Nije tacno dpf filter je taj koji skracuje radni vek motora jer gasovi koji izlaze kroz filter guse motor filter je namenjen ocuvanju zivotne sredine pa se pitam dali filtere imaju termo elektrane i mnoge firme koje ispustsju otrove a ne stetne gasove ..Vazno ke uzeti novac od gradjana za gluposti dok nam okolini i nas truju vecu zagadjivaci kakp su atomobili bili pre dpf -a pa nisu zagadjivali okolinu ..to treba skinuti ako zelite da vas automobil dise punim plucima a gorivo koje sipamo je euro dizel ili benzin mislim da je doviljno sto se zagadjenosti okoline tice mnogo manje ima olova u benzinu i u dizelu mnogo manje stetnih cestica tako da dpf filter je izmisljen da zapli auto ili da ga ugusi
Gluposti da vrućina smeta DPF filteru ako je potpuno ispravan, njegova radna temperatura je u rasponu od 600 - 900 C. Problem je što se nitko ne pridržava uputa proizvođača, recimo PSA grupacija predviđa servis DPF-a na 180 000 km i kraće ako se vozi isključivo u gradu, podrazumeva čišćenje, proveru funkcije aditiva itd. ovisno o tipu. Na svakom redovnom servisu se preko dijagnostike proverava DPF.
Steva
Nije tacno dpf filter je taj koji skracuje radni vek motora jer gasovi koji izlaze kroz filter guse motor filter je namenjen ocuvanju zivotne sredine pa se pitam dali filtere imaju termo elektrane i mnoge firme koje ispustsju otrove a ne stetne gasove ..Vazno ke uzeti novac od gradjana za gluposti dok nam okolini i nas truju vecu zagadjivaci kakp su atomobili bili pre dpf -a pa nisu zagadjivali okolinu ..to treba skinuti ako zelite da vas automobil dise punim plucima a gorivo koje sipamo je euro dizel ili benzin mislim da je doviljno sto se zagadjenosti okoline tice mnogo manje ima olova u benzinu i u dizelu mnogo manje stetnih cestica tako da dpf filter je izmisljen da zapli auto ili da ga ugusi
Podelite komentar
veki
@Steva
Gluposti da vrućina smeta DPF filteru ako je potpuno ispravan, njegova radna temperatura je u rasponu od 600 - 900 C. Problem je što se nitko ne pridržava uputa proizvođača, recimo PSA grupacija predviđa servis DPF-a na 180 000 km i kraće ako se vozi isključivo u gradu, podrazumeva čišćenje, proveru funkcije aditiva itd. ovisno o tipu. Na svakom redovnom servisu se preko dijagnostike proverava DPF.
Podelite komentar