KRIZA: Da li GSP ponovo dobija novog direktora?

Čelnici prestonice najavili interventne mere u najvećem gradskom prevozniku zbog velikog duga i viška zaposlenih. Vršilac dužnosti direktora Dragomir Spasić je na odmoru nakon čega ide u savetnike, sindikalci su kao i obično neobavešteni, pa se za sada samo među radnicima šuška o promenama na čelu ove firme

  • 4

Prema nezvaničnim informacijama, v. d. direktora, Dragomir Spasić je otišao na odmor sa kojeg će se vratiti u GSP, ali u savetničku fotelju, kao i njegovi prethodnici.

Mesto prvog čoveka najvećeg gradskog prevoznika već je ponuđeno verziranom profesoru i nekadašnjem direktoru Slavenu Tici, ali je on to navodno odbio, pa mu je "rezervisano" mesto predsednika Nadzornog odbora, pišu "Večernje novosti".

Spekuliše se da će se posle dužeg vremena upravljačka palica GSP naći u rukama stručnog čoveka iz firme, za šta su se zalagali i sindikalci. Pominje se ime Željka Milkovića, svojevremeno bliskog Ticinog saradnika i direktora tramvajskog pogona.

Autobus, bus plus, Gradski prevoz, GSP-a, trolejbus

- Činjenica je da je stanje u GSP loše i da majstori nemaju čime da rade - kažu zaposleni u GSP i dodaju:

Dotle je došlo da radnici u garažama skupljaju novac i iz svog džepa plaćaju kako bi kupili neki manji deo, šrafove i slično, da bi mogli da poprave kvar na vozilu. Rukovodstvo je zbog toga bilo na razgovoru sa gradskim čelnicima, međutim, konkretne mere koje će biti primenjene niko nije pominjao. Živimo i radimo u neizvesnosti. Firma grca u dugovima, nema ni alata ni materijala, a za godinu i nešto dana kroz kabinet generalnog prodefilovala su četiri direktora, a sa sledećim čak pet.

DUG VEĆI OD ČETIRI MILIJARDE

DUG GSP prelazi četiri milijarde dinara, a u njega ulazi 1,9 milijardi dugovanja prema državi, jer 2010. nisu plaćeni porezi i doprinosi radnicima, pa 1,7 milijardi dinara prema bankama, kao i dugovi starim dobavljačima, za isplate nagrada radnicima, socijalna davanja i drugo.

VIŠAK 400 DO 800 ZAPOSLENIH

POD "interventnim merama" koje je spominjao sekretar Privremenog organa Goran Vesić, radnici podrazumevaju i otkaze. U najvećem gradskom prevozniku višak je, navodno, od 400 do 800 zaposlenih, a prvo će se gasiti 430 radnih mesta gde su angažovani radnici na privremeno-povremenim poslovima.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • zemunac

    17. april 2014 | 15:01

    Sa Ticom je i počelo propadanje GSP-a. Kadrovska politika je bila očajna, struka se nije cenila (kao ni sada) i da biste postali jedan od rukovodilaca najvažnije je bilo geografsko poreklo. Da li treba pominjati da je Tica na nezakonit način postavljen na mesto generalnog direktora, da je za vreme njegovog gazdovanja iz blagajne GSP-a ukradeno dvadesetak miliona dinara (a niko se nije ni trudio da ih pronadje), da je, po odlasku sa mesta generalnog, tražio da mu se plati oko tri hiljade prekovremenih sati...? I vi, gospodo iz Grada, mislite da sa takvim podignete GSP ? Otkaze nikako ne treba davati ljudima koji rade na privremenim poslovima jer GSP od njih ima više koristi nego od stalno zaposlenih. A šta ćete sa gomilom nepotrebnih savetnika, raznim pr-ima, izmišljenim radnim mestima...? Prvo dati otkaz svima koji su, od vremena Tice pa do danas, primljeni na rukobodeća ili novoformirana radna mesta, zahvaliti se onima koji rukovode deset godina bez vidljivih pozitivnih rezultata (to je oko 70% trenutnih rukovodilaca) i na mesto generalnog direktora postaviti čoveka iz GSP-a. Ako je, uopšte, i stalo nnovoj gradskoj vladi do GSP-a?

  • zoca

    17. april 2014 | 16:54

    u beograd putu je jos gore krenite i u tu firmu.firma je pred gadenjem iz dana u dan dugovi su sve veci a posao su dobijali privatnici

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA