≫ 

Zašto od dva identična Punta iz 2002, jedan "pada" na tehničkom, a drugi "prolazi"?

 ≫ 

Posle ukidanja vanrednog stanja povećana je navala na tehničke preglede, a budući da je Srbija zemlja polovnjaka, vlasnike treba upozoriti na ove nelogičnosti

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Nebojša
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Nebojša

    01. jun 2020 | 17:59

    Ima tih zakonskih nelogičnosti, a ima i do održavanja automobila. Posedujem dvotaktni Wartburg, iz 1988 godine. Registrovao sam ga sada u maju i padne mi na pamet da pitam čoveka kakva je emisija izduvnih gasova. Izvadi iz štampača papir i pokazao mi je: ugljovodonika ima mnogo - što je i logično, obzirom da mu se sipa ulje u benzin i da ga sagoreva, ali emisija CO (ugljen-monoksida) je NEVEROVATNIH 0,17! Tu se oba nasmejemo, jer kaže on da Wardža što se tiče CO spada u klasu novijih automobila :)) Naravno, sve je to i zasluga održavanja: dobar, nov akumulator, kablovi, indukcioni kalemi, svećice, platine, kondenzatori..naštelovan karburator, a nov i filter za vazduh. I to sve redovno kontrolišem i menjam. Ja nemam novca za novi automobil, a svog Wartburga ne bih menjao ni za jedan našminkani krš koji se uveze sa zapada! Ovo objektivno govorim, jer video sam da na oko novi automobili, uvezeni sa zapada - po rečima vlasnika - imaju dosta često probleme sa elektronikom, korozijom koja samo "bukne", a u enterijeru su to škripucava plastika i veoma često - dlake od domaćih životinja koje "izbijaju" iz sedišta. Nije ni čudo, obzirom da su ti automobili prešli već po oko 300.000 km, a moj Wartburg skromnih 75.000 km - pri čemu fabrika je garantovala da ako se redovno održava i servisira, bez problema može preći 500.000 km.

  • Nebojsa

    01. jun 2020 | 16:45

    Pitam se samo koji biser izmislja ove zakone , ima li gram mozga i svesti a i ovi u skupstini sto izglasaju to svaka im cast

  • Mile

    30. maj 2020 | 20:44

    Evo za dizelasa pre tehnickog pregleda kupite 20l euro dizela od kamijondzije koji je tankovao u evropi i tako odete na tehnicki i nema greske.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA