni model vozila a da ga pre toga ne testira.

Idealno je vreme za kupovinu automobila: Ovo su 10 najboljih polovnih kola do 3.000 evra

U pokušaju da vidi da li je auto prepravljan, da li mu je vraćena kilometraža i da li ima neki prikriven kvar, budući kupci pomoć uglavnom traže od proverenih automehaničara sa nadom da će ih posavetovati da li auto vredi pazariti ili ne.

Srđan Kocić iz istoimenog auto centra u Beogradu, kaže za Telegraf da on svojim klijentima daje nekoliko saveta.

- Najvažniji tip koji obično dajem je da je važno da se kupcu taj auto dopada, jer će ga on voziti. Tada priča o potrošnji, komforu i bezbednosti vozila ostaju u drugom planu. Sledeći savet je da auto obavezno odvezu kod servisera, koji će ga staviti na kanal i detaljno pregledati - objasnio je on.

Kaže da prvo auto pretrpi vizuelni pregled.

Foto: Profimedia/imageBROKER Foto: Profimedia/imageBROKER

- Gledamo da nije udaren ili ulubljen negde, da točkovi nisu prenaduvani, u kakvom je stanju torzija, farovi... Posle toga na red dolaze podizanje auta na dizalicu i probna vožnja. Proveravamo da li se vozilo normalno čuje, kako funkcioniše šaltanje brzina, da li krči menjač, da li lupa i zvecka trakt, u kakvom su stanju kočnice, da li dolazi do curenja vode, ulja ili antifriza itd. - navodi Kocić.

Foto: Profimedia/Photononstop Foto: Profimedia/Photononstop

Prema njegovom svedočenju, važno je uveriti se u ispravnost lampica na instrument tabli, gde se proučava da li se nezavisno pale, da li su sve ispravne ili možda preusmerene, pa čak i ugašene.

- Na kraju auto ide na kompjutersku dijagnostiku. Tu je poenta otkriti da li je kilometraža prava ili je ispravljena, što može da se provali u jednom od 20 slučajeva - otkriva on i naglašava da je najteža stvar za dijagnostikovanje motor.

Foto - ilustracija: Profimedia, Alamy Foto - ilustracija: Profimedia, Alamy

Zato kaže da najviše voli kada podigne haubu auta i ugleda prašinu na motoru, a ne skockan deo.

- Ulaganja moraju da postoje, ali inicijalna poput zamenu ulja i filtera. Međutim, ako ima previše potencijalnih kvarova, tada savetujemo da se vozilo ne kupuje. Ovakav pregled traje između 10 minuta i pola sata, cena je između 1.000 i 2.000 dinara, a granacija je godinu dana - zaključio je Kocić.

Daljinac baner

(Telegraf.rs)

 

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Dete starih vremena

    29. mart 2017 | 20:05

    Svi bi hteli auto star 15godina i vise a stanje novvvv novcat da bude e pa to nema...

  • Ivan

    29. mart 2017 | 22:20

    Ako trazite dlaku u jajetu tu su vam saloni novih automobila pa izovolite!

  • Leka

    29. mart 2017 | 20:28

    Za nov auto treba imati sreće kod kupovine, a za polovni, ludu sreću.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA