Dim iz auspuha može biti signal: Stvar koju često zaboravljamo sprečava krađu automobila
                    
                     ≫ 
                    
                
                
                
            Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
 - Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
 - Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
 - Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
 - Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
 - Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
 - Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
 - NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
 
<% message.text %>
Sh
Ja upalim auto i ostavim da radi ali ostane zakljucan zeder. Tako da i u slučaju da neko upadne tesko da će se snaći da otključa zeder i ode.
Mehanicar
Logicno je da ce svako iole normalan pre kretanja zagrejati motor do temperature koju propisuje proizvodjac a ne sesti na minusu upaliti ktenuti i udri po gasu i onda kad prodje zima raditi generalnu.
Sake
Moj radi bez kljuca. Upalis izidjes I zakljucas, zakon....