Lansiraće specijalni teleskop 2018. godine ka dokazima za okeane i život na novim planetama: Sve što treba da znamo o otkrićima NASA (VIDEO)

Ove planete se orbitiraju mnogo brže nego ostale planete o kojima smo učili u školi

Čitav svet ne prestaje da priča o najnovijem otkriću NASA. Američka svemiska agencija je juče predstavila svoje najnovije otkriće - sedam planeta sličnih Zemlji koje se nalaze izvan Sunčevog sistema. Ono što je svima šokantno i zanimljivo u isto vreme jeste činjenica da je na ovim planetama život moguć, tako da su naučnici možda korak bliži u dokazivanju da postoji vanzemaljski život.

Istorijsko otkriće: NASA pronašla sedam novih planeta (VIDEO)

Novootkrivene planeta se kreću oko zvezde Trapist-1 koja je udaljena neverovatnih 39 svetlosnih godina. Ona je bila u centru pažnje prošle godine kada su otkrivene tri planete, a sada je ponovo dospela u žižu interesovanja jer su otkrivene još četiri.

Ove planete su domaćini onim hemijskim elementima koje zovemo "život". Sve su otprilike velike koliko i Zemlja, dobijaju dovoljnu količinu sunčevih svetlosti koja im omogućava stvaranje podnošljivih temperatura u zavisnosti od njihovih atmosfera.

Orbitiraju mnogo brže nego ostale planete o kojima smo učili u školi. Godina dana na jednoj od njih bi bilo manje od tri nedelje, a u izuzetnom slučaju samo 36 sati, prenosi nbcnews.com.

Iako je Trapist-1 slabiji od Sunca 2.000 puta, uske orbite mu omogućavaju da obezbedi dovoljno dnevne svetlosti na površinama ovih planeta.

Novo otkriće predstavlja dobru osnovu za naučnofantastine priče. Sa svetovima koji su iste veličine kao Zemlja, ali su manje udaljeni jedni od drugih, možete videti planete koje izgledaju kao lopte.

Život možda ne postoji na svih sedam planeta, ali ako tako nešto postoji samo na jednoj i desi se na primer da se ona sudari sa asteroidom, taj život bi mogao da se prenese i na ostale planete.

Putovanje između ovih planeta čak i raketama NASA bi bio prijatno kratak. Čak i sa najboljim svemirskim brodom koji ima NASA trebalo bi vam čak šest meseci da stignete do Marsa, a ovde bi putovanje trajalo samo jedan vikend.

To bi bilo veoma primamljivo za svetske imperije koje bi nastale u ovom zvezdanom sistemu.

Međutim, još uvek nisu pronađene dokazi da ovde ima života, ali bi to moglo da se promeni jer je planirano da se lansira novi teleskop u svemir 2018. godine, koji bi mogao da nam pronađe dokaze za to. Za sada se samo sumnja da tri planete imaju okeane.

U međuvremenu možemo da uradimo jedan eksperiment, a to je da testirao ovaj sistem na radio signal koji bi nam pokazao da li je ovde prisutan neki oblik inteligencije.

Otkriće ovih planeta nam pokazuje da je svemir prepun sličnih pojava gde bi život mogao da se razvije i da je vrlo pogreško ako i posle svega mislimo da je univerzum sterilan.

Pogledajte video:

• Drago777

23. februar 2017 | 22:22

Nek prvo snime zemlju kako izgleda konacno a ne razne slike a ni jedna merodavna cas kontinent veci cas manji

• Cika Djura

24. februar 2017 | 11:41

NASA trazi nesto ali na pogresnom mestu .

• Haha