Blizina prodavnice kupcima važnija od cena!

Istraživanje agencije GfK Srbija pokazalo je i da se manje prave zalihe u kući, kao i da sve manje potrošača uživa u kupovini

  • 1

Blizina prodajnog objekta je na prvom mestu faktora za odluku o kupovini, dok je cena tek na trećem mestu, pokazalo je istraživanje agencije GfK Srbija. Na drugom mestu je širina asortimana, a sve veći broj potrošača u Srbiji pravi detaljne spiskove.

Sve manje se prave zalihe u kući, a zanimljivo je da sve manje potrošača uživa u kupovini - traži se jednostavna organizacija objekata radi lakšeg snalaženja, i važno je da se ne čeka u redovima.

Na tržištu će, kako ističu u istraživačkoj agenciji GfK, pobediti onaj ko uspe da potrošaču, i pored pada standarda, omogući da se oseća da je dobio pri kupovini veću vrednost od plaćene.

Prema tom istraživanju, 77 odsto procenata potrošača na našim prostorima koristi internet kada planira određenu kupovinu, to jest preko interneta se raspituju o proizvodima, 58 odsto koristi i društvene mreže. Isti procenat kupaca (58 odsto) voli da podeli svoja iskustva sa drugima, a najviše se veruje prijateljima i rođacima.

Oko 25 odsto potrošača posećuje nezavisne sajtove za kupovinu, 23 odsto koristi pametne telefone, a 33 odsto kupuje preko interneta robu generalno, dok se za jedan odsto manje kupuje roba široke potrošnje (hrana i piće).

Kupci u Srbiji i Bosni i Hercegovini informišu se o promocijama i popustima preko televizije (60 odsto), dok se u Hrvatskoj informišu preko letaka.

U Srbiji su flajeri na drugom mestu kao kanal komunikacije, a na trećem mestu je informisanje preko prijatelja, pokazali su rezultati istraživanja, predstavljeni na četvrtoj regionalnoj konferenciji o robi široke potrošnje i maloprodaji u organizaciji "Infoarene".

(Telegraf.rs / Tanjug)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Lud Zbujen

    24. mart 2014 | 20:02

    Laz sto bi kupioskupo kad nema od cega ako.moze ds dz ekstara

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA