Ako koristite Norton LifeLock, odmah promenite lozinku, evo i zašto

Kompanija apeluje na korisnike da promene svoje lozinke

Foto: monticello / Shutterstock.com

Norton LifeLock je otkrio da je početkom decembra 2022. godine "neovlašćena treća strana" pokušavala da se prijavi na veliki broj korisničkih naloga. Kompanija apeluje na korisnike da promene svoje lozinke ili rizikuju da oni budu hakovani.

Nortonovo zakonski zahtevano obaveštenje o povredi podataka objavljeno je na veb sajtu Kancelarije državnog tužioca Vermonta (SAD) u petak popodne, prenosi Informacija.rs.

Kompanija je saznala za incident 12. decembra, kada su sistemi za otkrivanje upada upozorili bezbednosne timove na neuobičajenu aktivnost unutar sistema.

To ih je navelo da posumnjaju da su nalozi klijenata potencijalno kompromitovani. Istraga je otkrila da se incident dogodio 1. decembra, kada su hakeri pokušali da se prijave na veliki broj korisničkih naloga.

Do 22. decembra, istraga je zaključila da su hakeri najverovatnije došli do velikog broja korisničkih imena i lozinki najverovatnije na mračnom vebu. Ova korisnička imena i lozinke su ukradeni u nekim ranijim napadima na druge servise.

"Prilikom pristupa vašem nalogu sa vašim korisničkim imenom i lozinkom, neovlašćeno treće lice je možda videlo vaše ime, prezime, broj telefona i poštansku adresu."

Pošto LifeLock plan dolazi sa Nortonovom funkcijom menadžera lozinki, kompanija je upozorila kupce da su hakeri najverovatnije ukrali korisnička imena i lozinke sačuvane u njihovom trezoru lozinki.

Pojedinačne e-mail adrese, koje se često koriste kao korisnička imena za različite naloge, takođe bi se smatrale otkrivenim, rekao je Norton.

Kada je kompanija postala svesna masovnih pokušaja prijavljivanja, "brzo je resetovala sve korisničke lozinke".

Norton je rekao da njegovi sistemi nisu kompromitovani tokom napada.

Video: Baba vandalizovala skupoceni automobil: Tesla ne bi bio to što jeste da nema mnogo kamera

(Telegraf.rs)