NAROD BESAN NOVIM NAČINOM NAPLATE KARATA: Suludo, naplaćuju nam putarinu od kioska do stanice!

Karte koje važe 24, 72 sata, odnosno 120 sati aktiviraju se u momentu kupovine, izjavio je direktor Direkcije za javni prevoz Uglješa Mitrović i dodao da su one prvenstveno namenjene turistima

Novi tarifni sistem naplate javnog gradskog prevoza u Beogradu koji stupića danas na snagu podrazumeva da se jednodnevne, trodnevne i petodnevne karte aktiviraju u momentu kupovine, a ne od trenutka njihovog očitavanja u autobusu.

Na društvenim mrežama, ova vest prouzrokovala je buru negativnih komentara koji za ovo optužuju firmu Apeks.

- Karte važe 24 časa, 72 odnosno 120 časova i to od momenta kada se dopune na kiosku - znači Apeks naplaćuje putarinu od kioska do stanice i čekanja autobusa - konstatuje jedan od čitalaca.

Ovu informaciju je potvrdio i direktor Direkcije za javni prevoz Uglješa Mitrović koji je rekao da će novi tarifni sistem ponuditi veći broj vremenskih karata, poput jednodnevne (280 dinara), trodnevne (720 dinara) i petodnevne (1.100 dinara), a koje su prvenstveno namenjenje turistima.

Foto-ilustracija: Wikipedia/Kos93 Foto-ilustracija: Wikipedia/Kos93

- Takve karte se kupuju na trafikama i bacaju posle upotrebe, jer se aktiviraju u momentu kupovine - rekao je Mitrović za Tanjug i dodao da one važe 24, 72 sata, odnosno 120 sati i to od momenta kada se dopune na kiosku, osim u noćnom saobraćaju od ponoći do četiri ujutru.

Vremenska karta će važiti za neograničen broj vožnji u periodu od 90 minuta i može se koristi u više vozila tokom njenog trajanja, a potrebno je da se očita prilikom svakog ulaska u vozilo, odnosno presedanja. Za korišćenje vremenske karte od 90 minuta ne bira se nikakva opcija na validatoru, već se očitava nepersonalizovana kartica, dopunjena kreditom u željenom iznosu.

I plastičnom nepersonalizovanom karticom je, osim osnovne vremenske karte od 90 minuta, moguće očitati jednodnevnu, trodnevnu ili petodnevnu kartu, isključivo izborom opcije na validatoru.

Foto: Tanjug Foto: Tanjug

Putnici će, kao i do sada, moći da kupe papirnu kartu kod vozača, koja važi za jednu vožnju i košta 150 dinara.

Kada je reč o cenama mesečnih markica za prevoz, ona će ostati ista. Zaposleni će za mesečnu kartu i dalje izdvajati 3.275 dinara, studenti, nezaposleni, srednjoškolci i osobe sa invaliditetom 1.120 dinara, a osnovci će se voziti besplatno. Penzioneri stariji od 65 godina godišnje će plaćati 407 dinara, dok će penzioneri mlađi od 65 godina plaćati 1.120 dinara mesečno. Osobe starije od 65 godina mogu od 25. januara da kupe godišnju kartu po ceni od 407 dinara, a koja će važiti od dana kupovine do 31. decembra ove godine.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Ja

    1. februar 2015 | 12:53

    Ljudi pa ovo je cista pljacka, ajmo svi da se pobunimo

  • WWW

    1. februar 2015 | 13:07

    E ZAR CEMO DA CUTIMO???????

  • Khaleesi

    1. februar 2015 | 12:44

    Ako kupim mesecnu kartu, i pored svih izdataka koje imam, dam 10% svoje plate na to da koristim uslugu prevoza, onda očekujem da ne platim nesto sto je vec placeno! Noc ne spada u deo meseca, jel da? U kom univerzumu? Ocekujem i to da me niko ne opljacka u prevozu. Da ne cekam prevoz po 30min. Da stignem na vreme gde god da podjem. Da me niko ne gura. Da ne visim kao majmun na vratima. Da ne strahujem za zivot dok se vozim u raspalom vozilu. Bezobrazluk!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA