≫ 

Pogledajte kako će se sve Versače promeniti u rukama Majkla Korsa

Versače se sada nalazi u vlasništvu modnog brenda Majkl Kors, i to bi moglo da utiče i na način na koji će italijanski brend raditi u budućnosti

  • 1

Milanska kuća Versače je oduvek bila sinonim za luksuz - sve do supermodela koji su koračali pistom u njenim kreacijama i rep spotova u kojima su ovi odevni predmeti gotovo uvek bili u prvom planu kao statusni simbol.

Do kupovine od strane modnog brenda Majkl Kors, Versače je bio nezavisna modna kuća kojom je upravljala Donatela Versače, sestra ubijenog osnivača, Đanija Versačea.

Izmislila je novu veličinu: Posle ove odluke Kloi Kardašijan, modna industrija više nikad neće biti ista

Pored Donatele, ovom modnom kućom rukovodili su i Santo i Alegra Versače.

Sa druge strane, Majkl Kors ima nešto komplikovaniju reputaciju. Mnogi ga opisuju kao "pristupačan luksuz", a američki dizajner je uspeo sebe da zacementira kao statusni simbol suburbane mode.

Foto: Profimedia

Kors (čovek) je u modnom svetu od 1981. godine, a od tada je lansirao liniju za Bergdorf i bio kreativni direktor kompanije Celine.

Međutim, tek kada je stvorio modu koja odmah može da se nosi, kao i brojne modne detalje koji idu uz nju pod nazivom MICHAEL, brend je počeo da dobija internacionalnu pažnju, ali i priznanja.

Za mnoge, Majkl Kors teži ka većim cenama, ali je daleko od preterivanja. Njegove tašne prisutne su u brojnim prodavnicama i diskontnim lancima širom sveta, a sam Kors se vrlo često može videti u crnoj majici preko koje redovno nosi blejzer.

Zbog svega ovoga, mnogi Majkl Kors brend posmatraju kao prekopotreban egzotični začin modnog sveta.

Ipak, zbog prevelike izloženosti, postoji rizik da tržište bude prezasićeno ovim brendom.

Sa druge strane, Versače je ime koje se isključivo povezuje sa ekskluzivnošću i luksuzom.

Žene u brojnim kafićima možda imaju Majkl Kors sat ili torbu, ali teško da ćete mnoge od njih videti sa nekim Versače komadom čija cena iznosi na hiljade evra.

Foto: Profimedia/IPA

Ipak, česta i brojna sniženja naučila su kupce da ne kupuju Majkl Kros proizvode po punoj ceni, već da čekaju sa kupovinom dok ona ne padne. To je drastično smanjilo vrednost ove kompanije.

Kako bi brend ponovo zauzeo bolju poziciju, odvojeno je 900 miliona dolara za kupovinu poznatog brenda Jimmy Choo.

A čini se da je sada na red došao još jedan modni gigant.

Ovaj potez pak pokazuje da Majkl Kors ne gradi modno carstvo, već pokušava da rebrendira svoj imidž.

I dok se očekuje da će članovi Versače porodice nastaviti da budu u kompaniji, ova modna kuća je sada ušla u svet korporacija i više nije nezavisna.

Uprkos tome što mnogi fanovi italijanskog brenda nisu zadovoljni ovom prodajom, postoje prilično jake sličnosti između dve modne kuće, d ane kažemo imperije.

Obe su oduvek kultivisale jak imidž na čijem čelu se nalazila prepoznatljiva figura - bilo da je to Kors sa velikim crnim naočarima za sunce, ili Donatela sa svojom zaslepljujućom plavom kosom.

A baš kao i Majkl Kors, Versaće zna šta njegova publika želi. Haljine će biti graciozne sa mnoštvom isečaka i proreza, dok će silueta prosto grliti telo.

Sigurno će ostati i brojni pozlaćeni dezeni, bilo da se novi vlasnik odluči za životnjski print ili nešto drugo.

Sve kopče će biti vidljive, a koža će sasvim sigurno nastaviti da bude pompezno korišćena u kaputima, suknjama i odelima.

Foto: Tanjug/AP

A sudeći po objavama iz obe kompanije, mogu da se očekuju i sledeće promene:

- Otvoriće se više radnji. Broj bi trebalo da se poveća sa 200 na 300. Primera radi Prada ima 394 prodavnice, Gucci ima 529, a Michael Kors 829.

- Versače planira da proda mnogo više cipela i modnih detalja

- Fokus će biti stavljen i na onlajn prodaju

- Versače će svoj imidž graditi na luskuznim modnim revijama

- Versače će unaprediti marketing

Tokom nedelje mode u Milanu 2017. godine, originalne Versače muze Sindi KRaford, Karla Bruni, Klaudija Šifer, Naomi Kembel i Helena Kristensen su se ponovo okupile kako bi u ime starih dobrih vremena ponovo prošetale istom.

Ovaj događaj će mnogima ostati u pamćenju kao savršen način da se obeleži 20 godina od ubistva Đanija Versačea, ali malo šta je tu bilo inovativno.

Novi vlasnik bi mogao da bude eliksir života za modnu kuću kojoj je to zaista potrebno.

VIDEO: Saša Milojković za Telegraf: Žao mi je životinja ali mi je više žao žena koje nemaju bunde

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Vosa

    26. septembar 2018 | 09:53

    Eeee kad su amerikanci poceli da kupuju italijanske modne kuca...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA