Životni vek automobila: Kada je vreme za otpad?

Većina vozača nesvesno pravi greške koje štete njihovom vozilu, a da toga nisu ni svesni...

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Elektro-vozač
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Boki

    30. maj 2020 | 17:30

    Mehaničke delove je moguće u potpunosti obnavljati tako da taj deo automobila nema ograničen vek trajanja, samo je pitanje isplativosti popravke. Problem mnogih novih automobila je komplikovanost tehnologije što se negativno odražava na pouzdanost nakon određene starosti. Zato se možda više isplati restaurirati neki stariji, ali pouzdaniji auto nego kupiti noviji koji je korišćen. Problem mnogih vozača je što pate za novijim autom kada njihov ostari, a nije stvar realne potrebe.

  • Elektro-vozač

    30. maj 2020 | 15:00

    Vreme za novi je: 1. ako uopšte dimi bilo gde ili ima otvor za dolivanje zapaljivih suostanci, 2. ako bolje radi vruć nego hladan, 3. ako uopšte zahteva menjač (bilo ručni ili automatski), 4. ako se bilo šta čuje dok radi a to ne može da se popravi, 5. ako zahteva bilo kakvo redovno održavanje češće od jednom na 300.000 km sem zamene guma, tečnosti za pranje stakla i brisača, 6. ako ne moze da se puni kod kuće ili zahteva pažnju dužu od oko 5 sekundi radi istog, 7. ako ne može iz mesta da postigne najveće ubrzanje već prvo mora da se "zaleti", 8. ako za vožnju zahteva potrošne stvari koje moraju biti uvezene preko raznih kartela (one zapaljive supstance, kako se beše zvahu), 9. ako su ukupni troškovi veći nego što bi bili sa novim, 10. ako ne odgovara upotrebi (npr. premali je ili preveliki)... Ovo važi i za "sentimentalne" vrednosti - možete iz zadržati u garaži/muzeju a ne voziti.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA