
Ovo su NAJGORI polovnjaci, stari 2 do 11 godina, a vozi ih cela Srbija! Spremite pare za majstore i popravke
Stanje polovnog automobila je najveća nedoumica i noćna mora svih vozača koji nemaju pare za novo vozilo. Da li će se kvariti, koliko je zaista prešao, kako je održavan... Prošlost ne možemo da znamo, ali je zato tu nemački TUV, organizacija koja prati i nadzire tehničke preglede u toj zemlji.
TUV izveštaji su veoma popularni, ne samo među korisnicima automobila, već i među ljudima koji traže polovni automobil. Technischer Uberwachungsverein (TUV) je nemačka organizacija koja sprovodi tehničke preglede i sertifikuje proizvode i usluge u raznim industrijama, uključujući i automobilsku industriju. Objavljeni izveštaji vredan su izvor informacija za vozače, mehaničare i pre svega potencijalne kupce automobila.
Šta vidimo iz izveštaja za 2025. godinu? Pre svega s udelom od 20,6 posto. nešto više od svakog petog automobila u nemačkoj stanici za tehnički pregled nije dobilo pozitivnu ocenu prilikom tehničkog pregleda, zbog značajnih ili opasnih nedostataka. U odnosu na isti period prošle godine to je povećanje od 0,1 bod. Porastao je i postotak vozila s manjim kvarovima na 11,5 posto (0,3 boda više nego pre godinu dana).
Ove polovne automobile treba izbegavati? Izveštaj TUV 2025 je jasan.
TUV je pratio rezultate približno 10,2 miliona tehničkih pregleda automobila u periodu od jula 2023. do juna 2024. Uzimajući u obzir značajne i opasne nedostatke utvrđene u 228 različitih modela automobila, automobili su podeljeni u dobne grupe. Ovde su modeli koji su se pokazali posebno lošim i smatrani su najgorima.
Automobili koji su najskloniji kvarovima (2-3 godine)

Tesla Model 3, 14,2%
Ford Mondeo, 13,2%
Škoda Scala, 11,8%
Automobili koji su najskloniji kvarovima (4-5 godina)

Tesla Model 3, 19,5 %
Volkswagen Sharan, 17,7%
BMW serije 5 / serije 6, 17,7%
Automobili koji su najviše skloni kvarovima (6-7 godina)

Dacia Dokker, 26,5%
Dacia Duster, 24,3%
BMW serije 5 / serije 6, 23,6%
Automobili koji su najviše skloni kvarovima (8-9 godina)
Dacia Dokker, 30,9%
Dacia Duster, 29,7%
Dacia Sandero, 28,6%
Automobili koji su najviše skloni kvarovima (10-11 godina)
Dacia Logan, 39,6%
Dacia Duster, 34,1%
Renault Twingo, 33%
Ovde možete pročitati detaljan izveštaj
(Telegraf.rs / Car-recalls.eu)
Video: I motor ima dušu: Ekspert objasnio da li treba čekati u mestu da se motor zagreje
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Nesa2701
Mene to ne zanima,ja vozim auto 20 god star
Podelite komentar
FRED
Ovisi kako odrzavate auto, kako vozite, koje ulje stavljate i na koliko km. Moje auto 10 g, nema problema, ulje menjam na 10-11000 km sad je stanje 245000 km, i dalje kao nov ide. Auto je kao covjek, kako se hrani i cime se hrani plus higiena, duzi zivot.
Podelite komentar
Msda
Vozim Dačiju Stepway iz 2015 godine. Dnevno predje do 100km. Čak više gradska vožnja. Za ovih 10 godina, manje joj je kaiš, diskovi, kočnice, spona i stabilizatori. To su svi kvarovi. Tekst nema veze sa stvarnošcu. Odličan auto za grad. Mnogo malo potrošač.
Podelite komentar